quote:
Papiirquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee, een koffietopic
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
dat liedje is de shit!!!!!
lief konijntje doe maar wiebele wiebele
Samenvatting?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
dat liedje is shit!!!!!
quote:
begin je weer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aka BX onder de zonnebank?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aka BX onder de zonnebank?![]()
[ afbeelding ]
Waar zit je dan juh!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef Houniet het volgende:
nee niet de konijntjes![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, je hebt me net gemist!
Verder geen pics hier, sorry
ik heb geen shit van hem manquote:
quote:
Dat zee ik toch, hoeft niet perse van hem te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb geen shit van hem manmaar kan wel ef wat voor je zoeken
Maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf zeur je nu?
zocht een goede zonnebank pic
Nu al zoooooo 2007quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
heb ik jou wat gevraagdquote:
Is goed jongequote:Op donderdag 10 januari 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
rustig mensen, rustig...
Jooquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:19 schreef Het_hupt het volgende:
whatever, 'k ben weer weg uit KSC
Ja, op je verjaardag hèquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, proost dan maar
* crossover heft z'n pul bier.quote:
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eens neuzen in de mobiele telecommarkt.
Bijna "verloopt" mijn contract, en wil daarom een verlenging of andere telecomprovider mét een HTC (TyTN II) als telefoon.
Mja, da's dan een zgn. simonly abonnement, waardoor je idd veel goedkoperder uit bentquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellen
Leuke telefoon. Ik heb m al 3 maanden, 5 x laten vallen, maar hij doet het nog steeds.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eens neuzen in de mobiele telecommarkt.
Bijna "verloopt" mijn contract, en wil daarom een verlenging of andere telecomprovider mét een HTC (TyTN II) als telefoon.
Ja?quote:
Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop centenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn contract verlengd, voor muchos cheaper. Ok, hetzelfde telefoontje, maar ik hoef toch maar te kunnen bellen
Coolquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
net motorrijles gehad![]()
Maandag het laatste examen
Ik betaal nu iets van 7 euro of zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, scheelt een hoop centen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |