Dat komt omdat ze daar vast zit..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over druktequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
Vaste baanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef Ra-z het volgende:
[..]
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over drukte
ahw august allebe pleinquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ahw august allebe plein![]()
meest bizarre wat ik megemaakt heb bij de supermarkt was dat er een brief in mijn postvakje lag van een gozer die bij ons werkte dat ie toen ie klein was elk weekend in meisjes kleren liep, met poppen speelde en over x aantal weken weer terug was omdat ie dan hersteld was van zijn operatie maar dan wel als als vrouw
dat was AH sierplein
Dat eerste.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
In wat voor kansenwijk werk je wel niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
Grolsch is toch ook pis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef n0r het volgende:
Lang in een supermartk gewerkt, jaar of 4.
Een kind die tegen de kratjes grolsch aan staat te pissen
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze is ook 1 met de kassa, die zie je nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:43 schreef InktVip het volgende:
[..]
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...
link! link!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef marcel-o het volgende:
Hier in de lokale C1000 heb je Willem Kanon![]()
Wereld beroemd op YouTube
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef Pollewoppie het volgende:
Mn zus werkte jarenlang in een supermarkt en daar werkte ook een man die niet helemaal 100% was. Deze man werkte in het fust maar is toen op den duur ontslagen: wat bleek nou, hij dronk standaard de restjes uit de ingeleverde bierflesjes![]()
![]()
Had Jackass gezien zeker?quote:En bij de Karwei (oke geen supermarkt) is er een keer een ventje gaan poepen op een wc pot die in het vak stond...gelukkig had ik geen dienst toen en hoefde ik het ook niet op te ruimen
Nette flow dikke beat hij word hem welquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
beetje zoeken he
http://www.youtube.com/watch?v=RjiI0A6fsDY
whehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Blaat28 het volgende:
Whaha, hilarisch!
Heb ook eens gehad dat een man en vrouw kwamen afrekenen. Die kerel zat met mij te sjansen en nodigde me uit voor zijn verjaardagsfeestje die avond. Zijn vrouw ging helemaal door het lint en maakte hem publiekelijk uit voor van alles en nog wat, inclusief een klap tegen zijn kop. Ik wist niet waar ik kijken moest.
dude doe eens wat aan je taal...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Ik stond ooit eens in de rij voor de snelkassa. Vlak voor mij stond er een vrouw die niet goed in haar hoofd was. Ze zat heel de tijd geluiden te maken die op 'prrIIIt' enzo trokken. Ze zat ook heel de tijd in haar eigen te praten. Toen ik buiten kwam was ze aan het uitvliegen tegen haar hondje.
jij bent vast holland leraarquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dude doe eens wat aan je taal...
Nederlansch is zijn goeiste vackquote:
Kerel, typ jij je zinnen eerst volledig in het Nederlands eer je over het taalgebruik van anderen begint te zeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dude doe eens wat aan je taal...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Mensen die kwaad worden omdat je het kratje bier gewoon aansloeg terwijl ze niet doorgaven dat ze er een hadden.
Die ja. Daar heb ik wat leuke discussies mee gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]van die mensen die niet doorhebben dat die spiegels op kniehoogte en op t plafond hangen precies om die reden....
Haha geweldig is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.
Mannen die een compleet pak kopen bij de V&Dquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:36 schreef Rnej het volgende:
of van die mannen die een compleet pak komen kopen en dan aan jou vragen of je hun stropdas wil strikken want dat kunnen ze niet
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel.
Ik had ze geklapt, for shizzle.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
Sorry dat ik het even opmerk, maar jij bent schrijfster?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.
Een mevrouw komt aan de kassa en verteld ronduit over haar sexleven.
Een ouwe vieze vent rand een collega zowat aan en is dan zwaar beledigt dat hij de winkel word uitgetrapt.
Alcoholisten die languit gaan en dan kwaad bleren dat we een bordje neer moesten zetten met dat de vloer nat was. (je raad het al... de vloer was droog).
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt stage lopen in een supermarkt.![]()
Het lijkt wel op die grap met dat konijn en worteltjestaart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Mr-Fluffy het volgende:
in computerzaak waar ik tijdje werkte kwam vrijwel elke dag een 40+kerel vragen of een bepaalde videokaart al binnen was (die niet voor hem besteld moest worden, wilde er gewoon naar kijken ofzo)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjes![]()
nou is het altijd sport op die jochies wat op te jennen, meestal hebben ze met vuurwerk gegooid of een auto ruit ingeslagen ofzo![]()
naja we zaten dus in de kantine bij de ah zon jochie op te jennen... zo van wat heb jij gedaan dan? jahhh auto ruitje zeker, of nee over de stoep fietsen zeker
hij kijkt heel droog op en zegt bloedserieus, nee klasgenoot gestoken, hij deed bijdehand.. en at rustig zijn broodje opwe zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic
Wat houdt je tegen dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben een keer Renesite tegengekomen in de supermarkt.
En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef marcel-o het volgende:
in een electr winkel.
komt waggelend n klant naar me toe..
iihihiik mmmmooet uhn l-laptop h-hebben.
de rest typ ik normaal maar klonk dronke
-wat voor een zoekt u meneer.
voor zo rond de 700 euro, de mijne is stuk, wil je weten waarom.
(er begon al een lampje te branden bij t ruiken van de alcohollucht om 11:55)
- ik heb er overheen gekotst
(ik netjes te woord staan
- ja kan gebeuren hej
maar dit gaat me nooit meer gebeuren, ik ga stoppen, ik ben erg slecht bezig.
(gesprek ging zo nog even door.
als inkoppertje nog n ongevallen verzekering geprobeerd"vochtschade enz")
maarnee:
- ik ga mnn leven beteren..
- weet u wat ik heb...
ja u bent alcohol verslaafd(zeg k zo tegen die man, klanten aan t wachten)
- idd slecht he?
(rekent af, en loopt waggelend weg)
onderweg nog mot met n andere klant waar ie tegen aan loopt![]()
![]()
di's toch wel t raarst wat k zo meemaak tussen de josties tokkies en de 80-en schijndood mensen
Zag er ranzig uit ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?
http://link.marktplaats.nl/140244878quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?
quote:Deze laptop gaat weg wegens aanschaf van een nieuwe. Hij functioneert prima en de batterij kan nog wel even mee. Er zit wel wat kots op de achterkant maar met een pincet en wat wattestaafjes valt dit prima te verwijderen!
had je niet gedenkt hequote:
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/140244878
[..]
[ afbeelding ]
Mag best hoor. Maar ik heb iemand die al mn typfouten eruit vist.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry dat ik het even opmerk, maar jij bent schrijfster?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mag best hoor. Maar ik heb iemand die al mn typfouten eruit vist.erg handig als je dyslecdinges bent.
Maar als je het niet erg vind typ ik hier gewoon lekker fout.En mn profiel moet eens aangepast worden... (beetje lui)
Ontopic vandaag:
Klant (dakloze alcolist) komt bij de AH, gaat voor mn neus staan.
Vent komt voor me staan en zegt "Hoi"
Ik: Hoi.
Vent: Ik kom hier speesjaal om jouw op tuh zoeken (zoiets denk zelf de bierwalm er maar bij).
Ik: Dat is aardig.
Vent: Weet je wrom?
Ik: Geen idee.
Hij: Ik vind je leuk.
Ik: Oh...
Hij: ga je met me meej een biertjuh drinkn?
ik: nee
Hij: Wrom niej?![]()
Ik: Ik mag niet met vreemde mannen mee van mn vriendin (ik ben gewoon hetero)
Hij: Vriendin?!?!
Ik: *Slaat arm om kassameisje heen dat langsloopt* Ja mn vriendin.
Hij: Jij bent lesbiesj?
Ik: Ja
Hij: Ow *sjokt met hangent hoofd weg*
Ik zou (na werktijd) eens een babbeltje gaan maken met de leiding (ja, ik weet dat het niet jouw leiding isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik herinner me ook een aantal incidenten met verstandelijk gehandicapten mensen.
Dichtbij de supermarkt staan zelfstandige woningen voor licht verstandelijk gehandicapten.
Dus die komen ook boodschappen doen.
1. Ze hebben standaard niet genoeg geld bij zich, zodat ze uit een hele bulk boodschappen dingen uit moeten kiezen die weg moeten. Ze kopen alles wat op het lijstjes staat en niets extra's, dus opzich zou de leiding wat meer geld mogen geven. (...)
nope..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef Tournesol het volgende:
Is dat in katwijk ofzo met die willem kanon?
Wat zei je collega derop? Is het op een vrijpartij uitgedraaid?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mag best hoor. Maar ik heb iemand die al mn typfouten eruit vist.erg handig als je dyslecdinges bent.
Maar als je het niet erg vind typ ik hier gewoon lekker fout.En mn profiel moet eens aangepast worden... (beetje lui)
Ontopic vandaag:
Klant (dakloze alcolist) komt bij de AH, gaat voor mn neus staan.
Vent komt voor me staan en zegt "Hoi"
Ik: Hoi.
Vent: Ik kom hier speesjaal om jouw op tuh zoeken (zoiets denk zelf de bierwalm er maar bij).
Ik: Dat is aardig.
Vent: Weet je wrom?
Ik: Geen idee.
Hij: Ik vind je leuk.
Ik: Oh...
Hij: ga je met me meej een biertjuh drinkn?
ik: nee
Hij: Wrom niej?![]()
Ik: Ik mag niet met vreemde mannen mee van mn vriendin (ik ben gewoon hetero)
Hij: Vriendin?!?!
Ik: *Slaat arm om kassameisje heen dat langsloopt* Ja mn vriendin.
Hij: Jij bent lesbiesj?
Ik: Ja
Hij: Ow *sjokt met hangent hoofd weg*
Ok Noshiba, leuk verhaal noshiba, maakte me echt aan het lachen noshiba.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Noshiba het volgende:
lol wij hebben zo een gehandicapte gast werken die wel voetbalt op een gegeven moment ben ik met hem aan t werk:
Hoi Joost (zegt hij)
Hey Rene, hoest nou? (zeg ik)
Ja lllleekkerr hoor, ik mag al om 3 uur naar huis
oh goed hoor rene, en wat ga je zaterdag doen
Voetballen
Oh zit je op voetbal dan
Ja, jij ook?
Nee rene
Maar vind je voetbal wel leuk?
Ja hoor rene watdan?
Nou wij zoeken nog wat spelers
Ik heb ook een collega die zo betaald aan zijn stageopdracht voldoet voor zijn mbo management of iets dergelijks. Best slim, lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt stage lopen in een supermarkt.![]()
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:16 schreef zagevent het volgende:
[..]
Wat zei je collega derop? Is het op een vrijpartij uitgedraaid?
Tuurlijk joh, en dan raak je je baantje ook vast niet kwijtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef Demon-X het volgende:
Wel leuk was et als we onderling mot hadden, dan was de hele winkel je arsenaal![]()
eieren gooien, luchtverfrisser spuiten, bloem strooien![]()
helaas ook zelf opruimen
Had haar gezicht wel eens willen zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:48 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze stond me alleen een beetje raar aan te kijken.
Ja, het is ook zielig voor die mensen, maar het zal wel een leerproces zijn? Of luiheid aan de kant van de leiding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou (na werktijd) eens een babbeltje gaan maken met de leiding (ja, ik weet dat het niet jouw leiding is) want dat is echt bespottelijk. Ze leren mensen een beetje meedraaien in de maatschappij maar ondertussen stellen ze die mensen voor onmogelijke keuzes.
Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"
Idd, niet lollig, wel bizarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, zulk soort geintjes vind ik niet echt lollig.
Een echt pistool of een water pistool.. ?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Idd, niet lollig, wel bizar
en het was een echte...
Een collega van me had ook een keer zoiets (zat een stukje verderop, was toen ook nog kassamiep).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een collega had ook een leuk geintje, hij wil de winkel openen, staat voor de deur en krijgt een pistool tegen z'n hoofd: "wij gaan even de kluis leeg halen"
oh, dat doe ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Mevrouw, het mandje mag niet mee naar buiten, zou u het mandje aan het begin van de band willen leggen?
Nee! ik neem het mandje mee naar buiten.
Maar u kunt ook een doos gebruiken.
Nee, ik neem het mandje mee naar buiten en gaat naar buiten.
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef snickertje het volgende:
Sterft een man recht voor de winkel, voor de ingang van de karretjes.
Vraagt een vrouw, mag ik er bij ik moet een karretje hebben.
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:15 schreef valek het volgende:
Lang geleden voor mij.
Maar de dochter van een colllega van mij kwam een keer winkelen (deze dochter zag er ook heel lekker uit). Ze is een paar jaar ouder dan ik. Toen was ze ongeveer 21.
Het was heerlijk weer buiten. Ze heeft een kort rokje aan.
Op een gegeven moment komt ze bij de drankafdeling en moet helemaal krom om een kratje bier te pakken. Dus ik had een heerlijk uitzicht. Geen slipje aan en mooi kaal geschoren. Het mooiste was dat ze zich omdraaide en een dikke knipoog gaf.
Ik wist even niet hoe ik het had.
En de omroep deed het wel met die stroomstoringquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Gigantische stroomstoring: alles uit behalve de noodverlichting. Via de omroep werden de klanten opgeroepen om het pand te verlaten, wij als personeel moesten dat stroomlijnen en zo goed mogelijk in de gaten houden dat de winkel niet even leeggehaald werd. Even later via de omroep: "Jaaa... uhhhh... het personeel moet dus wél binnen blijven graag!".
Even aangepast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hemaWibra-onderbroek?
Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En de omroep deed het wel met die stroomstoring
[..]
Ik dank uquote:
Dat vertelde je er niet bij, je had het over een omroepsysteem dat is wat andersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ja hallo, een ontruimingssysteem... dat werkt als het nodig is ook op noodstroom/accu.
Een compleet warenhuis van 5 verdiepingen aan de gang houden op noodstroom is even een ander verhaal, maar noodverlichting en omroep dat lukt wel. De roltrappen stonden dus stil bijvoorbeeld (wat ook nog weer een hoop onbegrip en geklaag opleverde)
Graag gedaan.quote:
Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
Geen zorgen, niemand geloofde het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef valek het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.
Ok.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:44 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Geen zorgen, niemand geloofde het.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn als verkoper
Iemand die klanten helpt als ze vragen hebben. Maar ook vuller hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Een vrouw die moeilijk deed over 10cent erbij voor pinnen bovenop een rekening van over de 100 euro en die toen dus naar huis ging om contant geld te halen
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalen![]()
nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?
t eft knopje druk je in ipv contant als iemand wil pinnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)
Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.
Waarom maak ik dat nooit mee?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef SjaakSjofel het volgende:
Laatst een vrouw die een kopje koffie wilde gaan drinken en toen merkte dat het apparaat stuk was... ze begon te schreeuwen en ging met pakken melk naar me gooien
Zo,en dan denken de mensen in MIJN winkel dat het belachelijk is dat ze 25ct moeten betalen onder de 15 euro!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalen![]()
Een bedrag per maand/jaar en afhankelijk van je abbo nog een x bedrag per transactiequote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef Tournesol het volgende:
ik snap het even niet.. wat kost het pinnen nu voor een winkel?
Inderdaad, dat zeilt er zo doorheen. Vroeger ging het over brakke ISDN verbindingen enzo, dat is allemaal erg verbeterd de laatste 2 jaar. Maar het is natuurlijk ook zo dat dit voor de grote ketens is, die hebben dankzij de grote volumes ook de macht om dingen te eisen. Als zelfstandig ondernemer red je dat niet, en moet je dus meer betalen, dus daar komen die transactiekosten (10ct onder de 10 euro etc) weg. Mijn neef die een slagerij heeft accepteert pas sinds anderhalf jaar pin en chipknip, daarvoor was het hem te duur. Gelukkig heeft hij een grote en trouwe klantenkring, die ook luisteren naar een redelijke uitleg, dus dat ging prima, maar tot zeg een half jaar geleden moest ik ook nog betalen bij de blokker, dat is natuurlijk pure geldklopperij..quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij zijn de grote supermarkten direct aan het secured X.25 systeem aangesloten. in minder dan n seconde is de transactie gedaan.
dat is een continu verbinding net als bij banken.
JUIST!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef Ra-z het volgende:
Een bedrag per maand/jaar en afhankelijk van je abbo nog een x bedrag per transactie
En dat is een bedrag (verbinding en abbo) wat in sommige gevallen een paar honderd per maand kan zijn (licht aan de soort verbinding)quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Een bedrag per maand/jaar en afhankelijk van je abbo nog een x bedrag per transactie
De X.25 word wel steeds meer in gebruik genomen, maar de meeste zitten nog via de voorloper, de "oude" digi-acces verbinding (vergeef me als ik me hierin vergis).quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij zijn de grote supermarkten direct aan het secured X.25 systeem aangesloten. in minder dan n seconde is de transactie gedaan.
dat is een continu verbinding net als bij banken.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Elfy het volgende:
Ik ben een groot deel van het jaar de 'demodame' bij onze supermarkt.
Blijkbaar roept het voederen van klanten tamelijk wat sympathie op. Een mevrouw vroeg mij naar mijn sterrenbeeld waarop ze zei
'Ja..! Dat dacht ik al! Een vissen!, etc'
Waarbij ik met etc bedoel dat ze een hele waaier van karaktereigenschappen gaf die mij eigen zijn of zouden moeten zijn en tig keer benadrukte dat ik een verschrikkelijkliefenaardigengevoeligsociaalkind was,
onderwijl mijn arm aaiende alsof ik een weeskind was.
Positief weird
Dan heb je nog de bejaarde man die altijd schouderklopjes komt geven, omdat 'DEEN daar ga je HEEN, voor de kwaliteit, het geweldige personeel en de eerlijke prijzen'.
De beste man vist dan zelfs op regelmatige basis winkelwagentjes van de supermarkt uit de sloot en komt die dan braaf naar de winkel brengen nog voor hij thuis gaat douchen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:35 schreef Ra-z het volgende:
Meest bizarre klant was trouwens een oud mannetje die tegen zichzelf praatte, hij hield hele discussie met zichzelf
[knip]
dan ging het zo van
jah hij heeft wel gelijk een koekje hoort er bij
maar het staat niet op het boodschappen lijstje!
maar koekjes zijn lekker!
maar ik neem het niet
jawel neem het nou
zo hoort tquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef fratsman het volgende:
En het lijpste wat ik ooit heb meegemaakt. Zo'n negerin met d'r koter. ik schat dat het joch een jaar of 3-4 was. Moeders loopt de winkel in met een mandje, kind rent voor d'r uit en graait van alles en nog wat uit het vak. Moeder zegt nee en het kind wordt me toch een partij hysterisch. loopt gillend voor moeder uit, en op een gegeven moment zwaait dat wijf een keer met d'r armen en SMIJT ZO DAT LEGE MANDJE TEGEN DAT KIND Z'N HARSES!!!![]()
![]()
![]()
Kind klapt tegen de tegels en begint te gillen als een mager varken. Moeder pakt het joch op en verlaat kwaad de winkel. We hebben met z'n allen nog nooit zo raar gekeken.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef fratsman het volgende:
En het lijpste wat ik ooit heb meegemaakt. Zo'n negerin met d'r koter. ik schat dat het joch een jaar of 3-4 was. Moeders loopt de winkel in met een mandje, kind rent voor d'r uit en graait van alles en nog wat uit het vak. Moeder zegt nee en het kind wordt me toch een partij hysterisch. loopt gillend voor moeder uit, en op een gegeven moment zwaait dat wijf een keer met d'r armen en SMIJT ZO DAT LEGE MANDJE TEGEN DAT KIND Z'N HARSES!!!![]()
![]()
![]()
Kind klapt tegen de tegels en begint te gillen als een mager varken. Moeder pakt het joch op en verlaat kwaad de winkel. We hebben met z'n allen nog nooit zo raar gekeken.
welnee, ik neem ze mee naar buiten en leeg ze in mijn fietstas. Dan breng ik ze weer terug. Buurtsuper, de kassieres weten wat een onwijze verzameling winkelmandjes ik dus *niet* heb, maar ze blijven zeggen dat ik niet met het mandje naar buiten mag want dat moet van de bedrijfsleider.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je steelt dus de supermarktmandjes?
goh.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef voskat het volgende:
Nou een keer he, toen was ik zo in de Albert Heijn, en toen ging ik zo dingen kopen en naar de kassa en daarna wilde ik weer naar huis gaan, maar daar lag een man op de grond, ik denk dat hij een epileptische aanval ofzo had gehad, maar er was al ambulance en politie dus ging ik maar naar huis.
Boeie, neuke ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Elfy het volgende:
,Kutverhaal>.
Die laatste snep ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef iank het volgende:
Bij m'n stage bij de V&D, daar hebben ze natuurlijk altijd prijzencircus maar dat gaat pas vanaf 18.00uur vrijdagavond in.. Dan komen dus overdag vrouwtjes kijken voor hun man, kopen ze het.. brengen ze het om 17.59uur weer terug en kopen het om 18.01uur weer, omdat ze anders bang zijn dat die trui misschien al verkocht is pfff.. Ik kon er echt zo slecht tegen dat ik dus snel om 18.00uur die trui achter de kassa vandaan wou halen, maar toen werd ik tegengehouden door een collega;)
Ook een x dat een vrouw iets aan me wou vragen, dus ik draai me om: Oh, sorry meneer u bent natuurlijk van de beveiliging haha...
WTF je maakt rare mensen mee zegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin. Tijdje terug was op de site van Interpay (toen het nog niet onder Equens viel) te zien dat de prijs rond een paar cent per transactie ligt. Dik twee euro zou belachelijk zijn, dan biedt geen enkele winkelier dat meer aan.
Ontopic: op m'n werk in de horeca. Kerel komt op het terras zitten met allemaal frituursnacks van een andere tent, terwijl we dat zelf ook verkochten. Dus ik 'm verzocht of 'ie het ergens anders op wilde eten, want hij mocht ermee niet bij ons zitten. Kerel flipt compleet de pan uit, tieft z'n friet over het hele terras, twee kroketten vol tegen de ramen. "EN NU DAN?" 'Ja, nu wel, meneer'
Ik mag toch hopen dat we in deze dag en tijd toch wel eindelijk van X.25 gaan afraken i.p.v het weer meer te gaan gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
En dat is een bedrag (verbinding en abbo) wat in sommige gevallen een paar honderd per maand kan zijn (licht aan de soort verbinding)
[..]
De X.25 word wel steeds meer in gebruik genomen, maar de meeste zitten nog via de voorloper, de "oude" digi-acces verbinding (vergeef me als ik me hierin vergis).
Het betreft in beide gevallen wel een directe open lijn met de ontvanger (in dit geval met de banken).
Een vrouw die voor man werd aangezien?quote:
Ik zeg ook niet dat het zo is,ik hoop alleen maar dat ik de factuur verkeerd begrepen heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin. Tijdje terug was op de site van Interpay (toen het nog niet onder Equens viel) te zien dat de prijs rond een paar cent per transactie ligt. Dik twee euro zou belachelijk zijn, dan biedt geen enkele winkelier dat meer aan.
ohjaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef kwoth het volgende:
"Ja, natuurlijk kost dat sixpackje hertog 2 euro!"
ook wel es gehad met een sixpack maes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohja
soms scannen ze verkeerd hier in de C1000
keer n sixpack Bullit gehaald voor 58ct
scande ze de zijkant inplaats van de onderkant
en dan NIET doorhebben
zo goede actie lkr goedkoop hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ohja
soms scannen ze verkeerd hier in de C1000
keer n sixpack Bullit gehaald voor 58ct
scande ze de zijkant inplaats van de onderkant
en dan NIET doorhebben
jij weet van alles wat je koopt de prijzen uit je hoofd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Prowl het volgende:
Het mooie van de C1000 hier in de buurt, is de prijs fout gescand krijd je het produkt gratis!
Je wil niet weten hoe vaak het misgaat!
Ik heb al zeker 200,= aan boodschappen uitgespaard vorig jaar
Tuurlijk, hij is een echte supermarktsletquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
jij weet van alles wat je koopt de prijzen uit je hoofd?
Nee, gewoon in de gaten houden wat de prijs is op het schap en bij het afrekenen het kassabonnetje goed controlerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
jij weet van alles wat je koopt de prijzen uit je hoofd?
O nou dat mogen ze hier ook wel invoeren. Geklungel soms....quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Prowl het volgende:
Het mooie van de C1000 hier in de buurt, is de prijs fout gescand krijd je het produkt gratis!
zo hé!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef marcel-o het volgende:
ik las net iets grappigs uit een supermakrt in n ander topic
`quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
Goh, hebben ze dat nou al weer een hele tijd geleden afgeschaftquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Prowl het volgende:
Ik moest gewoon even zoeken naar de originele post, omdat ik niet meer wist waarom ik het zeiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef tisauch het volgende:
[..]
`
Ik komt niet meer bij! Meesterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |