TVB (terugvindBart)quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heeft mijn TVP zijn werk gedaan![]()
ja ja ik zwijg al
Als die boete voor persoonlijk bezit is, heeft dat hele 'afstand' roepen en het dan vervolgens niet doen dus ook helemaal geen zin. En ook het doorbellen van in je gezicht likken wordt dan zinloos.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
[..]
TVB (terugvindBart)
*duimt*
Huub's boete was dus voor persoonlijk bezit.
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
Even voor de statistieken. Heeft iemand enig idee hoe zwaar Jaap nu is?
Hij lijkt zwaarder dan ooit.
Ah oké dan. Dan lijkt die dikker dan hij is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian had het er toevallig gister over, 167 kg...maar of het waar is?!
Weer die vervelende katergriep?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Amanda is wéér zo ziek!Vannacht ook al...
Zij lijdt echt enorm. Laat maar inslapen want dit leed is niet humaan meer.
Nee nee, het is echt haar weerstand hoor. Ze gaat al aan de vitaminen. Elk jaar is ze rond deze tijd ziek. Haar weerstand is écht niks meer. Even wat zinnetjes die ik allemaal al heb gehoord vanmorgen.quote:
Goed weergegeven noekjequote:Op donderdag 10 januari 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Huub zou het liefst alsnog met Lieke willen spelen. Palma vindt Lieke echt niks.
'Sylvia is weg en dan gaat ze paardrijden en kraaltjes rijgen.
Dan kijk je naar Amanda en die doet geen ene fuck en nu is het Amanda.'
Sjongejonge, ze vissen wel in de meest troebele vijvers waar het gasten betreft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Thijs zegt ook een keer wat.
'Ik vind het smerig, Jaap en Kelly.'
Palma vindt dat niet leuk. Palma houdt van Kelly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |