Uitslaapdag hé...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:35 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer een nieuwe dag in de kooi.Is die lamzak van een Brian nog niet uit zijn bed.
Da's goed te merken hè? Ik vind Huub en José samen top.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef schatje het volgende:
Huub blijft toch de lieveling van Palma hè?
quote:Palma heeft haar kindjes gisteravond nauw in de gaten gehouden via de streams. “Mooie discussie!”, complimenteert ze Claire met haar vuurdoop. In het akkefietjes tussen Claire en Huub kiest Palma toch partij voor haar lievelingetje Huub. “Hij kan nooit weten wat er stond te gebeuren”, legt ze de blondine uit. Huub hoort het hoofd huishouding met een stralende glimlach aan. Is dat even lekker wakker worden voor de Oldenzaler!
Ik snap niet zo goed dat je zijn vrienden er bij haalt,die zitten toch niet in de kooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:25 schreef riri het volgende:
Huub en zijn vrienden zullen zich in de toekomst vanzelf in de afkickkliniek ontmoeten...Palma zal er dan ook wel zitten...kunnen ze het spel De Gouden Kooi daar mooi voor zichzelf verder spelen zonder camera's...afkickkliniek voor alcoholverslaafden,vrouwenmeppers en rookverslaafden
Oh ja? Ik denk direct......SILICONUH.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:05 schreef T-lex het volgende:
Kan er niks aan doen, maar als ik Amanda in dit jurkje zie lopen is toch het eerste wat ik denk...TIETUH!
Hij was ff onderweg naar de douche geloof ik...duikt vervolgens weer op bed en niet veel later springt Amanda er weer bovenop.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef rooie3 het volgende:
Kom op luie donder je nest uit.Brian rekt en rekt.
Ik zie dat hij er inmiddels instaat.Zou eens tijd worden,het is geen vakantiepark daar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij was ff onderweg naar de douche geloof ik...duikt vervolgens weer op bed en niet veel later springt Amanda er weer bovenop.Moeilijk op gang komen deze ochtend. Ow wacht ff, Selene zit al in de douche...dus hij moet ff wachten.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub de duivel en zo te zien heeft de medicatie zijn werk gedaan. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video/69731
Brian en Lieke zouden goed bij elkaar passen,allebei doortrapt en achterbaks.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een stelletje idioten...
brian: "huus is de duivel, he is the devil himself"
lieke: "ik vind echt dat huub zn excuus aan me moet aanbieden, echt schandalig dat ie dat nog niet heeft gedaan. maar echt niet dat ik die excuses dan accepteer."![]()
![]()
goeiemorgen allemaal!
De enige echte duivel in dat zooitje daar is Flens... !!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub de duivel en zo te zien heeft de medicatie zijn werk gedaan. Met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video/69731
HypoLieko, goedemorgenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke: "ik vind echt dat huub zn excuus aan me moet aanbieden, echt schandalig dat ie dat nog niet heeft gedaan. maar echt niet dat ik die excuses dan accepteer."![]()
![]()
goeiemorgen allemaal!
Mogguhquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:34 schreef dieenebart het volgende:
Mogge!![]()
Claire al wakker? Doet ze thuis nooit rond deze tijd![]()
In welk bed slaapt Claire trouwens (was mij nog niet duidelijk) en hebbenHuub en Selene nou nog wat leuks gemaakt van die massage gisteravond?
quote:De bestaande inwoners moeten uitmaken wie uiteindelijk de villa en een geldbedrag winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |