Hoe kom je erbij dat ze dat is vergeten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is hypocriet zoals Lieke inmiddels met de stinkrat Brian optrekt.
Hij die haar heeft geslagen, geschopt en vernederd.
Verbazingwekkend hoe Lieke dat zomaar is vergeten.
Verbazingwekkend hoe Lieke's intenties om Huub te bashen nog altijd lijken te groeien.
Huub is van meet af aan wantrouwig geweest over Selene. Heel terecht naar inmiddels is gebleken. Zij zit daar om te stoken, wat ze uitstekend doet. Laten we hopen dat Lieke nog even goed aan de beurt komt.
Vind het een stuk beter passen dan Huub en Lieke, daar heb ik nog nooit wat in gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog zo'n verbazende combinatie ....... Selene was toch niet te vertrouwen !
[ afbeelding ]
Of zei ze "Muggenzifter" ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:08 schreef Prospera het volgende:
Jaap gaat spelfouten tellen in een brief.
Lieke: muggezifter
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub naar Brian en Amanda (nadat ook Selene dat riep) : "Truste scheetjes, love you" ........
Het gebrek aan alcohol begint er stevig in te hakken
Ze zei Muggezifter en ze denkt ook dat teveel als 2 aparte woorden gespeld moet wordenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of zei ze "Muggenzifter" ?
Ach, daar hebben wel meer mensen last van.......quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:15 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Selene nog nooit sex heeft gehad...vindt dat kind zich zo raar gedragen...er is iets met haar wat niet goed zit....ze gedraagt zich psychisch niet normaal
Wat heeft dat met raar gedrag en psychish niet normaal gedragen te makenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:15 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Selene nog nooit sex heeft gehad...vindt dat kind zich zo raar gedragen...er is iets met haar wat niet goed zit....ze gedraagt zich psychisch niet normaal
- en daarom zegt Jaap het nu tegen Lieke, dan kan ze bedenken wat ze wil.quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio vertelde aan Lieke :
- Ik had als geintje gezegd dat Selene mee moest gaan naar een optreden
- Huub vond dat een geweldig idee om jou (=Lieke) op de spot te zetten bij de stemming
- Voordat ik iets kon doen rende Huub al naar de telefoon
- Ik baal ervan, want dat was eigenlijk niet mijn bedoeling
+3quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe een wijzigingsverzoekje in de FB, dank
-1quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Ik heb net de uitzending gezien
Wat een achterlijke agressieve klootzak. Nu begrijp ik wat Lieke de hele tijd bedoelt met "ik ben bang voor hem". Achterlijke debiel.
Was die badkamer van de week s morgens niet op de streams te zien? Toen Lieke en Huub s morgens zo'n ruzie hadden? Ik heb er niks over gelezen.
Jezus Christ Jan Ziele. Respect voor Lieke dat ze zich niet laat kennen.
Nee dat is hier alleen achterlijk als Brian het doet. Als Huub het doet komt het door Lieke of is het begrijpelijk want eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
Wat een achterlijke agressieve klootzak. Nu begrijp ik wat Lieke de hele tijd bedoelt met "ik ben bang voor hem". Achterlijke debiel.
Was die badkamer van de week s morgens niet op de streams te zien? Toen Lieke en Huub s morgens zo'n ruzie hadden? Ik heb er niks over gelezen.
alles...denk dat er dingen gebeurt zijn in haar verleden waardoor ze zo doet....quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft dat met raar gedrag en psychish niet normaal gedragen te maken
Ja dat was op de streams te zien, hij zal wel flink dalen in de PP .quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:25 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |