Nee, in mijn post waar je op reageert, zeg ik precies hoe ik denk dat het zit, dus lees nog maar eens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub snapt niet dat Lieke aardig is tegen agressieve Brian.
Huub wil wel dat Lieke aardig is tegen agressieve Huub.
Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.
Zoiets?
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub wordt agressief omdat Lieke niet aardig tegen hem is. Want hij is niet agressief.
Zoiets?
riri heeft het over Lieke, niet over amanda.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:35 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar brian heeft amanda fysiek, en hardhandig ook, aangepakt.
zo erg dat hij van amanda afgetrokken moest worden.
hoezo is dat duizend maal minder erg?
ja, erg dubbel dit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Zoiets?
Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
klopt, bedankt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
riri heeft het over Lieke, niet over amanda.
Dat agressie van een tegenstander iets is wat makkelijker te verwerken is dan agressie van je partner (zoiets)
Wat kan woede toch een hoop los maken in een mensquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Da's dan jouw probleemquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onzin. Als jij dat ziet als een geestelijke beperking van Lieke en over mij zegt "Lieke doet precies hetzelfde" beschouw dat als een grove belediging naar een andere user !
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan naar een verklaring voor Huub's woede, alleen kijken naar wat hij doet en beoordelen en veroordelen. Dat zie ik als Lieke's geestelijke beperking.
Ik heb geen oordeel over users, dat weet je
OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's dan jouw probleemIk legde dat verband niet.
Ja doet datquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dan vraag ik anderen wel daarover te oordelen.
anger manegement is wel wat voor ons (niet jouwquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, daaag, hij is een volwassen vent. Hij mag zelf zijn verstand ook wel gebruiken.
Moet iemand die voortdurend wordt uitgescholden en nu dus ook lichamelijk bedreigd wordt, voor hem nog nadenken en hem helpen? Een eencellige snapt nog dat je met onaardig zijn geen vriendjes meer wordt.
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.
Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
En ík reageerde op haar laatste bericht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En is daarmee gerechtvaardigd wat hij deed bij de douche ? (Daarover begon Avonne dit gesprek)
Hele ware woorden. En Huub vergeet voor het gemak hoe bijvoorbeeld Japio hem vasthield in het bekende 6-2 gevecht zodat Brian op hem kon inbeukenquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Even over op "gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren"
<ingekort>
Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterdquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn verstand zegt vast veel over de 8 maanden support die hij Lieke heeft gegeven.
Je springt van zijn agressiviteit naar bedreiging.overdrijven mag, hoor
Ik zie jammer genoeg een Huub die flink over de rooie is.
We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En ík reageerde op haar laatste bericht.
Kennelijk moet het hier over 'sommigen' en 'men' (lees: users) gaan, maar ik weiger mee te doen aan die polarisatie
Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben het toch allemaal over het gedrag van Huub ...... Niet 'sommigen' of 'men'
We hebben een overeenkomstige eigenschap ......quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie een vuist tweemaal richting haar gezicht gaan, maar er zit toevallig glas tussen. Het is niet versplinterd
Ik zie een vuist rakelings langs haar gezicht gaan
Ik zie hem een kopstoot beweging maken waardoor ze achteruit springt
Ik zie hem een kastdeur dicht slaan terwijl ze haar hand daar heeft.
Ik zie hem 3 keer een stenen beker opheffen alsof hij die tegen haar aan wil gooien
Agressie, bedreiging, a rose by any other name would smell as sweet.
Allez, dan ben ik ook maar geestelijk beperkt.
dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat erg overdreven. Lieke heeft in het verleden ook op hem gescholden, en beiden deden ze het helemaal niet vaak.
Verder vind ik het na zo'n 3 weken proberen met haar te praten, de boel te sussen, lijmen, goedmaken, dat het wel een keer welletjes is. Huub is van vriendje tot duivel verworden, dan houdt het ook bij hem een keer op.
Ja heel VER trekken. Is de overlast ook verdwenen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:00 schreef avonne het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat Dilana een keer doorbijt en dan afgemaakt gaat worden.
Dat is toch standaardprocedure als een hond iemand bijt?
Ik word al onpasselijk bij het idee.
Misschien is het beter als Mike en Dilana vertrekken.
We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.
over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Wat wensen wij voor Palestina, Kenia, Irak, etcetera?
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.
Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
Denkt men ook zo als het om oorlogen gaat?
Ja, dat zou het allerbeste zijn, vooral voor hemzelf want zij put er energie uit omdat ze zich deels goed voelt omdat ze zich ergens tegen af kan zetten. Maar Huub is eigenwijs en blijft tegen de bierkaai vechten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef miesy het volgende:
[..]
dat van dat met haar proberen te praten, daar word ik dus echt niet lekker van.
hoevaak moet je tegen diezelfde muur aanlopen, en je daardoor gek laten maken
voordat je eindelijk is realiseert dat er met haar dus niet te praten valt.
het zou fijn zijn als huub gewoon geen gesprekken meer met haar aangaat,
na al die maanden van uit de hand gelopen discussies.
ik hoop dat hij het nu eindelijk eens snapt, en opgeeft, al betwijfel ik dat ten zeerste.
Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees avonnes laatste bericht dan nog maar eens. Het moet geen wedstrijdje gelijk hebben worden... Lieke en Huub hebben een relatie gehad waarin het er van beide kanten stevig aan toe kon gaan; dus niet alleen maar van een kant 'voortdurend uitgescholden worden'. Het zijn nu eenmaal allebei ego's die wel van een potje machtsstrijd houden.
En ik reageerde hierop:quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar het hele gesprek begon (en gaat veel meer) over de fysieke bedreigingen (bij de douche) die daaruit voortvloeien. Dat is het kernpunt. Avonne vroeg zich af op dat op de streams was geweest, omdat ze het in de TV-uitzending had gezien.
Precies. Maar dat wordt door heel erg veel fokkers gewoon ontkent. En dat is ook de reden waarom het voor mij geen zin meer heeft om DGK te volgen via fok. Alles wat Lieke doet wordt negatief uitgelegd. Huub doet hetzelfde 10x erger, maar daar wordt een draaiing aan gegeven. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Huub is uitermate vriendelijk. OK, ze is een terighoer, de kan de typhus krijgen, ze krijgt een rondrit door het dorp (kaalgeschoren) en ze is een NSB-er. Haar moeder mag zo ziek worden dat Lieke wel naar huis moet. Maar ook verbaal blijft Huub alleraardigst naar haar.
Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik reageerde hierop:
"iemand die voortdurend wordt uitgescholden"
en stel dat dat nooit het geval is geweest.
Als je een rechtlijnige discussie wilt, moet je met zuivere argumenten komen
als een man bij mij zou doen als wat brian bij haar heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:09 schreef avonne het volgende:
Het heeft dus iets van 3-4 maanden geduurd, maar Lieke heeft Brian in zoverre vergeven dat ze niet meer woedend op hem is.
over het algemeen wordt het als "mooi" gezien als vijanden vrede sluiten, en de oorlog voorbij is.
Wat wensen wij voor Palestina, Kenia, Irak, etcetera?
Hier wordt het Lieke door sommigen nogal kwalijk genomen dat ze vrede kan sluiten met Brian.
Blijkbaar moet ze nooit meer met hem praten, en nooit vriendelijk tegen hem zijn.
Denkt men ook zo als het om oorlogen gaat?
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wie wordt nooit voortdurend uitgescholden ? Huub of Lieke ?
Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
We hebben het hier over een spelletje met direct uitzicht op een flinke geldprijs, dus vind ik dit nogal een onzinnig vergelijking.
In Lieke's geval heeft zij de vergeving van Brian verruilt voor de vervloeking van Huub - zo integer, vrede?![]()
Welterusten lieve fokkertquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.
Alvast welterusten allemaal trouwens
Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub zoioets zou flikken zou iedereen het gooien op 'hij speelt gewoon het spel', maar als Lieke het doet is het opeens een heel ander verhaal.
http://goudenkooi.headliner.nl/ , even zoeken tussen de videotitels.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:
Link naar he filmpje waar oevr gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dit wordt een metadiscussie. Lees gewoon avonnes bericht nog eens, het bericht waarop ik reageerde.
Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je schrijft, klopt helemaal maar de Hubisten zien het anders ..... Daarom is FOK! steeds meer een kloon van VOL aan het worden. Heel jammer.
hij stelt gewoon een vraag wie je bedoelt. Zo is het moeilijk praten als je niet weet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
deel 1 en 2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:33 schreef DeWalrus het volgende:
Link naar het filmpje waar over gepraat wordt anyone? Huub de hufter e.d.? Dat hij Lieke slaat ofzo?![]()
We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik ook een tijd geleden gestopt om het via de cossen te volgen. Het is gewoon niet leuk meer hoe alles van Lieke negatief is en alle walgelijke zaken die Huub flikt (en dat zijn er nogal wat) wordt goedgepraat omdat het 'onderdeel van het spel is'.
Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpratenquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We denken op dit punt hetzelfde. En om dezelfde reden ben ik ook veel minder op FOK! en in de COS aanwezig. Overdag al bijna helemaal niet meer zelfs.
hij slaat dingen die zich steeds vlak naast haar hoofd bevinden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik heb nog steeds geen fimpje van een slaande of driegende huub bij een douche kunnen vinden. Iemand een rechtstreekse link?
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idem hier. Op zich wel jammer, want het hele programma is eigenlijk alleen maar leuk als je het via een forum volgt. Ik kijk zelf niet eens meer de tv uitzendingen. Het begon heel goed (met Bart en Nena en de anderen), maar fok is nu voor 90% pro Huub en anti Lieke geworden. Jammer. Ik was in het begin ook enorm Huub fan en heb hem zelfs kaartjes gestuurd. Maar iedereen moet nu toch zo langzamerhand inzien dat het gewoon een klootzak is? Helaas blijven heel veel mensen alle walgelijke streken goedpraten
Die zijn er dan ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:49 schreef DeWalrus het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praatquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:53 schreef avonne het volgende:
[..]
de eerste link. Zie je daar geen foto met een driehoekje er op? Daar op klikken.
het tweede filmpje is alleen maar bekvechten.
Het slaan met het kastdeurtje en de 3 stenen bekers smijten in de keuken is blijkbaar alleen op TV geweest.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de aanleiding voor Huub's woede ook is uitgezonden. Lieke, de volwassen vrouw die haar vingers in de oren steekt als Huub nog normaal tegen haar praat
lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,quote:Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook niet![]()
Er wordt hier gediscussiëerd over een lelijk gefrustreerde en woedende Huub en een schijnheilig onschuldige Lieke. (Ja, persoonlijk beoordeel ik de 'excummunicado' acties van Lieke als minstens zo lelijk).
Hier deel 1 en 2.
http://forum.headliner.nl/topic-739/
http://forum.headliner.nl/topic-740/
Huub is zo heel erg zielig ........quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef miesy het volgende:
[..]
lieke weet donders goed hoe ze huub kan opnaaien,
daar heeft ze maanden training voor gehad.
zou met niets verbazen als ze dit voor tv doet, over de rug van huub, om huub zwart te maken.
en waar hij zich, sukkelig genoeg, ook steeds tot laat meegaan.
hij zei volgens mij laatst nog dat hij buiten de kooi nog steeds een relatie met haar zou wilen,
ehhh????zij toont weinig tot geen respect naar hem toe, hoe stom kun je zijn?
ik herken hierin duidelijk een lieke/huub wellus/nietus discussie...quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ze al mee klaar
Toch maar eens terugzien. Ze was daar al even mee klaar toen het fout gingquote:Op donderdag 10 januari 2008 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Van de pot gerukt door iemand die van de pot is gerukt ....
zielig en stom.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is zo heel erg zielig ........
lelelelequote:Op donderdag 10 januari 2008 04:08 schreef miesy het volgende:
[..]
zielig en stom.
net als lieke,
zielig en stom.
en btw, huub doet naar mijn mening hetzelfde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is zo heel erg zielig ........
hehe, wat een narigheid, huh?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zit ik hier bij de Tukkerse Masturbantjes die idolaat zijn van Huubkse of bestaat FOK! nog ?
Ik zie dat net zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 04:13 schreef DeWalrus het volgende:
Huub is wel dreigend. Wat ik hier wel bij zeg is, als iemand al zo lang zo doet als Lieke, kan ik het flippen nog wel begrijpen ook. Hij wordt een klein jongetje genoemd, maar hij weet totaal niet wat hij moet omdat Lieke hem behandelt met een njenjenjenjenje tactiek. Maar, hij kan dat vele malen beter oplossen (haar ook negeren).
Kom op zeg vingers in de oren en lerrelerrelerre. Als een vrowu dat naar mij zou doen zou ik haar nooit meer serieus nemen.
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"quote:
Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"
voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals alle Huub fans zeggen "Luctor et Masturbo" - "Ik worstel en ruk verder"
hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:17 schreef DeWalrus het volgende:
In filmpje 2 is lieke zelf ook erg confronterend bezig zeg. Volgens mij is haar tactiek gewoon underdog (bange vrouw spelen) en Huub het bloed onder de nagels vandaan halen ind e hoop dat hij echt flipt.
Dat likken vond ik eigenlijk veel vreemder.
Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:30 schreef miesy het volgende:
[..]
hij heeft haar tot nu toe 2 keer gelikt.
dit nadat zij hem een paar dagen daarvoor in zijn gezicht had gespuugt.
beiden hebben daarvoor een boete gekregen, overigens.
stond dat in de brief?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke wel, Huub niet ....... Of vergis ik me nou echt ? Huub's boete was toch vanwege de brieven ?
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met zequote:Op donderdag 10 januari 2008 04:26 schreef miesy het volgende:
[..]
voelde me al aangesproken, maar dus toch niet.
ben van niemand een fan, vind het gewoon nog steeds een goeie gozer.
en tja, als anderen hem wel irritant vinden, dan snap ik wel waarom je je al snel
als een antihupert op de forums staat. ik daarentegen kan er goed mee omgaan.
ik snap nog steeds niet echt waar het over gaat,quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze![]()
Een trauma overgehouden aan de Luchtmacht ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Fok! al over die periode 'usergroepjes beigen' heen was, maar door de Tukkerse masturbantjes bestaat FOK! inmiddels echt niet meer, naar de hel met ze![]()
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tukkerse masturbantjes, wat weet jij daarvan?
Kennelijk wel, anders zou je wel een reactie geven .........quote:Op donderdag 10 januari 2008 05:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?
Erg sneu om te zien inderdaad, mensen verliezen de realiteit. Het is niet zo dat Huub een walgelijke crimineel is, maar als hij zich als 'n dolle hond gedraagd tegenover Lieke in die filmpjes is dat volgens bepaalde mensen hier ten eerste begrijpelijk (want het is tegen Lieke), en ten tweede hoogstens net zo erg als wat Lieke tegen hem doetquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen,
BeeQueen bedankt voor de mooie caps, dat is een mooi begin van de dag.
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Palma aan de hand?
Ah thanks! Ik mis haar stem bij mijn kopje koffie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.
Huub mag dat natuurlijk zeggen....dat Brian huub geslagen heeft doet er natuurlijk niet toe....Lieke mag dat natuurlijk allemaal niet want Brian heeft ook Lieke geslagen....maar verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........
Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |