abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:54 #76
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_57151377
Haha 1 keer was ook echt niet normaal.
1 van die keren dat we in Malia waren waren we dus wat aan het feesten. Het was dutch night, en je kon of met de bus mee terug of gewoon een taxi regelen en later teruggaan.. bus ging vrij vroeg terug dus ja.

Wij uitgaan, en een paar gingen er al met de bus mee dacht ik en sommigen pakten op tijd en taxi. En we waren nog met zijn 3-en over van onze groep. Dus ja op een of andere manier was ik ze kwijtgeraakt, en een uur later bel ik ze op... zijn ze al in het appartement!

Ik zo, godver kon je dat niet ff zeggen dat je doorging. Maar ja, daar had ik toch niks meer aan.
Dus ik dacht dan pak ik zo ook maar een taxi he. Dus ik in mijn portemonnee kijken, ik had geeneens een euro meer over.. iets van 60 of 70 cent.
Dus ik naar een discotheek en vragen aan zoon uitsmijter waar je kon pinnen.
Die verteld dat aan mij en ik loop naar die pinautomaat toe, ik wil mijn pin-pas pakken.. wat denk je, heb ik hem niet bij

Ik dacht ja dan ga ik wel lopend.. das wel te doen (was iets van 7 of 8 km van Chersonissos af dacht ik).
Dus ik lopen, lopen... rond 4 uur liep ik door.. en het was half 7en ik was nog aan het lopen
Hoe kan dat nou dacht ik, ik moet er toch wel al ver zijn. Mijn benen waren helemaal kapot.
Ik kwam bij zoon tankstation, daar vragen aan zoon vrouw hoever het nog naar Chersonissos was.
Zegt ze, zoon 15 km, die kant uit ... wijst ze naar de kant waar ik vandaan kwam !!!

Ik shit nee het is niet waar he!! Maar wel dus, komt er toevallig een taxi aanrijden om te tanken. Ik zo: breng me maar naar Chersonissos, ik betaal wel bij het appartement.

Jonges jonges, wat een avond was dat 7 uur thuis zoiets en om 4 uur ging ik door naar huis
Mooi verhaal achteraf
Zo niet, dan toch...
pi_57165501
Vakantiebestemmingen met een 'dutch-night'

Ben er 2 jaar geleden ook geweest, maar allejezus wat loopt daar een popiejopie volk rond. En als ik dan ook nog friet van piet tegen kom, dan hoeft het van mij helemaal niet meer ...
pi_57173554
Vorige zomer geweest. Ik kan niet echt zerggen dat het heel leuk was ofzo. Starbeach was vrij kansloos en het stappen vond ik een véél te hoog tmf gehalte hebben. Het was ook niet mijn keuze om daarheen te gaan, maarja, als iedereen daarheen wil kan ik niet achterblijven.
Het jaar ervoor naar Gran Canaria geweest, dat was echt stukken beter.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_57176632
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:13 schreef MrHayo het volgende:

[..]

Juis niet toch? 5 euro voor een biertje
Op Starbeach betaal je 4,50 voor een biertje. In de discotheken betaal je gemiddeld zo'n 2,50 voor een flesje heineken.

Chersonissos
pi_57264417
4augustus present
pi_59288847
Is er misschien ook ergens een plattegrond van chersonissos waar alle appartementen zitten (vnl de appartementen van gogo). Ik kan via google niks vinden. Het lijkt me toch wel erg handig om de ligging een beetje te weten.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:29:26 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_59291134
Nog maar 5 weken en dan zit ik dr al .
pi_59291772
Weet iemand hoe de ligging van Golden Valentin is? (tov Starbeach en uitgaan)
pi_59292818
vorige jaar geweest. best leuk als met groep gaat!
ga vooral naar waterpark. daar kun je ook bungee jumpen... echt doen!! dit is kicken!!!!!
verder is sfeer daar wel top.. genoeg kroegen en disco's.

grtzzz
pi_59312211
dat bungeejumpen kost zeker een boel eurotjes ben ik bang:P
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_59499084
Bungeejumpen kostte mij 75 euro, maar dat was wel met video en foto's en een t-shirt.

Dit jaar weer naar Chersonissos! Alleen nog 50 dagen wachten helaas..
  donderdag 19 juni 2008 @ 00:12:53 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_59506540
Over een maand lig in de zon..
pi_59605693
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
pi_59617312
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:58 schreef mic_forever het volgende:
4augustus present
neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
pi_59676446
quote:
Op zondag 22 juni 2008 16:47 schreef Destrix het volgende:
Als je rond 16:30 vertrekt vanaf vliegveld Eindhoven. Hoelaat ben je dan ongeveer in het hotel?
Opzich lijkt het een gunstige tijd. Toch nog uitslapen omdat je op tijd op het vliegveld moet zijn, en wellicht toch nog op tijd om de eerste nacht te gaan stappen daar
Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.

Alleen het is een beetje jammer dat die dag voor jou gelijk meegerekend wordt. WIj hadden dus maar 1 uur verloren van de eerste dag vorig jaar.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:24:21 #91
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_59682329
quote:
Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

neejoh 11 augustus

t/m 20

Het broertje van een vriendin van me was 2 weken terug naar Chersonissos geweest op examenreis, ze waren met 5 man ofzo. Dus op Heraklion bij de kofferband werden ze er met zijn allen uitgepikt, door de douane o.i.d.. Moesten ze heel hun koffer leegmaken, van elk dingetje verantwoorden waarom ze het bij zich hadden (t/m de tandpasta). Daarna moesten ze één voor één meekomen naar een kamertje, helemaal uitkleden en voorover bukken zodat ze met een lampje in hun aars konden kijken. Maargoed, uiteindelijk mochten ze hun koffer weer inpakken, aankleden en naar de bus van de reisorganisatie die een uur op ze moest wachten.

Ik durf niet meer
WTF?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 00:30:54 #92
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_59745379
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_59751056
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 00:30 schreef tochmaarwel het volgende:
oelalaa nog 5 daagjes!! (L)

zijn er hier ook mensen met ervaringen met appartementencomplex amalthia?
zit boven feit van piet heb ik gehoord, lovely hahaha.
& over die scooter / quad huur, letten ze er dan erg op of je je brommer/scootercertificaat hebt?

heb er zin in!
Amalthia is super ! Bij hadden een 4 persoons appartement. Eerste dag al een gele kaart want we hadden meteen ook even de buurvrouwtjes op bezoek Incl muziek drank en kabaal waar ze niet zo heel blij mee waren." huisbaas" verder wel chill dus als je het een beetje normaal houd is alles goed.. Verder een superplek om te zitten want het zit meteen midden in het uitgaansgebied.

Ook zit er een klein supermarktje onder met een supertoffe " oma" die probeerd nederlands te spreken
En elke x als wij langs kwamen stond ze met een plantensproeier in dr hand om ons een beetje af te koelen . Als je nog bepaalde drank wil hebben kan je het ook vragen. Volgende dag heeft ze het voor je in de shop!

En check ook vooral het vrouwtje van het hotel wat 3 plaatsen verder zit (tegenover de irish pub). Super lekker ding Die ging onze boodschappen altijd controleren of we wel gezond aten enz muhahah. Wha ik sla al weer door. Ik wil ook weer op vakantie en moet nog een maand wachten

Uitzicht op boulevard en zee

Vrouwtje van de shop die alles goed in de gaten houd

[ Bericht 10% gewijzigd door jOPIUM op 28-06-2008 12:48:55 ]
pi_59752151
Mooie tijd daar gehad vorig jaar:)
Scandinavische dames uit de havana zijn best te pruimen
bier
pi_59773224
14 juli vertrekken, het schiet al op
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_59773389
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Multiply het volgende:

[..]

Uurtje of 9 in je hotel moet wel lukken denk ik. Ligt er een beetje aan de vertragingen en hoe snel het gaat op het vliegveld op Kreta want dat is drama. Uitgaan lukt makkelijk nog.. wij kwamen om 1 uur in ons appartement vorig jaar en zijn ook nog tot 6 uur doorgegaan.
Lijkt me vrij krap, uurtje of vier vliegen, half negen, uurtje tijdsverschil half tien. Dan nog uitchecken. Neem aan dat hij met een bus naar plaats van bestemming gaat,ik schat zo rond 22.30/23.00
(griekse tijd)
  zondag 29 juni 2008 @ 23:26:45 #97
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_59783214
Oeehh jOPIUM, dat klinkt goed & ziet er wel chill uit. (heb je miss nog wat foto's van amalthia? de kamers? & alles? kon je niet PM-en )
Strand in zicht!
Nog vier nachtjes..

[ Bericht 20% gewijzigd door tochmaarwel op 29-06-2008 23:39:01 ]
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_59793333
Amaltia is qua ligging zeker wel ok. Alleen moet je niet verwachten te kunnen slapen voordat ook maar echt iedereen is gaan slapen en het dus al in de ochtenduurtjes is

Het ligt in de straat bij hof van holland en dat is redelijk popi nl.

Kijk eens op www.kreta.nl om nog wat meer info te vinden en wellicht zelfs iets cultureels te proberen voor 1 dag LOL.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:52:12 #99
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_59799892
Haha ja, als je boven Friet van Piet zit zit je best wel midden in het uitgaansgebied.
Schuin tegenover Japapa is dat volgens mij. Wel een leuk tentje om ff wat in te gaan drinken.

Wij zaten zelf 2 jaar geleden in Ariane, goede appartementen! Zeer gunstig gelegen.
Zo niet, dan toch...
pi_59816991
2 jaar geleden ook geweest, heb er echt een goeie tijd gehad, relaxte mensen allemaal en uitgaan is chill.
Star Beach is leuk voor een dag of 2, maar om daar elke dag heen te gaan, nee dat is niks man, veel te duur.

Wij zaten trouwens in Porto Village, net zo'n relaxte plek.
Huisjes waren oke, alles werd echt elke dag schoongemaakt, zeer goed geregeld allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')