abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56256341
heb me vorig jaar retegoed vermaakt, tot al de ziekenhuisbezoeken begonnen en ik eerder terug ben moeten vliegen maar Chersonissos

[ Bericht 7% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 24-01-2008 20:42:16 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:46:25 #52
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_56277105
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:03 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub

Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen !
Volgens mij bedoel je club havana, naast biobio. Echt in die tent liepen de allermooiste vrouwen die op kreta waren. Over het algemeen waren ze allen blond, rondborstig en enorm geil. Gingen meestal ook flink los op die paal op t podiumpje daar. Als je iets met een van hun kan regelen heb je gegarandeerd een geweldige vakantie (en jaloerse vrienden die in nederland zitten )
Ofn0h
pi_56280113
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:44 schreef Snad het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100 Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
pi_56280779
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:17 schreef robski18 het volgende:

[..]

Scootertjes huren kan ongeveer op elke hoek van de straat. Kijk goed naar de verzekeringen en de voorwaarden. Sowieso is het aan te raden om een brommerrijbewijs hier te halen, of je theorie. Ik weet nog steeds niet of het verplicht is, maar mocht je een ongeluk krijgen heb je in ieder geval een beetje zekerheid. Volgens mij heb je het ook nodig als je een scooter wilt huren, ik had destijds geen brommerrijbewijs, dus huurden vrienden het. Beetje afdingen kan geen kwaad trouwens, vooral als je voor meerdere dagen huurt. Verder moet je gewoon relaxed rijden, vol gas is niet altijd aan te raden, maar als je eenmaal gewend bent aan die scooter doe je dat automatisch. Een 50cc gaat al 80 daar, en berg af minstens 100 Bezoek met die scooter eens Malia, bezoek een waterpark, en ga lekker touren, dat is zo tof
Oke dan, bedankt!
Ik heb een autorijbewijs, dus dat zit wel goed
Dus gewoon zo'n toko binnenstappen, ff voorwaarden bekijken en huren
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_56282259
Jeeeej! Net uurtje geleden geboekt!!
Ik ga samen met een vriendin 8 dagen naar het overheerlijk Chersonissos!

We gaan van 4 tm 11 juli, nog meer mensen die dan gaan??
pi_56415253
Wij zitten waarschijnlijk iets luxer als menigeen. In oktober al voorgeboekt, maar dan heb je ook wat. Villa met 6 personen, alles erop en eraan, slecht paar honderd metertjes van het centrum. Al eerder geweest en beter kun je er niet zitten. Wel heel vervelend is natuurlijk elke dag starbeach, en dan de hele nacht uit.
pi_56526965
Jaaa ik ben ook van de partij dit jaar, vorig jaar ook geweest en is goed bevallen;)
pi_56543686
Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
pi_56711307
Na vorig jaar in Alanya te zijn geweest dit jaar Chersonissos maar eens proberen. Vanaf 25 juli 11 dagen, we zitten met z'n vieren in Kassavetis. Iemand hier ervaringen mee?
Kwaliteit kende geen recessie
pi_56729515
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:15 schreef Japie_R1 het volgende:
Haha als je wilt zuipen moet je hier heen gaan
Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:25:14 #62
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56729732
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:

[..]

Als je niet verder dan Starbeach komt wel ja.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56739388
quote:

[..]

een happy-hour biertje ja
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:34:54 #64
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_57056946
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
volgens mij zijn vrijwel alle vluchten die je via zoown jongeren reisorganisatie boek met Transavia. maakt ook niet uit eigenlijk als je der maar komt

ik vlieg niet graag met ONO AIR hoor anders;)
de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
pi_57066945
Wat betalen jullie voor Chersonissos in Juli?

Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.

Weten jullie een goede site?
  zondag 2 maart 2008 @ 20:19:30 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57112032
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:

Ik wil er namelijk ook heen maar heb niet zvoeel zin om meer te betalen dan 500 euro, we willen tussen 8 juli en 27 juli.

Wij betalen zo'n 580eu pp voor 8 dagen, en dat hebben we 2 maanden geleden geboekt, dus succes met iets te vinden .
  zondag 2 maart 2008 @ 21:02:40 #67
82445 benafan
drommels drommels en nog eens
pi_57112886
moet tog niet zo moeilijk zijn.. wij gaan naar stalis ( 5km ten oosten van chers.) en we zijn kwijt 556 per persoon!

alles inclusief aan de gehele reis, maar zitten dan wel in het appartement.
dus als je gewoon 50-80 euro bijlegt.. (wat misschien moeilijk is, dat weet ik niet) dan kan je gewoon lekker op vakantie!
de baas een bal gehakt, een frikandel, en een zak patat MET MAYONAISE!!!
  zondag 2 maart 2008 @ 21:09:17 #68
32402 s0k
..............................
pi_57113003
Chersonissos Wat een vakantie heb ik daar gehad zeg..

pas trouwens op met dat zigeunervolk daar, helemaal als ze een roos in je zak steken. We hebben ze daarna wel mooi laten rennen
..................................................................................................................................................
  zondag 2 maart 2008 @ 22:48:16 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57115437
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef OVLOV het volgende:

Ik heb effe gekeken (uit verveling ) bij de bekende sites zoals beachmasters, gogo.. En zitten nu inmiddels wel allemaal rond de 630+ euro. Gewoon goed blijven zoeken, en anders wellicht in augustus? .

Sunweb kan je altijd proberen, heeft vaak goeie prijzen.
pi_57115784
Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
  zondag 2 maart 2008 @ 23:31:33 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57116563
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef OVLOV het volgende:
Bij lastminutes is de prijs toch vaak lager? het gaat om 2 personen btw!
Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatum Nog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:42:31 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57116829
Als je een "ietsje" ruimer budget hebt kan ik je aanbevelen om een villa te huren aan Elounda Bay. Daar ben ik vorig jaar geweest, en ik moet zeggen dat het elke cent waard was!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_57117412
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Lastminutes zijn vaak pas binnen 2 weken van je gewenste vertrekdatum Nog effe geduld dus als je daarvoor gaat.
Het boeken heeft idd geen haast.
  maandag 3 maart 2008 @ 16:32:42 #74
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_57129388
Hey Vrienden!

Ik ben in 2006 naar Chersonissos geweest, en ik kan jullie vertellen dat dat met stip de beste zomervakantie was die ik heb gehad. Op een goeie 2de plek Marmaris in Turkije btw.

Het grootste pluspunt van Chersonissos: Starbeach! Beter dan dat bestaat er vrijwel niet denk ik
Overdag lekker relaxen op je ligbed of aan de rand van het zwembad met topmuziek, veel mooie vrouwen en je kan bier vanaf je ligbed bestellen.
Biertje was wel redelijk duur dacht ik (4 euro).. Maar ja, dat maakt niet uit als je op vakantie bent.
Het was daar mooi, en ja gewoon alles was er goed aan.
Daar zaten we dan ook meestal van een uur of 1 tot uur of 6. En rond 5 uur begon daar volgens mij elke dag.. een schuimparty. Was ook altijd vet.

Verder het uitgaan was goed, maar je moet vooral zeker een keer naar Malia gaan!!
Haha, dat was daar echt NIET normaal !!!
Wij staan trouwens in het boekje van Beachmasters 2007, rechtsbovenaan op bladzijde 15, dat was een foto van in Malia. Maar ja, das bijzaak.
Maar Malia, ja... gewoon gekkenwerk, HEEL veel mooie vrouwen, en als je daar nog maar over straat loopt heb je het al naar je zin Wij toen dan toch..

Verder in Chersonissos het uitgaan, je hebt wel wat goeie tenten, Havana of wat was het ook alweer, dat idd, veel van die geile zweedse, maar die waren wel moeilijk Maar zoals ganzenbord zei die stonden hele tijd rond die palen te dansen.

New York vond ik ook wel een goeie tent, maar daar waren de meningen over verdeeld.
We gingen meestal ook nog ff naar Circus, wel een leuk klein discotheekje om de avond te starten en Amesia vond ik ook wel een goeie tent.

Overdag hebben we verder niet zoveel gedaan, bijna alleen maar bij Starbeach gezeten.
Zo niet, dan toch...
  maandag 3 maart 2008 @ 18:49:13 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57132200
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Topmaat het volgende:
...
Mee eens , Malia is echt leuk , IMHO leuker dan Chersonisos , ik vond Star beach geen moer aan , mij teveel popie jopies .
kan beter aan het strand van Malia hangen (Malia heeft itt Chersonisos wel zandstranden) , barretje aan de bar , heerlijk
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:54 #76
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_57151377
Haha 1 keer was ook echt niet normaal.
1 van die keren dat we in Malia waren waren we dus wat aan het feesten. Het was dutch night, en je kon of met de bus mee terug of gewoon een taxi regelen en later teruggaan.. bus ging vrij vroeg terug dus ja.

Wij uitgaan, en een paar gingen er al met de bus mee dacht ik en sommigen pakten op tijd en taxi. En we waren nog met zijn 3-en over van onze groep. Dus ja op een of andere manier was ik ze kwijtgeraakt, en een uur later bel ik ze op... zijn ze al in het appartement!

Ik zo, godver kon je dat niet ff zeggen dat je doorging. Maar ja, daar had ik toch niks meer aan.
Dus ik dacht dan pak ik zo ook maar een taxi he. Dus ik in mijn portemonnee kijken, ik had geeneens een euro meer over.. iets van 60 of 70 cent.
Dus ik naar een discotheek en vragen aan zoon uitsmijter waar je kon pinnen.
Die verteld dat aan mij en ik loop naar die pinautomaat toe, ik wil mijn pin-pas pakken.. wat denk je, heb ik hem niet bij

Ik dacht ja dan ga ik wel lopend.. das wel te doen (was iets van 7 of 8 km van Chersonissos af dacht ik).
Dus ik lopen, lopen... rond 4 uur liep ik door.. en het was half 7en ik was nog aan het lopen
Hoe kan dat nou dacht ik, ik moet er toch wel al ver zijn. Mijn benen waren helemaal kapot.
Ik kwam bij zoon tankstation, daar vragen aan zoon vrouw hoever het nog naar Chersonissos was.
Zegt ze, zoon 15 km, die kant uit ... wijst ze naar de kant waar ik vandaan kwam !!!

Ik shit nee het is niet waar he!! Maar wel dus, komt er toevallig een taxi aanrijden om te tanken. Ik zo: breng me maar naar Chersonissos, ik betaal wel bij het appartement.

Jonges jonges, wat een avond was dat 7 uur thuis zoiets en om 4 uur ging ik door naar huis
Mooi verhaal achteraf
Zo niet, dan toch...
pi_57165501
Vakantiebestemmingen met een 'dutch-night'

Ben er 2 jaar geleden ook geweest, maar allejezus wat loopt daar een popiejopie volk rond. En als ik dan ook nog friet van piet tegen kom, dan hoeft het van mij helemaal niet meer ...
pi_57173554
Vorige zomer geweest. Ik kan niet echt zerggen dat het heel leuk was ofzo. Starbeach was vrij kansloos en het stappen vond ik een véél te hoog tmf gehalte hebben. Het was ook niet mijn keuze om daarheen te gaan, maarja, als iedereen daarheen wil kan ik niet achterblijven.
Het jaar ervoor naar Gran Canaria geweest, dat was echt stukken beter.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_57176632
quote:

[..]

Op Starbeach betaal je 4,50 voor een biertje. In de discotheken betaal je gemiddeld zo'n 2,50 voor een flesje heineken.

Chersonissos
pi_57264417
4augustus present
pi_59288847
Is er misschien ook ergens een plattegrond van chersonissos waar alle appartementen zitten (vnl de appartementen van gogo). Ik kan via google niks vinden. Het lijkt me toch wel erg handig om de ligging een beetje te weten.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:29:26 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_59291134
Nog maar 5 weken en dan zit ik dr al .
pi_59291772
Weet iemand hoe de ligging van Golden Valentin is? (tov Starbeach en uitgaan)
pi_59292818
vorige jaar geweest. best leuk als met groep gaat!
ga vooral naar waterpark. daar kun je ook bungee jumpen... echt doen!! dit is kicken!!!!!
verder is sfeer daar wel top.. genoeg kroegen en disco's.

grtzzz
pi_59312211
dat bungeejumpen kost zeker een boel eurotjes ben ik bang:P
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_59499084
Bungeejumpen kostte mij 75 euro, maar dat was wel met video en foto's en een t-shirt.

Dit jaar weer naar Chersonissos! Alleen nog 50 dagen wachten helaas..
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:12:53 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_59506540
Over een maand lig in de zon..
pi_59605693
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
pi_59617312
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:58 schreef mic_forever het volgende:
4augustus present
neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
pi_59676446
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Destrix het volgende:
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.

Alleen het is een beetje jammer dat die dag voor jou gelijk meegerekend wordt. WIj hadden dus maar 1 uur verloren van de eerste dag vorig jaar.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:24:21 #91
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59682329
quote:
Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
WTF?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 00:30:54 #92
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_59745379
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_59751056
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:30 schreef tochmaarwel het volgende:
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
Amalthia is super ! Bij hadden een 4 persoons appartement. Eerste dag al een gele kaart want we hadden meteen ook even de buurvrouwtjes op bezoek Incl muziek drank en kabaal waar ze niet zo heel blij mee waren." huisbaas" verder wel chill dus als je het een beetje normaal houd is alles goed.. Verder een superplek om te zitten want het zit meteen midden in het uitgaansgebied.

Ook zit er een klein supermarktje onder met een supertoffe " oma" die probeerd nederlands te spreken
En elke x als wij langs kwamen stond ze met een plantensproeier in dr hand om ons een beetje af te koelen . Als je nog bepaalde drank wil hebben kan je het ook vragen. Volgende dag heeft ze het voor je in de shop!

En check ook vooral het vrouwtje van het hotel wat 3 plaatsen verder zit (tegenover de irish pub). Super lekker ding Die ging onze boodschappen altijd controleren of we wel gezond aten enz muhahah. Wha ik sla al weer door. Ik wil ook weer op vakantie en moet nog een maand wachten

Uitzicht op boulevard en zee

Vrouwtje van de shop die alles goed in de gaten houd

[ Bericht 10% gewijzigd door jOPIUM op 28-06-2008 12:48:55 ]
pi_59752151
Mooie tijd daar gehad vorig jaar:)
Scandinavische dames uit de havana zijn best te pruimen
bier
pi_59773224
14 juli vertrekken, het schiet al op
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_59773389
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Multiply het volgende:

[..]

Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.
Lijkt me vrij krap, uurtje of vier vliegen, half negen, uurtje tijdsverschil half tien. Dan nog uitchecken. Neem aan dat hij met een bus naar plaats van bestemming gaat,ik schat zo rond 22.30/23.00
(griekse tijd)
  zondag 29 juni 2008 @ 23:26:45 #97
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_59783214
Oeehh jOPIUM, dat klinkt goed & ziet er wel chill uit. (heb je miss nog wat foto's van amalthia? de kamers? & alles? kon je niet PM-en )
Strand in zicht!
Nog vier nachtjes..

[ Bericht 20% gewijzigd door tochmaarwel op 29-06-2008 23:39:01 ]
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_59793333
Amaltia is qua ligging zeker wel ok. Alleen moet je niet verwachten te kunnen slapen voordat ook maar echt iedereen is gaan slapen en het dus al in de ochtenduurtjes is

Het ligt in de straat bij hof van holland en dat is redelijk popi nl.

Kijk eens op www.kreta.nl om nog wat meer info te vinden en wellicht zelfs iets cultureels te proberen voor 1 dag LOL.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:52:12 #99
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_59799892
Haha ja, als je boven Friet van Piet zit zit je best wel midden in het uitgaansgebied.
Schuin tegenover Japapa is dat volgens mij. Wel een leuk tentje om ff wat in te gaan drinken.

Wij zaten zelf 2 jaar geleden in Ariane, goede appartementen! Zeer gunstig gelegen.
Zo niet, dan toch...
pi_59816991
2 jaar geleden ook geweest, heb er echt een goeie tijd gehad, relaxte mensen allemaal en uitgaan is chill.
Star Beach is leuk voor een dag of 2, maar om daar elke dag heen te gaan, nee dat is niks man, veel te duur.

Wij zaten trouwens in Porto Village, net zo'n relaxte plek.
Huisjes waren oke, alles werd echt elke dag schoongemaakt, zeer goed geregeld allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')