abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55904980
Heb 3 dagen geleden 10 dagen Chersonissos geboekt met 6 andere gasten.
Omdat heel veel al vol zat, hebben we maar 2x een 2-kamer appartement voor 3 pers. appartement via Gogo-tours geboekt.

Appartement boeit mij trouwens ook niet echt: als er maar een lekker bed, en een goeie koelkast in staat ben ik al gauw tevreden. De ligging was voor mij wel belangrijk. We zitten redelijk dicht bij het centrum & redelijk dicht bij het strand.

• Wie gaan er nog meer / wie is er geweest? Hoe beviel het/ ervaringen/ tips?

• Welke tenten zijn 'the place to be' qua muziek (house ) en vrouwen?
    (noem a.u.b. niet die NL-tenten waar ik van gehoord.... zó kansloos )

• Welk hotel/appartement zitten jullie?
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 19:50:45 #2
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_55905533
    Ik ga ook gezellig naar Chersonissos, 16 t/m 28 juli, 12 dagen dus . Met Beachmasters, en zitten in Asterias. 4 meiden dus .
    pi_55905971
    Okee chill !
    Wij gaan van 9 tot 19 juli.

Al eerder geweest?
    pi_55916300
    Aanwezig
    14 - 25 juli met 4 jongens in appartementen Neptune

[ Bericht 35% gewijzigd door Snad op 10-01-2008 09:31:46 ]
    Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
    Praten in jezelf zoals dat heet.
      donderdag 10 januari 2008 @ 13:02:04 #5
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_55921096
    Nog nooit eerder geweest, wel vorig jaar naar Kos . Elke dag uitgaan tot de zon opkomt, dus lekker tot een uurtje of 7/8 doorgaan . Vervolgens effe naar bed tot 12 uur, dan naar t strand tot 6 en weer uitgaan Wat een straf.

[ Bericht 19% gewijzigd door GotC op 10-01-2008 13:10:14 ]
    pi_55922087
    Vraag me alleen wel af hoe laat het ongeveer gezellig wordt in de clubs/kroegen 's avonds... Iemand een idee?
    Zal wel om een uurtje of 12 zijn, maar misschien ook niet

[ Bericht 38% gewijzigd door Snad op 10-01-2008 13:43:27 ]
    pi_55938133
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef Snad het volgende:
    Vraag me alleen wel af hoe laat het ongeveer gezellig wordt in de clubs/kroegen 's avonds... Iemand een idee?
    Zal wel om een uurtje of 12 zijn, maar misschien ook niet
    Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
      donderdag 10 januari 2008 @ 23:43:28 #8
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_55939142
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
    Toen ik er was (ondertussen al wel 3 a 4 jaar geleden) waren de meeste kroegen maar tot 4 uur open, enkele discotheken later
    pi_55956334
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.

Weet iemand ook nog leuke bars/discotheken waar we echt heen moeten?
    pi_55976038
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef .GIAN het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.

Weet iemand ook nog leuke bars/discotheken waar we echt heen moeten?
    Eigenlijk niet, je moet gewoon overal ff kijken dan zie je vanzelf wel iets wat je leuker vind dan de rest..
    Had van te voren ook in zitten lezen hierover.. kwam naar voren dat je in de matrix en amnesia geweest moest zijn enzo, maar toen wij er waren was het echt schijt..
    Daarentegen niks over de Mouragio gelezen, maar daar zijn we elke nacht heen geweest
    pi_55979024
    jaja dit jaar ook naar Chersonissos haha gister een all in appartementje geboekt voor 10 daagjes. 16 juli tot en met 25 juli
    ...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
    pi_55995488
    Ben er vorig jaar geweest, was wel super, maar ik hoef niet nog een keer.

De dag zag er meestal als volgt uit: Even met de taxi naar het centrum om wat te eten. Daarna bij ons eigen appartement(was super) bij het zwembad zitten of erin, beetje drinken. Vervolgens naar Star beach, daar drinken totdat het dicht ging, toen weer bij het appartement zitten. Laat uit eten en dan een beetje stappen (was meestal niet zo boeiend omdat we altijd brak van de middag waren).

Ik ben geen 1x op het strand geweest eigenlijk, we hadden ook nog 1 dag een activiteit gedaan en dat was die samaria kloof lopen, heb ik wel mee gelachen opzich . Het is een massale plek zoals je weet, als je daar van houdt vermaak je je prima, allerlei soorten tenten aan de boulevard waar je kan stappen.
      maandag 14 januari 2008 @ 23:41:35 #13
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56037963
    Ik heb nu dan eindelijk ECHT geboekt. Appartementen Irene bij Star Beach, 8 dagen van 16 juli tm de 23e.
    8 dagen maar? Ja, aangezien ik nog een paar keer naar Schotland wil gaan, familie bezoek enzo .
    pi_56042805
    Schotland wil ik ook altijd nog een keer heen
    Eens onthouden

Met welke vliegtuigmaatschappij vliegen jullie allemaal?
    Wij met Transavia.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 13:23:25 #15
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56046916
    Mede Transavia
    Schotland is geweldig, 18x geweest

Maaarrrrr..waarom duurt het nog zo lang tot juli!!
    pi_56047822
    18 keer?! Dat is de moeite
    Lijkt me alleen wel heel regenachtig (zoals nu bij ons) of heb ik dat fout?
    Ach joh, we zitten alweer bijna halverwege het schooljaar.
    Het gaat ongemerkt toch snel allemaal
      dinsdag 15 januari 2008 @ 15:34:34 #17
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_56049810
    Malia >>> Chersonissos
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_56050993
    volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt

[ Bericht 19% gewijzigd door Feyenoord_Epe op 15-01-2008 16:32:22 ]
    pi_56051325
    ja PRESENT!
    wij gaan vanaf 11 juli tot 23 juli ( 13dgn). Hotel Niki en uiteraard ook met Transavia
    Heb er zin an!
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:14:16 #20
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56052164
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Snad het volgende:
    18 keer?! Dat is de moeite
    Lijkt me alleen wel heel regenachtig (zoals nu bij ons) of heb ik dat fout?
    Ach joh, we zitten alweer bijna halverwege het schooljaar.
    Het gaat ongemerkt toch snel allemaal
    Half schots, dus genoeg familie haha Het regent er niet constant hoor, tis ongeveer net zoals in Nederland alleen dan ipv heel lang 1 bui, een hele hoop kleine buitjes .

Nog een half jaar hoor dusse
    pi_56052890
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 17:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Half schots, dus genoeg familie haha Het regent er niet constant hoor, tis ongeveer net zoals in Nederland alleen dan ipv heel lang 1 bui, een hele hoop kleine buitjes .

Nog een half jaar hoor dusse
    Ah zo, netjes

Nou ja, wil ik je moed inpraten door te zeggen dat het al opschiet, zeg je ineens dat het nog een half jaar duurt
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:53:54 #22
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56052975
    Maar: Ik heb er wel gigantisch veel zin in . Hebben ze daar ook fishbowls?
    pi_56053905
    Fishbowls?

Wasda?
    pi_56054082
    Vorig jaar wel leuk geweest.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
      dinsdag 15 januari 2008 @ 19:25:48 #25
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56055183
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 18:34 schreef Snad het volgende:
    Fishbowls?

Wasda?

Etc . 3, 5 of 8 ltr cocktails.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 20:18:50 #26
    145319 robski18
    Lost - PB \o/
    pi_56056647
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Enchanter het volgende:
    Malia >>> Chersonissos
    Malia is voor de Engelsen. Je moet daar goed uitkijken dat je niet door een quad wordt overreden
    pi_56057169
    O zulke dingen... Zal je je wel scheel voor betalen
      dinsdag 15 januari 2008 @ 22:02:45 #28
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56059284
    In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
    Wel gratis btw.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 15 januari 2008 @ 22:05:46 #29
    159334 GANZENBORD
    Wie doet er mee ?
    pi_56059359
    Afgelopen jaar geweest, perfect bevallen.
    Hier even wat tips;

- Overdag is het aan te raden om uit te brakken/chillen op StarBeach, hier lopen veruit de meeste dames (topless) en bovendien is er meestal vanaf een uurtje of 4 a half5 een schuimparty, wat in het hoofdseizoen best lache is.

- Een goed restaurant moet je treffen, wij hadden er een paar goede en daar gingen we ook elke avond langs, kijk uit met de chinese restaurants die zijn over het algemeen niet heel goed

- Neem genoeg geld mee, teveel trieste figuren gezien die na 2 avonden al hun geld er doorheen hebben gesmeten.

- Nogmaals, overdag is StarBeach thé place to be

- Er zijn ook op starbeach zogenaamde white party's en vanalles, niet echt een aanrader. Het is dat ik er altijd gratis naar binnen kon, maar vaak was niet veel. Ofwel DJ's die niet kwamen opdagen, ofwel politie die het verstoorde. Alleen tijdens de echte topweken is het leuk, maar dat komt door de enorme hoeveelheid mensen, dan loopt het allemaal vanzelf wat soepeler leek het wel....

- Uitgaan begint rond een uurtje of 1, wij pakten meestal de taxi rond 12'en daarheen, klokten snel wat biertjes weg op een terras en gingen dan naar een club. Aanraders zijn BioBio, Amnesia en The Matrixx. Let wel, in the matrixx hebben ze af en toe nope=dope feesten, dat stelt vrijwel niks extra's voor tov de normale avonden, alleen betaal je wel 20euro entree.

- Als je niet heel dichtbij het centrum zit, of op Starbeach, dan is het zeker aan te raden om een taxi naar het centrum te nemen. Vanaf starbeach kost een taxi in totaal 6euro naar het centrum, voor 4 man, inclusief een slecht engels sprekende coureur

- Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....

- DE BELANGRIJKSTE VAN ALLEMAAL; overal tijdens het uitgaan is het happy hour _ALTIJD_
    Iedereen adverteert er met happy hour, maar het happy hour geldt altijd en overal, en als je dus 1 biertje vraagt krijg je er automagisch 2 !!! Nu denk je wow relaxt; maar je betaald gewoon 5euro voor 1 biertje (krijg je er dus 2).
    Dit geldt alleen in de clubs, niet op het terras, mocht je dus echt maar 1 biertje willen moet je gewoon zeggen dat je in je eentje bent en er dus maar 1tje wilt, meestal na een paar keer aandringen krijg je dan wel 1 biertje voor 2,50 of 3euro.

- Friet van Piet kan ook hun spul laten bezorgen, dit komt dan meestal een leuke dame na 15 a 20min bezorgen op een brommertje, ook in de ochtend een aanrader want ze verkopen ook broodjes hagelslag en zulk soort meuk, wordt je ontbijt dus gewoon gebracht

- Als je op starbeach zit en koud bier wilt; naar de supermarket bellen en expliciet vragen om koud bier, dan komen ze de kratjes brengen met hun golfkarretje.

Samenvatting; gewoon veel drinken en lol maken dan komt het vanzelf wel goed
    Ofn0h
      dinsdag 15 januari 2008 @ 22:10:41 #30
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56059497
    Starbeach dus geen happy hour. Ik bestelde 5 bier, kreeg 5 bier en was 25 ep kwijt.
    Was bij zo'n White Party die, op Dj Chuckie na, nogal tegenviel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 15 januari 2008 @ 22:38:21 #31
    159334 GANZENBORD
    Wie doet er mee ?
    pi_56060261
    Klopt, starbeach hanteert niet dat achterlijke systeem van happy hour, daarentegen wel hanteren ze wel achterlijke prijzen; 5euro per biertje (ook overdag), 7euro smirnoff en de entree van een van hun feestjes is 20euro, en de feestjes duren maar 4uur. Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen
    Ofn0h
      woensdag 16 januari 2008 @ 12:41:58 #32
    145319 robski18
    Lost - PB \o/
    pi_56070528
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef GANZENBORD het volgende:
    - Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....
    Ik heb vorig jaar ook scooters gehuurd, en als je gewoon normaal doet gebeurt er niks. Die wegen zijn echt wel goed hoor, we hebben heel kreta doorgereist, en als je gewoon op de autoweg blijft kom je overal en is het veilig. Een aanrader is om naar zo'n waterpark te gaan. Je hebt er rond chersonissos 2. Het park dat er dicht bij ligt, is saai en klein. Een park iets verder weg, boven op een berg is echt tof. Ook gewoon te bereiken met scooters (al is het wel even zoeken met de routekaart). Paintballen kan trouwens in Malia. 20 euro volgens mij p.p. + kosten extra balletjes.
    pi_56070766
    Ik ben momenteel bezig met boeken van een vakantie naar Chersonissos. Wanneer is het moment om tegaan? Oftewel, hoogseizoen? En wanneer moet je entree betalen voor die clubs? Aangezien dat vorig met de examentijd niet was..
    Photoshopper :)
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:00:25 #34
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56071034
    Ik heb geen enkele keer hoeven betalen voor een club en dat was eind juli/begin augustus.
    Alleen met speciale feesten zoals de Nope=Dope moet je lappen en dat staat wel aangegeven op flyers en posters.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56080961
    Wel goed stukje van GANZENBORD..
    alleen over Starbeach kan ik het niet helemaal eens zijn..
    ben er toen 1 middag geweest, maar vond het geen spektakel.
    Komt misschien ook omdat wij in een mooi all-in hotel met leuk zwembad zaten, waardoor we amper van het terrein af zijn geweest.. alleen paar keer om sterke drank te halen in die supermarkt tegenover starbeach
    Maar als je simpel appartement hebt dan is het waarschijnlijk wel het leukst om naar Starbeach te gaan..

En inderdaad beetje oppassen met dat happy hour gebeuren.
    Geldt ook voor die proppers die je gratis shotje + bier ofzo aanbieden om je binnen te krijgen.
    Sta je daar aan de bar, besteld hij zooi shotjes en bier en zegtie dat dat van jullie is, hij loopt zelf weg en dan zegt de barman "twenty joeroo!". Mooiste is om tegen die gasten te zeggen dat je meegaat, gaan ze volle snelheid naar der eigen tent, klein stukje meelopen en dan weer de andere kant op
    pi_56082309
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef GANZENBORD het volgende:
    Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen

Maargoed... je kan natuurlijk ook gewoon zorgen dat je em 'al aardig heb zitten' voordat je een terrasje pakt en gaat stappen.
      woensdag 16 januari 2008 @ 20:18:13 #37
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56082759
    Dat gaat over Starbeach he.
    Stappen viel het wel redelijk mee als je een propper beetje leerde kennen.
    Ik geloof dat wij standaard 2 flesjes Heineken/Amstel voor 4 euro kregen.
    Maar meestal zaten wij ook met een aantal traytjes goedkoop bier te mexxen voordat we de boulevard opgingen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:00 #38
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56082799
    Wij gaan van 7 tot en met 21 augustus
      woensdag 16 januari 2008 @ 22:59:38 #39
    159334 GANZENBORD
    Wie doet er mee ?
    pi_56089018
    Alleen op starbeach rekenden ze inderdaad van die belachelijke prijzen, in de normale barstreet betaal je zowel in clubs als op een terras gemiddeld 2 a 2,50 per biertje, is dus best goed te doen.
    Meestal waren wij ook al redelijk lam voordat we er waren, maargoed als je om half8 je bed ingaat en om 10uur er weer wakker wordt met een biertje ben je sowieso weinig momenten helder

Oh, wellicht was ik wel aan het overdrijven mbt het huren van quads en scooters, maar ik wil alleen aangeven dat het er wel een stukje anders aan toegaat dan in nederland, de scooters ook wat harder kunnen (bergje af haalde ik makkelijk 120 op teller) en het gewoon enorm zonde is van je vakantie als je een ongeluk maakt, terwijl je ook voor die paar euro veilig met een taxi kan worden rondgereden als een directeur
    Ofn0h
      donderdag 17 januari 2008 @ 10:33:14 #40
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56096340
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
    In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
    Wel gratis btw.
    Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos? .
    Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
    pi_56096775
    Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!

Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
    pi_56112933
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Snad het volgende:
    Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!

Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
    Maak me nog gekker

Heb dat hele grafweer hier nu wel gehad
    pi_56139420
    Ik ga samen met 3 vriendinnen in de eerste week van juni, na het examen dus. Appartement Manos Maria hebben we.
    pi_56140423
    Ach, in de stemming komen mag toch wel? (5 maanden van tevoren )

[ Bericht 30% gewijzigd door Snad op 18-01-2008 21:25:19 ]
    pi_56150478
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos? .
    Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
    Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub

Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_56160894
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef Snad het volgende:
    Ach, in de stemming komen mag toch wel? (5 maanden van tevoren )
    Jaaaa. tuurlijk
    pi_56179449
    Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
      zondag 20 januari 2008 @ 19:26:22 #48
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_56184594
    Ik hoorde alleen dat het verkeer best gevaarlijk was?

Dat was het leukste van Kos ook, iedereen op de fiets
    pi_56186542
    Ja, zoiets heb ik ook gehoord.
    Volgens mij valt dat best mee, als je gewoon voorzichtig doet en niet de held uithangt door overal kris kras doorheen te vliegen
    pi_56228107
    Ik ga samen met nog 5 vrienden naar chersonissos! we zitten in rytion van vanaf 14 juli. Hebben geboekt voor 12 dagen! Dat word knallen;) Zijn er nog meer die naar t zelfde appartementen complex gaan?
    pi_56256341
    heb me vorig jaar retegoed vermaakt, tot al de ziekenhuisbezoeken begonnen en ik eerder terug ben moeten vliegen maar Chersonissos

[ Bericht 7% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 24-01-2008 20:42:16 ]
      donderdag 24 januari 2008 @ 15:46:25 #52
    159334 GANZENBORD
    Wie doet er mee ?
    pi_56277105
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub

Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen !
    Volgens mij bedoel je club havana, naast biobio. Echt in die tent liepen de allermooiste vrouwen die op kreta waren. Over het algemeen waren ze allen blond, rondborstig en enorm geil. Gingen meestal ook flink los op die paal op t podiumpje daar. Als je iets met een van hun kan regelen heb je gegarandeerd een geweldige vakantie (en jaloerse vrienden die in nederland zitten )
    Ofn0h
    pi_56280113
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 15:44 schreef Snad het volgende:
    Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
    Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100 Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
    pi_56280779
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 18:17 schreef robski18 het volgende:

[..]

Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100 Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
    Oke dan, bedankt!
    Ik heb een autorijbewijs, dus dat zit wel goed
    Dus gewoon zo'n toko binnenstappen, ff voorwaarden bekijken en huren
    pi_56282259
    Jeeeej! Net uurtje geleden geboekt!!
    Ik ga samen met een vriendin 8 dagen naar het overheerlijk Chersonissos!

We gaan van 4 tm 11 juli, nog meer mensen die dan gaan??
    pi_56415253
    Wij zitten waarschijnlijk iets luxer als menigeen. In oktober al voorgeboekt, maar dan heb je ook wat. Villa met 6 personen, alles erop en eraan, slecht paar honderd metertjes van het centrum. Al eerder geweest en beter kun je er niet zitten. Wel heel vervelend is natuurlijk elke dag starbeach, en dan de hele nacht uit.
    pi_56526965
    Jaaa ik ben ook van de partij dit jaar, vorig jaar ook geweest en is goed bevallen;)
    pi_56543686
    Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
    pi_56711307
    Na vorig jaar in Alanya te zijn geweest dit jaar Chersonissos maar eens proberen. Vanaf 25 juli 11 dagen, we zitten met z'n vieren in Kassavetis. Iemand hier ervaringen mee?
    Kwaliteit kende geen recessie
    pi_56729515
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef Japie_R1 het volgende:
    Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
    Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
      donderdag 14 februari 2008 @ 16:25:14 #62
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56729732
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:

[..]

Als je niet verder dan Starbeach komt wel ja.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56739388
    quote:

[..]

een happy-hour biertje ja
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:34:54 #64
    82445 benafan
    drommels drommels en nog eens
    pi_57056946
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
    volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt

ik vlieg niet graag met ONO AIR hoor anders;)
    de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
    pi_57066945
    Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?

Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.

Weten jullie een goede site?
      zondag 2 maart 2008 @ 20:19:30 #66
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_57112032
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:

Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.

Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vinden .
      zondag 2 maart 2008 @ 21:02:40 #67
    82445 benafan
    pi_57112886
    moet tog niet zo moeilijk zijn.. wij gaan naar stalis ( 5km ten oosten van chers.) en we zijn kwijt 556 per persoon!

alles inclusief aan de gehele reis, maar zitten dan wel in het appartement.
    dus als je gewoon 50-80 euro bijlegt.. (wat misschien moeilijk is, dat weet ik niet) dan kan je gewoon lekker op vakantie!
      zondag 2 maart 2008 @ 21:09:17 #68
    32402 s0k
    ..............................
    pi_57113003
    Chersonissos Wat een vakantie heb ik daar gehad zeg..

pas trouwens op met dat zigeunervolk daar, helemaal als ze een roos in je zak steken. We hebben ze daarna wel mooi laten rennen
    ..................................................................................................................................................
      zondag 2 maart 2008 @ 22:48:16 #69
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_57115437
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:

Ik heb effe gekeken (uit verveling ) bij de bekende sites zoals beachmasters, gogo.. En zitten nu inmiddels wel allemaal rond de 630+ euro. Gewoon goed blijven zoeken, en anders wellicht in augustus? .

Sunweb kan je altijd proberen, heeft vaak goeie prijzen.
    pi_57115784
    Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
      zondag 2 maart 2008 @ 23:31:33 #71
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_57116563
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef OVLOV het volgende:
    Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
    Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatum Nog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
      zondag 2 maart 2008 @ 23:42:31 #72
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_57116829
    Als je een "ietsje" ruimer budget hebt kan ik je aanbevelen om een villa te huren aan Elounda Bay. Daar ben ik vorig jaar geweest, en ik moet zeggen dat het elke cent waard was!
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_57117412
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 23:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatum Nog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
    Het boeken heeft idd geen haast.
      maandag 3 maart 2008 @ 16:32:42 #74
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_57129388
    Hey Vrienden!

Ik ben in 2006 naar Chersonissos geweest, en ik kan jullie vertellen dat dat met stip de beste zomervakantie was die ik heb gehad. Op een goeie 2de plek Marmaris in Turkije btw.

Het grootste pluspunt van Chersonissos: Starbeach! Beter dan dat bestaat er vrijwel niet denk ik
    Overdag lekker relaxen op je ligbed of aan de rand van het zwembad met topmuziek, veel mooie vrouwen en je kan bier vanaf je ligbed bestellen.
    Biertje was wel redelijk duur dacht ik (4 euro).. Maar ja, dat maakt niet uit als je op vakantie bent.
    Het was daar mooi, en ja gewoon alles was er goed aan.
    Daar zaten we dan ook meestal van een uur of 1 tot uur of 6. En rond 5 uur begon daar volgens mij elke dag.. een schuimparty. Was ook altijd vet.

Verder het uitgaan was goed, maar je moet vooral zeker een keer naar Malia gaan!!
    Haha, dat was daar echt NIET normaal !!!
    Wij staan trouwens in het boekje van Beachmasters 2007, rechtsbovenaan op bladzijde 15, dat was een foto van in Malia. Maar ja, das bijzaak.
    Maar Malia, ja... gewoon gekkenwerk, HEEL veel mooie vrouwen, en als je daar nog maar over straat loopt heb je het al naar je zin Wij toen dan toch..

Verder in Chersonissos het uitgaan, je hebt wel wat goeie tenten, Havana of wat was het ook alweer, dat idd, veel van die geile zweedse, maar die waren wel moeilijk Maar zoals ganzenbord zei die stonden hele tijd rond die palen te dansen.

New York vond ik ook wel een goeie tent, maar daar waren de meningen over verdeeld.
    We gingen meestal ook nog ff naar Circus, wel een leuk klein discotheekje om de avond te starten en Amesia vond ik ook wel een goeie tent.

Overdag hebben we verder niet zoveel gedaan, bijna alleen maar bij Starbeach gezeten.
    Zo niet, dan toch...
      maandag 3 maart 2008 @ 18:49:13 #75
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_57132200
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Topmaat het volgende:
    ...
    Mee eens , Malia is echt leuk , IMHO leuker dan Chersonisos , ik vond Star beach geen moer aan , mij teveel popie jopies .
    kan beter aan het strand van Malia hangen (Malia heeft itt Chersonisos wel zandstranden) , barretje aan de bar , heerlijk
    Ik ben inmiddels overleden
      dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:54 #76
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_57151377
    Haha 1 keer was ook echt niet normaal.
    1 van die keren dat we in Malia waren waren we dus wat aan het feesten. Het was dutch night, en je kon of met de bus mee terug of gewoon een taxi regelen en later teruggaan.. bus ging vrij vroeg terug dus ja.

Wij uitgaan, en een paar gingen er al met de bus mee dacht ik en sommigen pakten op tijd en taxi. En we waren nog met zijn 3-en over van onze groep. Dus ja op een of andere manier was ik ze kwijtgeraakt, en een uur later bel ik ze op... zijn ze al in het appartement!

Ik zo, godver kon je dat niet ff zeggen dat je doorging. Maar ja, daar had ik toch niks meer aan.
    Dus ik dacht dan pak ik zo ook maar een taxi he. Dus ik in mijn portemonnee kijken, ik had geeneens een euro meer over.. iets van 60 of 70 cent.
    Dus ik naar een discotheek en vragen aan zoon uitsmijter waar je kon pinnen.
    Die verteld dat aan mij en ik loop naar die pinautomaat toe, ik wil mijn pin-pas pakken.. wat denk je, heb ik hem niet bij

Ik dacht ja dan ga ik wel lopend.. das wel te doen (was iets van 7 of 8 km van Chersonissos af dacht ik).
    Dus ik lopen, lopen... rond 4 uur liep ik door.. en het was half 7en ik was nog aan het lopen
    Hoe kan dat nou dacht ik, ik moet er toch wel al ver zijn. Mijn benen waren helemaal kapot.
    Ik kwam bij zoon tankstation, daar vragen aan zoon vrouw hoever het nog naar Chersonissos was.
    Zegt ze, zoon 15 km, die kant uit ... wijst ze naar de kant waar ik vandaan kwam !!!

Ik shit nee het is niet waar he!! Maar wel dus, komt er toevallig een taxi aanrijden om te tanken. Ik zo: breng me maar naar Chersonissos, ik betaal wel bij het appartement.

Jonges jonges, wat een avond was dat 7 uur thuis zoiets en om 4 uur ging ik door naar huis
    Mooi verhaal achteraf
    Zo niet, dan toch...
    pi_57165501
    Vakantiebestemmingen met een 'dutch-night'

Ben er 2 jaar geleden ook geweest, maar allejezus wat loopt daar een popiejopie volk rond. En als ik dan ook nog friet van piet tegen kom, dan hoeft het van mij helemaal niet meer ...
    pi_57173554
    Vorige zomer geweest. Ik kan niet echt zerggen dat het heel leuk was ofzo. Starbeach was vrij kansloos en het stappen vond ik een véél te hoog tmf gehalte hebben. Het was ook niet mijn keuze om daarheen te gaan, maarja, als iedereen daarheen wil kan ik niet achterblijven.
    Het jaar ervoor naar Gran Canaria geweest, dat was echt stukken beter.
    2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
    2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
    2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
    pi_57176632
    quote:

[..]

Op Starbeach betaal je 4,50 voor een biertje. In de discotheken betaal je gemiddeld zo'n 2,50 voor een flesje heineken.

Chersonissos
    pi_57264417
    4augustus present
    pi_59288847
    Is er misschien ook ergens een plattegrond van chersonissos waar alle appartementen zitten (vnl de appartementen van gogo). Ik kan via google niks vinden. Het lijkt me toch wel erg handig om de ligging een beetje te weten.
      dinsdag 10 juni 2008 @ 22:29:26 #82
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_59291134
    Nog maar 5 weken en dan zit ik dr al .
    pi_59291772
    Weet iemand hoe de ligging van Golden Valentin is? (tov Starbeach en uitgaan)
    pi_59292818
    vorige jaar geweest. best leuk als met groep gaat!
    ga vooral naar waterpark. daar kun je ook bungee jumpen... echt doen!! dit is kicken!!!!!
    verder is sfeer daar wel top.. genoeg kroegen en disco's.

grtzzz
    pi_59312211
    dat bungeejumpen kost zeker een boel eurotjes ben ik bang:P
    pi_59499084
    Bungeejumpen kostte mij 75 euro, maar dat was wel met video en foto's en een t-shirt.

Dit jaar weer naar Chersonissos! Alleen nog 50 dagen wachten helaas..
      donderdag 19 juni 2008 @ 00:12:53 #87
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_59506540
    Over een maand lig in de zon..
    pi_59605693
    Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
    Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
    pi_59617312
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 15:58 schreef mic_forever het volgende:
    4augustus present
    neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
    pi_59676446
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Destrix het volgende:
    Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
    Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
    Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.

Alleen het is een beetje jammer dat die dag voor jou gelijk meegerekend wordt. WIj hadden dus maar 1 uur verloren van de eerste dag vorig jaar.
      woensdag 25 juni 2008 @ 18:24:21 #91
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_59682329
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
    WTF?
      zaterdag 28 juni 2008 @ 00:30:54 #92
    151134 tochmaarwel
    wel, maar toch..
    pi_59745379
    oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
    zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
    & over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
    You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
    pi_59751056
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 00:30 schreef tochmaarwel het volgende:
    oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
    zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
    & over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
    Amalthia is super ! Bij hadden een 4 persoons appartement. Eerste dag al een gele kaart want we hadden meteen ook even de buurvrouwtjes op bezoek Incl muziek drank en kabaal waar ze niet zo heel blij mee waren." huisbaas" verder wel chill dus als je het een beetje normaal houd is alles goed.. Verder een superplek om te zitten want het zit meteen midden in het uitgaansgebied.

Ook zit er een klein supermarktje onder met een supertoffe " oma" die probeerd nederlands te spreken
    En elke x als wij langs kwamen stond ze met een plantensproeier in dr hand om ons een beetje af te koelen . Als je nog bepaalde drank wil hebben kan je het ook vragen. Volgende dag heeft ze het voor je in de shop!

En check ook vooral het vrouwtje van het hotel wat 3 plaatsen verder zit (tegenover de irish pub). Super lekker ding Die ging onze boodschappen altijd controleren of we wel gezond aten enz muhahah. Wha ik sla al weer door. Ik wil ook weer op vakantie en moet nog een maand wachten

Uitzicht op boulevard en zee

Vrouwtje van de shop die alles goed in de gaten houd

[ Bericht 10% gewijzigd door jOPIUM op 28-06-2008 12:48:55 ]
    pi_59752151
    Mooie tijd daar gehad vorig jaar:)
    Scandinavische dames uit de havana zijn best te pruimen
    bier
    pi_59773224
    14 juli vertrekken, het schiet al op
    pi_59773389
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Multiply het volgende:

[..]

Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.
    Lijkt me vrij krap, uurtje of vier vliegen, half negen, uurtje tijdsverschil half tien. Dan nog uitchecken. Neem aan dat hij met een bus naar plaats van bestemming gaat,ik schat zo rond 22.30/23.00
    (griekse tijd)
      zondag 29 juni 2008 @ 23:26:45 #97
    151134 tochmaarwel
    wel, maar toch..
    pi_59783214
    Oeehh jOPIUM, dat klinkt goed & ziet er wel chill uit. (heb je miss nog wat foto's van amalthia? de kamers? & alles? kon je niet PM-en )
    Strand in zicht!
    Nog vier nachtjes..

[ Bericht 20% gewijzigd door tochmaarwel op 29-06-2008 23:39:01 ]
    pi_59793333
    Amaltia is qua ligging zeker wel ok. Alleen moet je niet verwachten te kunnen slapen voordat ook maar echt iedereen is gaan slapen en het dus al in de ochtenduurtjes is

Het ligt in de straat bij hof van holland en dat is redelijk popi nl.

Kijk eens op www.kreta.nl om nog wat meer info te vinden en wellicht zelfs iets cultureels te proberen voor 1 dag LOL.
      maandag 30 juni 2008 @ 18:52:12 #99
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_59799892
    Haha ja, als je boven Friet van Piet zit zit je best wel midden in het uitgaansgebied.
    Schuin tegenover Japapa is dat volgens mij. Wel een leuk tentje om ff wat in te gaan drinken.

Wij zaten zelf 2 jaar geleden in Ariane, goede appartementen! Zeer gunstig gelegen.
    Zo niet, dan toch...
    pi_59816991
    2 jaar geleden ook geweest, heb er echt een goeie tijd gehad, relaxte mensen allemaal en uitgaan is chill.
    Star Beach is leuk voor een dag of 2, maar om daar elke dag heen te gaan, nee dat is niks man, veel te duur.

Wij zaten trouwens in Porto Village, net zo'n relaxte plek.
    Huisjes waren oke, alles werd echt elke dag schoongemaakt, zeer goed geregeld allemaal.
    pi_59823188
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 23:26 schreef tochmaarwel het volgende:
    Oeehh jOPIUM, dat klinkt goed & ziet er wel chill uit. (heb je miss nog wat foto's van amalthia? de kamers? & alles? kon je niet PM-en )
    Strand in zicht!
    Nog vier nachtjes..

Foto's van de kamer heb ik wel maar die hou ik toch maar prive (iets met rotzooi enz ). Zijn iig goed ruim en netjes.

Wat me trouwens ook erg opviel is dat die grieken traag zijn Ook niet raar opzich met dat warme weer maar zelfs op het vliegveld heb je het idee dat alle grieken in hun eigen wereldje zitten..

Ga ik weer..
    Over het vliegveld gesproken. Je mag daar roken en doen wat je wilt Echt geniaal. Stap je dampend en al het vliegtuig in, kom je op schiphop en het eerste wat je ziet is een huge bord waar GEEN ROKEN op staat
    pi_59866467
    Ik ga van 9-18 augustus naar Chersonissos en zit in app. Gabriela.

Het schijnt op kruipafstand van het uitgaansleven te zitten. Het is een eindje van Starbeach af, geloof ik. Maar op basis van de verhalen die ik er over hoor, denk ik dat ik daar toch niet heel gelukkig zou worden

Ik las dat we vlakbij Eddy Beach zitten.. iemand enig idee of dat een (redelijk) mooi strand is? Ik ben namelijk eigenlijk een 'groot-wit-zand-strand-mens'.. dus ik maak me enigszins nerveus over het gebrek aan zandstranden in Chersonissos
      donderdag 3 juli 2008 @ 14:41:45 #103
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59866572
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 14:37 schreef Ephemera het volgende:
    Ik ga van 9-18 augustus naar Chersonissos en zit in app. Gabriela.

Het schijnt op kruipafstand van het uitgaansleven te zitten. Het is een eindje van Starbeach af, geloof ik. Maar op basis van de verhalen die ik er over hoor, denk ik dat ik daar toch niet heel gelukkig zou worden

Ik las dat we vlakbij Eddy Beach zitten.. iemand enig idee of dat een (redelijk) mooi strand is? Ik ben namelijk eigenlijk een 'groot-wit-zand-strand-mens'.. dus ik maak me enigszins nerveus over het gebrek aan zandstranden in Chersonissos
    Ik heb alleen maar kiezelstranden gezien.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59870610
    ik ben er 25 juli tot 06 augustus,
    in hotel iro.
    met zijn 7'n waarvan 2 meiden (waaronder ik )

hoop dat het allemaal een beetje wat gaat worden gezien ik onderandere met mn ex ben en dat niet zo lekker loopt.

ben benieuwd of ik nog fokkers tegenkom!
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
    pi_59873348
    Waarom ga je op vakantie met je ex?

donderdag 3 juli 2008 @ 20:15:40 #106
    32402 s0k
    pi_59873599
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 17:34 schreef liiszle het volgende:
    ik ben er 25 juli tot 06 augustus,
    in hotel iro.
    met zijn 7'n waarvan 2 meiden (waaronder ik )

hoop dat het allemaal een beetje wat gaat worden gezien ik onderandere met mn ex ben en dat niet zo lekker loopt.

ben benieuwd of ik nog fokkers tegenkom!
    Is dat niet midden in de bouwvak?
    ..................................................................................................................................................
    pi_59874191
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
    Waarom ga je op vakantie met je ex?

was gepland voordat het uit ging.. en geen zin om mn vakantie opte geven omdat toevallig mn ex mee gaat
    But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
    pi_59874199
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 20:15 schreef s0k het volgende:

[..]

Is dat niet midden in de bouwvak?
    klopt.

maakt dat iets uit ?
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 juli 2008 @ 22:15:58 #109
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_59876376
    Have fun Liiszle je gaat het vast leuk vinden ben er ook 2 x geweest
    Dit jaar naar frankrijk
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 juli 2008 @ 22:21:49 #110
    80791 crew  Paul
    pi_59876470
    pi_59876889
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
    Have fun Liiszle je gaat het vast leuk vinden ben er ook 2 x geweest
    Dit jaar naar frankrijk
    thanks komt vast goed.

welk hotel/appartement zat je?
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 juli 2008 @ 22:51:39 #112
    80791 crew  Paul
    pi_59877100
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:42 schreef liiszle het volgende:

[..]

thanks komt vast goed.

welk hotel/appartement zat je?
    1e keer starbeach village , 2e keer eeeh hoe heet dat Sylvia's appartments ofzo bij starbeach heuveltje oplopen
    pi_59883849
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar kiezelstranden gezien.
    Ah.. dat is een beetje jammer. Nouja, ik zal wel zien
    pi_59896361
    Veel plezier Lis! Weet zeker dat je het leuk gaat vinden .
      vrijdag 4 juli 2008 @ 23:05:46 #115
    32402 s0k
    pi_59900377
      vrijdag 4 juli 2008 @ 23:38:05 #116
    152787 liiszle
    Illusion
    pi_59901152
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Veel plezier Lis! Weet zeker dat je het leuk gaat vinden .
    komt helemaal goed
    pi_59901634
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

neejoh 11 augustus

t/m 20

Ik durf niet meer
    Dan kun je alle vakantielanden wel mijden want het risico dat je er - bij wijze van steekproef - uitgepikt wordt is overal. , ik heb bij de duitse grens ook wel eens zo'n "striptease" mogen uitvoeren. Zolang je nix bij hebt, heb je niks te vrezen en dat iemand je een keer in je adamskostuum ziet is nou ook weer geen grote ramp lijkt me..
    pi_60002707
    Net als vorig jaar, ben ik ook dit jaar weer van de partij!
    Niet in chersonissos zelf, maar plaatsje ernaast
    pi_60008124
    nog 2 weeeekjes hoe is t weer daar momentele?
    pi_60010120
    Het is daar momenteel rond de 30 graden en zonnig
    pi_60011710
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Duuvelke het volgende:
    Net als vorig jaar, ben ik ook dit jaar weer van de partij!
    Niet in chersonissos zelf, maar plaatsje ernaast
    Anissaras?
    pi_60012098
    kijk, das goed nieuws!
    pi_60029275
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:19 schreef GotC het volgende:

[..]

Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vinden .
    Ik heb 2 dagen geleden geboekt. 299 p.p voor 8 dagen
    pi_60064471
    550 voor 15 dagen en al in januari geboekt. Ik zit in app. Michalis.

En zin heb ik!!
      zondag 13 juli 2008 @ 13:50:17 #125
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_60074312
    Nog maar 3 daagjes!
    pi_60077031
    Ah, Starbeach '99. Bakken en braden en minstens één keer per uur Alice DJ - Better off Alone en Lou Bega - Mambo no. 5. 'T is wat je leuk vindt...

Edit, ik was Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) vergeten...

Dobbert nu even niet de wereld rond.
      woensdag 16 juli 2008 @ 13:26:35 #127
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_60143090
    Ik ben over anderhalf uur onderweg naar Schiphol
    pi_60147754
    ik heb super chille vlieg tijden!
    pi_60159768
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef -Rebelle het volgende:
    Wij gaan van 7 tot en met 21 augustus
    pi_60160206
    Wij van 13 t/m 21 aug (kon niet langer vrij krijgen )
      donderdag 17 juli 2008 @ 16:12:00 #131
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60168345
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 09:25 schreef Bachalo het volgende:

[..]

en je gaat 8 dagen ?
    pi_60172764
    Hey

Ik ben evelien en ben een kleine maand geleden ook voor 10 dagen naar kreta (Chersonissos) geweest. Daar heb ik iemand leren kennen van de nacht van vrijdag (27/06) op zaterdag (28/06). Hij zou 21 jaar oud zijn en Robert heten. Hij had blonde haren en blauwe ogen. Ik zou hem heel graag beter leren kennen want die nacht werd verstoord door mijn vriendinnen.

Als je hem kent vertel het hem dan! Hij was ook met 6 anderen daar op reis in een vakantiehuisje!

xxx
    Evelien

contacteer me via: evelien_verbist@hotmail.com
    pi_60173499

Er zijn gelukkig maar een paar Roberts in Nederland van 21 jaar en met blauwe ogen en blond haar.
    Waarschijnlijk is die gast je allang weer vergeten joh.
      donderdag 17 juli 2008 @ 20:21:05 #134
    32402 s0k
    pi_60173676
    Als je zwanger bent en je moet je abortuskosten cash betalen om onder de verzekering van je ouders te komen, of je wilt alimentatie zien, kan je het ook gewoon zeggen.
    pi_60173708
    Ik had niet verwacht je nog te moeten Evelien. PM me ff voor de volgende afspraak
      donderdag 17 juli 2008 @ 22:49:39 #136
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_60176859
    TVP!

Vanaf 31 aug. 8 dagen Stalis.
    Kan niet wachten
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juli 2008 @ 23:31:10 #137
    80791 crew  Paul
    pi_60177772
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef GotC het volgende:
    Ik ben over anderhalf uur onderweg naar Schiphol
    En hoe vind je het
      vrijdag 18 juli 2008 @ 00:09:33 #138
    76470 Multiply
    LA Lakers
    pi_60178452
    Nog 20 dagen!

Van 8 tot 22 augustus.
      vrijdag 18 juli 2008 @ 15:39:54 #139
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_60191290
    ik vlieg vandaag (de 18de) om 18:25.

cu in kretaaa
    pi_60192155
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 20:37 schreef cw2cu het volgende:
    550 voor 15 dagen en al in januari geboekt. Ik zit in app. Michalis.

En zin heb ik!!
    Hey hier kom ik ook
    wanneer ga je??
    pi_60192195
    nog een klein weekje
    heb dr zin annnnn

nog meer die de 25e weg gaan?
    pi_60202944
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:15 schreef Epsilux het volgende:

[..]

Hey hier kom ik ook
    wanneer ga je??
    een beetje late vakantie, maar van de 14e tot de 28e
    en jij?
    pi_60227333
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:16 schreef liiszle het volgende:
    nog meer die de 25e weg gaan?
    Ja 's ochtends 7:00 uur vliegen met Transavia. Gaan naar App. Kassavetis
    Kwaliteit kende geen recessie
      zondag 20 juli 2008 @ 19:24:37 #144
    32402 s0k
    pi_60230307
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef ThomXs het volgende:

[..]

Ik had daar opeens geen tv. Wel een gratis overnachting.
    pi_60232501
    quote:
    Op donderdag 10 juli 2008 06:03 schreef john6 het volgende:

[..]

Anissaras?
    Nopes in Malia app. Akrogiali
      zondag 20 juli 2008 @ 22:48:53 #146
    152787 liiszle
    Illusion
    pi_60234512
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef ThomXs het volgende:

[..]

gezelllligg!
    vaag trouwens, ik ga om 6 uur sochtends. raar dat er 2 vliegtuigen vlak na elkaar gaan
    ik vlieg ook met transavia

even meeten daar wel he
    pi_60245048
    haha dr gaan er wel 10 per dag hoor
    pi_60246006
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef mic_forever het volgende:
    haha dr gaan er wel 10 per dag hoor
    mjha maar zo snel na elkaar.
      maandag 21 juli 2008 @ 15:43:19 #149
    151134 tochmaarwel
    wel, maar toch..
    pi_60246469
    ooh my gooodd, wat is chersonissos lovely!
    ik ben zooo verliefd erop, en heb zoo'n heimwee!
    ben nu een weekje weer in nederland, maar wil echt terug haha!

voor de mensen die naar amalthia gaan; het is echt te chill & je kan idd kruipend naar huis!
    haha en jopium, dat vrouwtje van dat supermarktje is idd relaxt!
    elke keer als we langs kwamen lopen stond ze alweer klaar om wat verkoelend water in ons gezicht te spuiten haha!
    & idd, als je iets vraagt heeft ze het de volgende dag!

aahh het was echt SUPERRR!!
      maandag 21 juli 2008 @ 15:44:12 #150
    151134 tochmaarwel
    wel, maar toch..
    pi_60246484
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 15:20 schreef liiszle het volgende:

[..]

mjha maar zo snel na elkaar.
    haha, vanaf heraklion gingen er vliegtuigen naar amsterdam 5 minuten achter elkaar!
    pi_60304320
    iemand ervaring met Appartement Golden Valentin?
    pi_60393066
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef ryan_atwood het volgende:
    iemand ervaring met Appartement Golden Valentin?
      maandag 28 juli 2008 @ 18:23:41 #153
    82445 benafan
    pi_60400880
    Zit dan wel niet in Chersonissos maar wel in Stalis (Stalida in het grieks) en ben er te vinden van 4 tm 13 augustus! Heb er ontzettend veel zin in, en er zijn plannen om een leuke film te maken dus komt goed!
      Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 09:42:50 #154
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_60413263
    Allen ook bekend met de prijsvraag van FOK!? Win een reis naar Chersonissos!
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 15:53:02 #155
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_60421279
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
    Allen ook bekend met de prijsvraag van FOK!? Win een reis naar Chersonissos!
    Error #82Deze prijsvraag is inmiddels afgelopen, waardoor je er niet meer aan kunt meedoen.
      Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 16:27:54 #156
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_60422158
    Ow.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_60424648
    Ah nee die prijsvraag is ondertussen afgelopen
    Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
    Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
      dinsdag 29 juli 2008 @ 20:31:34 #158
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_60427439
    Ik zat 2 minutne van star beach in Ida Village

Wat een proleten kk zooi daar zeg. heel Chersoasoss btw. Malia vonkw el wat relaxtere sfeer
    pi_60428198
    tis hier heeerlijk!
    pi_60428336
    Havana bar!
    Ik typ straat.
    pi_60428394

[ Bericht 100% gewijzigd door Epsilux op 30-07-2008 13:39:52 ]
    pi_60428669
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
    Havana bar!
    Havana bar de moeite waard om een kijkje te nemen?
    pi_60428692
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 21:22 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Scandinavische bar, you do the math.
    Ik typ straat.
      woensdag 30 juli 2008 @ 05:52:51 #164
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_60435575
    Het enige vette in kreta was nog wel de Matrix(mede omdat en vriend van me dj is die daar regelmatig draaide)

Overal draaide ze de zelfde nummers achter elkaar door (break the house down, 3 minutes to explain, drop down, show me love enzz) weinig originaliteit.
    pi_60440893
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 21:22 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Sowieso! Kijk alleen niet raar op als je elke avond dezelfde nummers achter elkaar hoort. Ze draaien namelijk gewoon een cd af.

Nog 8 dagen en dan zit ik er ook weer!
    pi_60582541
    en liiszle is weer terug van chersonissos.

ik heb me vermaakt.
    Amnesia is toch wel de vetste club moet ik zeggen!
    ook havanna, Cope cabanna en de nitro waren de moeite waard.

verder zijn alle terasjes ook gewoon gezellig.
    veel leuke mensen leren kennen!

vrienden van mij hebben ook in de matrix gedraaid! wel vet
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:41:55 #167
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60582708
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 05:52 schreef ukga het volgende:
    Het enige vette in kreta was nog wel de Matrix(mede omdat en vriend van me dj is die daar regelmatig draaide)

Overal draaide ze de zelfde nummers achter elkaar door (break the house down, 3 minutes to explain, drop down, show me love enzz) weinig originaliteit.
    Dan ben je niet in de Friendz bar geweest (bij TMF Bio Bio in de buurt) Die gast kon goed draaien

Kom er ook net vandaan, dezelfde vlucht als liiszle gehad. Wij zaten in Palatia Vilage, op de berg richting de (snel)weg naar Heraklion, pracht uitzicht. Het uitgaan is absoluut niet duur, omdat je voor 5,50 twee flesjes (0,33l) bier krijgt.. Als je een beetje vrienden maakt krijg je overal wel wat gratis of als je onderhandelt (als je met een groepje bent ). Havana vond ik het leukst, 't Hof van Holland is ook wel te doen, alleen té druk. Taxi's zijn ook niet duur, voor 8 euro werden wij met 5 personen downtown gebracht (waar je normaal 10-15 minuten over loopt).. Degenen die nog gaan: ENJOY!
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_60582792
    Ik ga vanacht, 6.30 vliegen Zin in
    pi_60582986
    heel veel plezier dan
    geniet er van.

wij zaten in hotel Iro, heel simpel hotel.. maar prima bedden en als je op de bovenste verdieping zit, heeerlijk grote balkonnen.
    het zwembad was heerlijk, en de locatie ook. 10 min van t uitgaan, 10 min van starbeach.

starbeach zelf viel me tegen.. niet echt de moeite waard, heel druk en t water was ook niet echt super. + het eten en drinken is er onbetaalbaar.

het uit eten gana was súper. heeerlijk goedkoop en super lekker eten. hele hoop gratis krijgen!
    ja, dat ga ik behoorlijk missen.

voor de mensen die nog gaan, have funnnnn!
    pi_60585246
    thnx. wij zitten in appartement golden valentin. Ken je dat? Beetje goede ligging?
    Amnesia vond jij het leukste dus? Daar zal ik dan zeker even gaan kijken. Vanaf hoelaat begint het uitgaansleven daar eigenlijk?
    En welke avonden zijn de kroegentochten? Misschien handig om daar even bij aan te sluiten

Verder nog tips?
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:41:38 #171
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60585445
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef ryan_atwood het volgende:
    thnx. wij zitten in appartement golden valentin. Ken je dat? Beetje goede ligging?
    Amnesia vond jij het leukste dus? Daar zal ik dan zeker even gaan kijken. Vanaf hoelaat begint het uitgaansleven daar eigenlijk?
    En welke avonden zijn de kroegentochten? Misschien handig om daar even bij aan te sluiten

Verder nog tips?
    Het uitgaansleven begint pas rond een uur of 12-1-2..
    De kroegentochten via de reisorganisatie waren op ma/wo/vr..
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:52:43 #172
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60585752
    In Club Havana werd dit nummer iedere avond gedraaid.. Alle Noren, Zweden en Denen gingen er los op, maar niemand wilde/kon mij vertellen wie de artiest was of hoe het nummer heet. Het is een electro-nummer, met vocals door een man. Het enige dat ik kon verstaan was "Ho tek sja", maar mijn Deens/Zweeds/Noors is dan ook drie keer niks. Wie o wie weet het?
    Let op! Het fragment is in amr-formaat, te openen met RealPlayer
    pi_60585950
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef ryan_atwood het volgende:

Verder nog tips?
    kroegentocht is niet leuk... je start om 9 uur.. dan is er niemand, en sta je dus alleen met jouw groepje daar.
    tis veel leuker om op eigen houtje lekker kroegen in en uit te lopen, en zelf te ontdekken.
    rond 12 uur stromen de mensen idd beetje binnen, maar rond 1-2 is het toch wel het leukst.
    van wat voorn muziek hou je? misschien ook makkelijk om dan beetje te eggen welke clubs leuk zijn

je appartement ligt best een stuk van starbeach af... maar de taxi's kosten daar niets, dus dan ben je in paar min er wel.
    ook zit je wel een klein stukje van het uitgaansgebied af, maar dat is lopend goed te doen.
    volgens mij zit je ook wat meer berg opwaards.. maar goed, met taxi kom je overal en zoals ik al zei.. goedkoooppp!

ik zou geen scooter/quad huren oid.. zijn zoveel ongelukken mee gebeurd, + je bent niet verzekerd... en ze rijden er nog al roekeloos.. dus weet wat je doet!
    het is latijd slim om beetje vrienden te worden met de bar/restaurant eigenaren, krijg je hoop gratis en het scheelt zeker in de kosten!
    pi_60586018
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef donroyco het volgende:
    In Club Havana werd dit nummer iedere avond gedraaid.. Alle Noren, Zweden en Denen gingen er los op, maar niemand wilde/kon mij vertellen wie de artiest was of hoe het nummer heet. Het is een electro-nummer, met vocals door een man. Het enige dat ik kon verstaan was "Ho tek sja", maar mijn Deens/Zweeds/Noors is dan ook drie keer niks. Wie o wie weet het?
    lekker bestand ik versta er geen hol van... misschien moet je t even proberen in het 'ik zoek een nummer' topic. heb het nr geloof ik ook niet gehoord
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:02:37 #175
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60586042
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef donroyco het volgende:
    Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäktsmän
    Als ik mij niet vergis .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:04:11 #176
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_60586089
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef liiszle het volgende:

[..]

lekker bestand ik versta er geen hol van... misschien moet je t even proberen in het 'ik zoek een nummer' topic. heb het nr geloof ik ook niet gehoord
    Daar had ik het ook al geprobeerd

Thanks Bullet-tooth
    pi_60586670
    Wie weet hoe het uitgaansleven hier begin september is? Dit jaar wat later op vakantie als normaal.
    pi_60586900
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef liiszle het volgende:

[..]

kroegentocht is niet leuk... je start om 9 uur.. dan is er niemand, en sta je dus alleen met jouw groepje daar.
    tis veel leuker om op eigen houtje lekker kroegen in en uit te lopen, en zelf te ontdekken.
    rond 12 uur stromen de mensen idd beetje binnen, maar rond 1-2 is het toch wel het leukst.
    van wat voorn muziek hou je? misschien ook makkelijk om dan beetje te eggen welke clubs leuk zijn

je appartement ligt best een stuk van starbeach af... maar de taxi's kosten daar niets, dus dan ben je in paar min er wel.
    ook zit je wel een klein stukje van het uitgaansgebied af, maar dat is lopend goed te doen.
    volgens mij zit je ook wat meer berg opwaards.. maar goed, met taxi kom je overal en zoals ik al zei.. goedkoooppp!

ik zou geen scooter/quad huren oid.. zijn zoveel ongelukken mee gebeurd, + je bent niet verzekerd... en ze rijden er nog al roekeloos.. dus weet wat je doet!
    het is latijd slim om beetje vrienden te worden met de bar/restaurant eigenaren, krijg je hoop gratis en het scheelt zeker in de kosten!
    Ik hou wel van hiphop/RnB maar ook een beetje de 'sneakerz' muziek. Dus dan de Amnesia?
    Bedankt voor je tips van niet een scooter huren, dat waren wij namelijk wel van plan, dus zal daar idd goed over na denken.
    Taxi lijkt me dan idd goed te doen voor Starbeach
    pi_60592823
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:34 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Ik hou wel van hiphop/RnB maar ook een beetje de 'sneakerz' muziek. Dus dan de Amnesia?
    Bedankt voor je tips van niet een scooter huren, dat waren wij namelijk wel van plan, dus zal daar idd goed over na denken.
    Moet je op chersonissos.nl kijken. Daar staat een verhuurbedrijf op met de naam motorplan. Is goedgekeurd door de anwb enzo en je bent daar ook verzekerd als ik het goed heb.
    pi_60599011
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:34 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

hmmmm, dan zal je Bio Bio wel leuk vinden, SlamFM, Cameo en Baja, dat zijn wel clubs waar veel Hiphop/RnB gedraaid word.
    voor sneakerz muziek is de Amnesia goed, Havanna en de Matrix al vind ik de matrix zelf niet zo leuk.

qua eettenten is de Sweethome écht een aanrader. súper goed eten en heel betaalbaar.
    ook de Greek corner is super, krijg je hoop gratis (watermeloen, coctails, koffie, Raki)
    derby is ook erg goed, ook goed goedkoop eten, en gratis shotjes.

Bora bora is een erg leuke coctail bar aan de zee, coctails goedkoop en heeerlijk uitzicht.

laat je wel even weten hoe t was?
    pi_60627906
    Wij hebben vaak bij 'No Name' gegeten. Aan de hoofdstraat richting Star Beach, kan niet missen. Lekkere stoelen hebben ze daar!
    pi_60632793
    Greek corner is inderdaad super! Hebben we vorig jaar bijna elke dag gegeten en morgenavond zit ik daar weer te eten.
    pi_60632905
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef Roux het volgende:
    Wie weet hoe het uitgaansleven hier begin september is? Dit jaar wat later op vakantie als normaal.
    TVP, dat probleem heb ik ook!
    Brett Holman
    pi_60651400
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef Roux het volgende:
    Ik denk net zoals in het voorseizoen.
    pi_60668498
    Woehoe... morgenochtend 7.45 uur vertrekken wij. Nu nog ff naar bed voor een paar uur slaap
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:28 #186
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_60669022
    Have fun

Nog 3 weekjes en dan vlieg ik ook die kant op
    Hoe lang van te voren kregen jullie de reispapieren en vliegtickets thuisgestuurd?
    Wil graag zsm weten hoe laat we vliegen ivm familie die ons naar Schiphol brengt, maar ze willen er van Bizztravel niets over kwijt
    pi_60680700
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
    Have fun

Nog 3 weekjes en dan vlieg ik ook die kant op
    Hoe lang van te voren kregen jullie de reispapieren en vliegtickets thuisgestuurd?
    Wil graag zsm weten hoe laat we vliegen ivm familie die ons naar Schiphol brengt, maar ze willen er van Bizztravel niets over kwijt
    dat is standaard een week van te voren, dat staat ook gewoon op hun site.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:24:57 #188
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_60680732
    Ja, dat had ik ook gezien, maar ik hoopte dat het ff eerder zou komen
    pi_60855571
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef liiszle het volgende:

[..]

hmmmm, dan zal je Bio Bio wel leuk vinden, SlamFM, Cameo en Baja, dat zijn wel clubs waar veel Hiphop/RnB gedraaid word.
    voor sneakerz muziek is de Amnesia goed, Havanna en de Matrix al vind ik de matrix zelf niet zo leuk.

qua eettenten is de Sweethome écht een aanrader. súper goed eten en heel betaalbaar.
    ook de Greek corner is super, krijg je hoop gratis (watermeloen, coctails, koffie, Raki)
    derby is ook erg goed, ook goed goedkoop eten, en gratis shotjes.

Bora bora is een erg leuke coctail bar aan de zee, coctails goedkoop en heeerlijk uitzicht.

laat je wel even weten hoe t was?
    Bij deze zal ik je laten weten hoe het was Het was geweldig. Elke dag Starbeach. Schuimparty's daar waren erg gezellig. Goede muziek.
    Het uitgaan vond ik het leukst in de Amnesia en Status. De laatste avond waren we naar de Matrix waar toen ook wel een erg leuk feestje was. Ook nog een beachday gedaan met jetski, ringo's etc: Leuk
    We hadden nog plannen om een cabrio te huren maar is er niet meer van gekomen.
    Wil eigenlijk wel weer terug. Heerlijk weer daar.
    pi_60863571
    Nog 3 weekjes............
    pi_60941398
    mooi dat het zo was!
    ik vond starbeach persoonlijk niet super, maar mooi dat het leukwas!

ja amnesia was ook mijn favo place heerlijke muziek
    die beachday wilde wij ook doen.. maar uiteindelijk niet geworden, was dat leuk?

jaaa tis heerlijk weer daar, zeker in vergelijking met hier
    pi_60944689
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 01:43 schreef liiszle het volgende:
    mooi dat het zo was!
    ik vond starbeach persoonlijk niet super, maar mooi dat het leukwas!

ja amnesia was ook mijn favo place heerlijke muziek
    die beachday wilde wij ook doen.. maar uiteindelijk niet geworden, was dat leuk?

jaaa tis heerlijk weer daar, zeker in vergelijking met hier
    ja, was wel leuk. 10 minuutjes jet-ski'en, op een banaan achter een speedboot (dat was niet heel spectaculair), en op ringo's achter een speedboot dat was echt heel vet.
    Omdat er iemand was die geen zin meer had in de ringo's mocht ik en nog iemand zijn kaartje gratis overnemen dus toen zijn we met z'n 2-en ook nog op zo'n grote ringo geweest, echt leuk.
    Volgens mij als je een jetski op starbeach huurde was je ook al snel 30 euro kwijt geweest.

Jij ben nu nog in Italië zie ik?? Daar ook leuk?
    pi_61298748
    NOg 6 dagen dan weer heerlijk naar Kreta
    pi_61339295
    je gaat voor je rust neem ik aan dan
    pi_61350971
    Hoe zit dat eigenlijk in september, ik wil ook gaan volgende week (Kreta of Mallorca) maar volgens mij is er qua uitgaan niet veel meer te doen.. in Mallorca nog het meeste kans denk ik..
    Brett Holman
      woensdag 3 september 2008 @ 20:58:01 #196
    106355 Topmaat
    Ja toch? Niet dan?
    pi_61358139
    Op zaterdag is er misschien nog wel wat te beleven.
    Zo niet, dan toch...
    pi_61361228
    eind augustus was havana, amnesia, slamfm, happy hour en nog een paar clubs al aardig leeg. alleen camelot was nog een beetje te doen vond ik.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')