Dat komt omdat ze daar vast zit..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over druktequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
Vaste baanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef Ra-z het volgende:
[..]
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over drukte
ahw august allebe pleinquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ahw august allebe plein![]()
meest bizarre wat ik megemaakt heb bij de supermarkt was dat er een brief in mijn postvakje lag van een gozer die bij ons werkte dat ie toen ie klein was elk weekend in meisjes kleren liep, met poppen speelde en over x aantal weken weer terug was omdat ie dan hersteld was van zijn operatie maar dan wel als als vrouw
dat was AH sierplein
Dat eerste.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
In wat voor kansenwijk werk je wel niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
Grolsch is toch ook pis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef n0r het volgende:
Lang in een supermartk gewerkt, jaar of 4.
Een kind die tegen de kratjes grolsch aan staat te pissen
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze is ook 1 met de kassa, die zie je nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:43 schreef InktVip het volgende:
[..]
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...
link! link!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef marcel-o het volgende:
Hier in de lokale C1000 heb je Willem Kanon![]()
Wereld beroemd op YouTube
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |