Ik had ze geklapt, for shizzle.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.

Sorry dat ik het even opmerk, maar jij bent schrijfster?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Queen_Minny het volgende:
Klant betaald met 50 euro. Ik vraag of de klant het niet kleiner heeft. Klant scheurt het briefje in 2en.
Een mevrouw komt aan de kassa en verteld ronduit over haar sexleven.
Een ouwe vieze vent rand een collega zowat aan en is dan zwaar beledigt dat hij de winkel word uitgetrapt.
Alcoholisten die languit gaan en dan kwaad bleren dat we een bordje neer moesten zetten met dat de vloer nat was. (je raad het al... de vloer was droog).

Nou euh sindsdien als ik hem voor een kassa zie staan neem ik wel een volgende...
  Nou euh sindsdien als ik hem voor een kassa zie staan neem ik wel een volgende... 

Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt stage lopen in een supermarkt.

we zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic
 we zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic   

Het lijkt wel op die grap met dat konijn en worteltjestaart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Mr-Fluffy het volgende:
in computerzaak waar ik tijdje werkte kwam vrijwel elke dag een 40+kerel vragen of een bepaalde videokaart al binnen was (die niet voor hem besteld moest worden, wilde er gewoon naar kijken ofzo)

quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Die jongetjes en meisjes bij de AH die druk de vakken aan het schrobben zijn met een naamplaatje daarop stage.. dat zijn halt klantjes
nou is het altijd sport op die jochies wat op te jennen, meestal hebben ze met vuurwerk gegooid of een auto ruit ingeslagen ofzo
naja we zaten dus in de kantine bij de ah zon jochie op te jennen... zo van wat heb jij gedaan dan? jahhh auto ruitje zeker, of nee over de stoep fietsen zeker
hij kijkt heel droog op en zegt bloedserieus, nee klasgenoot gestoken, hij deed bijdehand.. en at rustig zijn broodje opwe zaten echt zo van wtf... toen hebben we al het bestek maar vervangen voor plastic

Wat bleek, de dames hadden onenigheid over wie er recht had op het laatse bekertje..
   Wat bleek, de dames hadden onenigheid over wie er recht had op het laatse bekertje.. 

, af te rekenen aangehoord heeft, en haar daarna met gods zegen naar buiten begeleidt heeft
 , af te rekenen aangehoord heeft, en haar daarna met gods zegen naar buiten begeleidt heeft   

Wat houdt je tegen dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bizarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben een keer Renesite tegengekomen in de supermarkt.

)
 ) )
 )

En die man is zijn oude laptop nu op marktplaats aan het verkopen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:38 schreef marcel-o het volgende:
in een electr winkel.
komt waggelend n klant naar me toe..
iihihiik mmmmooet uhn l-laptop h-hebben.
de rest typ ik normaal maar klonk dronke
-wat voor een zoekt u meneer.
voor zo rond de 700 euro, de mijne is stuk, wil je weten waarom.
(er begon al een lampje te branden bij t ruiken van de alcohollucht om 11:55)
- ik heb er overheen gekotst
(ik netjes te woord staan
- ja kan gebeuren hej
maar dit gaat me nooit meer gebeuren, ik ga stoppen, ik ben erg slecht bezig.
(gesprek ging zo nog even door.
als inkoppertje nog n ongevallen verzekering geprobeerd"vochtschade enz")
maarnee:
- ik ga mnn leven beteren..
- weet u wat ik heb...
ja u bent alcohol verslaafd(zeg k zo tegen die man, klanten aan t wachten)
- idd slecht he?
(rekent af, en loopt waggelend weg)
onderweg nog mot met n andere klant waar ie tegen aan loopt

di's toch wel t raarst wat k zo meemaak tussen de josties tokkies en de 80-en schijndood mensen
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |