Haha 1 keer was ook echt niet normaal.
1 van die keren dat we in Malia waren waren we dus wat aan het feesten. Het was dutch night, en je kon of met de bus mee terug of gewoon een taxi regelen en later teruggaan.. bus ging vrij vroeg terug dus ja.
Wij uitgaan, en een paar gingen er al met de bus mee dacht ik en sommigen pakten op tijd en taxi. En we waren nog met zijn 3-en over van onze groep. Dus ja op een of andere manier was ik ze kwijtgeraakt, en een uur later bel ik ze op... zijn ze al in het appartement!
Ik zo, godver kon je dat niet ff zeggen dat je doorging. Maar ja, daar had ik toch niks meer aan.
Dus ik dacht dan pak ik zo ook maar een taxi he. Dus ik in mijn portemonnee kijken, ik had geeneens een euro meer over.. iets van 60 of 70 cent.
Dus ik naar een discotheek en vragen aan zoon uitsmijter waar je kon pinnen.
Die verteld dat aan mij en ik loop naar die pinautomaat toe, ik wil mijn pin-pas pakken.. wat denk je, heb ik hem niet bij
Ik dacht ja dan ga ik wel lopend.. das wel te doen (was iets van 7 of 8 km van Chersonissos af dacht ik).
Dus ik lopen, lopen... rond 4 uur liep ik door.. en het was half 7en ik was nog aan het lopen
Hoe kan dat nou dacht ik, ik moet er toch wel al ver zijn. Mijn benen waren helemaal kapot.
Ik kwam bij zoon tankstation, daar vragen aan zoon vrouw hoever het nog naar Chersonissos was.
Zegt ze, zoon 15 km, die kant uit ... wijst ze naar de kant waar ik vandaan kwam !!!
Ik shit nee het is niet waar he!! Maar wel dus, komt er toevallig een taxi aanrijden om te tanken. Ik zo: breng me maar naar Chersonissos, ik betaal wel bij het appartement.
Jonges jonges, wat een avond was dat

7 uur thuis zoiets en om 4 uur ging ik door naar huis
Mooi verhaal achteraf