Ik ben benieuwd hoe lang Lieke nog bij zichzelf blijft!quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Claire huppelt in haar string door de slaapkamer.
Lieke: Dat heb ik nog nooit gedaan.
Claire: Het interesseert me geen reet hoe ik er bij loop.
Zo heeft de FEBO ze graag.
Deze visualisatie van het hokje sla ik maar even over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef T-lex het volgende:
De regie is Claire ff aan het checken onder de douche...ze heeft niet in de gaten dat ze een camera op d'r reet heeft. Inmiddels beslaat de douchewand dus hoop voor die rukkers bij de buren dat ze al klaar waren.![]()
Zoiets ja maar hij wil die PSP hè?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:57 schreef Katewalker het volgende:
Mike is wel een doorzetter...hij blijft met Jaap schaken en niet eens alleen voor de lol maar hij wil winnen..Hoeveel potjes heeft hij gespeeld en verloren? 80 ofzo?
Dan zal copycat Lieke het ook wel snel gaan doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Claire huppelt in haar string door de slaapkamer.
Lieke: Dat heb ik nog nooit gedaan.
Claire: Het interesseert me geen reet hoe ik er bij loop.
Zo heeft de FEBO ze graag.
Voor de mannelijke fokkers onder onsquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:53 schreef T-lex het volgende:
De regie is Claire ff aan het checken onder de douche...ze heeft niet in de gaten dat ze een camera op d'r reet heeft. Inmiddels beslaat de douchewand dus hoop voor die rukkers bij de buren dat ze al klaar waren.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Voor de mannelijke fokkers onder ons
Loopt daar een Golden Cage dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
scriptschrijver in de USA zijn in staking.....
hoelang zijn die Zooi scriptschrijver al in Staking?
lijkt wel op een Real Live Herhaal Soepje!
Bij iemand anders zal ze zeker niet zijn, remi..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang Lieke nog bij zichzelf blijft!
kleine borstenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Voor de mannelijke fokkers onder ons![]()
[ afbeelding ]
Lieke niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Huub heeft de hele relatie met Lieke gefaked...van begin tot het einde...alles voor de tvbeelden zeg maar...lekker show maken over een ander zijn rug...
Sterker nog, Huub is niet eens op de streams. Ik word daar ook ziek van en dit na een verzoek van noekje vanochtend om dit te laten in de COS en idd het Huub topic daarvoor te gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Kunnen al die ellenlange posts over hoe kut Huub wel niet is, niet gewoon gepost worden in het Huub topic? Of is dat momenteel gespreksonderwerp in de kooi?
Nee, Amanda en Brian schrijven brieven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Kunnen al die ellenlange posts over hoe kut Huub wel niet is, niet gewoon gepost worden in het Huub topic? Of is dat momenteel gespreksonderwerp in de kooi?
de naam is Bond................sorry de fake show!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Huub heeft de hele relatie met Lieke gefaked...van begin tot het einde...alles voor de tvbeelden zeg maar...lekker show maken over een ander zijn rug...
Helemaal in het begin van de relatie met Lieke zegt ie notabene tegen Hedda..."Wil je met me trouwen?Als je nu zegt ga met me de poort uit ga ik met je mee" en dat terwijl hij in een relatie met Lieke zat.
Eerlijke oprechte Huub.
Zegt ie bij het een na laatste telefoongesprek tegen Hedda..."Ik ben verliefd op je"...om het daarna net zo makkelijk tegen Lieke te zeggen en dat hij weer terug wou wat ze hadden.
Want Lieke was zoals hij in zijn brief met oud en nieuw schreef toch zo'n bijzondere vrouw met zoveel mooie kwaliteiten..terwijl ie kort daarvoor tegen zijn broer Joris nog liet weten dat ie haar een bitch vond en niets met haar wilde omdat hij in de veronderstelling was dat er geen camera's meedraaiden...nadat ie dat tegen Joris had gezegd zegt ie na het controleren of de camera dan weer draait dat hij Lieke die brief zou geven 's avonds en dat hij het allemaal zo goed meent met haar en haar zo bijzonder vindt.
Ja ja...eerlijke oprechte Huub die de kijkers en de streamers niet voor de gek houdt
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
Wil je Huub bashen omdat hij gewoon Huub is, dat mag in zijn topic:
[De bewoners] Huub # 3
Wil je Lieke bashen omdat zij gewoon Lieke is, dat mag in haar topic:
[De Bewoners] Lieke #2
De discussies zijn inmiddels net zo vervelend en herhalend als het koppel zelf.
Dat mag natuurlijk weer wel als het ontopic is en zij in een herhalende discussie zitten maar ik vertrouw op jullie instincten en ik denk dat jullie dat zelf wel aan kunnen voelen.
Bedankt voor jullie medewerking!
Ken je deze tekst:quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:03 schreef riri het volgende:
Helemaal in het begin van de relatie met Lieke zegt ie notabene tegen Hedda..."Wil je met me trouwen?Als je nu zegt ga met me de poort uit ga ik met je mee" en dat terwijl hij in een relatie met Lieke zat.
Eerlijke oprechte Huub.
Zegt ie bij het een na laatste telefoongesprek tegen Hedda..."Ik ben verliefd op je"...om het daarna net zo makkelijk tegen Lieke te zeggen en dat hij weer terug wou wat ze hadden.
Want Lieke was zoals hij in zijn brief met oud en nieuw schreef toch zo'n bijzondere vrouw met zoveel mooie kwaliteiten..terwijl ie kort daarvoor tegen zijn broer Joris nog liet weten dat ie haar een bitch vond en niets met haar wilde omdat hij in de veronderstelling was dat er geen camera's meedraaiden...nadat ie dat tegen Joris had gezegd zegt ie na het controleren of de camera dan weer draait dat hij Lieke die brief zou geven 's avonds en dat hij het allemaal zo goed meent met haar en haar zo bijzonder vindt.
Ja ja...eerlijke oprechte Huub die de kijkers en de streamers niet voor de gek houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |