Het is hypocriet zoals Lieke inmiddels met de stinkrat Brian optrekt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef riri het volgende:
Hypocriete Huub....gisteren Lieke verwijten dat ze zich door Brian liet masseren en nu masseert hij Selene...het meisje waar ie zo'n hekel aan had,waar Lieke niet mee om mocht gaan,Selene het meisje wat in Huub zijn ogen niet te vertrouwen was...
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dankquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef KimiK het volgende:
is het niet COS 3154??
Heb jij daar dan nog geen afstandsbediening voor ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef Guuskeee het volgende:
top tipsch![]()
[..]
kan je die muten dan?? pleeeeaaase zeg me hoe!!!
Ja, Mikey heeft de tweede rijles toegezegd aan Amanda. Direct, zonder enige bedenktijd te nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Woot, dat heeft hij al toegezegd?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dank
Ze hadden en hebben wel een goed gesprek.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Hoera...Lieke en Claire gaan samen Reiki doen...........
OK, dank. Het spel dat eerder is gespeeld is daarmee teniet gedaan. Ik kan mezelf hier zo om op zitten vreten, GVDquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Mikey heeft de tweede rijles toegezegd aan Amanda. Direct, zonder enige bedenktijd te nemen.
soort van afstandsbediening... dmv gooien bijv.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Heb jij daar dan nog geen afstandsbediening voor ?
Waar woon je ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke: "Het mooie van Reiki is dat je bij jezelf blijft."
Nou,schiet mij maar lek...
Wel primitief, maar ook bruikbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
soort van afstandsbediening... dmv gooien bijv.
[ afbeelding ]
Dat spel bestaat toch al lang niet meer ......quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, dank. Het spel dat eerder is gespeeld is daarmee teniet gedaan. Ik kan mezelf hier zo om op zitten vreten, GVD
Geeft niet ik heb een snelle motor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Te ver..........................
Als je goed luistert naar Lieke moet je visualiseren, en heb je dus geen motor nodig.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Geeft niet ik heb een snelle motor.
Gelukkigquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:01 schreef Prospera het volgende:
Men moet naar bed.
Duidelijke taal van Lieke...daar hou ik nu van.........quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:00 schreef Scandalous het volgende:
Lieke heeft het over een mooie ervaring, ze was helemaal wit en licht en toen stapte er een grijze waas uit haar...alsof in een film.... een grijs vierkant wat langs me heen zweeft.... haal je focus af van waar je naar kijkt. hey , het is geen grijze vlek, het is een vogel! en die ging op mn schouder zitten. en hij bleef de hele tijd bij me en ik vond het prettig. en dat was mijn totum, mijn beschermdier.
Geestig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als je goed luistert naar Lieke moet je visualiseren, en heb je dus geen motor nodig.....
Het is gewoon 'n stom stel, Lieke en Huubquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog zo'n verbazende combinatie ....... Selene was toch niet te vertrouwen !
[ afbeelding ]
Huub toch ook niet ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij dat ze dat is vergeten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is hypocriet zoals Lieke inmiddels met de stinkrat Brian optrekt.
Hij die haar heeft geslagen, geschopt en vernederd.
Verbazingwekkend hoe Lieke dat zomaar is vergeten.
Verbazingwekkend hoe Lieke's intenties om Huub te bashen nog altijd lijken te groeien.
Huub is van meet af aan wantrouwig geweest over Selene. Heel terecht naar inmiddels is gebleken. Zij zit daar om te stoken, wat ze uitstekend doet. Laten we hopen dat Lieke nog even goed aan de beurt komt.
Vind het een stuk beter passen dan Huub en Lieke, daar heb ik nog nooit wat in gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Of zei ze "Muggenzifter" ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat spelfouten tellen in een brief.
Lieke: muggezifter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........
Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
Ze zei Muggezifter en ze denkt ook dat teveel als 2 aparte woorden gespeld moet wordenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of zei ze "Muggenzifter" ?
Ach, daar hebben wel meer mensen last van.......quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:15 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Selene nog nooit sex heeft gehad...vindt dat kind zich zo raar gedragen...er is iets met haar wat niet goed zit....ze gedraagt zich psychisch niet normaal
Wat heeft dat met raar gedrag en psychish niet normaal gedragen te makenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:15 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Selene nog nooit sex heeft gehad...vindt dat kind zich zo raar gedragen...er is iets met haar wat niet goed zit....ze gedraagt zich psychisch niet normaal
- en daarom zegt Jaap het nu tegen Lieke, dan kan ze bedenken wat ze wil.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vertelde aan Lieke :
- Ik had als geintje gezegd dat Selene mee moest gaan naar een optreden
- Huub vond dat een geweldig idee om jou (=Lieke) op de spot te zetten bij de stemming
- Voordat ik iets kon doen rende Huub al naar de telefoon
- Ik baal ervan, want dat was eigenlijk niet mijn bedoeling
+3quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dank
-1quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Ik heb net de uitzending gezien
Wat een achterlijke agressieve klootzak. Nu begrijp ik wat Lieke de hele tijd bedoelt met "ik ben bang voor hem". Achterlijke debiel.
Was die badkamer van de week s morgens niet op de streams te zien? Toen Lieke en Huub s morgens zo'n ruzie hadden? Ik heb er niks over gelezen.
Jezus Christ Jan Ziele. Respect voor Lieke dat ze zich niet laat kennen.
Nee dat is hier alleen achterlijk als Brian het doet. Als Huub het doet komt het door Lieke of is het begrijpelijk want eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Wat een achterlijke agressieve klootzak. Nu begrijp ik wat Lieke de hele tijd bedoelt met "ik ben bang voor hem". Achterlijke debiel.
Was die badkamer van de week s morgens niet op de streams te zien? Toen Lieke en Huub s morgens zo'n ruzie hadden? Ik heb er niks over gelezen.
alles...denk dat er dingen gebeurt zijn in haar verleden waardoor ze zo doet....quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft dat met raar gedrag en psychish niet normaal gedragen te maken
Ja dat was op de streams te zien, hij zal wel flink dalen in de PP .quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Van die badkamer staat ook een filmpje op headlinerquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Erg hé...heb het ook gezien...quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Nou dat zal wel over de tong gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
lieke houd jaaps hand vast in bed...
En dan zijn er mensen die dat goedpraten van hem...dat gedrag....quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:35 schreef avonne het volgende:
Wat een achterlijke hypocriete lul dat hij zo de mond vol heeft dat "lieke met Brian omgaat terwijl hij haar geslagen heeft"
Jezus. Ze sprong 4 keer achteruit
Toch is het leuk om over te fantaseren. Dat alles binnen dan wordt afgesloten behalve de woonkamer en keuken en de slaapkamer. En dat er maar een piepklein deel van de tuin zichtbaar en bruikbaar zal zijn. Het zwembad is natuurlijk mooi voor proeven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke leest in De Party : "Ook weet het vrolijke drietal te vertellen dat na DGK de villa gebruikt zal worden voor BB7"
Volgens Lieke hebben ze dat nooit gezegd.
ik weet heus wel dat de streams als entertainment bedoeld wordt, maar ik heb werkelijk geen greintje respect voor een reactie als deze.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
you're so funny, i piss my pants
Dat was dan van korte duur.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lijkt wel of Lieke het even moeilijk begint te krijgen ....
[ afbeelding ]
eigenlijk bedoelde ik dat het maar streams zijn en je jezelf erg druk maakt over iets onvoorstelbaar onbelangrijks. Het zijn maar wat lui in een huis, so what?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet heus wel dat de streams als entertainment bedoeld wordt, maar ik heb werkelijk geen greintje respect voor een reactie als deze.
Werkelijk, er zijn rare mensen op de wereld. Wordt fan van Brian of zo. Dan heb je 2 helden voor de prijs van 1.
Wat veel meer verbazend is, is dat de Redactie zoiets gewoon toelaat. Dit mag allemaal, komt op de streams, komt op TV en het wordt gewoon gebruikt voor de sensatie. Om de dag daarna het afpakken van een brief te bestraffen met een ton boete.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
eigenlijk bedoelde ik dat het maar streams zijn en je jezelf erg druk maakt over iets onvoorstelbaar onbelangrijks. Het zijn maar wat lui in een huis, so what?
En ik word geen fan van Brian, of Lieke, of Huub, of zwerver of van wie dan ook daar... Waarom fan worden van wat mensen die alleen maar aan het niksen zijn in een huis?? Paris Hilton verzet meer werk dan die gasten daar...
Ze slaapt al.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lijkt wel of Lieke het even moeilijk begint te krijgen ....
[ afbeelding ]
ik denk dat de redactie het ziet zoals het is: entertainment. Kijkcijfers zijn het belangrijkste. En voor hen is het gewoon een baan, niks meer, niks minder. Wij kiezen ervoor om de streams te volgen, voor hen is het een verplichting om zich met de kooi bezig te houden, en verplichtingen zijn al gauw minder leuk. Ze vinden hun baan belangrijker dan dat een of andere stakker in dat huis een nep-boete van 100.000 euro krijgt, want wie gelooft er nu echt dat die boetes serieus zijn? Denk je dat bijvoorbeeld Flens 's avonds of 's nachts zit te streamen en de fora afloppt? Geen kans.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat veel meer verbazend is, is dat de Redactie zoiets gewoon toelaat. Dit mag allemaal, komt op de streams, komt op TV en het wordt gewoon gebruikt voor de sensatie. Om de dag daarna het afpakken van een brief te bestraffen met een ton boete.
ik heb net op VOL voor het eerst het filmpje bekeken, en vond het heftig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:35 schreef avonne het volgende:
Wat een achterlijke hypocriete lul dat hij zo de mond vol heeft dat "lieke met Brian omgaat terwijl hij haar geslagen heeft"
Jezus. Ze sprong 4 keer achteruit
Wat mij betreft kijken ze 'achter' op een andere manier naar de gebeurtenissen in de Kooi, maar dan nog kunnen ze inzien dat het aggressieve gedrag van Huub -ook in 2008- niet gepromoot behoeft te worden. En als het motto 'kijkcijfers' zo belangrijk is, dan vrees ik voor het aanzien van de Directie van RTL en de reputatie van RTL als TV-zender voor de adverteerders !quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk dat de redactie het ziet zoals het is: entertainment. Kijkcijfers zijn het belangrijkste. En voor hen is het gewoon een baan, niks meer, niks minder. Wij kiezen ervoor om de streams te volgen, voor hen is het een verplichting om zich met de kooi bezig te houden, en verplichtingen zijn al gauw minder leuk. Ze vinden hun baan belangrijker dan dat een of andere stakker in dat huis een nep-boete van 100.000 euro krijgt, want wie gelooft er nu echt dat die boetes serieus zijn? Denk je dat bijvoorbeeld Flens 's avonds of 's nachts zit te streamen en de fora afloppt? Geen kans.
Dus aangezien zij minder waarde hechten aan wat er in de kooi gebeurd, en meer om hoeveel mensen er naar de reguliere uitzending kijken, kijken zij dus ook heel anders tegen de kooi aan.
maar ze heeft hem nog niet, en zal het ook niet tegen hem gebruiken als hij tv maakt over haar rug,quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
lieke houd jaaps hand vast in bed...
misschien heeft zichzelf, na de douchscene, stiekem een handje geholpen en moet hij zich even opfrissen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat onder de douche. Opvallend ...... Uitgebreid kijken hoe Lieke onder de douche gaat en zelf durft hij het pas als Lieke inmiddels slaapt. Zielig hoopje eigenlijk ........
Zou kunnen, maar dan is hij wel razend snel ....... Zo te zien ligt hij nu meer met piemelmans te spelen .....quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:30 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien heeft zichzelf, na de douchscene, stiekem een handje geholpen en moet hij zich even opfrissen.
Ik vond het niets anders dan Brian. Het waren wel een stuk of 7 geweldadige acties die hij nèt op iets anders afreageerde. Wat als er geen glas voor de WC had gezeten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:16 schreef miesy het volgende:
[..]
ik heb net op VOL voor het eerst het filmpje bekeken, en vond het heftig.
het was niet zo angstverwekkend als hoe brian amanda aanpakte, maar huub
was fel en als er geen cameras bij waren geweest zou het me niet verbazen
als hij haar een flinke klap had gegeven. wat dat betreft was hij, in zijn gekte,
toch nog behoorlijk in controle, en dat klinkt misschien als respectvol als ik dat zeg,
maar ik vind dit dus echt niet kunnen als man naar een vrouw toe, al maakt ze hem
nog zo boos. als ik haar was had ik even stil gestaan en hem gewoon aangekeken,
om hem even tot bedaren te brengen, net als bij een dolle hond, dan moet je ook beter
niet weg rennen, maar rustig blijven, anders valt ie je zeker aan.
ze liep steeds direct weg van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het niets anders dan Brian. Het waren wel een stuk of 7 geweldadige acties die hij nèt op iets anders afreageerde. Wat als er geen glas voor de WC had gezeten?
Brian houdt het meestal bij 1.
Ik vond dat Lieke heel rustig bleef. Pas in de keuken ging ze van zich afbijten, met de aanwezigheid van anderen.
Zoals je het schrijft lijkt het net alsof ze hem opfokte, maar ze deed en zei werkelijk helemaal niets opvallends.
Ik vind het helemaal "geestelijk beperkt" dat hij de eerste ram uitdeelde met de woorden "ik snap niet dat je iemand die zo tegen je doet (=Brian agressief) dat je daar aardig tegen doet."
Nouja, zeg. Kijk naar je eige
Het wordt -wat mij betreft- hoog tijd dat DGK terug keert naar wat normalere omgangsvormen tussen mannen en vrouwen. Als mannen elkaar verrot willen beuken (boksring in de fitness) dan maakt het me niets uit. Maar in plaats daarvan je agressie naar vrouwen uitleven moet echt ophouden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het niets anders dan Brian. Het waren wel een stuk of 7 geweldadige acties die hij nèt op iets anders afreageerde. Wat als er geen glas voor de WC had gezeten?
Brian houdt het meestal bij 1.
Ik vond dat Lieke heel rustig bleef. Pas in de keuken ging ze van zich afbijten, met de aanwezigheid van anderen.
Zoals je het schrijft lijkt het net alsof ze hem opfokte, maar ze deed en zei werkelijk helemaal niets opvallends.
Ik vind het helemaal "geestelijk beperkt" dat hij de eerste ram uitdeelde met de woorden "ik snap niet dat je iemand die zo tegen je doet (=Brian agressief) dat je daar aardig tegen doet."
Nouja, zeg. Kijk naar je eige
Huub heeft nooit haar extensies uit d'r kop getrokken, haar geslagen/geschopt of haar in een groep vernederd zoals Brian dat heeft gedaanquote:
bij mannen kan dat razend snel gaan, vooral als de nood hoog is...toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan is hij wel razend snel ....... Zo te zien ligt hij nu meer met piemelmans te spelen .....
Ja, beetje slappe hap. Ik ga niet eens op zoek naar een verklaring voor Huub's woede, ik kijk gewoon naar wat hij doet ! Daarop beoordeel en veroordeel ik hem.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft nooit haar extensies uit d'r kop getrokken, haar geslagen/geschopt of haar in een groep vernederd zoals Brian dat heeft gedaan![]()
Daar kun je natuurlijk ook de verklaring in zoeken voor Huub's enorme woede.
Beetje slappe hap dit
Lieke doet precies hetzelfde. Ik vind dat nogal "geestelijk beperkt" van haarquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, beetje slappe hap. Ik ga niet eens op zoek naar een verklaring voor Huub's woede, ik kijk gewoon naar wat hij doet ! Daarop beoordeel en veroordeel ik hem.
mensen kunnen gek worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft nooit haar extensies uit d'r kop getrokken, haar geslagen/geschopt of haar in een groep vernederd zoals Brian dat heeft gedaan![]()
Daar kun je natuurlijk ook de verklaring in zoeken voor Huub's enorme woede (=onbegrip).
Beetje slappe hap dit
Precies hetzelfde als wie ? Als Huub, of als ik ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke doet precies hetzelfde. Ik vind dat nogal "geestelijk beperkt" van haar
Huub snapt niet dat Lieke aardig is tegen agressieve Brian.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk ook de verklaring in zoeken voor Huub's enorme woede (=onbegrip).
Beetje slappe hap dit
Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als wie ? Als Huub, of als ik ?
Nee, in mijn post waar je op reageert, zeg ik precies hoe ik denk dat het zit, dus lees nog maar eens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub snapt niet dat Lieke aardig is tegen agressieve Brian.
Huub wil wel dat Lieke aardig is tegen agressieve Huub.
Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.
Zoiets?
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.
Zoiets?
riri heeft het over Lieke, niet over amanda.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:35 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar brian heeft amanda fysiek, en hardhandig ook, aangepakt.
zo erg dat hij van amanda afgetrokken moest worden.
hoezo is dat duizend maal minder erg?
ja, erg dubbel dit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Zoiets?
Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
klopt, bedankt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
riri heeft het over Lieke, niet over amanda.
Dat agressie van een tegenstander iets is wat makkelijker te verwerken is dan agressie van je partner (zoiets)
Wat kan woede toch een hoop los maken in een mensquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Da's dan jouw probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's dan jouw probleemIk legde dat verband niet.
Ja doet datquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.
anger manegement is wel wat voor ons (niet jouwquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.
Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
En ík reageerde op haar laatste bericht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)
Hele ware woorden. En Huub vergeet voor het gemak hoe bijvoorbeeld Japio hem vasthield in het bekende 6-2 gevecht zodat Brian op hem kon inbeukenquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Even over op "gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren"
<ingekort>
Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterdquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.
Je springt van zijn agressiviteit naar bedreiging.overdrijven mag, hoor
Ik zie jammer genoeg een Huub die flink over de rooie is.
We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En ík reageerde op haar laatste bericht.
Kennelijk moet het hier over 'sommigen' en 'men' (lees: users) gaan, maar ik weiger mee te doen aan die polarisatie
Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'
We hebben een overeenkomstige eigenschap ......quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterd
Ik zie een vuist rakelings langs haar gezicht gaan
Ik zie hem een kopstoot beweging maken waardoor ze achteruit springt
Ik zie hem een kastdeur dicht slaan terwijl ze haar hand daar heeft.
Ik zie hem 3 keer een stenen beker opheffen alsof hij die tegen haar aan wil gooien
Agressie, bedreiging, a rose by any other name would smell as sweet.
Allez, dan ben ik ook maar geestelijk beperkt.
dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.
Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
Ja heel VER trekken. Is de overlast ook verdwenen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:00 schreef avonne het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat Dilana een keer doorbijt en dan afgemaakt gaat worden.
Dat is toch standaardprocedure als een hond iemand bijt?
Ik word al onpasselijk bij het idee.
Misschien is het beter als Mike en Dilana vertrekken.
We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.
over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Wat wensen wij voor Palestina, Kenia, Irak, etcetera?
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.
Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
Denkt men ook zo als het om oorlogen gaat?
Ja, dat zou het allerbeste zijn, vooral voor hemzelf want zij put er energie uit omdat ze zich deels goed voelt omdat ze zich ergens tegen af kan zetten. Maar Huub is eigenwijs en blijft tegen de bierkaai vechten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef miesy het volgende:
[..]
dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.
hoevaak moet je tegen diezelfde muur aanlopen, en je daardoor gek laten maken
voordat je eindelijk is realiseert dat er met haar dus niet te praten valt.
het zou fijn zijn als huub gewoon geen gesprekken meer met haar aangaat,
na al die maanden van uit de hand gelopen discussies.
ik hoop dat hij het nu eindelijk eens snapt, en opgeeft, al betwijfel ik dat ten zeerste.
Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.
En ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.
Precies. Maar dat wordt door heel erg veel fokkers gewoon ontkent. En dat is ook de reden waarom het voor mij geen zin meer heeft om DGK te volgen via fok. Alles wat Lieke doet wordt negatief uitgelegd. Huub doet hetzelfde 10x erger, maar daar wordt een draaiing aan gegeven. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik reageerde hierop:
"iemand die voortdurend wordt uitgescholden"
en stel dat dat nooit het geval is geweest.
Als je een rechtlijnige discussie wilt, moet je met zuivere argumenten komen
als een man bij mij zou doen als wat brian bij haar heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.
over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Wat wensen wij voor Palestina, Kenia, Irak, etcetera?
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.
Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
Denkt men ook zo als het om oorlogen gaat?
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?
Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.
In Lieke's geval heeft zij de vergeving van Brian verruilt voor de vervloeking van Huub - zo integer, vrede?![]()
Welterusten lieve fokkertquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.
Alvast welterusten allemaal trouwens
Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.
http://goudenkooi.headliner.nl/ , even zoeken tussen de videotitels.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:
Link naar he filmpje waar oevr gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.
Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.
hij stelt gewoon een vraag wie je bedoelt. Zo is het moeilijk praten als je niet weet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
deel 1 en 2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:
Link naar het filmpje waar over gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?![]()
We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.
Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpratenquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.
hij slaat dingen die zich steeds vlak naast haar hoofd bevinden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpraten
Die zijn er dan ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praatquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.
het tweede filmpje is alleen maar bekvechten.
Het slaan met het kastdeurtje en de 3 stenen bekers smijten in de keuken is blijkbaar alleen op TV geweest.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praat
lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook niet![]()
Er wordt hier gediscussiëerd over een lelijk gefrustreerde en woedende Huub en een schijnheilig onschuldige Lieke. (Ja, persoonlijk beoordeel ik de 'excummunicado' acties van Lieke als minstens zo lelijk).
Hier deel 1 en 2.
http://forum.headliner.nl/topic-739/
http://forum.headliner.nl/topic-740/
Huub is zo heel erg zielig ........quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef miesy het volgende:
[..]
lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,
daar heeft ze maanden training voor gehad.
zou met niets verbazen als ze dit voor tv doet, over de rug van huub, om huub zwart te maken.
en waar hij zich, sukkelig genoeg, ook steeds tot laat meegaan.
hij zei volgens mij laatst nog dat hij buiten de kooi nog steeds een relatie met haar zou wilen,
ehhh????zij toont weinig tot geen respect naar hem toe, hoe stom kun je zijn?
ik herken hierin duidelijk een lieke/huub wellus/nietus discussie...quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ze al mee klaar
Toch maar eens terugzien. Ze was daar al even mee klaar toen het fout gingquote:Op donderdag 10 januari 2008 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Van de pot gerukt door iemand die van de pot is gerukt ....
zielig en stom.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is zo heel erg zielig ........
lelelelequote:Op donderdag 10 januari 2008 04:08 schreef miesy het volgende:
[..]
zielig en stom.
net als lieke,
zielig en stom.
en btw, huub doet naar mijn mening hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is zo heel erg zielig ........
hehe, wat een narigheid, huh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
Ik zie dat net zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 04:13 schreef DeWalrus het volgende:
Huub is wel dreigend. Wat ik hier wel bij zeg is, als iemand al zo lang zo doet als Lieke, kan ik het flippen nog wel begrijpen ook. Hij wordt een klein jongetje genoemd, maar hij weet totaal niet wat hij moet omdat Lieke hem behandelt met een njenjenjenjenje tactiek. Maar, hij kan dat vele malen beter oplossen (haar ook negeren).
Kom op zeg vingers in de oren en lerrelerrelerre. Als een vrowu dat naar mij zou doen zou ik haar nooit meer serieus nemen.
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"quote:
Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"
voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"
hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:17 schreef DeWalrus het volgende:
In filmpje 2 is lieke zelf ook erg confronterend bezig zeg. Volgens mij is haar tactiek gewoon underdog (bange vrouw spelen) en Huub het bloed onder de nagels vandaan halen ind e hoop dat hij echt flipt.
Dat likken vond ik eigenlijk veel vreemder.
Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:30 schreef miesy het volgende:
[..]
hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.
dit nadat zij hem een paar dagen daarvoor in zijn gezicht had gespuugt.
beiden hebben daarvoor een boete gekregen, overigens.
stond dat in de brief?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met zequote:Op donderdag 10 januari 2008 04:26 schreef miesy het volgende:
[..]
voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.
ben van niemand een fan, vind het gewoon nog steeds een goeie gozer.
en tja, als anderen hem wel irritant vinden, dan snap ik wel waarom je je al snel
als een antihupert op de forums staat. ik daarentegen kan er goed mee omgaan.
ik snap nog steeds niet echt waar het over gaat,quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze![]()
Een trauma overgehouden aan de Luchtmacht ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze![]()
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?
Kennelijk wel, anders zou je wel een reactie geven .........quote:Op donderdag 10 januari 2008 05:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?
Erg sneu om te zien inderdaad, mensen verliezen de realiteit. Het is niet zo dat Huub een walgelijke crimineel is, maar als hij zich als 'n dolle hond gedraagd tegenover Lieke in die filmpjes is dat volgens bepaalde mensen hier ten eerste begrijpelijk (want het is tegen Lieke), en ten tweede hoogstens net zo erg als wat Lieke tegen hem doetquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen,
BeeQueen bedankt voor de mooie caps, dat is een mooi begin van de dag.
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Palma aan de hand?
Ah thanks! Ik mis haar stem bij mijn kopje koffie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.
Huub mag dat natuurlijk zeggen....dat Brian huub geslagen heeft doet er natuurlijk niet toe....Lieke mag dat natuurlijk allemaal niet want Brian heeft ook Lieke geslagen....maar verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........
Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
TVB (terugvindBart)quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heeft mijn TVP zijn werk gedaan![]()
ja ja ik zwijg al
Als die boete voor persoonlijk bezit is, heeft dat hele 'afstand' roepen en het dan vervolgens niet doen dus ook helemaal geen zin. En ook het doorbellen van in je gezicht likken wordt dan zinloos.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
[..]
TVB (terugvindBart)
*duimt*
Huub's boete was dus voor persoonlijk bezit.
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
Even voor de statistieken. Heeft iemand enig idee hoe zwaar Jaap nu is?
Hij lijkt zwaarder dan ooit.
Ah oké dan. Dan lijkt die dikker dan hij is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!
Weer die vervelende katergriep?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Amanda is wéér zo ziek!Vannacht ook al...
Zij lijdt echt enorm. Laat maar inslapen want dit leed is niet humaan meer.
Nee nee, het is echt haar weerstand hoor. Ze gaat al aan de vitaminen. Elk jaar is ze rond deze tijd ziek. Haar weerstand is écht niks meer. Even wat zinnetjes die ik allemaal al heb gehoord vanmorgen.quote:
Goed weergegeven noekjequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Huub zou het liefst alsnog met Lieke willen spelen. Palma vindt Lieke echt niks.
'Sylvia is weg en dan gaat ze paardrijden en kraaltjes rijgen.
Dan kijk je naar Amanda en die doet geen ene fuck en nu is het Amanda.'
Sjongejonge, ze vissen wel in de meest troebele vijvers waar het gasten betreft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Thijs zegt ook een keer wat.
'Ik vind het smerig, Jaap en Kelly.'
Palma vindt dat niet leuk. Palma houdt van Kelly.
Uitslaapdag hé...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:35 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer een nieuwe dag in de kooi.Is die lamzak van een Brian nog niet uit zijn bed.
Da's goed te merken hè? Ik vind Huub en José samen top.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef schatje het volgende:
Huub blijft toch de lieveling van Palma hè?
quote:Palma heeft haar kindjes gisteravond nauw in de gaten gehouden via de streams. “Mooie discussie!”, complimenteert ze Claire met haar vuurdoop. In het akkefietjes tussen Claire en Huub kiest Palma toch partij voor haar lievelingetje Huub. “Hij kan nooit weten wat er stond te gebeuren”, legt ze de blondine uit. Huub hoort het hoofd huishouding met een stralende glimlach aan. Is dat even lekker wakker worden voor de Oldenzaler!
Ik snap niet zo goed dat je zijn vrienden er bij haalt,die zitten toch niet in de kooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef riri het volgende:
Huub en zijn vrienden zullen zich in de toekomst vanzelf in de afkickkliniek ontmoeten...Palma zal er dan ook wel zitten...kunnen ze het spel De Gouden Kooi daar mooi voor zichzelf verder spelen zonder camera's...afkickkliniek voor alcoholverslaafden,vrouwenmeppers en rookverslaafden
Oh ja? Ik denk direct......SILICONUH.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:05 schreef T-lex het volgende:
Kan er niks aan doen, maar als ik Amanda in dit jurkje zie lopen is toch het eerste wat ik denk...TIETUH!
Hij was ff onderweg naar de douche geloof ik...duikt vervolgens weer op bed en niet veel later springt Amanda er weer bovenop.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef rooie3 het volgende:
Kom op luie donder je nest uit.Brian rekt en rekt.
Ik zie dat hij er inmiddels instaat.Zou eens tijd worden,het is geen vakantiepark daar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was ff onderweg naar de douche geloof ik...duikt vervolgens weer op bed en niet veel later springt Amanda er weer bovenop.Moeilijk op gang komen deze ochtend. Ow wacht ff, Selene zit al in de douche...dus hij moet ff wachten.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub de duivel en zo te zien heeft de medicatie zijn werk gedaan. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video/69731
Brian en Lieke zouden goed bij elkaar passen,allebei doortrapt en achterbaks.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een stelletje idioten...
brian: "huus is de duivel, he is the devil himself"
lieke: "ik vind echt dat huub zn excuus aan me moet aanbieden, echt schandalig dat ie dat nog niet heeft gedaan. maar echt niet dat ik die excuses dan accepteer."![]()
![]()
goeiemorgen allemaal!
De enige echte duivel in dat zooitje daar is Flens... !!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub de duivel en zo te zien heeft de medicatie zijn werk gedaan. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video/69731
HypoLieko, goedemorgenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke: "ik vind echt dat huub zn excuus aan me moet aanbieden, echt schandalig dat ie dat nog niet heeft gedaan. maar echt niet dat ik die excuses dan accepteer."![]()
![]()
goeiemorgen allemaal!
Mogguhquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef dieenebart het volgende:
Mogge!![]()
Claire al wakker? Doet ze thuis nooit rond deze tijd![]()
In welk bed slaapt Claire trouwens (was mij nog niet duidelijk) en hebbenHuub en Selene nou nog wat leuks gemaakt van die massage gisteravond?
quote:De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja? Ik denk direct......SILICONUH.
Als dat net zo gaat als met de rijbewijs stemming voor Amanda, dan weten we al genoeg. Niet dat we dat niet al wisten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Guuskeee het volgende:
ik lees op nu.nl over de binnenkomst van Clair ook dit:
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat net zo gaat als met de rijbewijs stemming voor Amanda, dan weten we al genoeg. Niet dat we dat niet al wisten.
Zou kunnen, maar dan staat het wel krom omschreven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze kunnen het natuurlijk ook verkeerd hebben begrepen want dit zou wel heel krom zijn, niet dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
dus de huidige bewoners gaan straks bepalen wie van hun het huis en het geld gaat winnen.
Dat denk ik eerder, ik denk niet dat er ooit een beslissing zal vallen als ze het onderling moeten/mogen beslissen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat als: er komen geen nieuwe gegadigden bij, dit is de bezetting die gaat uitmaken wie er wint, best zuur voor Selene, ze had toch grotere ambities?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
dus de huidige bewoners gaan straks bepalen wie van hun het huis en het geld gaat winnen.
ik heb het al eerder gehoort in de kooi ook. Huub zei: "de kijkers zullen iig niet beslissen wie er zal winnen". Dus dat sluit erop aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze kunnen het natuurlijk ook verkeerd hebben begrepen want dit zou wel heel krom zijn, niet dan?
Maar wil dat zeggen dat ze het zelf onderling mogen uitmaken of dat het spel tot aan het eind gespeeld gaat worden, totdat er daadwerkelijk nog maar 1 over is bedoel ik en wat doen ze als er nog maar 2 over zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb het al eerder gehoort in de kooi ook. Huub zei: "de kijkers zullen iig niet beslissen wie er zal winnen". Dus dat sluit erop aan.
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wil dat zeggen dat ze het zelf onderling mogen uitmaken of dat het spel tot aan het eind gespeeld gaat worden, totdat er daadwerkelijk nog maar 1 over is bedoel ik en wat doen ze als er nog maar 2 over zijn?
Dan kan iemand niet met meerderheid weggestuurd worden toch?
Dat, samen met die twee initialen, lijkt me geen vergezocht scenario.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Guuskeee het volgende:
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.
Kan toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.
Kan toch?
Kan je beter geen streams meer nemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:20 schreef riri het volgende:
Wie zou excuses wel accepteren nadat je er zolang op moet wachten...ik ook niet
wat er eerder bij die douche gebeurt was van Huub naar Lieke was ook al te schandalig voor woorden...na het optreden van Huub ook weer...idem dito![]()
streams met hem erop gaan bij mij gewoon uit...agressief joch dat het is...hij heeft totaal geen recht van spreken meer richting Brian zijn agressiviteit...Huub is net zo erg als het al niet erger is.
Jaloers kereltje dat het is...vol met afgunst,alles moet om hem draaien...meneer moet altijd en overal in de spotlight....
Wie de schoen past trekke hem aan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
als je het over jezelf hebt kan ik dat begrijpen.
Elke dag zit er wel in je postings het woordje zuur en zeur....
Het lijkt net de story Huub en Lieke hier.Zelf anderen in de schoenen schuiven wat ze zelf ook doen.Word steeds lachwekkender hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
als je het over jezelf hebt kan ik dat begrijpen.
Elke dag zit er wel in je postings het woordje zuur en zeur....
Ik ben benieuwd hoe lang Lieke nog bij zichzelf blijft!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Claire huppelt in haar string door de slaapkamer.
Lieke: Dat heb ik nog nooit gedaan.
Claire: Het interesseert me geen reet hoe ik er bij loop.
Zo heeft de FEBO ze graag.
Deze visualisatie van het hokje sla ik maar even over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef T-lex het volgende:
De regie is Claire ff aan het checken onder de douche...ze heeft niet in de gaten dat ze een camera op d'r reet heeft. Inmiddels beslaat de douchewand dus hoop voor die rukkers bij de buren dat ze al klaar waren.![]()
Zoiets ja maar hij wil die PSP hè?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Katewalker het volgende:
Mike is wel een doorzetter...hij blijft met Jaap schaken en niet eens alleen voor de lol maar hij wil winnen..Hoeveel potjes heeft hij gespeeld en verloren? 80 ofzo?
Dan zal copycat Lieke het ook wel snel gaan doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Claire huppelt in haar string door de slaapkamer.
Lieke: Dat heb ik nog nooit gedaan.
Claire: Het interesseert me geen reet hoe ik er bij loop.
Zo heeft de FEBO ze graag.
Voor de mannelijke fokkers onder onsquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef T-lex het volgende:
De regie is Claire ff aan het checken onder de douche...ze heeft niet in de gaten dat ze een camera op d'r reet heeft. Inmiddels beslaat de douchewand dus hoop voor die rukkers bij de buren dat ze al klaar waren.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Voor de mannelijke fokkers onder ons
Loopt daar een Golden Cage dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
scriptschrijver in de USA zijn in staking.....
hoelang zijn die Zooi scriptschrijver al in Staking?
lijkt wel op een Real Live Herhaal Soepje!
Bij iemand anders zal ze zeker niet zijn, remi..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang Lieke nog bij zichzelf blijft!
kleine borstenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Voor de mannelijke fokkers onder ons![]()
[ afbeelding ]
Lieke niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Huub heeft de hele relatie met Lieke gefaked...van begin tot het einde...alles voor de tvbeelden zeg maar...lekker show maken over een ander zijn rug...
Sterker nog, Huub is niet eens op de streams. Ik word daar ook ziek van en dit na een verzoek van noekje vanochtend om dit te laten in de COS en idd het Huub topic daarvoor te gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Kunnen al die ellenlange posts over hoe kut Huub wel niet is, niet gewoon gepost worden in het Huub topic? Of is dat momenteel gespreksonderwerp in de kooi?
Nee, Amanda en Brian schrijven brieven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Kunnen al die ellenlange posts over hoe kut Huub wel niet is, niet gewoon gepost worden in het Huub topic? Of is dat momenteel gespreksonderwerp in de kooi?
de naam is Bond................sorry de fake show!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Huub heeft de hele relatie met Lieke gefaked...van begin tot het einde...alles voor de tvbeelden zeg maar...lekker show maken over een ander zijn rug...
Helemaal in het begin van de relatie met Lieke zegt ie notabene tegen Hedda..."Wil je met me trouwen?Als je nu zegt ga met me de poort uit ga ik met je mee" en dat terwijl hij in een relatie met Lieke zat.
Eerlijke oprechte Huub.
Zegt ie bij het een na laatste telefoongesprek tegen Hedda..."Ik ben verliefd op je"...om het daarna net zo makkelijk tegen Lieke te zeggen en dat hij weer terug wou wat ze hadden.
Want Lieke was zoals hij in zijn brief met oud en nieuw schreef toch zo'n bijzondere vrouw met zoveel mooie kwaliteiten..terwijl ie kort daarvoor tegen zijn broer Joris nog liet weten dat ie haar een bitch vond en niets met haar wilde omdat hij in de veronderstelling was dat er geen camera's meedraaiden...nadat ie dat tegen Joris had gezegd zegt ie na het controleren of de camera dan weer draait dat hij Lieke die brief zou geven 's avonds en dat hij het allemaal zo goed meent met haar en haar zo bijzonder vindt.
Ja ja...eerlijke oprechte Huub die de kijkers en de streamers niet voor de gek houdt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
Wil je Huub bashen omdat hij gewoon Huub is, dat mag in zijn topic:
[De bewoners] Huub # 3
Wil je Lieke bashen omdat zij gewoon Lieke is, dat mag in haar topic:
[De Bewoners] Lieke #2
De discussies zijn inmiddels net zo vervelend en herhalend als het koppel zelf.
Dat mag natuurlijk weer wel als het ontopic is en zij in een herhalende discussie zitten maar ik vertrouw op jullie instincten en ik denk dat jullie dat zelf wel aan kunnen voelen.
Bedankt voor jullie medewerking!
Ken je deze tekst:quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Helemaal in het begin van de relatie met Lieke zegt ie notabene tegen Hedda..."Wil je met me trouwen?Als je nu zegt ga met me de poort uit ga ik met je mee" en dat terwijl hij in een relatie met Lieke zat.
Eerlijke oprechte Huub.
Zegt ie bij het een na laatste telefoongesprek tegen Hedda..."Ik ben verliefd op je"...om het daarna net zo makkelijk tegen Lieke te zeggen en dat hij weer terug wou wat ze hadden.
Want Lieke was zoals hij in zijn brief met oud en nieuw schreef toch zo'n bijzondere vrouw met zoveel mooie kwaliteiten..terwijl ie kort daarvoor tegen zijn broer Joris nog liet weten dat ie haar een bitch vond en niets met haar wilde omdat hij in de veronderstelling was dat er geen camera's meedraaiden...nadat ie dat tegen Joris had gezegd zegt ie na het controleren of de camera dan weer draait dat hij Lieke die brief zou geven 's avonds en dat hij het allemaal zo goed meent met haar en haar zo bijzonder vindt.
Ja ja...eerlijke oprechte Huub die de kijkers en de streamers niet voor de gek houdt
Het is niet veel,maar beter, zo als die siliconesnol met die zakken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Voor de mannelijke fokkers onder ons![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |