Niks mis met een paar goeie siliconen...quote:
Eigen schuld....dikke bult.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:50 schreef Lobasca het volgende:
Huub heeft meer pijn aan zijn been dan gisteren.
Kan dat ordinaire kind met d'r dikke bulten uit A'dam-Noord ook wel naar huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eigen schuld....dikke bult.![]()
Als ik hem was zou ik lekker naar huis gaan.
Waarop Huub vraagt of ze niet alsnog over haar Reiki hart wil strijken om die kast af te staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:56 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft 2 kasten en Huub Amanda en Mike delen er ééntje.
Huub vraagt of ze een gedeelte aan mike af wil staan, Lieke: ik heb gisteren al een hele kast afgestaan, ze had er dus drie.
gedeeltelijk wil afstaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarop Huub vraagt of ze niet alsnog over haar Reiki hart wil strijken om die kast af te staan
Ik vind dr ook op Sylvia lijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
En ook Sylvia is aan de ontbijtafel verschenen
[ afbeelding ]
Thnx, en prima, maar dat hoef je toch niet bij elke post zo te laten merken?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Leandra en nee, ik mag Lieke niet, heb haar nooit gemogen en krijg steeds meer een hekel aan haar.
Oh damn.. we hadden het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh nee, niet nog een...
Claire Gouden Kooi
Oh!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
En ook Sylvia is aan de ontbijtafel verschenen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh nee, niet nog een...
Claire Gouden Kooi
Het is dat ze geen van der Sluys heet maar ze had zo het jongere zusje kunnen zijn. En idd een verademing.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh!
Sprekend!
En eens een vrouw die gewoon zonder zorgen gaat ontbijten.
Niet eerst 20 lagen make-up op, verademing!
Ik zie een kruisje clairequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:54 schreef Starlie het volgende:
Ik weet inmiddels op wie ik Claire vind lijken...
Op Sophie Dahl.
[ afbeelding ]
Raar hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vind de verslaggeving hier zeer niet objectief richting het lieve Reiki kind.
Amanda is weer ziek ( lees kater) en Brian zal wel naast haar liggen, gokje hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef Varen het volgende:
Waar zijn B en A?
Jaap heeft zijn contract pas nog helemaal doorgespit, Huub heeft zijn contract al 1 jaar niet gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef jassy het volgende:
Jaap denkt dat als het huis vrij komt en er nog maar 3 bewoners zijn de boetes vanzelf wel worden kwijtgescholden. Interessant gesprek overigens over de contracten die ze hebben getekend!
Er is nog geen breif geweest maar Huub heeft aan persoonlijk bezit gezeten dus verwacht wel een boete, alco verbod heeft hij al uitgesproken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:22 schreef Varen het volgende:
Heeft Huub nou een boete gehad?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef Varen het volgende:
Huub geeft geen zin om tegen 3 tegenstanders te spelen.
Jaap: zo moet je niet zien. Gewoon blijven zitten, leuke dingen doen en dan komt alles goed.
Huub zijn pa heeft gezegd: laat het succes nu eens niet voor een ander werken, maar voor jezelf
Zijn pa heeft gelijk, laat hem lekker zijn eigen ding doen en zich niet zo focussen op Lieke, gewoon weer die eigenwijze eikel die niet vies is van een relletje met Brian en gekkigheid met Jaap.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef Varen het volgende:
Huub geeft geen zin om tegen 3 tegenstanders te spelen.
Jaap: zo moet je niet zien. Gewoon blijven zitten, leuke dingen doen en dan komt alles goed.
Huub zijn pa heeft gezegd: laat het succes nu eens niet voor een ander werken, maar voor jezelf
Wat zegt ie dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef Kinga het volgende:
Huub doet best lullig nou..
Ik denk dat zijn vader vooral bedoelde dat hij de rest maar eens moet laten werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn pa heeft gelijk, laat hem lekker zijn eigen ding doen en zich niet zo focussen op Lieke, gewoon weer die eigenwijze eikel die niet vies is van een relletje met Brian en gekkigheid met Jaap.
(Brian die Lieke masseert)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:33 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Ik had nog wel wat gedoe verwacht rondom de massage,
het kon Huub dus niet zoveel schelen....
Dat zal niet meevallen, hij mag niet drinken en daar maakt hij zich nu meer druk om dan om het spel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn pa heeft gelijk, laat hem lekker zijn eigen ding doen en zich niet zo focussen op Lieke, gewoon weer die eigenwijze eikel die niet vies is van een relletje met Brian en gekkigheid met Jaap.
Ik moet B&A lezen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vader vooral bedoelde dat hij de rest maar eens moet laten werken.
Iedereen behalve Huub zelf, lees dat maar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik moet B&A lezen?![]()
Die heeft hij zo op de kast als hij wil, geen punt, ook met mimnimale inspanning.
En dan gaat hij hem schoppen terwijl de bewaking hem al vast heeft, dapper hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Brian die Lieke masseert)
Het lag er allemaal gescript en vet bovenop,
Huub heeft een alcoholverbod sinds zondag,
zijn reactie was nuchterder.......
Huub ziet denk ik ook wel in dat Lieke graag uitlokt
en net als Brian het erom doet om hem over de rooie, grens te krijgen.........
Alcoholverbod of restritie voor Huub?
3 drankjes per dag? In 1 drankje zit dan bijna puur Whiskey, dat werkt niet.
Brian zei zaterdag toen Huub dronken, ik ga Huub nu extra confronteren met dingen.........
Praatgroepje met Mike oprichten? AA inde kooi?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen, hij mag niet drinken en daar maakt hij zich nu meer druk om dan om het spel.![]()
Voorlopig krijgen we een klaagHuubje te zien, tja ontwenningsverschijnselen he.
Dat was een zeer minne actie overigens. Redactie had toen of Huub of Brian naar achteren moeten halen, nadat Brian z'n intentie had uitgesproken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zei zaterdag toen Huub dronken, ik ga Huub nu extra confronteren met dingen.........
Belachelijk dat die zwerver alco mag drinken in de kooi, van de regen in de drup..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Praatgroepje met Mike oprichten? AA inde kooi?
Je kunt je afvragen wat voor een bagger-'mental coaches' er achter zitten voor Huub.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huub heeft zich ook teveel laten uitlokken, te veel laten leiden door de febo.
Mike: Weet je, ik drink omdat ik last heb van afkickverschijnselen, mjin lichaam protesteert een beetje,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
En dan gaat hij hem schoppen terwijl de bewaking hem al vast heeft, dapper hoor.![]()
Huub heeft zich ook teveel laten uitlokken, te veel laten leiden door de febo.
Amanda kan er ook wat van, ze komen er straks nog als complete alcoholisten uit.
Begreep ik ook zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vader vooral bedoelde dat hij de rest maar eens moet laten werken.
Maar het betrof een kindje van God!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was een zeer minne actie overigens. Redactie had toen of Huub of Brian naar achteren moeten halen, nadat Brian z'n intentie had uitgesproken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mike: Weet je, ik drink omdat ik last heb van afkickverschijnselen, mjin lichaam protesteert een beetje,
maar ik wil niet terugvallen in de alcoholverslaving waar ik al 12 jaar af was.
Dezelfde gekken die een (ex) heroine verslaafde in een hok gooien waar er drank in overvloed is terwijl hij ook een alcoholverslaving heeft gehad, en niks en niemand verteld hem dat het niet verstandig is om zoveel te drinken, ze nemen wel erg veel risico met mensen, ach ja, TV moet er gemaakt worden, dat er dan hier en daar wat slachtoffers vallen, geestelijk of lichamelijk, is een ingecalculeerd risico.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen wat voor een bagger-'mental coaches' er achter zitten voor Huub.
Je zou dan toch mogen verwachten dat die gozer wat meer bijstand krijgt in het afkicken en in het niet afglijden naar alcoholisme?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike: Weet je, ik drink omdat ik last heb van afkickverschijnselen, mjin lichaam protesteert een beetje,
maar ik wil niet terugvallen in de alcoholverslaving waar ik al 12 jaar af was.
Ja, ik heb ook het idee dat ze wel erg gemakkelijk Huub inzetten om voor de actie te zorgen. Nou denk ik ook wel dat hij dat te graag doet. Dat advies van z'n vader was een goed advies, me dunktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar het betrof een kindje van God!![]()
St.Brian kan toch niet zomaar on stream gecorrigeerd worden zeg, het idee!![]()
Laat huub trouwens gewoon zijn ding doen, niet alles aan anderen over laten, straks zijn er 3 vakantiegangers, een reiki master, een giechelgrietje en een gescripte vleesberg in de kooi, met Mike als projectje van de hele 'gezellige' bende.
In een normale situatie wel, maar we hebben hier te maken met een redactie die geen enkele verantwoordelijheid draagt, en graag het risico neemt dat dingen net even over de grens gaan.. alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou dan toch mogen verwachten dat die gozer wat meer bijstand krijgt in het afkicken en in het niet afglijden naar alcoholisme?
snap ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou dan toch mogen verwachten dat die gozer wat meer bijstand krijgt in het afkicken en in het niet afglijden naar alcoholisme?
Ik krijg het idee dat de FEBO zich geen raad weet met Mike en wrs spijt heeft dat ze hem in dat hok hebben gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stuur die man dan even langs een verslavingsdeskundige en geef hem geen alcohol, blijkbaar is hij heel erg verslavingsgevoelig, bind de kat dan aub niet zo op het spek....
Okay, Brian heeft gisteren gezwoegd als master masseur. Maar wat heeft Amanda precies gedaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
Streams net op de slaapkamer. De camera's doen hun best het bed van B en A te vermijden, die liggen weer te maffen.
Dat is de beloning voor hun harde werken van de laatste dagen.
Dat is het spel, dan moet Huub maar niet zoveel zuipen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was een zeer minne actie overigens. Redactie had toen of Huub of Brian naar achteren moeten halen, nadat Brian z'n intentie had uitgesproken.
Zijn verlichte acties stralen op haar af?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, Brian heeft gisteren gezwoegd als master masseur. Maar wat heeft Amanda precies gedaan?
Gezopen, ze heeft weer last van een "ochtendgriepje".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, Brian heeft gisteren gezwoegd als master masseur. Maar wat heeft Amanda precies gedaan?
Voor mij zit het verschil in het moment van 'actie'. Ik vind het heel laf om iemand na te trappen/schoppen/slaan/whatever als hij al door anderen wordt weggevoerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:58 schreef neehe het volgende:
Iedereen vond dat prachtig, maar nu Brian dat deed is het opeens een minne actie ??![]()
Meten met twee maten noemt men dat.
Daar gaat hij het volhouden, weer terug onder moeders vleugels, laat die man dan als terreinknecht werken of zo, lekker buiten met het hondje en geef hem een coach voor de financiele kant, schuldsanering, hebben ze een succesverhaal, dan kunnen ze laten zien hoe nobel ze zijn, dat lijkt me pas TV maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de FEBO zich geen raad weet met Mike en wrs spijt heeft dat ze hem in dat hok hebben gezet.
Het is toch niet normaal dat er nog niks concreets voor hem is geregeld. Ja, een telefoontje naar zijn moeder, hij mag dus terug naar huis.
Het is gewoon de aard van het sneaky beestje.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Nena kreeg een glas rode wijn tegen haar RUG toen ze weg liep?
Daar ben ik het ook mee eens, dat was een minne actie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij zit het verschil in het moment van 'actie'. Ik vind het heel laf om iemand na te trappen/schoppen/slaan/whatever als hij al door anderen wordt weggevoerd.
Er zijn destijds afspraken gemaakt over het uitlokken tot fysiek geweld, naar aanleiding van de vele confrontaties die er zijn geweest. Huub houdt zich heel behoorlijk aan die afspraak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat is het spel, dan moet Huub maar niet zoveel zuipen.
Als hij dronken is dan is hij een zeer vervelend mannetje, die er om vraagt om te pakken genomen te worden.
Hoeveel keer heeft hij Brian niet aangepakt met ze'n dronken kop ?![]()
En dan zeggen dat hij Brian niet tot geweld wilde uitlokken de leugenaar, dat was precies wat hij op die momenten wilde, dat Brian zich de villa zou uitslaan.
Iedereen vond dat prachtig, maar nu Brian dat deed is het opeens een minne actie ??![]()
Meten met twee maten noemt men dat.
JIj en ik kunnen dat verzinnen maar de randdebielen van de FEBO niet, kun je nagaan wat voor volk daar zit, incapabelequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar gaat hij het volhouden, weer terug onder moeders vleugels, laat die man dan als terreinknecht werken of zo, lekker buiten met het hondje en geef hem een coach voor de financiele kant, schuldsanering, hebben ze een succesverhaal, dan kunnen ze laten zien hoe nobel ze zijn, dat lijkt me pas TV maken.
Je wilt het van Huub gewoon niet zien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn destijds afspraken gemaakt over het uitlokken tot fysiek geweld, naar aanleiding van de vele confrontaties die er zijn geweest. Huub houdt zich heel behoorlijk aan die afspraak.
Er zijn flink wat momenten geweest waar hij een zwakke dronken Brian bewust met rust heeft gelaten.
Ik wil je er verder even op wijzen dat het Brian, Nathanael en Bart waren die het idee uitlokken tot fysiek geweld binnen DGK hebben gebracht. Ik kan alle praatjes over hoe ze Huub zouden willen aanpakken nog prima voor de geest halen. Dat geintje waar Huub z'n ribben had gekneust door een stoot van Hans hondekop werd geleid door Brian en Bart, geloof ik.
Brian gaf onlangs aan dat hij Nena ook op die manier heeft weggewerkt. Nu is dat wat lastig te geloven, maar het idee spint kennelijk nog steeds in die rotkop van hem![]()
Meten met 2 maten? Nee, Huub heeft Brian teruggeven wat hij van hem ontvangen heeft
Hier heb ik helemaal niks aan toe te voegen, so true .quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef tipsch het volgende:
Meten met 2 maten? Nee, Huub heeft Brian teruggeven wat hij van hem ontvangen heeft
Het doucheincident was ook eigenlijk de schuld van Huubquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gewoon de aard van het sneaky beestje.
Nou inderdaad, zo moeilijk is het niet, het zal iig minder kosten dan het verlichte koppel tevreden houden of reikilessen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj en ik kunnen dat verzinnen maar de randdebielen van de FEBO niet, kun je nagaan wat voor volk daar zit, incapabele
niksnutten.
Dat likken is bizar en ik kan ook niet anders dan denken dat hij Lieke daarmee 'uitlokt'.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Je wilt het van Huub gewoon niet zien.![]()
Dat likken van Lieke was ook uitlokken, zodat ze hem zou slaan.
Dat klopt hij was op zoek naar een reactie, maar staat niet in vergelijk met het schoppen naar iemand die al in bedwang gehouden wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, maar Huub lokt wel degenlijk geweld uit, twee keer naar Lieke toe met het in haar gezicht likken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het doucheincident was ook eigenlijk de schuld van Huub
Als Huub het spugen doorbelde mag Lieke natuurlijk ook het likken doorbellen, wat overigens pas de tweede keer gebeurde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
(Alcohol, bescherming en Likkken)
Met alcohol uit Huub zijn frustraties en agressie.....en gaf ook weer een Lik aan Lieke, dat deed
hij 3 dagen eerder ook, Amanda heeft aan Brian gevraagd of Brian, Lieke bescherming wil geven,
Brian heeft Lieke geadviseerd het Likken door te bellen, wat Lieke ook deed, Huub belt zelf niet veel door.
Mike: Ik vond dat de bewaker kerel jou hard aanpakte, niet normaal man.
Huub: En terecht.
Passief en actief reageren, uitlokken, stille sluwe , jalouzie uitlokken, zich goed gehouden tijdens het masseren.
(Na de massage in het bij zijn van Huub uitgesproken.)
Lieke:Ohhh, Jeetje, wat kan die Vent van jou lekker masseren zeg.
Amanda: Hahah, ja, vindt jij dat.
Het zou me niet verbazen als daar een zure bom tot ontploffing is gebrachtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:31 schreef grazygirl het volgende:
goh lieke haar hyves daar is het profiel niet zichtbaar meer van, zou ze veel vervelende berichtjes krijgen?
Mooi niet, Ellen was het vokomen met Lieke eens, en er komt nu eenmaal een einde aan een gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
Even geleden begon Lieke weer te zeiken of Huub tegen Ellen. Grappig was dat Ellen duidelijk liet merken dat ze het gedrag van Huub niet goedkeurt maar hem wel begrijpt. Einde gesprek, dag Lieke.
Heb hetzelf niet gehoord dat hij dat zei maar oke, heb Huub ook vaak horen zeggen dat hij dat natuurlijk doet voor 2,2 miljoen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, maar Huub lokt wel degenlijk geweld uit, twee keer naar Lieke toe met het in haar gezicht likken.
Hij had het er al eerder over dat hij haar zover kan krijgen dat ze gaat slaan.![]()
Maar dat zou hij natuurlijk niet doen, zei hij scheinheilig![]()
En dat heeft hij twee keer uitgelokt door haar in het gezicht te likken.
Nee ,Huub is een schijnheilig ventje, mooie woorden dat wel.
Maar zijn daden komen niet overeen met zijn ( nuchtere ) woorden.
Ziet zij het ook al niet, zoiets?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Mooi niet, Ellen was het vokomen met Lieke eens, en er komt nu eenmaal een einde aan een gesprek.
Maar niet zo snel als jij ons wil laten geloven.
Wat jij wilt hoor, maar dingen verzinnen doe ik niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Mooi niet, Ellen was het vokomen met Lieke eens, en er komt nu eenmaal een einde aan een gesprek.
Maar niet zo snel als jij ons wil laten geloven.
Rachelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:40 schreef Lindadepinda het volgende:
heel even offtopic maar krijg bij "vraag het een streamer" nog geen antwoord....
hoe heet de "vrouwelijke kant" van Ricardo de butler ookal weer??![]()
Alvast bedankt
Rachel, dacht ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:40 schreef Lindadepinda het volgende:
heel even offtopic maar krijg bij "vraag het een streamer" nog geen antwoord....
hoe heet de "vrouwelijke kant" van Ricardo de butler ookal weer??![]()
Alvast bedankt
Mee eens, alleen vind ik dat je het met woorden af moet kunnen, je moet niet gaan likken of aan iemand zitten dat is imho denigrerend, zonder fysiek contact of schelden en schreeuwen kun je iemand ook op zijn/haar plaats zetten, het zou niet zo moeten zijn dat je je toevlucht moet nemen tot dit soort lage acties, just my 2 cents.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb hetzelf niet gehoord dat hij dat zei maar oke, heb Huub ook vaak horen zeggen dat hij dat natuurlijk doet voor 2,2 miljoen.
Toch zie ik hem likken recht "in the face" en tuurlijk is dat verkeerd maar ik hou meer van die manier dan iemand een trap nageven, zo bedoelde ik het eigenlijk.
scherpquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Ik bedenk me ineens iets. We zien Amanda helemaal niet in bed liggen. Gisteren zei Mandy dat ze het haar van Amanda onder de pruik wilde zien en eventueel bijknippen en kleuren. Zou Amanda in het hokje zitten samen met Mandy?
Dat zou me niets verbazen, alles om het prinsesje van St.Brian gelukkig te houden....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Ik bedenk me ineens iets. We zien Amanda helemaal niet in bed liggen. Gisteren zei Mandy dat ze het haar van Amanda onder de pruik wilde zien en eventueel bijknippen en kleuren. Zou Amanda in het hokje zitten samen met Mandy?
Klinkt aannemelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Goeiemiddag, chakra's open en streams op mute?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:42 schreef 2live het volgende:
Middag samen...hoe laat komt Piet voor de Reiki, want dan zet ik mijn chakra's vast open.
Volgens mij om 13.00 uur, voorzichtig zijn met je wortelchakra hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:42 schreef 2live het volgende:
Middag samen...hoe laat komt Piet voor de Reiki, want dan zet ik mijn chakra's vast open.
Volgens mij is het de laatste keer reiki. Dat hoorde ik haar vorige week tegen Jaap in een nachtelijk gesprek zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goeiemiddag, chakra's open en streams op mute?
Loopt hij niet wat ver op zijn zaken vooruit? Dat zullen toch niet allemaal Amandaatjes zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij om 13.00 uur, voorzichtig zijn met je wortelchakra hè?![]()
Brian heeft Lamme Lul aan de telefoon, hij wil een CD met hem maken, LL vindt dat dope. Brian wil er zeker een nummer op hebben voor alleenstaande moeders, een soft nummer zeg maar.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft Lamme Lul aan de telefoon, hij wil een CD met hem maken, LL vindt dat dope. Brian wil er zeker een nummer op hebben voor alleenstaande moeders, een soft nummer zeg maar.
quote:Single mom
Single mom
Single all the way
Oh what a shame it is to know your man has run away.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Loopt hij niet wat ver op zijn zaken vooruit
Hij is weer toppie.quote:
Je vergeet de onrust in het midden-oosten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het doucheincident was ook eigenlijk de schuld van Huub
brrrr niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef diedirk het volgende:
Wanneeer gaan ze eens stoppen met al die optredens?
Het was toch OPGESLOTEN in een gouden kooi?
Huub en Brian zijn elke weekend urenlang de tent uit
Nou enquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef diedirk het volgende:
Ik moet al hoesten....ben jij Reiki op afstand aan het doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog 2 keer met Huub toch?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:53 schreef kahaarin het volgende:
Nog 2 keer met Huub toch?
Ik dacht dat ik dat in 1 van de vorige COS-sen had meegekregen, Jaap en Huub mogen carnavalsnummers doen toch?
Het broeikaseffect en gat in de ozonlaag niet vergeten, komt allemaal door zijn zwarte karma.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vergeet de onrust in het midden-oosten.
Daar zit Huub ook achter
(In overleg)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:50 schreef diedirk het volgende:
Aha, het werkt dus, mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:52 schreef 2live het volgende:
Ik moet al hoesten....ben jij Reiki op afstand aan het doen?
Dit is DJ Ullie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef Varen het volgende:
Is dit luc?
De macht van Huub is onbeperktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het broeikaseffect en gat in de ozonlaag niet vergeten, komt allemaal door zijn zwarte karma.
Personeel mag gebeld worden zonder CP's, is Ullie niet een soort van personeel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
Rat noteert alles in zijn grote boek. Hij belt nu Ullie en alles mag zonder ceepees.
[ afbeelding ]
Nieuwe bijnaam voor Huub: The dark lord, Voldemort?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De macht van Huub is onbeperkt![]()
Gelukkig hebben we het heilige drietal die zijn zwarte karma een beetje te niet kan doen.
Hij krijgt allen maar begeleiding met sporten, een paar keer per week met een voedingsdeskundige en een psycholoog kletsen zou veel beter werken, maar zoals eerder gezegd, alles voor de kijkcijfers en het lichamelijke of geestelijke aspect is bijzaak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:58 schreef kit2u het volgende:
Die ongelooflijke treurigheid waarmee jaap traint.
Dat doet alles maar met een zucht van "het moet maar'.
Ondertussen is hij geen gram kwijt geraakt , terwijl hij al een adonis had kunnen zijn.
Die hele kooi ademt levensmoeheid uit.
Tijd voor de stekker.
Volgens Ullie heeft Brian het wel in zich anders zou hij allang met hem gestopt zijn.....sure.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:58 schreef Varen het volgende:
Brian moet het tellen eerst door hebben
Dat bewijst maar weer dat hij betaald wordt, dus dat hij personeel is, niemand bij zijn volle verstand zou dat over zijn lippen kunnen krijgen als er niets tegenover staat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Ullie heeft Brian het wel in zich anders zou hij allang met hem gestopt zijn.....sure.
Kan ie nu überhaupt al een beetje draaien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus duidelijk bezig om te zorgen dat tie straks weer zo veel mogelijk in de clubs komt te staan. Ook dat DJ-ding willen ze dus serieus werk van gaan maken.
Hij is ook de schuld van DGK stream verslaving !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De macht van Huub is onbeperkt![]()
Gelukkig hebben we het heilige drietal die zijn zwarte karma een beetje te niet kan doen.
Eind februari geloof ik, maar dat is ook al niet zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:01 schreef Pritt het volgende:
Semi-offtopic maar hier is de beste plek om het te vragen:
Was het niet de bedoeling dat DGK zou stoppen op 1 januari?
Nu gaat het dus toch gewoon door omdat de kijkcijfers goed zijn?
wat denk je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ie nu überhaupt al een beetje draaien?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ah, we zien Amanda in bed zitten.
Piet en Pieternel Piraat komen binnen, allemaal klaar voor de reiki sessie?
Opzich aardig...House lukt zowiezo wel...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus samengevat:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus duidelijk bezig om te zorgen dat tie straks weer zo veel mogelijk in de clubs komt te staan. Ook dat DJ-ding willen ze dus serieus werk van gaan maken.
z n gitaarspel is beterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij ziet er meer uit als zwerver dan Mike.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:10 schreef kit2u het volgende:
reiki Master heeft veel weg van Vieze Dirkie van Koot en Bie.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:10 schreef kit2u het volgende:
reiki Master heeft veel weg van Vieze Dirkie van Koot en Bie.
Ze had gewoon weer teveel gezopen en dan mag ze extra drie uur langer uitslapen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:12 schreef Varen het volgende:
Hans komt volgende week, hij neemt iemand mee, Brian weet niet wie. Hij wil conditioneel top zijn. Amanda is vannacht ineens zo ziek geworden
Ik heb meer zin in een kruisigingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef rooie3 het volgende:
Ze moet nog gevoerd worden ook,dat is pas oliebollen bakken.Oh nee die zijn nu afgelopen.Nu komen de paaseieren eraan.
Hoe vaak komt dit scenario nu wekelijks langs?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Ze had gewoon weer teveel gezopen en dan mag ze extra drie uur langer uitslapen.
Beetje late reactie,Huub zei voordat hij terug liep naar de private"zo die ga ik even bang maken''quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze had het ook erg druk, met wie toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft weinig met de symbolen gedaan, Klaas gromt
a) Huub?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze had het ook erg druk, met wie toch?
Klaas heeft bijna vrij zicht op Lieke haar wortelchakra, zit nog een panty tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
En hop, direct naar het wortelchakra....zo opvallend dat ze daar altijd mee beginnen.
ROFLOLquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef Varen het volgende:
Brian's doel is om in de Quote 500 te komen.
Brian wordt haar manager heeft hij al gezegd, net als hij nu Mike's mentor is, goed hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef Varen het volgende:
Brian wil dat Amanda een ander boek leest, dan Victoria Beckham
Amanda gaat straks tonnen verdienen met paaldansen en Bian gaat haar managen.
Brian zegt dat hij gek aan het doen is, maar ik proef toch een serieuze ondertoon
Ja, ik moest gelijk naar de wcquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
Piet doet ook reiki op afstand, voelen jullie je wortelchakra al?
[ afbeelding ]
Goeie impressie...zie het voor me(en wil het niet ruiken)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef kit2u het volgende:
Reiki Master is type Amsterdam Oost, morsig huurappartementje met wat ouwe schoenen voor de deur op de gang.
Gelig behangetje en toilet die ipv reiki erg neigt naar reukie.
Dat viel mij ook al op, zou het korte jurkje toeval zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Klaas heeft bijna vrij zicht op Lieke haar wortelchakra, zit nog een panty tussen.
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke eropquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
Amanda ziek ??? Wat heeft ze ? Kater?
het is pc spier geloof ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke erop
Net zoiets als een afschuwelijke out-fit bestempelen als apart en een niet zo mooie baby als een lief kind?quote:
Gelukkig dat ze niet meelult maar gewoon zegt wat ze ziet, geen zweverig type dus, hopelijk kan ze Lieke een beetje met de beentjes op de grond krijgen, ik heb zelf geen ervaring met reiki maar het kan niet de bedoeling zijnn dat je er zo in op gaat dat je jezelf ziek maakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om Claire, ze ziet niks, dingen die Lieke dus wel ziet.
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Clairequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Claire
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favorietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Probeer je anus chakraquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
[..]
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favoriet
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......
Aha, je begint dus iets te voelen, moooooooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Wat doet Piet Piraat nu ? Ik krijg er de kriebels van.
Dat is maar net wat je met dat chakra doet......beter is het om iemand anders wat met je wortelchakra te laten doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Raakt Lieke straks Claire's wortelchakra aan of blijft de met haar handen erboven hangen.
Nee, maar hij zou het best willen, Piet inmiddels redelijk kennende.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?
quote:13:26 Hap!
Amanda is inmiddels ook wakker geworden! Ze is een beetje ziek en ze heeft zich haar uitslaapdag prima laten smaken. Brian komt haar even opzoeken, maar hij wordt meteen aan het werk gezet. "Jij moet mij hapjes geven", kreunt Amanda, die vanochtend erg te lijden heeft onder haar verkoudheid. Brian pakt het ontbijtbord en begint zijn vriendinnetje te voeren. Wat een schatje is het toch ook.
Of het zweef-teven gen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt dat er iets mist bij Claire.
Claire: Een vent.
Holy shit, PoekieRoekie wordt met de dag erger. Btw, het is helemaal geen uitslaapdag vandaag, dat is op woensdag en donderdag, zelfs dat weet ze niet.quote:
Kan Mike ze verkopen op straat...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
Daar boven op die berg (2x)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
Piet piraat is sprookjes aan het vertellen.Boven op een berg woonden een meester.Ik ken het anders boven op een berg woonde een chinees.
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar boven op die berg (2x)
Daar stond een stier (2x)
Die gaf geen melk (2x)
Maar Heineken bier (2x)
En van je hela hela hela holala hee!
Laat me raden, die moet ze weg laten vliegen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
deur staat nog open van dat hutje op de berg, zou Jaap dan toch gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.
Daar boven op die bergquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ken hem ook, maar dan anders
Daar boven op die berg (2x)
Daar woont een oud wijf (2x)
Die maakt voor een kwartje (2x)
Je pikkie lekker stijf (2x)
en van je hela hela hela holla hee!
The dutch mountains?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
Hoe heet die berg waar jullie bovenop zitten, kom ik ook even langs, gezellie.![]()
Daar boven op die bergquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
daar woont een chinees
die maakt kapotjes
van rendierenvlees.
Ik zorg voor een lekkere fles Jamesons.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
The dutch mountains?
Ik neem koffie en koekjes mee, wat jij?
Haha allemaal avondvierdaagse gelopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
Daar woont sinterklaas
die maakt van je ballen
zwitserse kaas
En van je.............
Lieke kan niet meer klagen dat ze nooit uitjes krijgtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The dutch mountains?
Ik neem koffie en koekjes mee, wat jij?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke kan niet meer klagen dat ze nooit uitjes krijgt
[..]
Hoog in die bergenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
daar woont een chinees
die maakt kapotjes
van rendierenvlees.
Ze kan wel spaghetti maken, gevolgd door de gaarheidstest, remember?.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef rooie3 het volgende:
Amanda kan amper een bed opmaken en patat bakken kan ze ook al niet.
Ach, ze heeft andere kwaliteiten..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef rooie3 het volgende:
Amanda kan amper een bed opmaken en patat bakken kan ze ook al niet.
Mischien de oliebollenbonus ophalen.De rest heeft niks gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan wel spaghetti maken, gevolgd door de gaarheidstest, remember?.
Verdomme Redactie , waar zijn Huub en Jaap, het is supersaai.![]()
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden. Vroeger wist men wel raad met dit soort figuren; op de brandstapel er mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef TheUnreal het volgende:
Dit gaat echt nergens over, die kerel verdient echt makkelijk z'n boterham![]()
Hmm, dan toch maar koffie, borrel erbij en tiramisu, koekjes en drank vind ik iets minder.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zorg voor een lekkere fles Jamesons.![]()
Dag Piet en Pieternel, tot nooit meer ziens.
[..]
Ooooooooooooooo NOoooooooooooooo aubquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
[..]
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favoriet
En borstenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt dat er iets mist bij Claire.
Claire: Een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |