abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:18:50 #26
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_56056647
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Enchanter het volgende:
Malia >>> Chersonissos
Malia is voor de Engelsen. Je moet daar goed uitkijken dat je niet door een quad wordt overreden
pi_56057169
O zulke dingen... Zal je je wel scheel voor betalen
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:02:45 #28
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56059284
In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
Wel gratis btw.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:05:46 #29
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_56059359
Afgelopen jaar geweest, perfect bevallen.
Hier even wat tips;

- Overdag is het aan te raden om uit te brakken/chillen op StarBeach, hier lopen veruit de meeste dames (topless) en bovendien is er meestal vanaf een uurtje of 4 a half5 een schuimparty, wat in het hoofdseizoen best lache is.

- Een goed restaurant moet je treffen, wij hadden er een paar goede en daar gingen we ook elke avond langs, kijk uit met de chinese restaurants die zijn over het algemeen niet heel goed

- Neem genoeg geld mee, teveel trieste figuren gezien die na 2 avonden al hun geld er doorheen hebben gesmeten.

- Nogmaals, overdag is StarBeach thé place to be

- Er zijn ook op starbeach zogenaamde white party's en vanalles, niet echt een aanrader. Het is dat ik er altijd gratis naar binnen kon, maar vaak was niet veel. Ofwel DJ's die niet kwamen opdagen, ofwel politie die het verstoorde. Alleen tijdens de echte topweken is het leuk, maar dat komt door de enorme hoeveelheid mensen, dan loopt het allemaal vanzelf wat soepeler leek het wel....

- Uitgaan begint rond een uurtje of 1, wij pakten meestal de taxi rond 12'en daarheen, klokten snel wat biertjes weg op een terras en gingen dan naar een club. Aanraders zijn BioBio, Amnesia en The Matrixx. Let wel, in the matrixx hebben ze af en toe nope=dope feesten, dat stelt vrijwel niks extra's voor tov de normale avonden, alleen betaal je wel 20euro entree.

- Als je niet heel dichtbij het centrum zit, of op Starbeach, dan is het zeker aan te raden om een taxi naar het centrum te nemen. Vanaf starbeach kost een taxi in totaal 6euro naar het centrum, voor 4 man, inclusief een slecht engels sprekende coureur

- Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....

- DE BELANGRIJKSTE VAN ALLEMAAL; overal tijdens het uitgaan is het happy hour _ALTIJD_
Iedereen adverteert er met happy hour, maar het happy hour geldt altijd en overal, en als je dus 1 biertje vraagt krijg je er automagisch 2 !!! Nu denk je wow relaxt; maar je betaald gewoon 5euro voor 1 biertje (krijg je er dus 2).
Dit geldt alleen in de clubs, niet op het terras, mocht je dus echt maar 1 biertje willen moet je gewoon zeggen dat je in je eentje bent en er dus maar 1tje wilt, meestal na een paar keer aandringen krijg je dan wel 1 biertje voor 2,50 of 3euro.

- Friet van Piet kan ook hun spul laten bezorgen, dit komt dan meestal een leuke dame na 15 a 20min bezorgen op een brommertje, ook in de ochtend een aanrader want ze verkopen ook broodjes hagelslag en zulk soort meuk, wordt je ontbijt dus gewoon gebracht

- Als je op starbeach zit en koud bier wilt; naar de supermarket bellen en expliciet vragen om koud bier, dan komen ze de kratjes brengen met hun golfkarretje.

Samenvatting; gewoon veel drinken en lol maken dan komt het vanzelf wel goed
Ofn0h
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:10:41 #30
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56059497
Starbeach dus geen happy hour. Ik bestelde 5 bier, kreeg 5 bier en was 25 ep kwijt.
Was bij zo'n White Party die, op Dj Chuckie na, nogal tegenviel.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:38:21 #31
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_56060261
Klopt, starbeach hanteert niet dat achterlijke systeem van happy hour, daarentegen wel hanteren ze wel achterlijke prijzen; 5euro per biertje (ook overdag), 7euro smirnoff en de entree van een van hun feestjes is 20euro, en de feestjes duren maar 4uur. Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen
Ofn0h
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:41:58 #32
145319 robski18
Lost - PB \o/
pi_56070528
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef GANZENBORD het volgende:
- Kijk uit met het huren van quads of brommers, het leek serieus of elke groep die een brommer of quad huurde, er eentje van wel een ongeluk kreeg of viel. De wegen zijn enorm slecht, en er zijn niet echte regels. Vooral icm drank heb ik echt hele nare ongelukken en gewonden gezien....
Ik heb vorig jaar ook scooters gehuurd, en als je gewoon normaal doet gebeurt er niks. Die wegen zijn echt wel goed hoor, we hebben heel kreta doorgereist, en als je gewoon op de autoweg blijft kom je overal en is het veilig. Een aanrader is om naar zo'n waterpark te gaan. Je hebt er rond chersonissos 2. Het park dat er dicht bij ligt, is saai en klein. Een park iets verder weg, boven op een berg is echt tof. Ook gewoon te bereiken met scooters (al is het wel even zoeken met de routekaart). Paintballen kan trouwens in Malia. 20 euro volgens mij p.p. + kosten extra balletjes.
pi_56070766
Ik ben momenteel bezig met boeken van een vakantie naar Chersonissos. Wanneer is het moment om tegaan? Oftewel, hoogseizoen? En wanneer moet je entree betalen voor die clubs? Aangezien dat vorig met de examentijd niet was..
Photoshopper :)
  woensdag 16 januari 2008 @ 13:00:25 #34
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56071034
Ik heb geen enkele keer hoeven betalen voor een club en dat was eind juli/begin augustus.
Alleen met speciale feesten zoals de Nope=Dope moet je lappen en dat staat wel aangegeven op flyers en posters.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56080961
Wel goed stukje van GANZENBORD..
alleen over Starbeach kan ik het niet helemaal eens zijn..
ben er toen 1 middag geweest, maar vond het geen spektakel.
Komt misschien ook omdat wij in een mooi all-in hotel met leuk zwembad zaten, waardoor we amper van het terrein af zijn geweest.. alleen paar keer om sterke drank te halen in die supermarkt tegenover starbeach
Maar als je simpel appartement hebt dan is het waarschijnlijk wel het leukst om naar Starbeach te gaan..

En inderdaad beetje oppassen met dat happy hour gebeuren.
Geldt ook voor die proppers die je gratis shotje + bier ofzo aanbieden om je binnen te krijgen.
Sta je daar aan de bar, besteld hij zooi shotjes en bier en zegtie dat dat van jullie is, hij loopt zelf weg en dan zegt de barman "twenty joeroo!". Mooiste is om tegen die gasten te zeggen dat je meegaat, gaan ze volle snelheid naar der eigen tent, klein stukje meelopen en dan weer de andere kant op
pi_56082309
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef GANZENBORD het volgende:
Als het goed is gaan ze de prijzen dit jaar verlagen, een alu flesje heineken zou dan op 3euro moet komen, laten we het hopen

Maargoed... je kan natuurlijk ook gewoon zorgen dat je em 'al aardig heb zitten' voordat je een terrasje pakt en gaat stappen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:18:13 #37
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56082759
Dat gaat over Starbeach he.
Stappen viel het wel redelijk mee als je een propper beetje leerde kennen.
Ik geloof dat wij standaard 2 flesjes Heineken/Amstel voor 4 euro kregen.
Maar meestal zaten wij ook met een aantal traytjes goedkoop bier te mexxen voordat we de boulevard opgingen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:20:00 #38
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56082799
Wij gaan van 7 tot en met 21 augustus
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:59:38 #39
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_56089018
Alleen op starbeach rekenden ze inderdaad van die belachelijke prijzen, in de normale barstreet betaal je zowel in clubs als op een terras gemiddeld 2 a 2,50 per biertje, is dus best goed te doen.
Meestal waren wij ook al redelijk lam voordat we er waren, maargoed als je om half8 je bed ingaat en om 10uur er weer wakker wordt met een biertje ben je sowieso weinig momenten helder

Oh, wellicht was ik wel aan het overdrijven mbt het huren van quads en scooters, maar ik wil alleen aangeven dat het er wel een stukje anders aan toegaat dan in nederland, de scooters ook wat harder kunnen (bergje af haalde ik makkelijk 120 op teller) en het gewoon enorm zonde is van je vakantie als je een ongeluk maakt, terwijl je ook voor die paar euro veilig met een taxi kan worden rondgereden als een directeur
Ofn0h
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:33:14 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56096340
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
In de Ierse Pubs hebben ze die sowieso, aangezien ik en een maat er samen 1 hebben leeggezopen.
Wel gratis btw.
Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos? .
Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
pi_56096775
Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!

Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
pi_56112933
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Snad het volgende:
Heb er zin in, lekker op het strand liggen in de warme zon!

Vooral het moment dat je uit het vliegtuig stapt de warme Kretaanse zon in is mooi
Maak me nog gekker

Heb dat hele grafweer hier nu wel gehad
pi_56139420
Ik ga samen met 3 vriendinnen in de eerste week van juni, na het examen dus. Appartement Manos Maria hebben we.
pi_56140423
Ach, in de stemming komen mag toch wel? (5 maanden van tevoren )

[ Bericht 30% gewijzigd door Snad op 18-01-2008 21:25:19 ]
pi_56150478
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Wacht, hebben ze Ierse pubs in Chersonissos? .
Kostte trouwens op Kos niet zo gek veel, 20, 30 of 40 euro haha.
Meerdere pubs! Shanninagans oid, wel paar keer geweest.. Geweldige pub

Kreta sowieso mooi. Overdag btje op Starbeach hangen, dan ff terug wat eten, paar biertjes zuipen en richting kroegen/discotheken. Vooral de Scandinavische shit was focking leip, al die parels die daar liepen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_56160894
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef Snad het volgende:
Ach, in de stemming komen mag toch wel? (5 maanden van tevoren )
Jaaaa. tuurlijk
pi_56179449
Heeft iemand ervaring met het huren van scootertjes in Chersonissos? Lijkt me namelijk best leuk om dat een keer te doen
  zondag 20 januari 2008 @ 19:26:22 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_56184594
Ik hoorde alleen dat het verkeer best gevaarlijk was?

Dat was het leukste van Kos ook, iedereen op de fiets
pi_56186542
Ja, zoiets heb ik ook gehoord.
Volgens mij valt dat best mee, als je gewoon voorzichtig doet en niet de held uithangt door overal kris kras doorheen te vliegen
pi_56228107
Ik ga samen met nog 5 vrienden naar chersonissos! we zitten in rytion van vanaf 14 juli. Hebben geboekt voor 12 dagen! Dat word knallen;) Zijn er nog meer die naar t zelfde appartementen complex gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')