Ik heb ooit eenmaal een pak aangehad en dat was tijdens een sollicitatie (niet hier)quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijken ze je wel raar aan als je wel in pak aankomt daar dan?
Ik vind het altijd wel mooi om in pak rond te banjeren, hoewel ik het ook wle zat zou zijn als ik dat ding elke dag aan zou moeten denk ik....
Mod?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Shit, GoT plat
En ik moest nog een mod downloaden, maar dat linkje stond in een topic
Hmm, ik heb daar nooit echt veel last van met m'n pak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ooit eenmaal een pak aangehad en dat was tijdens een sollicitatie (niet hier)
Ik vind het niets. Je hebt weinig bewegingsvrijheid in vergelijking met 'normale' kleding.![]()
[..]
Mod?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je loopt nooit in pak, hebt nog nooit een overhemd gestreken (tot vandaag)
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:20 schreef OA het volgende:
Uw aller fapmod, Sjow... zonder e
sjokiemelquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
mag chocolademelk ook? [ afbeelding ]![]()
Jij daar?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Feliciteer Ph. en wens hem sterktequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:28 schreef Peterchris het volgende:
Ph jarig?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Feliciteer Ph. en wens hem sterkte
Ik heb 3 verjaardagskaarten en een cadeau van de vrouwquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij daar?![]()
en, voel je je al een beetje jarig?
que?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef eer-ik het volgende:
...but can I stay in one place, for more than two days, WHY!? Because I'm talkin' about the road...
En een verjaarsdags cq. sterktetopic!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3 verjaardagskaarten en een cadeau van de vrouw
Ach so.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nummer van tenacious D, dat stukje tekst kwam toevallig voorbij net
Dat nr van Tenacious D?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:43 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ach so.
* Peterchris zet Lee weer eens op
Jep, is een fantastische nummer. Heb nu 'Drive-thru' aanstaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat nr van Tenacious D?
*zet Top Gear Anthems aan(radar love op dit moment)
Die sprong hier net ook aan, heb toen maar overgeschakeld naar TG anthemsquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Jep, is een fantastische nummer. Heb nu 'Drive-thru' aanstaan
Ach, kan het wel waarderen op z'n tijd. Heb die cd ook bijna nooit op. Explosivo is ook prachtig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die sprong hier net ook aan, heb toen maar overgeschakeld naar TG anthems
Vind dat zo'n onzinnig, niet grappig, stukje...
Staan goeie nummers op jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:52 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ach, kan het wel waarderen op z'n tijd. Heb die cd ook bijna nooit op. Explosivo is ook prachtig.
Playlistsquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staan goeie nummers op ja
Maar die stukjes als Friendship test, Karate Schnitzel, en Drive-thru vind ik echt gaar
Doe ik niet aanquote:
Muziekquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef buzzer het volgende:
Ik ga ook eens een lekker stukkie muziek aanzetten hier
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef buzzer het volgende:
Ah iets heel aardigs gevonde wel
http://www.youtube.com/watch?v=vNPtnEy6ajA
ontbijt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Is handig hoor.
Tijd voor ontbijtstraks weer college
![]()
Ik doe nooit wat andersquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:57 schreef buzzer het volgende:
Ik ga ook eens een lekker stukkie muziek aanzetten hier
Sla ik maar over deze keer. Eerst nog maar eens een bakkie.quote:
waldkorn is weer uit de vriezerquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, lunch. Binnenkort
Is dat een soortemet beschuit ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb hier van die finse rondos, straks maar eens doodmaken
Gaaf nummer he?quote:
Mja, dilemma...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Gaaf nummer he?
Ow en ik kan wel stoppen met werken
Mijn pst bestand is spoorloos verdwenen, en dus ben ik letterlijk alle mailtjes kwijt...
Ik weet niet of ik nouof
moet doen...
daar ben ik nuquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent maar niet naar school gegaan?
Zoiets jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat een soortemet beschuit ofzo?
Spoorloosquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ow en ik kan wel stoppen met werken
Mijn pst bestand is spoorloos verdwenen, en dus ben ik letterlijk alle mailtjes kwijt...
Ik weet niet of ik nouof
moet doen...
echt helemaal spoorloos, ze zijn nu op de server aan het zoekenquote:
Ik mag aannemen dat ze backups draaienquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt helemaal spoorloos, ze zijn nu op de server aan het zoeken
Backups zijn voor polen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze backups draaien
Polen zijn voor de helquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Backups zijn voor polen.
Kwijt is kwijt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:38 schreef Pheno het volgende:
Zo, rondos met pindakaas. Natuurlijk met nootjes er in. Pindakaas zonder nootjes
Leuke katquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Foto een keer gemaakt, jaar geleden ofzo, tijdens pakketten rijden
Belde aan bij die mensen, keek opzij, zag kat zo liggen en mij aankijken, ik lachen, doen die mensen open
'Ja, zo ligt ie altijd hoor'
Ohjaquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
Eer,
Muck vraagt hoe het met de awards staat.
quote:
waarom geeft je vrouw je 3 kaartenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3 verjaardagskaarten en een cadeau van de vrouw
das goed, maar wel écht doen he?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja
Ik zorg dat ie vandaag af is ok?
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
das goed, maar wel écht doen he?
had maandag al af moeten zijn joh
Ff wat opzoeken danquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jo!
De pinguin wil tieten zien, hij is jarig
Feliciteer Ph. en wens hem sterkte
quote:
ja, maar je hoefde er toch maar 1 te maken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik weet het
Maar maandag wist k nog niet hoeveel het er moesten worden, dinsdag was m'n inspiratie op, en gister was ik amper thuis
Ja, maar dat was eerst ook niet zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar je hoefde er toch maar 1 te maken?
true, true....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat was eerst ook niet zeker
Hadden we dat niet maandag avond pas besloten?
Donders.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true....
maarre, ik moet over anderhalf uur de deur uit en kom niet meer thuis voor maandagmiddag
britneyquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:59 schreef JortK het volgende:
Iemand al de sekstape van Britney te pakken
wederom: I knowquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:03 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, er moet veel te veel tekst op anderhalve vierkante centimeter
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Een tel, ik fix wel effe wat.
ik vind het primaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:21 schreef eer-ik het volgende:
zoiets?
Ik weet het zo gauw ook effe niet.
Als je het zo goed vindt, up ik de .PSD effe.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef eer-ik het volgende:
http://www.vondeyck.nl/award.psd voila dan
arial gewoon?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Muck het volgende:
wat voor lettertype heb je gebruikt?
fireworks kent het niet
vreemdquote:
Het is wel een behoorlijk universeel font iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
vreemd
dat zou ie moeten kennen lijkt mij
EN al wat gevonden? Vreemd dat ze 't niet op 1 plek hebben staan, maargoedquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt helemaal spoorloos, ze zijn nu op de server aan het zoeken
nogal ja...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijk universeel font idd
dit is me laatste schooldag, daarna drie weken weekendquote:
Ehm.. ik moet nog 2 weken...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
dit is me laatste schooldag, daarna drie weken weekend
jeh ebt net kerstvakantie gehadquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
ernstig hequote:
quote:
Ik ookquote:
Hopelijk vinden ze wat het is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
Morgen CT
Volgende week en de week erop tentamens, dan een week les en dan Carnavalquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
jaquote:
Ik niet, ik ga overstappen, op de trein van 17:39 naar Venloquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ik ga naar Doornroosje, Racoon
ehmquote:
spammerquote:
ah leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
ik ga naar Doornroosje, Racoon
never mind, het staat boven mequote:
Ja watquote:
daar ben ik alquote:
quote:
zal ik het doen?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende week en de week erop tentamens, dan een week les en dan Carnaval
ik zou toch met jou alleen gaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
OA, ze gaan gewoon met zijn drieën meeten en hebben ons niet uitgenodigd
quote:
je komt uit wijk gek, je bent toch weleens naar de veiling geweest?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]carnaval vind ik saai
dan lig ik lekker de hele week in bedben er ook niet mee opgegroeid dus ja
quote:
quote:[..]
quote:
Zeker leuk want ze gaan de nummers van hun nog niet uitgebrachte album spelen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm
[..]
spammer
[..]
ah leuk!
[..]
never mind, het staat boven me
tofquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker leuk want ze gaan de nummers van hun nog niet uitgebrachte album spelen!
quote:
ja maar, ehm, houwnie vindt jongetjes niet zo leukquote:[..]![]()
Kom maar mee hoor
quote:
Gij spammer!quote:
Ze gaan gewoon bij Ph op verjaardagsbezoek!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
heel vroegertjes jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:27 schreef Muck het volgende:
je komt uit wijk gek, je bent toch weleens naar de veiling geweest?!
doe eens dan /madquote:
ik zou haar gaan vertellen dat ze je heel leuk vindt enzoquote:
quote:
te lerenquote:
ik wil ook van die toffe taartquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef OA het volgende:
Ze gaan gewoon bij Ph op verjaardagsbezoek!
mja okeequote:
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
te leren [ afbeelding ] hij moet je verwennen!
Phenoquote:
OKquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
MPG GA MUCK EENS VERWENNEN
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
velden hmm?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
te leren [ afbeelding ] hij moet je verwennen!
brbquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:33 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, eerste beker contrastvloeistof op. Een hemel tov die klean prep.
Nee, deze smaakt gewoon naar waterquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze smaakt gewoon naar water
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
biersmaak zou al een heel stuk beter zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
biersmaak zou al een heel stuk beter zijn..
Diefquote:
Wat moet een limoen voor de deur ?quote:
Werkt de koffiemachine ook nog, of mocht die wel naar huis van die slavendrijver van een baas van je?quote:
* JortK wil ook iets anders...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkt de koffiemachine ook nog, of mocht die wel naar huis van die slavendrijver van een baas van je?
Dat had ik na mijn asskijkonderzoek, in de bus. En niet zo zachtjes ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Krijg de hik
Ja, godver, ik heb er nu last van
Best lastigquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik na mijn asskijkonderzoek, in de bus. En niet zo zachtjes ook nietIedereen kijken
Wel na een uur hikkenquote:
Dank, dan ga ik nu verder met de paellaquote:
de rechterquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
kom op konijntje doe maar huppele wiebele [ afbeelding ] wiebele !!!1
heb je der nog verwendquote:
kom op konijntje !!1quote:
Leipe shit ouwequote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
kom op konijntje doe maar huppele wiebele [ afbeelding ] wiebele !!!1
quote:
Papiirquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee, een koffietopic
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
dat liedje is de shit!!!!!
lief konijntje doe maar wiebele wiebele
Samenvatting?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
dat liedje is shit!!!!!
quote:
begin je weer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aka BX onder de zonnebank?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aka BX onder de zonnebank?![]()
[ afbeelding ]
Waar zit je dan juh!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef Houniet het volgende:
nee niet de konijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, je hebt me net gemist!
Verder geen pics hier, sorry
ik heb geen shit van hem manquote:
quote:
Dat zee ik toch, hoeft niet perse van hem te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb geen shit van hem manmaar kan wel ef wat voor je zoeken
Maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf zeur je nu?
zocht een goede zonnebank pic
Nu al zoooooo 2007quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
heb ik jou wat gevraagdquote:
Is goed jongequote:Op donderdag 10 januari 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
rustig mensen, rustig...
Jooquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:19 schreef Het_hupt het volgende:
whatever, 'k ben weer weg uit KSC
Ja, op je verjaardag hèquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, proost dan maar
* crossover heft z'n pul bier.quote:
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eens neuzen in de mobiele telecommarkt.
Bijna "verloopt" mijn contract, en wil daarom een verlenging of andere telecomprovider mét een HTC (TyTN II) als telefoon.
Mja, da's dan een zgn. simonly abonnement, waardoor je idd veel goedkoperder uit bentquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellen
Leuke telefoon. Ik heb m al 3 maanden, 5 x laten vallen, maar hij doet het nog steeds.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eens neuzen in de mobiele telecommarkt.
Bijna "verloopt" mijn contract, en wil daarom een verlenging of andere telecomprovider mét een HTC (TyTN II) als telefoon.
Ja?quote:
Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop centenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellen
Coolquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
net motorrijles gehad![]()
Maandag het laatste examen
Ik betaal nu iets van 7 euro of zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop centen
quote:
koffiequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:
die simyo reclame met die hele lap koffietekst die die griet opdreunt, krijg dan aldoor trek in een lekker bakkie
Heb nu een foon met Symbiansoftware, erg handig, maar wil toch een groter en aanraakschermpje enzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuke telefoon. Ik heb m al 3 maanden, 5 x laten vallen, maar hij doet het nog steeds.
Die reclame doet me denken aan subwayquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uUGteUJn_Wo![]()
Succes alvast.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
net motorrijles gehad![]()
Maandag het laatste examen
Hehe, dan heb je of standaar een goedkoop abonnement, of al vaker als sim-ony verlengdquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik betaal nu iets van 7 euro of zoEigenlijk nog te veel
Normaal was 21 euro of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dan heb je of standaar een goedkoop abonnement, of al vaker als sim-ony verlengd
1 keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Succes alvast.
Vaak gevallen?
Daar zou ik ook van terug komen. Al zit de vrouw straks weer aan de nespressoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef MPG het volgende:
Terug van koffie
Wel lekkere broodjes thoughquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die reclame doet me denken aan subway
Dat had ik een keer bijna op de snelweg: flink ronde afrit, en dan deen bocht de andere kant op. Kon het kreng echt niet meer houden, het was meer geluk dan wijsheid dat ik overeind bleef en geen auto had geraaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1 keer.
Was niet tof
had wel mazzel dat ik zelf niks had![]()
maar vanaf nu ga ik niet meer vallen, vallen is niet leuk![]()
Rijden wel daarentegen
Teveel keus, ik ben lui, ik wil niet uit 100 dingen kiezen, ik wil een broodje voor een x bedrag. Zoek het maar voor me uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lekkere broodjes though
Ik keek in een bocht in mn spiegels (niet doen dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik een keer bijna op de snelweg: flink ronde afrit, en dan deen bocht de andere kant op. Kon het kreng echt niet meer houden, het was meer geluk dan wijsheid dat ik overeind bleef en geen auto had geraakt
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik keek in een bocht in mn spiegels (niet doen dus) en toen kwam ik verkeerd (te vroeg) uit.. zat er zo'n verhoogde middenberm
![]()
voorwiel er op, achterwiel niet.. 2 meter schuiven en toen klapte ik tegen een paaltje (nouja, de motor, ik sprong er op tijd nog af).. beter dat ik niet tussen de paal en de motor zat
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.
Dat zei die vrouw ook: Automobiliste rijdt blinde met hond omverquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei die vrouw ook: Automobiliste rijdt blinde met hond omver
Je wilt een sextape van hem en Muck?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt een sextape van hem en Muck?
Waar ik zo'n hekel aan heb, is dat je dan een bruin broodje kunt kiezen, maar ook een bruin broodje met maanzaad, of sesamzaad, of met pit'n, tyf op, geef me gewoon een bruin broodje.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teveel keus, ik ben lui, ik wil niet uit 100 dingen kiezen, ik wil een broodje voor een x bedrag. Zoek het maar voor me uit
Zeker waarquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ik zo'n hekel aan heb, is dat je dan een bruin broodje kunt kiezen, maar ook een bruin broodje met maanzaad, of sesamzaad, of met pit'n, tyf op, geef me gewoon een bruin broodje.
Als ik speciaal brood wil, haal ik dat zelf wel, maar geef m'n broodje gezond gewoon op een broodje, verder bek houwe
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tvquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.![]()
Voor je kijken, slimboquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?![]()
![]()
Die wil JIJ zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt een sextape van hem en Muck?
Nekschoten, allemaal!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tv
Maar goed mcdonalds is dan ook een pauperconcern
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daarquote:
Ik dacht dat die spiegels erop zaten voor vrouwen, vroeg me al af waarom er zoveel opzaten, alleen die in de zonneklep hebben ze toch genoeg aan?quote:
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daar
want?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
Op poolse sletten na
Best kinky met al dat leerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?
Onder anderequote:
Laterquote:
Goed bezig geweestquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
De taart is op
ef kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |