Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef Snad het volgende:
Vraag me alleen wel af hoe laat het ongeveer gezellig wordt in de clubs/kroegen 's avonds... Iemand een idee?
Zal wel om een uurtje of 12 zijn, maar misschien ook niet
Toen ik er was (ondertussen al wel 3 a 4 jaar geleden) waren de meeste kroegen maar tot 4 uur open, enkele discotheken laterquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Eigenlijk niet, je moet gewoon overal ff kijken dan zie je vanzelf wel iets wat je leuker vind dan de rest..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef .GIAN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.
Weet iemand ook nog leuke bars/discotheken waar we echt heen moeten?
Half schots, dus genoeg familie hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Snad het volgende:
18 keer?! Dat is de moeite
Lijkt me alleen wel heel regenachtig (zoals nu bij ons) of heb ik dat fout?
Ach joh, we zitten alweer bijna halverwege het schooljaar.
Het gaat ongemerkt toch snel allemaal
Ah zo, netjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Half schots, dus genoeg familie hahaHet regent er niet constant hoor, tis ongeveer net zoals in Nederland alleen dan ipv heel lang 1 bui, een hele hoop kleine buitjes
.
Nog een half jaar hoor dusse
Malia is voor de Engelsen. Je moet daar goed uitkijken dat je niet door een quad wordt overredenquote:
Ik heb vorig jaar ook scooters gehuurd, en als je gewoon normaal doet gebeurt er niks. Die wegen zijn echt wel goed hoor, we hebben heel kreta doorgereist, en als je gewoon op de autoweg blijft kom je overal en is het veilig. Een aanrader is om naar zo'n waterpark te gaan. Je hebt er rond chersonissos 2. Het park dat er dicht bij ligt, is saai en klein. Een park iets verder weg, boven op een berg is echt tof. Ook gewoon te bereiken met scooters (al is het wel even zoeken met de routekaart). Paintballen kan trouwens in Malia. 20 euro volgens mij p.p. + kosten extra balletjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef GANZENBORD het volgende:
- Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef GANZENBORD het volgende:
Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
Wel gratis btw.
Maak me nog gekkerquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Snad het volgende:
Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!
Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pubquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos?.
Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
Jaaaa. tuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef Snad het volgende:
Ach, in de stemming komen mag toch wel?(5 maanden van tevoren
)
Volgens mij bedoel je club havana, naast biobio. Echt in die tent liepen de allermooiste vrouwen die op kreta waren. Over het algemeen waren ze allen blond, rondborstig en enorm geil. Gingen meestal ook flink los op die paal op t podiumpje daar. Als je iets met een van hun kan regelen heb je gegarandeerd een geweldige vakantie (en jaloerse vrienden die in nederland zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub![]()
Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen![]()
!
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100quote:Op zondag 20 januari 2008 15:44 schreef Snad het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
Oke dan, bedankt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:17 schreef robski18 het volgende:
[..]
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
Juis niet toch? 5 euro voor een biertjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef Japie_R1 het volgende:
Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
Als je niet verder dan Starbeach komt wel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
een happy-hour biertje jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt![]()
Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Ik heb effe gekeken (uit vervelingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef OVLOV het volgende:
Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
Het boeken heeft idd geen haast.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumNog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
Mee eens , Malia is echt leuk , IMHO leuker dan Chersonisos , ik vond Star beach geen moer aan , mij teveel popie jopiesquote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Topmaat het volgende:
...
Op Starbeach betaal je 4,50 voor een biertje. In de discotheken betaal je gemiddeld zo'n 2,50 voor een flesje heineken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
neejoh 11 augustusquote:
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Destrix het volgende:
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
WTF?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
neejoh 11 augustus
t/m 20
Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.
Ik durf niet meer
Amalthia is super ! Bij hadden een 4 persoons appartement. Eerste dag al een gele kaart want we hadden meteen ook even de buurvrouwtjes op bezoekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:30 schreef tochmaarwel het volgende:
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)
zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?
heb er zin in!
Lijkt me vrij krap, uurtje of vier vliegen, half negen, uurtje tijdsverschil half tien. Dan nog uitchecken. Neem aan dat hij met een bus naar plaats van bestemming gaat,ik schat zo rond 22.30/23.00quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Multiply het volgende:
[..]
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.
Foto's van de kamer heb ik wel maar die hou ik toch maar prive (iets met rotzooi enzquote:Op zondag 29 juni 2008 23:26 schreef tochmaarwel het volgende:
Oeehh jOPIUM, dat klinkt goed & ziet er wel chill uit. (heb je miss nog wat foto's van amalthia? de kamers? & alles?kon je niet PM-en )
Strand in zicht!
Nog vier nachtjes..![]()
Ik heb alleen maar kiezelstranden gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:37 schreef Ephemera het volgende:
Ik ga van 9-18 augustus naar Chersonissos en zit in app. Gabriela.![]()
Het schijnt op kruipafstand van het uitgaansleven te zitten. Het is een eindje van Starbeach af, geloof ik. Maar op basis van de verhalen die ik er over hoor, denk ik dat ik daar toch niet heel gelukkig zou worden
Ik las dat we vlakbij Eddy Beach zitten.. iemand enig idee of dat een (redelijk) mooi strand is? Ik ben namelijk eigenlijk een 'groot-wit-zand-strand-mens'.. dus ik maak me enigszins nerveus over het gebrek aan zandstranden in Chersonissos
Is dat niet midden in de bouwvak?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:34 schreef liiszle het volgende:
ik ben er 25 juli tot 06 augustus,
in hotel iro.
met zijn 7'n waarvan 2 meiden (waaronder ik)
hoop dat het allemaal een beetje wat gaat worden gezien ik onderandere met mn ex benen dat niet zo lekker loopt.
ben benieuwd of ik nog fokkers tegenkom!
was gepland voordat het uit ging..quote:
klopt.quote:
duh je weet toch mijn adventures met de Ieren, helemaal veel Ieren en Ierse pubs daar:quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos?.
thanksquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Have fun Liiszle je gaat het vast leuk vinden ben er ook 2 x geweest
Dit jaar naar frankrijk
1e keer starbeach village , 2e keer eeeh hoe heet dat Sylvia's appartments ofzo bij starbeach heuveltje oplopenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
thankskomt vast goed.
welk hotel/appartement zat je?
Ah.. dat is een beetje jammer. Nouja, ik zal wel zienquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kiezelstranden gezien.
En dan zet je niet eens de kraker van Charida neer. Gelukkig bestaat dumpert nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
duh je weet toch mijn adventures met de Ieren, helemaal veel Ieren en Ierse pubs daar:
Hier de rest jeweets:
komt helemaal goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veel plezier Lis! Weet zeker dat je het leuk gaat vinden.
Dan kun je alle vakantielanden wel mijden want het risico dat je er - bij wijze van steekproef - uitgepikt wordt is overal. , ik heb bij de duitse grens ook wel eens zo'n "striptease" mogen uitvoeren. Zolang je nix bij hebt, heb je niks te vrezen en dat iemand je een keer in je adamskostuum ziet is nou ook weer geen grote ramp lijkt me..quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
neejoh 11 augustus
t/m 20
Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.
Ik durf niet meer
Anissaras?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Duuvelke het volgende:
Net als vorig jaar, ben ik ook dit jaar weer van de partij!![]()
Niet in chersonissos zelf, maar plaatsje ernaast
Ik heb 2 dagen geleden geboekt. 299 p.p voor 8 dagenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vinden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef -Rebelle het volgende:
Wij gaan van 7 tot en met 21 augustus![]()
En hoe vind je hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef GotC het volgende:
Ik ben over anderhalf uur onderweg naar Schiphol
Hey hier kom ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:37 schreef cw2cu het volgende:
550 voor 15 dagen en al in januari geboekt. Ik zit in app. Michalis.
En zin heb ik!!
Ja 's ochtends 7:00 uur vliegen met Transavia. Gaan naar App. Kassavetisquote:
Ik had daar opeens geen tv. Wel een gratis overnachting.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef ThomXs het volgende:
[..]
Ja 's ochtends 7:00 uur vliegen met Transavia. Gaan naar App. Kassavetis
gezelllligg!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef ThomXs het volgende:
[..]
Ja 's ochtends 7:00 uur vliegen met Transavia. Gaan naar App. Kassavetis
mjha maar zo snel na elkaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef mic_forever het volgende:
haha dr gaan er wel 10 per dag hoor
haha, vanaf heraklion gingen er vliegtuigen naar amsterdam 5 minuten achter elkaar!quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef ryan_atwood het volgende:
iemand ervaring met Appartement Golden Valentin?
Error #82Deze prijsvraag is inmiddels afgelopen, waardoor je er niet meer aan kunt meedoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Allen ook bekend met de prijsvraag van FOK!? Win een reis naar Chersonissos!
Scandinavische bar, you do the math.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:22 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Havana bar de moeite waard om een kijkje te nemen?
Sowieso! Kijk alleen niet raar op als je elke avond dezelfde nummers achter elkaar hoort. Ze draaien namelijk gewoon een cd af.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:22 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Havana bar de moeite waard om een kijkje te nemen?
Dan ben je niet in de Friendz bar geweest (bij TMF Bio Bioquote:Op woensdag 30 juli 2008 05:52 schreef ukga het volgende:
Het enige vette in kreta was nog wel de Matrix(mede omdat en vriend van me dj is die daar regelmatig draaide)
Overal draaide ze de zelfde nummers achter elkaar door (break the house down, 3 minutes to explain, drop down, show me love enzz) weinig originaliteit.
Het uitgaansleven begint pas rond een uur of 12-1-2..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef ryan_atwood het volgende:
thnx. wij zitten in appartement golden valentin. Ken je dat? Beetje goede ligging?
Amnesia vond jij het leukste dus? Daar zal ik dan zeker even gaan kijken. Vanaf hoelaat begint het uitgaansleven daar eigenlijk?
En welke avonden zijn de kroegentochten? Misschien handig om daar even bij aan te sluiten
Verder nog tips?
kroegentocht is niet leuk... je start om 9 uur.. dan is er niemand, en sta je dus alleen met jouw groepje daar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:33 schreef ryan_atwood het volgende:
thnx. wij zitten in appartement golden valentin. Ken je dat? Beetje goede ligging?
Amnesia vond jij het leukste dus? Daar zal ik dan zeker even gaan kijken. Vanaf hoelaat begint het uitgaansleven daar eigenlijk?
En welke avonden zijn de kroegentochten? Misschien handig om daar even bij aan te sluiten
Verder nog tips?
lekker bestandquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef donroyco het volgende:
In Club Havana werd dit nummer iedere avond gedraaid.. Alle Noren, Zweden en Denen gingen er los op, maar niemand wilde/kon mij vertellen wie de artiest was of hoe het nummer heet. Het is een electro-nummer, met vocals door een man. Het enige dat ik kon verstaan was "Ho tek sja", maar mijn Deens/Zweeds/Noors is dan ook drie keer niks. Wie o wie weet het?
Let op! Het fragment is in amr-formaat, te openen met RealPlayer
Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäktsmänquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:52 schreef donroyco het volgende:
In Club Havana werd dit nummer iedere avond gedraaid.. Alle Noren, Zweden en Denen gingen er los op, maar niemand wilde/kon mij vertellen wie de artiest was of hoe het nummer heet. Het is een electro-nummer, met vocals door een man. Het enige dat ik kon verstaan was "Ho tek sja", maar mijn Deens/Zweeds/Noors is dan ook drie keer niks. Wie o wie weet het?
Let op! Het fragment is in amr-formaat, te openen met RealPlayer
Daar had ik het ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
lekker bestandik versta er geen hol van... misschien moet je t even proberen in het 'ik zoek een nummer' topic. heb het nr geloof ik ook niet gehoord
Ik hou wel van hiphop/RnB maar ook een beetje de 'sneakerz' muziek. Dus dan de Amnesia?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
kroegentocht is niet leuk... je start om 9 uur.. dan is er niemand, en sta je dus alleen met jouw groepje daar.
tis veel leuker om op eigen houtje lekker kroegen in en uit te lopen, en zelf te ontdekken.
rond 12 uur stromen de mensen idd beetje binnen, maar rond 1-2 is het toch wel het leukst.
van wat voorn muziek hou je? misschien ook makkelijk om dan beetje te eggen welke clubs leuk zijn
je appartement ligt best een stuk van starbeach af... maar de taxi's kosten daar niets, dus dan ben je in paar min er wel.
ook zit je wel een klein stukje van het uitgaansgebied af, maar dat is lopend goed te doen.
volgens mij zit je ook wat meer berg opwaards.. maar goed, met taxi kom je overalen zoals ik al zei.. goedkoooppp!
ik zou geen scooter/quad huren oid.. zijn zoveel ongelukken mee gebeurd, + je bent niet verzekerd... en ze rijden er nog al roekeloos.. dus weet wat je doet!
het is latijd slim om beetje vrienden te worden met de bar/restaurant eigenaren, krijg je hoop gratis en het scheelt zeker in de kosten!
Moet je op chersonissos.nl kijken. Daar staat een verhuurbedrijf op met de naam motorplan. Is goedgekeurd door de anwb enzo en je bent daar ook verzekerd als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:34 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik hou wel van hiphop/RnB maar ook een beetje de 'sneakerz' muziek. Dus dan de Amnesia?
Bedankt voor je tips van niet een scooter huren, dat waren wij namelijk wel van plan, dus zal daar idd goed over na denken.
Taxi lijkt me dan idd goed te doen voor Starbeach
hmmmm, dan zal je Bio Bio wel leuk vinden, SlamFM, Cameo en Baja, dat zijn wel clubs waar veel Hiphop/RnB gedraaid word.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:34 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik hou wel van hiphop/RnB maar ook een beetje de 'sneakerz' muziek. Dus dan de Amnesia?
Bedankt voor je tips van niet een scooter huren, dat waren wij namelijk wel van plan, dus zal daar idd goed over na denken.
Taxi lijkt me dan idd goed te doen voor Starbeach
TVP, dat probleem heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef Roux het volgende:
Wie weet hoe het uitgaansleven hier begin september is? Dit jaar wat later op vakantie als normaal.
Ik denk net zoals in het voorseizoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:25 schreef Roux het volgende:
Wie weet hoe het uitgaansleven hier begin september is? Dit jaar wat later op vakantie als normaal.
dat is standaard een week van te voren, dat staat ook gewoon op hun site.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun![]()
Nog 3 weekjes en dan vlieg ik ook die kant op![]()
Hoe lang van te voren kregen jullie de reispapieren en vliegtickets thuisgestuurd?
Wil graag zsm weten hoe laat we vliegen ivm familie die ons naar Schiphol brengt, maar ze willen er van Bizztravel niets over kwijt
Bij deze zal ik je laten weten hoe het wasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmmmm, dan zal je Bio Bio wel leuk vinden, SlamFM, Cameo en Baja, dat zijn wel clubs waar veel Hiphop/RnB gedraaid word.
voor sneakerz muziek is de Amnesia goed, Havanna en de Matrix al vind ik de matrix zelf niet zo leuk.
qua eettenten is de Sweethome écht een aanrader. súper goed eten en heel betaalbaar.
ook de Greek corner is super, krijg je hoop gratis (watermeloen, coctails, koffie, Raki)
derby is ook erg goed, ook goed goedkoop eten, en gratis shotjes.
Bora bora is een erg leuke coctail bar aan de zee, coctails goedkoop en heeerlijk uitzicht.
laat je wel even weten hoe t was?
ja, was wel leuk. 10 minuutjes jet-ski'en, op een banaan achter een speedboot (dat was niet heel spectaculair), en op ringo's achter een speedboot dat was echt heel vet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:43 schreef liiszle het volgende:
mooi dat het zo was!
ik vond starbeach persoonlijk niet super, maar mooi dat het leukwas!
ja amnesia was ook mijn favo placeheerlijke muziek
die beachday wilde wij ook doen.. maar uiteindelijk niet geworden, was dat leuk?
jaaa tis heerlijk weer daar, zeker in vergelijking met hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |