Brian wordt haar manager heeft hij al gezegd, net als hij nu Mike's mentor is, goed hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef Varen het volgende:
Brian wil dat Amanda een ander boek leest, dan Victoria Beckham
Amanda gaat straks tonnen verdienen met paaldansen en Bian gaat haar managen.
Brian zegt dat hij gek aan het doen is, maar ik proef toch een serieuze ondertoon
Ja, ik moest gelijk naar de wcquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
Piet doet ook reiki op afstand, voelen jullie je wortelchakra al?
[ afbeelding ]
Goeie impressie...zie het voor me(en wil het niet ruiken)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef kit2u het volgende:
Reiki Master is type Amsterdam Oost, morsig huurappartementje met wat ouwe schoenen voor de deur op de gang.
Gelig behangetje en toilet die ipv reiki erg neigt naar reukie.
Dat viel mij ook al op, zou het korte jurkje toeval zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Klaas heeft bijna vrij zicht op Lieke haar wortelchakra, zit nog een panty tussen.
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke eropquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
Amanda ziek ??? Wat heeft ze ? Kater?
het is pc spier geloof ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke erop
Net zoiets als een afschuwelijke out-fit bestempelen als apart en een niet zo mooie baby als een lief kind?quote:
Gelukkig dat ze niet meelult maar gewoon zegt wat ze ziet, geen zweverig type dus, hopelijk kan ze Lieke een beetje met de beentjes op de grond krijgen, ik heb zelf geen ervaring met reiki maar het kan niet de bedoeling zijnn dat je er zo in op gaat dat je jezelf ziek maakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om Claire, ze ziet niks, dingen die Lieke dus wel ziet.
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Clairequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Claire
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favorietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Probeer je anus chakraquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
[..]
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favoriet
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......
Aha, je begint dus iets te voelen, moooooooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Wat doet Piet Piraat nu ? Ik krijg er de kriebels van.
Dat is maar net wat je met dat chakra doet......beter is het om iemand anders wat met je wortelchakra te laten doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Raakt Lieke straks Claire's wortelchakra aan of blijft de met haar handen erboven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |