quote:
koffiequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:
die simyo reclame met die hele lap koffietekst die die griet opdreunt, krijg dan aldoor trek in een lekker bakkie
Heb nu een foon met Symbiansoftware, erg handig, maar wil toch een groter en aanraakschermpje enzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuke telefoon. Ik heb m al 3 maanden, 5 x laten vallen, maar hij doet het nog steeds.
Die reclame doet me denken aan subwayquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uUGteUJn_Wo![]()
Succes alvast.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
net motorrijles gehad![]()
Maandag het laatste examen
Hehe, dan heb je of standaar een goedkoop abonnement, of al vaker als sim-ony verlengdquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik betaal nu iets van 7 euro of zoEigenlijk nog te veel
Normaal was 21 euro of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dan heb je of standaar een goedkoop abonnement, of al vaker als sim-ony verlengd
1 keer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Succes alvast.
Vaak gevallen?
Daar zou ik ook van terug komen. Al zit de vrouw straks weer aan de nespressoquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef MPG het volgende:
Terug van koffie
Wel lekkere broodjes thoughquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die reclame doet me denken aan subway
Dat had ik een keer bijna op de snelweg: flink ronde afrit, en dan deen bocht de andere kant op. Kon het kreng echt niet meer houden, het was meer geluk dan wijsheid dat ik overeind bleef en geen auto had geraaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1 keer.
Was niet tof
had wel mazzel dat ik zelf niks had![]()
maar vanaf nu ga ik niet meer vallen, vallen is niet leuk![]()
Rijden wel daarentegen
Teveel keus, ik ben lui, ik wil niet uit 100 dingen kiezen, ik wil een broodje voor een x bedrag. Zoek het maar voor me uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lekkere broodjes though
Ik keek in een bocht in mn spiegels (niet doen dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik een keer bijna op de snelweg: flink ronde afrit, en dan deen bocht de andere kant op. Kon het kreng echt niet meer houden, het was meer geluk dan wijsheid dat ik overeind bleef en geen auto had geraakt
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik keek in een bocht in mn spiegels (niet doen dus) en toen kwam ik verkeerd (te vroeg) uit.. zat er zo'n verhoogde middenberm
![]()
voorwiel er op, achterwiel niet.. 2 meter schuiven en toen klapte ik tegen een paaltje (nouja, de motor, ik sprong er op tijd nog af).. beter dat ik niet tussen de paal en de motor zat
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.
Dat zei die vrouw ook: Automobiliste rijdt blinde met hond omverquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei die vrouw ook: Automobiliste rijdt blinde met hond omver
Je wilt een sextape van hem en Muck?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt een sextape van hem en Muck?
Waar ik zo'n hekel aan heb, is dat je dan een bruin broodje kunt kiezen, maar ook een bruin broodje met maanzaad, of sesamzaad, of met pit'n, tyf op, geef me gewoon een bruin broodje.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teveel keus, ik ben lui, ik wil niet uit 100 dingen kiezen, ik wil een broodje voor een x bedrag. Zoek het maar voor me uit
Zeker waarquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat wel een voordeel van motor is, is dat je echt beter leert kijken en anticiperen op het verkeer.
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ik zo'n hekel aan heb, is dat je dan een bruin broodje kunt kiezen, maar ook een bruin broodje met maanzaad, of sesamzaad, of met pit'n, tyf op, geef me gewoon een bruin broodje.
Als ik speciaal brood wil, haal ik dat zelf wel, maar geef m'n broodje gezond gewoon op een broodje, verder bek houwe
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tvquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de McDonalds met hun stoer bruin broodje? WTF iks een stoer bruin broodje? Heeft die spierballen, loopt die stoere taal uit te slaan? Tyf op, ik wil geen te hard broodje die te lang heeft gelegen met een opgewarmde kipnugget er in.![]()
Voor je kijken, slimboquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan, je gaat toch vooruit?![]()
![]()
Die wil JIJ zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt een sextape van hem en Muck?
Nekschoten, allemaal!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb ik me laatst ook heel erg druk om zitten maken voor de tv
Maar goed mcdonalds is dan ook een pauperconcern
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daarquote:
Ik dacht dat die spiegels erop zaten voor vrouwen, vroeg me al af waarom er zoveel opzaten, alleen die in de zonneklep hebben ze toch genoeg aan?quote:
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom, ik heb al een verborgen camerastream daar
want?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
Op poolse sletten na
Best kinky met al dat leerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. das waar.... Wat vond je van de actie gisteravond en vandaag?
Onder anderequote:
Laterquote:
Goed bezig geweestquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
De taart is op
ef kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |