Kennelijk wel, anders zou je wel een reactie geven .........quote:Op donderdag 10 januari 2008 05:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedenk me zojuist, Waren jullie niet de Twentse Masturbantjes ?
Erg sneu om te zien inderdaad, mensen verliezen de realiteit. Het is niet zo dat Huub een walgelijke crimineel is, maar als hij zich als 'n dolle hond gedraagd tegenover Lieke in die filmpjes is dat volgens bepaalde mensen hier ten eerste begrijpelijk (want het is tegen Lieke), en ten tweede hoogstens net zo erg als wat Lieke tegen hem doetquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat je Huub reeksen caps met de post stuurde. Ten opzichte van het 'oude' DGK is veel veranderd. Het latere Talpa-tijdperk liep uit de hand. En vervolgens kreeg ik hoop dat het onder het RTL-regime enigszins zou normaliseren. Dat is niet helemaal het geval en vervolgens lijkt het wel of FOK! helemaal op hol is geslagen. Iedereen loopt blind achter Huub aan alsog hij een Heilige-Kabouter is.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen,
BeeQueen bedankt voor de mooie caps, dat is een mooi begin van de dag.
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Wat is er eigenlijk met Palma aan de hand?
Ah thanks! Ik mis haar stem bij mijn kopje koffie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is begonnen met buikgriep maar volgens Sharon heeft ze nu veel last van haar rug.
Huub mag dat natuurlijk zeggen....dat Brian huub geslagen heeft doet er natuurlijk niet toe....Lieke mag dat natuurlijk allemaal niet want Brian heeft ook Lieke geslagen....maar verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........
Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
TVB (terugvindBart)quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heeft mijn TVP zijn werk gedaan![]()
ja ja ik zwijg al
Als die boete voor persoonlijk bezit is, heeft dat hele 'afstand' roepen en het dan vervolgens niet doen dus ook helemaal geen zin. En ook het doorbellen van in je gezicht likken wordt dan zinloos.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
[..]
TVB (terugvindBart)
*duimt*
Huub's boete was dus voor persoonlijk bezit.
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
Even voor de statistieken. Heeft iemand enig idee hoe zwaar Jaap nu is?
Hij lijkt zwaarder dan ooit.
Ah oké dan. Dan lijkt die dikker dan hij is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!
Weer die vervelende katergriep?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Amanda is wéér zo ziek!Vannacht ook al...
Zij lijdt echt enorm. Laat maar inslapen want dit leed is niet humaan meer.
Nee nee, het is echt haar weerstand hoor. Ze gaat al aan de vitaminen. Elk jaar is ze rond deze tijd ziek. Haar weerstand is écht niks meer. Even wat zinnetjes die ik allemaal al heb gehoord vanmorgen.quote:
Goed weergegeven noekjequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Huub zou het liefst alsnog met Lieke willen spelen. Palma vindt Lieke echt niks.
'Sylvia is weg en dan gaat ze paardrijden en kraaltjes rijgen.
Dan kijk je naar Amanda en die doet geen ene fuck en nu is het Amanda.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |