abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55914948
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:

[..]

Huub snapt niet dat Lieke aardig is tegen agressieve Brian.
Huub wil wel dat Lieke aardig is tegen agressieve Huub.

Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.

Zoiets?
Nee, in mijn post waar je op reageert, zeg ik precies hoe ik denk dat het zit, dus lees nog maar eens.
pi_55914953
quote:

[..]

Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.

Zoiets?
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Keep the Sunny Side Up
pi_55914954
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:35 schreef miesy het volgende:

[..]

sorrie hoor, maar brian heeft amanda fysiek, en hardhandig ook, aangepakt.
zo erg dat hij van amanda afgetrokken moest worden.
hoezo is dat duizend maal minder erg?
riri heeft het over Lieke, niet over amanda.

Dat agressie van een tegenstander iets is wat makkelijker te verwerken is dan agressie van je partner (zoiets)
pi_55914958
quote:

[..]

Zoiets?
ja, erg dubbel dit.
vraag me af of hij zichzelf nog wel snapt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55914961
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !
Keep the Sunny Side Up
pi_55914964
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:

[..]

riri heeft het over Lieke, niet over amanda.

Dat agressie van een tegenstander iets is wat makkelijker te verwerken is dan agressie van je partner (zoiets)
klopt, bedankt.
snel een editje doen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55914965
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Wat kan woede toch een hoop los maken in een mens
pi_55914970
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !
Da's dan jouw probleem Ik legde dat verband niet.
pi_55914972
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
pi_55914974
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

Da's dan jouw probleem Ik legde dat verband niet.
OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55914983
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.
Ja doet dat
pi_55914990
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:

[..]

ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
anger manegement is wel wat voor ons (niet jouw ) huubje.
het is geen slechte jongen, naar mijn mening, en heeft hier voor de toekomst vast wel wat aan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55914996
quote:

[..]

Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.
Je springt van zijn agressiviteit naar bedreiging. overdrijven mag, hoor
Ik zie jammer genoeg een Huub die flink over de rooie is.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:08:44 #114
137949 Disana
pi_55914998
quote:

[..]

Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.

Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
pi_55915004
Even over op "gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren"

Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.

over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Wat wensen wij voor Palestina, Kenia, Irak, etcetera?
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.

Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
Denkt men ook zo als het om oorlogen gaat?
pi_55915014
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.

Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:13:46 #117
137949 Disana
pi_55915020
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)
En ík reageerde op haar laatste bericht.

Kennelijk moet het hier over 'sommigen' en 'men' (lees: users) gaan, maar ik weiger mee te doen aan die polarisatie
pi_55915024
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:

<ingekort>
Hele ware woorden. En Huub vergeet voor het gemak hoe bijvoorbeeld Japio hem vasthield in het bekende 6-2 gevecht zodat Brian op hem kon inbeuken
Keep the Sunny Side Up
pi_55915034
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.
Je springt van zijn agressiviteit naar bedreiging. overdrijven mag, hoor
Ik zie jammer genoeg een Huub die flink over de rooie is.
Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterd
Ik zie een vuist rakelings langs haar gezicht gaan
Ik zie hem een kopstoot beweging maken waardoor ze achteruit springt
Ik zie hem een kastdeur dicht slaan terwijl ze haar hand daar heeft.
Ik zie hem 3 keer een stenen beker opheffen alsof hij die tegen haar aan wil gooien

Agressie, bedreiging, a rose by any other name would smell as sweet.

Allez, dan ben ik ook maar geestelijk beperkt.
pi_55915037
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:

[..]

En ík reageerde op haar laatste bericht.

Kennelijk moet het hier over 'sommigen' en 'men' (lees: users) gaan, maar ik weiger mee te doen aan die polarisatie
We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:20:57 #121
137949 Disana
pi_55915044
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'
Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.
pi_55915045
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:17 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterd
Ik zie een vuist rakelings langs haar gezicht gaan
Ik zie hem een kopstoot beweging maken waardoor ze achteruit springt
Ik zie hem een kastdeur dicht slaan terwijl ze haar hand daar heeft.
Ik zie hem 3 keer een stenen beker opheffen alsof hij die tegen haar aan wil gooien

Agressie, bedreiging, a rose by any other name would smell as sweet.

Allez, dan ben ik ook maar geestelijk beperkt.
We hebben een overeenkomstige eigenschap ......
Keep the Sunny Side Up
pi_55915048
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:

[..]

dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.
hoevaak moet je tegen diezelfde muur aanlopen, en je daardoor gek laten maken
voordat je eindelijk is realiseert dat er met haar dus niet te praten valt.

het zou fijn zijn als huub gewoon geen gesprekken meer met haar aangaat,
na al die maanden van uit de hand gelopen discussies.
ik hoop dat hij het nu eindelijk eens snapt, en opgeeft, al betwijfel ik dat ten zeerste.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915050
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:00 schreef avonne het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat Dilana een keer doorbijt en dan afgemaakt gaat worden.
Dat is toch standaardprocedure als een hond iemand bijt?

Ik word al onpasselijk bij het idee.
Misschien is het beter als Mike en Dilana vertrekken.
Ja heel VER trekken. Is de overlast ook verdwenen!
Groeien er immiddels al bladeren aan de kast die onze huiszwerver bemest heeft? En de hamvraag, heeft hij deze afbakendrang afgekeken van Dilana?
pi_55915052
quote:

Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.

over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.

Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.
In Lieke's geval heeft zij de vergeving van Brian verruilt voor de vervloeking van Huub - zo integer, vrede?
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:23:59 #126
137949 Disana
pi_55915054
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef miesy het volgende:

[..]

dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.
hoevaak moet je tegen diezelfde muur aanlopen, en je daardoor gek laten maken
voordat je eindelijk is realiseert dat er met haar dus niet te praten valt.

het zou fijn zijn als huub gewoon geen gesprekken meer met haar aangaat,
na al die maanden van uit de hand gelopen discussies.
ik hoop dat hij het nu eindelijk eens snapt, en opgeeft, al betwijfel ik dat ten zeerste.
Ja, dat zou het allerbeste zijn, vooral voor hemzelf want zij put er energie uit omdat ze zich deels goed voelt omdat ze zich ergens tegen af kan zetten. Maar Huub is eigenwijs en blijft tegen de bierkaai vechten.
pi_55915055
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.
Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:26:46 #128
137949 Disana
pi_55915061
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.
En ik reageerde hierop:

"iemand die voortdurend wordt uitgescholden"

en stel dat dat nooit het geval is geweest.

Als je een rechtlijnige discussie wilt, moet je met zuivere argumenten komen
pi_55915066
Zeg waar staat dat filmpje dan? Want ik zie allerlei veroordelingen maar geen link naar een slaande Huub.
  donderdag 10 januari 2008 @ 03:29:16 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55915069
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Precies. Maar dat wordt door heel erg veel fokkers gewoon ontkent. En dat is ook de reden waarom het voor mij geen zin meer heeft om DGK te volgen via fok. Alles wat Lieke doet wordt negatief uitgelegd. Huub doet hetzelfde 10x erger, maar daar wordt een draaiing aan gegeven. Ongelooflijk.
En het gelul dat het een spel is wordt ook alleen gebruikt om acties van Huub goed te praten. Als Lieke zoiets flikt is er niemand die opmerkt dat het een spel is.

[ Bericht 5% gewijzigd door scanman01 op 10-01-2008 03:35:44 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55915070
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:26 schreef Disana het volgende:

[..]

En ik reageerde hierop:

"iemand die voortdurend wordt uitgescholden"

en stel dat dat nooit het geval is geweest.

Als je een rechtlijnige discussie wilt, moet je met zuivere argumenten komen
Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55915074
quote:

als een man bij mij zou doen als wat brian bij haar heeft gedaan.
fysieke aanvallen, bashen, in een groep belachelijk maken, en dit alles in herhalingen,
dan zou ik niet alleen woedend zijn op diegene, ik zou het hem nooit kunnen vergeven.
dat is allemaal zo denigrerent, zo iemand is poep onder mijn schoen, niet meer en niet minder.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:31:00 #133
137949 Disana
pi_55915075
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.

Alvast welterusten allemaal trouwens
  donderdag 10 januari 2008 @ 03:31:35 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55915076
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef tipsch het volgende:

[..]

We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.
In Lieke's geval heeft zij de vergeving van Brian verruilt voor de vervloeking van Huub - zo integer, vrede?
Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.
pi_55915081
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.

Welterusten lieve fokkert
pi_55915083
Link naar het filmpje waar over gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:34:05 #137
137949 Disana
pi_55915084
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef tipsch het volgende:

[..]

Welterusten lieve fokkert
Truste tipschje
pi_55915086
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.
Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:35:15 #139
137949 Disana
pi_55915088
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:

Link naar he filmpje waar oevr gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?
http://goudenkooi.headliner.nl/ , even zoeken tussen de videotitels.
pi_55915089
quote:

[..]

slaap lekker
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 03:37:43 #141
137949 Disana
pi_55915095
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:36 schreef miesy het volgende:

[..]

slaap lekker
Jij ook

En het is echt maar een soap waar we allemaal vrijwillig naar kijken
  donderdag 10 januari 2008 @ 03:38:14 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55915096
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.
Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.
pi_55915097
quote:

[..]

hij stelt gewoon een vraag wie je bedoelt. Zo is het moeilijk praten als je niet weet wie je bedoelt.

Jij, en iedereen ook welterusten.
Nog tweede quote van shakespeare erbij

To sleep, perchance to dream
pi_55915098
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:
Link naar het filmpje waar over gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?
deel 1 en 2.
http://forum.headliner.nl/topic-739/
http://forum.headliner.nl/topic-740/
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915109
Word er niet veel wijzer van
pi_55915115
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:43 schreef DeWalrus het volgende:
Word er niet veel wijzer van
waar niet van?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915116
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.
We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 10 januari 2008 @ 03:48:37 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55915122
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.
Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpraten
pi_55915123
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
pi_55915128
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
hij slaat dingen die zich steeds vlak naast haar hoofd bevinden.
ik denk dat je dat wel als dreigend kunt betitellen, ook al raakt hij haar niet.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915130
quote:
de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.
het tweede filmpje is alleen maar bekvechten.
Het slaan met het kastdeurtje en de 3 stenen bekers smijten in de keuken is blijkbaar alleen op TV geweest.
pi_55915131
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpraten
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.
Keep the Sunny Side Up
pi_55915132
quote:
Die zijn er dan ook niet

Er wordt hier gediscussiëerd over een lelijk gefrustreerde en woedende Huub en een schijnheilig onschuldige Lieke. (Ja, persoonlijk beoordeel ik de 'excummunicado' acties van Lieke als minstens zo lelijk).

Hier deel 1 en 2.
pi_55915136
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:53 schreef avonne het volgende:

[..]

de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.
het tweede filmpje is alleen maar bekvechten.
Het slaan met het kastdeurtje en de 3 stenen bekers smijten in de keuken is blijkbaar alleen op TV geweest.
Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praat
pi_55915147
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:56 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praat

ze zit te piesen op de plee
pi_55915155
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:01 schreef avonne het volgende:

[..]

Nee hoor, daar was ze al mee klaar
pi_55915156
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Die zijn er dan ook niet

Er wordt hier gediscussiëerd over een lelijk gefrustreerde en woedende Huub en een schijnheilig onschuldige Lieke. (Ja, persoonlijk beoordeel ik de 'excummunicado' acties van Lieke als minstens zo lelijk).

Hier deel 1 en 2.
lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,
daar heeft ze maanden training voor gehad.
zou met niets verbazen als ze dit voor tv doet, over de rug van huub, om huub zwart te maken.
en waar hij zich, sukkelig genoeg, ook steeds tot laat meegaan.

hij zei volgens mij laatst nog dat hij buiten de kooi nog steeds een relatie met haar zou wilen,
ehhh???? zij toont weinig tot geen respect naar hem toe, hoe stom kun je zijn?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915159
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:01 schreef avonne het volgende:

[..]

Juist. Van de pot gerukt door iemand die van de pot is gerukt ....
Keep the Sunny Side Up
pi_55915164
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef miesy het volgende:

[..]

lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,
daar heeft ze maanden training voor gehad.
zou met niets verbazen als ze dit voor tv doet, over de rug van huub, om huub zwart te maken.
en waar hij zich, sukkelig genoeg, ook steeds tot laat meegaan.

hij zei volgens mij laatst nog dat hij buiten de kooi nog steeds een relatie met haar zou wilen,
ehhh???? zij toont weinig tot geen respect naar hem toe, hoe stom kun je zijn?
Huub is zo heel erg zielig ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55915166
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nee hoor, daar was ze al mee klaar
ik herken hierin duidelijk een lieke/huub wellus/nietus discussie...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915168
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Juist. Van de pot gerukt door iemand die van de pot is gerukt ....
Toch maar eens terugzien. Ze was daar al even mee klaar toen het fout ging
pi_55915171
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

zielig en stom.
net als lieke,
zielig en stom.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915176
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:08 schreef miesy het volgende:

[..]

zielig en stom.
net als lieke,
zielig en stom.
lelelele
pi_55915177
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55915178
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

en btw, huub doet naar mijn mening hetzelfde.
dingen aandikken. alleen gaat het ten koste van hemzelf.
die jongen is slim en ik snap niet dat hij dat niet ziet.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915182
Huub is wel dreigend. Wat ik hier wel bij zeg is, als iemand al zo lang zo doet als Lieke, kan ik het flippen nog wel begrijpen ook. Hij wordt een klein jongetje genoemd, maar hij weet totaal niet wat hij moet omdat Lieke hem behandelt met een njenjenjenjenje tactiek. Maar, hij kan dat vele malen beter oplossen (haar ook negeren).

Kom op zeg vingers in de oren en lerrelerrelerre. Als een vrowu dat naar mij zou doen zou ik haar nooit meer serieus nemen.
pi_55915183
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
hehe, wat een narigheid, huh?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915185
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat bedoel je precies?
pi_55915187
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

lelelele
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915188
In filmpje 2 is lieke zelf ook erg confronterend bezig zeg. Volgens mij is haar tactiek gewoon underdog (bange vrouw spelen) en Huub het bloed onder de nagels vandaan halen ind e hoop dat hij echt flipt.

Dat likken vond ik eigenlijk veel vreemder.
pi_55915189
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:13 schreef DeWalrus het volgende:
Huub is wel dreigend. Wat ik hier wel bij zeg is, als iemand al zo lang zo doet als Lieke, kan ik het flippen nog wel begrijpen ook. Hij wordt een klein jongetje genoemd, maar hij weet totaal niet wat hij moet omdat Lieke hem behandelt met een njenjenjenjenje tactiek. Maar, hij kan dat vele malen beter oplossen (haar ook negeren).

Kom op zeg vingers in de oren en lerrelerrelerre. Als een vrowu dat naar mij zou doen zou ik haar nooit meer serieus nemen.
Ik zie dat net zo
pi_55915191
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"
Keep the Sunny Side Up
pi_55915197
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?
pi_55915200
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

Tukkerse masturbantjes?
Jij hebt kennelijk niet bij de Luchtmacht gezeten ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55915207
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.
ben van niemand een fan, vind het gewoon nog steeds een goeie gozer.
en tja, als anderen hem wel irritant vinden, dan snap ik wel waarom je je al snel
als een antihupert op de forums staat. ik daarentegen kan er goed mee omgaan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915211
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:17 schreef DeWalrus het volgende:
In filmpje 2 is lieke zelf ook erg confronterend bezig zeg. Volgens mij is haar tactiek gewoon underdog (bange vrouw spelen) en Huub het bloed onder de nagels vandaan halen ind e hoop dat hij echt flipt.

Dat likken vond ik eigenlijk veel vreemder.
hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.
dit nadat zij hem een paar dagen daarvoor in zijn gezicht had gespuugt.
beiden hebben daarvoor een boete gekregen, overigens.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915212
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:30 schreef miesy het volgende:

[..]

hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.
dit nadat zij hem een paar dagen daarvoor in zijn gezicht had gespuugt.
beiden hebben daarvoor een boete gekregen, overigens.
Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55915217
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?
stond dat in de brief?
dan had ik dat niet meegekregen.
maar nu ik er bij nadenk za het wel om de brieven zijn gegaan,
anders waren het wel 2 boetes geweest.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915220
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:26 schreef miesy het volgende:

[..]

voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.
ben van niemand een fan, vind het gewoon nog steeds een goeie gozer.
en tja, als anderen hem wel irritant vinden, dan snap ik wel waarom je je al snel
als een antihupert op de forums staat. ik daarentegen kan er goed mee omgaan.
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze
pi_55915223
Welterusten lieve fokkers
pi_55915226
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze
ik snap nog steeds niet echt waar het over gaat,
misschien komt het omdat ik hiet niet zo heel lang een Fokker ben.
ben wel half blond, misschien ligt het daar aan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915227
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:42 schreef tipsch het volgende:
Welterusten lieve fokkers
slaap zacht, fokkertje
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915229
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Een trauma overgehouden aan de Luchtmacht ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55915234
bijna 5 uur....fokking niet normaal

alvast weltruste voor de rest die nog wakker zijn
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55915241
Vette paniek en hele verhalen. Helaas niet te verstaan .......

Keep the Sunny Side Up
pi_55915247
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 04:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55915254
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 05:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?
Kennelijk wel, anders zou je wel een reactie geven .........
Keep the Sunny Side Up
pi_55915545
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.
Erg sneu om te zien inderdaad, mensen verliezen de realiteit. Het is niet zo dat Huub een walgelijke crimineel is, maar als hij zich als 'n dolle hond gedraagd tegenover Lieke in die filmpjes is dat volgens bepaalde mensen hier ten eerste begrijpelijk (want het is tegen Lieke), en ten tweede hoogstens net zo erg als wat Lieke tegen hem doet
Ik had diezelfde mensen wel eens willen horen als het Brian was die zo achterlijk tegen die douchedeur aan het bengen is, en later zo raar op Lieke afstormt.
Huub kan het spel leuk spelen en zorgt voor goede TV, hoor je me niet ontkennen. Maar het ís geen enorm intelligente leuke jongen, hij is in grote mate net zo asociaal als Brian (minder achterbaks, maar dat praat niet álles goed) en kan het niet alleen met woorden af, iets waar hij wel voor wordt aangezien. Hij moet slaan en agressie vertonen. Mag duidelijk zijn dat de adoratie hier een stuk aannemelijker was geweest als hij dat nou eens een keer uit z'n hoofd liet. Dat hoeren-vechten-scheld gedrag en zelden nog eens een scherpe confrontatie. Dat laatste gebeurt bijna nooit meer.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 08:28:16 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_55915817
Goedemorgen, wat een mooie zonsopgang.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:29:38 #190
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55915829
Frustraties, uitlokkken en na maanden geen alcohol weer gestart met volle glazen Wiskey
De tv-uitzending van woensdag heeft het volledige douche-handdoek incident laten zien van Lieke en Huub.

Brian en Amanda douche-incident werd na voorstukjes op RTL5 uiteindelijk ingekort .

Heden een alcoholverbod voor Huub, hij vraagt zich af of dit alcoholverbod niet al te lang gaat duren.

Vele gedragingen, bedreigingen, onder druk zetten, uitlokkingen zijn walgelijk, smerig..............
pi_55915888
Wat een slappe hap zeg dat die prachtige eerdere rijbewijs stemming door de redactie op deze manier om zeep is geholpen. Dat was een van de weinig mogelijke acties voor de anderen om het leven voor Amanda nog wat moeilijker te maken.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55915896
Nieuwe morgen, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen? Mooi!

Dan gaan we vanaf nu doen alsof dit een cos is. In de nacht begrijp ik dat je toch spreekvoer wil hebben en zo ongeveer alle oude koeien erbij haalt die er zijn. Dat je even kwijt wil in de cos dat je het niet leuk meer vindt, oké dat mag. Over oude tijden praten en hoe leuk het was, leuk!
Het zou fijn dat als ze straks wakker zijn, blijft altijd een spannend moment, dat het dan ook daarover gaat.

Wil je Huub bashen omdat hij gewoon Huub is, dat mag in zijn topic:
[De bewoners] Huub # 3

Wil je Lieke bashen omdat zij gewoon Lieke is, dat mag in haar topic:
[De Bewoners] Lieke #2

De discussies zijn inmiddels net zo vervelend en herhalend als het koppel zelf.
Dat mag natuurlijk weer wel als het ontopic is en zij in een herhalende discussie zitten maar ik vertrouw op jullie instincten en ik denk dat jullie dat zelf wel aan kunnen voelen.

Bedankt voor jullie medewerking!

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 10-01-2008 09:09:22 ]
Go hard or go home
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:47:25 #193
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55915999
Goedemorgen,
BeeQueen bedankt voor de mooie caps, dat is een mooi begin van de dag.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 08:50:21 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_55916025
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen,
BeeQueen bedankt voor de mooie caps, dat is een mooi begin van de dag.
Graag gedaan.

Alle wannabees nog in diepe rust.
― Mark Twain
pi_55916133
Wat is er eigenlijk met Palma aan de hand?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 09:00:05 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_55916135
Volgens Brian is Huub de duivel en zo te zien heeft de medicatie zijn werk gedaan. Met dank aan VOL.

http://www.clipser.com/watch_video/69731
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 09:01:24 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_55916152
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Palma aan de hand?
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.
― Mark Twain
pi_55916183
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.
Ah thanks! Ik mis haar stem bij mijn kopje koffie.
Go hard or go home
pi_55916220
Terug Vind Palma
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55916403
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........

Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
Huub mag dat natuurlijk zeggen....dat Brian huub geslagen heeft doet er natuurlijk niet toe....Lieke mag dat natuurlijk allemaal niet want Brian heeft ook Lieke geslagen....maar verschil moet er zijn.
Lieke mag geen woord met Brian of Amanda wisselen en Huub mag dat wel...want Huub is toch zo'n zuiver mens.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 10-01-2008 10:05:27 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')