Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:37 schreef Snad het volgende:
Vraag me alleen wel af hoe laat het ongeveer gezellig wordt in de clubs/kroegen 's avonds... Iemand een idee?
Zal wel om een uurtje of 12 zijn, maar misschien ook niet
Toen ik er was (ondertussen al wel 3 a 4 jaar geleden) waren de meeste kroegen maar tot 4 uur open, enkele discotheken laterquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Wat mij bijstaat is dat dat wat later is.. 1/2 uur pas.. maar dan ook wel tot 5 uur weer ofzo
Eigenlijk niet, je moet gewoon overal ff kijken dan zie je vanzelf wel iets wat je leuker vind dan de rest..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef .GIAN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook beter, aangezien de temperatuur dan waarschijnlijk wel iets gedaald is.
Weet iemand ook nog leuke bars/discotheken waar we echt heen moeten?
Half schots, dus genoeg familie hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Snad het volgende:
18 keer?! Dat is de moeite
Lijkt me alleen wel heel regenachtig (zoals nu bij ons) of heb ik dat fout?
Ach joh, we zitten alweer bijna halverwege het schooljaar.
Het gaat ongemerkt toch snel allemaal
Ah zo, netjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Half schots, dus genoeg familie hahaHet regent er niet constant hoor, tis ongeveer net zoals in Nederland alleen dan ipv heel lang 1 bui, een hele hoop kleine buitjes
.
Nog een half jaar hoor dusse
Malia is voor de Engelsen. Je moet daar goed uitkijken dat je niet door een quad wordt overredenquote:
Ik heb vorig jaar ook scooters gehuurd, en als je gewoon normaal doet gebeurt er niks. Die wegen zijn echt wel goed hoor, we hebben heel kreta doorgereist, en als je gewoon op de autoweg blijft kom je overal en is het veilig. Een aanrader is om naar zo'n waterpark te gaan. Je hebt er rond chersonissos 2. Het park dat er dicht bij ligt, is saai en klein. Een park iets verder weg, boven op een berg is echt tof. Ook gewoon te bereiken met scooters (al is het wel even zoeken met de routekaart). Paintballen kan trouwens in Malia. 20 euro volgens mij p.p. + kosten extra balletjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef GANZENBORD het volgende:
- Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef GANZENBORD het volgende:
Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
Wel gratis btw.
Maak me nog gekkerquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Snad het volgende:
Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!
Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pubquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos?.
Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
Jaaaa. tuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef Snad het volgende:
Ach, in de stemming komen mag toch wel?(5 maanden van tevoren
)
Volgens mij bedoel je club havana, naast biobio. Echt in die tent liepen de allermooiste vrouwen die op kreta waren. Over het algemeen waren ze allen blond, rondborstig en enorm geil. Gingen meestal ook flink los op die paal op t podiumpje daar. Als je iets met een van hun kan regelen heb je gegarandeerd een geweldige vakantie (en jaloerse vrienden die in nederland zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub![]()
Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen![]()
!
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100quote:Op zondag 20 januari 2008 15:44 schreef Snad het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
Oke dan, bedankt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:17 schreef robski18 het volgende:
[..]
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
Juis niet toch? 5 euro voor een biertjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef Japie_R1 het volgende:
Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
Als je niet verder dan Starbeach komt wel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
een happy-hour biertje jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt![]()
Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Ik heb effe gekeken (uit vervelingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef OVLOV het volgende:
Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
Het boeken heeft idd geen haast.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumNog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
Mee eens , Malia is echt leuk , IMHO leuker dan Chersonisos , ik vond Star beach geen moer aan , mij teveel popie jopiesquote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Topmaat het volgende:
...
Op Starbeach betaal je 4,50 voor een biertje. In de discotheken betaal je gemiddeld zo'n 2,50 voor een flesje heineken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
neejoh 11 augustusquote:
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Destrix het volgende:
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
WTF?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:
[..]
neejoh 11 augustus
t/m 20
Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.
Ik durf niet meer
Amalthia is super ! Bij hadden een 4 persoons appartement. Eerste dag al een gele kaart want we hadden meteen ook even de buurvrouwtjes op bezoekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:30 schreef tochmaarwel het volgende:
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)
zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?
heb er zin in!
Lijkt me vrij krap, uurtje of vier vliegen, half negen, uurtje tijdsverschil half tien. Dan nog uitchecken. Neem aan dat hij met een bus naar plaats van bestemming gaat,ik schat zo rond 22.30/23.00quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Multiply het volgende:
[..]
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |