abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56095890
ik snap het even niet.. wat kost het pinnen nu voor een winkel?
Signature
pi_56096416
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef Tournesol het volgende:
ik snap het even niet.. wat kost het pinnen nu voor een winkel?
Een bedrag per maand/jaar en afhankelijk van je abbo nog een x bedrag per transactie
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:41:01 #153
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56096528
volgens mij zijn de grote supermarkten direct aan het secured X.25 systeem aangesloten. in minder dan n seconde is de transactie gedaan.
dat is een continu verbinding net als bij banken.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56097008
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij zijn de grote supermarkten direct aan het secured X.25 systeem aangesloten. in minder dan n seconde is de transactie gedaan.
Inderdaad, dat zeilt er zo doorheen. Vroeger ging het over brakke ISDN verbindingen enzo, dat is allemaal erg verbeterd de laatste 2 jaar. Maar het is natuurlijk ook zo dat dit voor de grote ketens is, die hebben dankzij de grote volumes ook de macht om dingen te eisen. Als zelfstandig ondernemer red je dat niet, en moet je dus meer betalen, dus daar komen die transactiekosten (10ct onder de 10 euro etc) weg. Mijn neef die een slagerij heeft accepteert pas sinds anderhalf jaar pin en chipknip, daarvoor was het hem te duur. Gelukkig heeft hij een grote en trouwe klantenkring, die ook luisteren naar een redelijke uitleg, dus dat ging prima, maar tot zeg een half jaar geleden moest ik ook nog betalen bij de blokker, dat is natuurlijk pure geldklopperij..

En weer on-topic, er kwamen bij ons nog wel eens beginnende chauffeurs leveren, en die wilden nog wel eens met pallet en al van de laadklep afcrossen. Leuk met 70 kratten pils, of een pallet potgroente..
Heb je mijn minicity al bezocht?
pi_56097666
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef Ra-z het volgende:
Een bedrag per maand/jaar en afhankelijk van je abbo nog een x bedrag per transactie
JUIST!
Bij ons is het geloof ik zelfs 2 euro 32 per transactie,en dat dan gemiddeld 500x per dag...
pi_56097949
TVP
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:14:52 #157
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_56099190
Ik ben een groot deel van het jaar de 'demodame' bij onze supermarkt.
Blijkbaar roept het voederen van klanten tamelijk wat sympathie op. Een mevrouw vroeg mij naar mijn sterrenbeeld waarop ze zei

'Ja..! Dat dacht ik al! Een vissen!, etc'

Waarbij ik met etc bedoel dat ze een hele waaier van karaktereigenschappen gaf die mij eigen zijn of zouden moeten zijn en tig keer benadrukte dat ik een verschrikkelijkliefenaardigengevoeligsociaalkind was,
onderwijl mijn arm aaiende alsof ik een weeskind was.
Positief weird

Dan heb je nog de bejaarde man die altijd schouderklopjes komt geven, omdat 'DEEN daar ga je HEEN, voor de kwaliteit, het geweldige personeel en de eerlijke prijzen'.
De beste man vist dan zelfs op regelmatige basis winkelwagentjes van de supermarkt uit de sloot en komt die dan braaf naar de winkel brengen nog voor hij thuis gaat douchen.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_56108523
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef Ra-z het volgende:

[..]

En dat is een bedrag (verbinding en abbo) wat in sommige gevallen een paar honderd per maand kan zijn (licht aan de soort verbinding)
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef marcel-o het volgende:
De X.25 word wel steeds meer in gebruik genomen, maar de meeste zitten nog via de voorloper, de "oude" digi-acces verbinding (vergeef me als ik me hierin vergis).
Het betreft in beide gevallen wel een directe open lijn met de ontvanger (in dit geval met de banken).
pi_56110547
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Elfy het volgende:
Ik ben een groot deel van het jaar de 'demodame' bij onze supermarkt.
Blijkbaar roept het voederen van klanten tamelijk wat sympathie op. Een mevrouw vroeg mij naar mijn sterrenbeeld waarop ze zei

'Ja..! Dat dacht ik al! Een vissen!, etc'

Waarbij ik met etc bedoel dat ze een hele waaier van karaktereigenschappen gaf die mij eigen zijn of zouden moeten zijn en tig keer benadrukte dat ik een verschrikkelijkliefenaardigengevoeligsociaalkind was,
onderwijl mijn arm aaiende alsof ik een weeskind was.
Positief weird

Dan heb je nog de bejaarde man die altijd schouderklopjes komt geven, omdat 'DEEN daar ga je HEEN, voor de kwaliteit, het geweldige personeel en de eerlijke prijzen'.
De beste man vist dan zelfs op regelmatige basis winkelwagentjes van de supermarkt uit de sloot en komt die dan braaf naar de winkel brengen nog voor hij thuis gaat douchen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56112175
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:35 schreef Ra-z het volgende:
Meest bizarre klant was trouwens een oud mannetje die tegen zichzelf praatte, hij hield hele discussie met zichzelf

[knip]

dan ging het zo van

jah hij heeft wel gelijk een koekje hoort er bij
maar het staat niet op het boodschappen lijstje!
maar koekjes zijn lekker!
maar ik neem het niet
jawel neem het nou
Zag dat mannetje er ongeveer zo uit?

TVP
Leave it to me. We're checking out.
pi_56117055
Jaren in een supermarkt gewerkt, dus ook genoeg verhalen.

De spastische man in zijn elektrische kar die lid was van de SP en jaren liep te zeiken dat de winkel niet rolstoelvriendelijk was, en dat hij hier contact over onderhield met Jan Marijnissen himself.

Een oudere dame die kind noch kuiken had, en waar het gehele personeel op de hoogte was van haar leven. Ze was altijd weer blij als ze mocht gaan winkelen tussen haar jongens en meisjes. Het halve team kreeg met kerst 25 gulden in een envelop, waarop wij er een zelfgemaakt kerstpakket, en een grote bos bloemen heen brachten.

De Jaegerverslaafden die je nog net niet te lijf willen gaan als de troep eens niet op tijd is aangevuld.

Vrouw met epilepsie, die in de winkel een aanval kreeg precies in de gang waar ik bezig was, ze klapte me toch tegen de tegels... Binnen no-time een flink bloedspoor, en ik wist niet hoe snel ik 112 moest bellen.

En het lijpste wat ik ooit heb meegemaakt. Zo'n negerin met d'r koter. ik schat dat het joch een jaar of 3-4 was. Moeders loopt de winkel in met een mandje, kind rent voor d'r uit en graait van alles en nog wat uit het vak. Moeder zegt nee en het kind wordt me toch een partij hysterisch. loopt gillend voor moeder uit, en op een gegeven moment zwaait dat wijf een keer met d'r armen en SMIJT ZO DAT LEGE MANDJE TEGEN DAT KIND Z'N HARSES!!! Kind klapt tegen de tegels en begint te gillen als een mager varken. Moeder pakt het joch op en verlaat kwaad de winkel. We hebben met z'n allen nog nooit zo raar gekeken.
pi_56121398
Ik weet niet of hier achterhoekers zitten, maar de voormalig assistent bedrijfsleider van de Super De Boer in Hengelo GLD heeft een keer sex gehad met een winkelmedewerktster, tijdens een inpandig bedrijfsfeestje. Op de vrieskist....

Diezelfde ass. bedrijfsleider reed in een auto van de zaak. Alleen de zaak wist het niet
Hij had weet-ik-hoeveel geld achterover gedrukt
Nu heeft hij een bakkerij in hetzelfde dorp ghehe.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:25:55 #163
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56122121
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef fratsman het volgende:

En het lijpste wat ik ooit heb meegemaakt. Zo'n negerin met d'r koter. ik schat dat het joch een jaar of 3-4 was. Moeders loopt de winkel in met een mandje, kind rent voor d'r uit en graait van alles en nog wat uit het vak. Moeder zegt nee en het kind wordt me toch een partij hysterisch. loopt gillend voor moeder uit, en op een gegeven moment zwaait dat wijf een keer met d'r armen en SMIJT ZO DAT LEGE MANDJE TEGEN DAT KIND Z'N HARSES!!! Kind klapt tegen de tegels en begint te gillen als een mager varken. Moeder pakt het joch op en verlaat kwaad de winkel. We hebben met z'n allen nog nooit zo raar gekeken.
zo hoort t
dan leren ze het eens
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:02:44 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_56122756
Een collega van me riep eens door de intercom dat de trein naar Utrecht (of ergens) 5 minuten vertraging had.
Nou, ik dacht dat ik er in bleef

Andere collega reed met zo'n pompwagen eens tegen de wijnkop aan. 500 euro aan wijn op de grond!
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:05:54 #165
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_56124242
Ik werkte eens in een groot drankmagazijn. (via uitzendbureau)

Heb er 1 dag gewerkt.

Kwam 's ochtend aan, vroeg aan een andere gozer hoe het werk bevalt, bleek hij er ook voor de eerste dag te zijn.

Later op de dag hadden we samen besloten om de volgende dag niet terug te komen omdat de chef een enorme eikel is. Had je je werk te snel af, moest je het overnieuw doen. Telkens weer naar het bureautje in het magazijn van die oetlul van een chef om een opdracht vragen, leek wel de kleuterschool.

Tien minuten voordat de werkdag was afgelopen ging er iets fout met de electrische pallettrekker, gevolg: hele pallet met wijn omgepleurd.

We zagen een tsunami van wijn richting het bureautje van de chef stromen. Gelukkig ging de zoemer en maakten toen dat we wegkwamen. Denk dat het de chef niet al te lange tijd later nat onder de voeten werd...

[ Bericht 0% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 18-01-2008 11:16:32 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 20 januari 2008 @ 19:25:19 #166
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_56184565
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:23 schreef fratsman het volgende:
pi_56197532
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:58 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je steelt dus de supermarktmandjes?
welnee, ik neem ze mee naar buiten en leeg ze in mijn fietstas. Dan breng ik ze weer terug. Buurtsuper, de kassieres weten wat een onwijze verzameling winkelmandjes ik dus *niet* heb, maar ze blijven zeggen dat ik niet met het mandje naar buiten mag want dat moet van de bedrijfsleider.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:16:20 #168
71115 Rnej
I walk the line
pi_56197876
[quote]Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef anneja het volgende:

[..]

welnee, ik neem ze mee naar buiten en leeg ze in mijn fietstas. Dan breng ik ze weer terug. Buurtsuper, de kassieres weten wat een onwijze verzameling winkelmandjes ik dus *niet* heb, maar ze blijven zeggen dat ik niet met het mandje naar buiten mag want dat moet van de bedrijfsleider.
[/quote

heet consequent zijn, er zijn op de 100 mensen misschien 1 of 2 mensen die dat ding thuishouden, maar mandjes en winkelwagentjes kosten geld, en aangezien supermarkten weinig marge draaien na die prijzenoorlog vind ik t niet vreemd.....
  maandag 21 januari 2008 @ 18:59:32 #169
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_56205262
Nou vanmiddag bij Appie. Mandje vol boodschappen en oa ook kalkoenblokjes.
bij de kassa ging goed, totdat die kalkoenblokjes langs de scanner moest.
Bliep ging het. toen een van de kassiere. Deed ze m er weer langs. Bliep. Weer een
Ze Vraagt aan een ander meisje, gaat dit goed? Bliep Ja gaat goed dan vraagt hij er om.
even kijken Bliep
Bliep Oh ja, ok, nou meneer da's 49, 50.
Ik zeg nog van heb je dat vlees nou meerdere keren aangeslagen?

Even kijken, oh ja. Weer de kalkoen erlangs, Bliep. 4.18. Toen Bliep met - teken, -4.18. Weer een bliep, stond er weer 4.18. Toen weer Bliep met - teken. Nog wat Bliepjes en toen was het eindbedrag 35.63.
Kep net de bon gecheckt en dat klopt nu uiteindelijk gelukkig wel.

Tssss. was ik daar bijna dus voor 14 euro de boot ingegaan door het meerdere keren scannen van 1 produkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 21-01-2008 19:05:59 ]
Abonneer voor meer.
pi_56206439
Genoeg meegemaakt, zo ook een keer dat een vrouw bij de Aldi 2 rekjes Marlboro in haar karretje pleurde en vroeg of ze nog meer op voorraad hadden

Vent van de slagerij schrikt laat het slachtmes vallen in z'n poot...

Jongen had honger gaat naar de brood-afdeling z'n vriendin zegt: "ik betaal et (croissants) wel"
chick loopt de winkel uit, jongen had geen geld opgepakt door de politie

Kan ff niet meer bedenken
pi_56222044
In mijn vakkenvullerloopbaan was er altijd een vaste klant waar iedereen van het personeel een hekel aan had. Ging altijd precies 5 minuten voor sluitingstijd uitgebreid winkelen, en altijd klagen als er dingen waren uitverkocht. Belde ook regelmatig de winkel plat om te vragen of er wel bepaalde producten binnen waren gekomen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:44:43 #172
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56223113
bij mij in de winkel komt al jaren wel es n autistische donkere jongen langs..
Komt ie heel stoer binnen lopen als n nigga zeg maar..
en dan zegt ie ook "What's up Nigga!"

Klanten schrikken wel es van m, maar hij doet geen vlieg kwaad.
2 jaar geleden kwam ie elke dag en moesten we iets tekenen wat hij zei.
keertje was ie verliefd ofzo(hij zei van niet ) moest k n meisje tekenen en Ester er bij schrijven.

Nu komt ie wel es langs en laat ie n rol rolo's achetr ofzo.
hij krijgt meer pillen geloof k, hij gaat wat meer "normaal doen"

en dan de klanten die niet weten waarover ze t hebben (maar denken van wel)

"heeft u ook de tooner kardrijdsj van .... " (cartridge)
"ik zoek een wepskam" (webcam)

brengen de monitor langs als "de computer niet werkt"

weten niet welk merk digicam ze hebben, en ook niet wat voor kaartje er in gaat, dat moet ik ruiken!

weten niet welke printer ze hebben, qua type of zelfs qua merk!!! en moet ik dus wéér ruiken welke TOONER KARDRIJDSJ er in gaat
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:56:47 #173
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_56228480
Nou een keer he, toen was ik zo in de Albert Heijn, en toen ging ik zo dingen kopen en naar de kassa en daarna wilde ik weer naar huis gaan, maar daar lag een man op de grond, ik denk dat hij een epileptische aanval ofzo had gehad, maar er was al ambulance en politie dus ging ik maar naar huis.
pi_56228912
tvp
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:29:57 #175
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_56229111
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef voskat het volgende:
Nou een keer he, toen was ik zo in de Albert Heijn, en toen ging ik zo dingen kopen en naar de kassa en daarna wilde ik weer naar huis gaan, maar daar lag een man op de grond, ik denk dat hij een epileptische aanval ofzo had gehad, maar er was al ambulance en politie dus ging ik maar naar huis.
goh.
Abonneer voor meer.
pi_56229487
Ik werkte tot voor de zomervakantie ongeveer in de supermarkt. Op zaterdag kwam er standaard een ouwe man langs die met iedereen die kon praten een praatje maakte. Maar die man die stonk ongelofelijk. Ik weet niet precies waarnaar, ik gok dat hij een luier omheeft en dat die te weinig vervangen wordt, maar bij de kroepoek/teriyaki enzo afdeling ruikt het precies hetzelfde. Terwijl daar niks mis mee is.
What Would Goku Do
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:59:51 #177
196915 KoosHumorloos
Humorloos doos!
pi_56229690
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Elfy het volgende:
,Kutverhaal>.
Boeie, neuke ?
Humor is voor zwakzinnige idioten.
pi_56229796
Bij m'n stage bij de V&D, daar hebben ze natuurlijk altijd prijzencircus maar dat gaat pas vanaf 18.00uur vrijdagavond in.. Dan komen dus overdag vrouwtjes kijken voor hun man, kopen ze het.. brengen ze het om 17.59uur weer terug en kopen het om 18.01uur weer, omdat ze anders bang zijn dat die trui misschien al verkocht is pfff.. Ik kon er echt zo slecht tegen dat ik dus snel om 18.00uur die trui achter de kassa vandaan wou halen, maar toen werd ik tegengehouden door een collega;)

Ook een x dat een vrouw iets aan me wou vragen, dus ik draai me om: Oh, sorry meneer u bent natuurlijk van de beveiliging haha...
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 18:09:46 #179
25682 2cv
Niet subtiel
pi_56229888
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:05 schreef iank het volgende:
Bij m'n stage bij de V&D, daar hebben ze natuurlijk altijd prijzencircus maar dat gaat pas vanaf 18.00uur vrijdagavond in.. Dan komen dus overdag vrouwtjes kijken voor hun man, kopen ze het.. brengen ze het om 17.59uur weer terug en kopen het om 18.01uur weer, omdat ze anders bang zijn dat die trui misschien al verkocht is pfff.. Ik kon er echt zo slecht tegen dat ik dus snel om 18.00uur die trui achter de kassa vandaan wou halen, maar toen werd ik tegengehouden door een collega;)

Ook een x dat een vrouw iets aan me wou vragen, dus ik draai me om: Oh, sorry meneer u bent natuurlijk van de beveiliging haha...
Die laatste snep ik niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:12:24 #180
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56229949
moet je eens met je werkkleding(van n andere winkel uiteraard) de supermarkt ingaan.
heeft zo zn voor én nadelen:
nadelen:
josti's, tokkies en graftakken die vragen waar iets ligt.
"ik werk hier niet"
-"ohw " en zo'n onbegrijpelijke kop.

echt serieus andere kleuren kleding heb k dan aan

voordelen :
je mag 9 van de 10x voor bij de kassa "u heeft zeker pauze? "

[ Bericht 1% gewijzigd door marcel-o op 22-01-2008 18:54:52 ]
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:44:14 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_56230675
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:58:49 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_56230881
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is echt grote onzin. Tijdje terug was op de site van Interpay (toen het nog niet onder Equens viel) te zien dat de prijs rond een paar cent per transactie ligt. Dik twee euro zou belachelijk zijn, dan biedt geen enkele winkelier dat meer aan.

Ontopic: op m'n werk in de horeca. Kerel komt op het terras zitten met allemaal frituursnacks van een andere tent, terwijl we dat zelf ook verkochten. Dus ik 'm verzocht of 'ie het ergens anders op wilde eten, want hij mocht ermee niet bij ons zitten. Kerel flipt compleet de pan uit, tieft z'n friet over het hele terras, twee kroketten vol tegen de ramen. "EN NU DAN?" 'Ja, nu wel, meneer '
WTF je maakt rare mensen mee zeg
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:21:28 #183
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56233244
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

En dat is een bedrag (verbinding en abbo) wat in sommige gevallen een paar honderd per maand kan zijn (licht aan de soort verbinding)
[..]

De X.25 word wel steeds meer in gebruik genomen, maar de meeste zitten nog via de voorloper, de "oude" digi-acces verbinding (vergeef me als ik me hierin vergis).
Het betreft in beide gevallen wel een directe open lijn met de ontvanger (in dit geval met de banken).
Ik mag toch hopen dat we in deze dag en tijd toch wel eindelijk van X.25 gaan afraken i.p.v het weer meer te gaan gebruiken
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56234170
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef 2cv het volgende:

[..]

Die laatste snep ik niet.
Een vrouw die voor man werd aangezien?

Ik ging laatst met mijn moeder mee naar zo'n bouwmarkt. En ze wilde wat vragen aan de medewerker die op de grond gebukt zat. Alleen hij had lang blond haar. Ik zat al te denken:"zeg nou geen mevrouw."

"Mevrouw? Mag ik u wat.. o sorry, meneer ! "

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56236946
Hahaha oke niet van mij.
maar een vriendin van me werkt bij een supermarkt,
kwam er een keer een man naar haar toe, jaar of 50/60, met een zak bloem in zijn hand.
Zegt ie van mag ik iets vragen, is dit ook geschikt voor spacecake?

Hahahhaa
pi_56237569
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin. Tijdje terug was op de site van Interpay (toen het nog niet onder Equens viel) te zien dat de prijs rond een paar cent per transactie ligt. Dik twee euro zou belachelijk zijn, dan biedt geen enkele winkelier dat meer aan.
Ik zeg ook niet dat het zo is,ik hoop alleen maar dat ik de factuur verkeerd begrepen heb.
Het is niet mijn taak dit te betalen of bij te houden,ik vind gewoon een kleine bijdrage erbij horen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:58:45 #187
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_56237929
Bij de Spar aan de lange hezelstraat in Nijmegen werken vaak van die niet zulke slimme vrouwen. Eens was er een hoogblond meisje die aan alle klanten prijzen van producten vroeg als de kassa het niet aansloeg.
"Ja, natuurlijk kost dat sixpackje hertog 2 euro!"

Pfft....wat een lui daar soms.
Anyway you want it, that's the way you need it.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:26:43 #188
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56238960
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef kwoth het volgende:

"Ja, natuurlijk kost dat sixpackje hertog 2 euro!"
ohja
soms scannen ze verkeerd hier in de C1000
keer n sixpack Bullit gehaald voor 58ct
scande ze de zijkant inplaats van de onderkant
en dan NIET doorhebben
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:32:02 #189
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_56243255
Het mooie van de C1000 hier in de buurt, is de prijs fout gescand krijd je het produkt gratis!

Je wil niet weten hoe vaak het misgaat!

Ik heb al zeker 200,= aan boodschappen uitgespaard vorig jaar
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:25:57 #190
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_56244296
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ohja
en dan NIET doorhebben
ook wel es gehad met een sixpack maes.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_56244588
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:26 schreef marcel-o het volgende:

[..]

ohja
en dan NIET doorhebben
zo goede actie lkr goedkoop haha
pi_56244614
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Prowl het volgende:
Het mooie van de C1000 hier in de buurt, is de prijs fout gescand krijd je het produkt gratis!

jij weet van alles wat je koopt de prijzen uit je hoofd?
pi_56244840
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij is een echte supermarktslet
Š Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:44:02 #194
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_56247727
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Nee, gewoon in de gaten houden wat de prijs is op het schap en bij het afrekenen het kassabonnetje goed controleren
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:02:11 #195
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_56256621
quote:

O nou dat mogen ze hier ook wel invoeren. Geklungel soms....
Abonneer voor meer.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:08:53 #196
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56256824
ik las net iets grappigs uit een supermakrt in n ander topic
pi_56259295
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef marcel-o het volgende:
ik las net iets grappigs uit een supermakrt in n ander topic
zo hé!
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:30:35 #198
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56259337
Mooi topic
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:26:27 #199
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_66177919
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
`

Ik komt niet meer bij! Meesterlijk.
Qui habet aures audiendi audiat
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:17:28 #200
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_66182921
quote:

Goh, hebben ze dat nou al weer een hele tijd geleden afgeschaft
pi_66183672
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef tisauch het volgende:

[..]

`

Ik komt niet meer bij! Meesterlijk.
Ik moest gewoon even zoeken naar de originele post, omdat ik niet meer wist waarom ik het zei

overigens twijfel ik nogsteeds aan de geloofwaardigheid van de user waar ik het tegen had
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')