quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja? Ik denk direct......SILICONUH.
Als dat net zo gaat als met de rijbewijs stemming voor Amanda, dan weten we al genoeg. Niet dat we dat niet al wisten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:45 schreef Guuskeee het volgende:
ik lees op nu.nl over de binnenkomst van Clair ook dit:
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat net zo gaat als met de rijbewijs stemming voor Amanda, dan weten we al genoeg. Niet dat we dat niet al wisten.
Zou kunnen, maar dan staat het wel krom omschreven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon dat een van de huidige wannabees gaat winnen en niet dat ze dat onderling gaan beslissen?
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze kunnen het natuurlijk ook verkeerd hebben begrepen want dit zou wel heel krom zijn, niet dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
dus de huidige bewoners gaan straks bepalen wie van hun het huis en het geld gaat winnen.
Dat denk ik eerder, ik denk niet dat er ooit een beslissing zal vallen als ze het onderling moeten/mogen beslissen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat als: er komen geen nieuwe gegadigden bij, dit is de bezetting die gaat uitmaken wie er wint, best zuur voor Selene, ze had toch grotere ambities?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
dus de huidige bewoners gaan straks bepalen wie van hun het huis en het geld gaat winnen.
ik heb het al eerder gehoort in de kooi ook. Huub zei: "de kijkers zullen iig niet beslissen wie er zal winnen". Dus dat sluit erop aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze kunnen het natuurlijk ook verkeerd hebben begrepen want dit zou wel heel krom zijn, niet dan?
Maar wil dat zeggen dat ze het zelf onderling mogen uitmaken of dat het spel tot aan het eind gespeeld gaat worden, totdat er daadwerkelijk nog maar 1 over is bedoel ik en wat doen ze als er nog maar 2 over zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb het al eerder gehoort in de kooi ook. Huub zei: "de kijkers zullen iig niet beslissen wie er zal winnen". Dus dat sluit erop aan.
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar wil dat zeggen dat ze het zelf onderling mogen uitmaken of dat het spel tot aan het eind gespeeld gaat worden, totdat er daadwerkelijk nog maar 1 over is bedoel ik en wat doen ze als er nog maar 2 over zijn?
Dan kan iemand niet met meerderheid weggestuurd worden toch?
Dat, samen met die twee initialen, lijkt me geen vergezocht scenario.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Guuskeee het volgende:
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.
Kan toch?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
stel B en A blijven als laatste 2 over. De febo zegt: je hebt 24 uur om te bepalen wie er het geld en het huis wint. Maak je geen beslissing wint er niemand.
Kan toch?
Kan je beter geen streams meer nemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:20 schreef riri het volgende:
Wie zou excuses wel accepteren nadat je er zolang op moet wachten...ik ook niet
wat er eerder bij die douche gebeurt was van Huub naar Lieke was ook al te schandalig voor woorden...na het optreden van Huub ook weer...idem dito![]()
streams met hem erop gaan bij mij gewoon uit...agressief joch dat het is...hij heeft totaal geen recht van spreken meer richting Brian zijn agressiviteit...Huub is net zo erg als het al niet erger is.
Jaloers kereltje dat het is...vol met afgunst,alles moet om hem draaien...meneer moet altijd en overal in de spotlight....
Wie de schoen past trekke hem aan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
als je het over jezelf hebt kan ik dat begrijpen.
Elke dag zit er wel in je postings het woordje zuur en zeur....
Het lijkt net de story Huub en Lieke hier.Zelf anderen in de schoenen schuiven wat ze zelf ook doen.Word steeds lachwekkender hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
als je het over jezelf hebt kan ik dat begrijpen.
Elke dag zit er wel in je postings het woordje zuur en zeur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |