Volgens mij bedoel je club havana, naast biobio. Echt in die tent liepen de allermooiste vrouwen die op kreta waren. Over het algemeen waren ze allen blond, rondborstig en enorm geil. Gingen meestal ook flink los op die paal op t podiumpje daar. Als je iets met een van hun kan regelen heb je gegarandeerd een geweldige vakantie (en jaloerse vrienden die in nederland zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub![]()
Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen![]()
!
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100quote:Op zondag 20 januari 2008 15:44 schreef Snad het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
Oke dan, bedankt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:17 schreef robski18 het volgende:
[..]
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
Juis niet toch? 5 euro voor een biertjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef Japie_R1 het volgende:
Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
Als je niet verder dan Starbeach komt wel ja.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
een happy-hour biertje jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:
[..]
Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt![]()
Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Ik heb effe gekeken (uit vervelingquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?
Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.
Weten jullie een goede site?
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef OVLOV het volgende:
Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
Het boeken heeft idd geen haast.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatumNog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
Mee eens , Malia is echt leuk , IMHO leuker dan Chersonisos , ik vond Star beach geen moer aan , mij teveel popie jopiesquote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Topmaat het volgende:
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |