Dat komt omdat ze daar vast zit..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over druktequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
In de albert heijn in slotervaart.Daar werkt een vrouw die is zo moddervet dat de kassa volgens mij om haar heen gebouwd werd.Tenminste ze zit altijd als enige aan de kassa.
Vaste baanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef Ra-z het volgende:
[..]
welke ah in slotervaart? sierplein? enige dikke wijf wat daar werkte stond achter de counter maar dies ontslagen om dat ze sloffen sigaretten achter over drukte
ahw august allebe pleinquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee die naast het befaamde politiebureau.Wie haar wil spotten...entree is gratis!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ahw august allebe plein![]()
meest bizarre wat ik megemaakt heb bij de supermarkt was dat er een brief in mijn postvakje lag van een gozer die bij ons werkte dat ie toen ie klein was elk weekend in meisjes kleren liep, met poppen speelde en over x aantal weken weer terug was omdat ie dan hersteld was van zijn operatie maar dan wel als als vrouw
dat was AH sierplein
Dat eerste.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
In wat voor kansenwijk werk je wel niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef Blaat28 het volgende:
Ik heb een aantal jaar, tijdens mijn studie, in een supermarkt gewerkt en daar echt superveel lol gehad om die idiote klanten. Zo kwam er een klein jochie van het klantentoilet af met de broek op zijn enkels. Aan zijn kont hing een megadrol en hij zocht iemand die zijn billen wilde afvegen....
Verder nog een kerel die eerst in alle seksboekjes ging neuzen en vervolgens standaard ging rukken op de plee. IEW!
Aan mij de taak om deze vent op zijn afwijkendde gedrag te wijzen...lekker dan!
Zo kan ik nog wel een poosje doorgaan.
Vertel hier jouw bizarre/geinige ervaringen met klanten!
Grolsch is toch ook pis.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef n0r het volgende:
Lang in een supermartk gewerkt, jaar of 4.
Een kind die tegen de kratjes grolsch aan staat te pissen
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze is ook 1 met de kassa, die zie je nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:43 schreef InktVip het volgende:
[..]
hihi, das dan een andere dan waar ik altijd kom, want daar heb ik zo'n gedrocht nog niet zien zitten...
link! link!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef marcel-o het volgende:
Hier in de lokale C1000 heb je Willem Kanon![]()
Wereld beroemd op YouTube
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef Pollewoppie het volgende:
Mn zus werkte jarenlang in een supermarkt en daar werkte ook een man die niet helemaal 100% was. Deze man werkte in het fust maar is toen op den duur ontslagen: wat bleek nou, hij dronk standaard de restjes uit de ingeleverde bierflesjes![]()
![]()
Had Jackass gezien zeker?quote:En bij de Karwei (oke geen supermarkt) is er een keer een ventje gaan poepen op een wc pot die in het vak stond...gelukkig had ik geen dienst toen en hoefde ik het ook niet op te ruimen
Nette flow dikke beat hij word hem welquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
beetje zoeken he
http://www.youtube.com/watch?v=RjiI0A6fsDY
whehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 13:31 schreef Blaat28 het volgende:
Whaha, hilarisch!
Heb ook eens gehad dat een man en vrouw kwamen afrekenen. Die kerel zat met mij te sjansen en nodigde me uit voor zijn verjaardagsfeestje die avond. Zijn vrouw ging helemaal door het lint en maakte hem publiekelijk uit voor van alles en nog wat, inclusief een klap tegen zijn kop. Ik wist niet waar ik kijken moest.
dude doe eens wat aan je taal...quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Ik stond ooit eens in de rij voor de snelkassa. Vlak voor mij stond er een vrouw die niet goed in haar hoofd was. Ze zat heel de tijd geluiden te maken die op 'prrIIIt' enzo trokken. Ze zat ook heel de tijd in haar eigen te praten. Toen ik buiten kwam was ze aan het uitvliegen tegen haar hondje.
jij bent vast holland leraarquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dude doe eens wat aan je taal...
Nederlansch is zijn goeiste vackquote:
Kerel, typ jij je zinnen eerst volledig in het Nederlands eer je over het taalgebruik van anderen begint te zeuren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
dude doe eens wat aan je taal...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Mensen die kwaad worden omdat je het kratje bier gewoon aansloeg terwijl ze niet doorgaven dat ze er een hadden.
Die ja. Daar heb ik wat leuke discussies mee gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]van die mensen die niet doorhebben dat die spiegels op kniehoogte en op t plafond hangen precies om die reden....
Haha geweldig is datquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.
Mannen die een compleet pak kopen bij de V&Dquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:36 schreef Rnej het volgende:
of van die mannen die een compleet pak komen kopen en dan aan jou vragen of je hun stropdas wil strikken want dat kunnen ze niet
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel.
Ik had ze geklapt, for shizzle.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
Sorry dat ik het even opmerk, maar jij bent schrijfster?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.
Een mevrouw komt aan de kassa en verteld ronduit over haar sexleven.
Een ouwe vieze vent rand een collega zowat aan en is dan zwaar beledigt dat hij de winkel word uitgetrapt.
Alcoholisten die languit gaan en dan kwaad bleren dat we een bordje neer moesten zetten met dat de vloer nat was. (je raad het al... de vloer was droog).
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt stage lopen in een supermarkt.![]()
Het lijkt wel op die grap met dat konijn en worteltjestaart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Mr-Fluffy het volgende:
in computerzaak waar ik tijdje werkte kwam vrijwel elke dag een 40+kerel vragen of een bepaalde videokaart al binnen was (die niet voor hem besteld moest worden, wilde er gewoon naar kijken ofzo)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjes![]()
nou is het altijd sport op die jochies wat op te jennen, meestal hebben ze met vuurwerk gegooid of een auto ruit ingeslagen ofzo![]()
naja we zaten dus in de kantine bij de ah zon jochie op te jennen... zo van wat heb jij gedaan dan? jahhh auto ruitje zeker, of nee over de stoep fietsen zeker
hij kijkt heel droog op en zegt bloedserieus, nee klasgenoot gestoken, hij deed bijdehand.. en at rustig zijn broodje opwe zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic
Wat houdt je tegen dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben een keer Renesite tegengekomen in de supermarkt.
En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef marcel-o het volgende:
in een electr winkel.
komt waggelend n klant naar me toe..
iihihiik mmmmooet uhn l-laptop h-hebben.
de rest typ ik normaal maar klonk dronke
-wat voor een zoekt u meneer.
voor zo rond de 700 euro, de mijne is stuk, wil je weten waarom.
(er begon al een lampje te branden bij t ruiken van de alcohollucht om 11:55)
- ik heb er overheen gekotst
(ik netjes te woord staan
- ja kan gebeuren hej
maar dit gaat me nooit meer gebeuren, ik ga stoppen, ik ben erg slecht bezig.
(gesprek ging zo nog even door.
als inkoppertje nog n ongevallen verzekering geprobeerd"vochtschade enz")
maarnee:
- ik ga mnn leven beteren..
- weet u wat ik heb...
ja u bent alcohol verslaafd(zeg k zo tegen die man, klanten aan t wachten)
- idd slecht he?
(rekent af, en loopt waggelend weg)
onderweg nog mot met n andere klant waar ie tegen aan loopt![]()
![]()
di's toch wel t raarst wat k zo meemaak tussen de josties tokkies en de 80-en schijndood mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |