Volgens Ullie heeft Brian het wel in zich anders zou hij allang met hem gestopt zijn.....sure.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:58 schreef Varen het volgende:
Brian moet het tellen eerst door hebben
Dat bewijst maar weer dat hij betaald wordt, dus dat hij personeel is, niemand bij zijn volle verstand zou dat over zijn lippen kunnen krijgen als er niets tegenover staat.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Ullie heeft Brian het wel in zich anders zou hij allang met hem gestopt zijn.....sure.
Kan ie nu überhaupt al een beetje draaien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus duidelijk bezig om te zorgen dat tie straks weer zo veel mogelijk in de clubs komt te staan. Ook dat DJ-ding willen ze dus serieus werk van gaan maken.
Hij is ook de schuld van DGK stream verslaving !quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De macht van Huub is onbeperkt![]()
Gelukkig hebben we het heilige drietal die zijn zwarte karma een beetje te niet kan doen.
Eind februari geloof ik, maar dat is ook al niet zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:01 schreef Pritt het volgende:
Semi-offtopic maar hier is de beste plek om het te vragen:
Was het niet de bedoeling dat DGK zou stoppen op 1 januari?
Nu gaat het dus toch gewoon door omdat de kijkcijfers goed zijn?
wat denk je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ie nu überhaupt al een beetje draaien?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Ah, we zien Amanda in bed zitten.
Piet en Pieternel Piraat komen binnen, allemaal klaar voor de reiki sessie?
Opzich aardig...House lukt zowiezo wel...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus samengevat:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:02 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus duidelijk bezig om te zorgen dat tie straks weer zo veel mogelijk in de clubs komt te staan. Ook dat DJ-ding willen ze dus serieus werk van gaan maken.
z n gitaarspel is beterquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij ziet er meer uit als zwerver dan Mike.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:10 schreef kit2u het volgende:
reiki Master heeft veel weg van Vieze Dirkie van Koot en Bie.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:10 schreef kit2u het volgende:
reiki Master heeft veel weg van Vieze Dirkie van Koot en Bie.
Ze had gewoon weer teveel gezopen en dan mag ze extra drie uur langer uitslapen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:12 schreef Varen het volgende:
Hans komt volgende week, hij neemt iemand mee, Brian weet niet wie. Hij wil conditioneel top zijn. Amanda is vannacht ineens zo ziek geworden
Ik heb meer zin in een kruisigingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:16 schreef rooie3 het volgende:
Ze moet nog gevoerd worden ook,dat is pas oliebollen bakken.Oh nee die zijn nu afgelopen.Nu komen de paaseieren eraan.
Hoe vaak komt dit scenario nu wekelijks langs?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Ze had gewoon weer teveel gezopen en dan mag ze extra drie uur langer uitslapen.
Beetje late reactie,Huub zei voordat hij terug liep naar de private"zo die ga ik even bang maken''quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Je wilt het van Huub gewoon niet zien.![]()
Dat likken van Lieke was ook uitlokken, zodat ze hem zou slaan.
Ze had het ook erg druk, met wie toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft weinig met de symbolen gedaan, Klaas gromt
a) Huub?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze had het ook erg druk, met wie toch?
Klaas heeft bijna vrij zicht op Lieke haar wortelchakra, zit nog een panty tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
En hop, direct naar het wortelchakra....zo opvallend dat ze daar altijd mee beginnen.
ROFLOLquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef Varen het volgende:
Brian's doel is om in de Quote 500 te komen.
Brian wordt haar manager heeft hij al gezegd, net als hij nu Mike's mentor is, goed hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef Varen het volgende:
Brian wil dat Amanda een ander boek leest, dan Victoria Beckham
Amanda gaat straks tonnen verdienen met paaldansen en Bian gaat haar managen.
Brian zegt dat hij gek aan het doen is, maar ik proef toch een serieuze ondertoon
Ja, ik moest gelijk naar de wcquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
Piet doet ook reiki op afstand, voelen jullie je wortelchakra al?
[ afbeelding ]
Goeie impressie...zie het voor me(en wil het niet ruiken)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef kit2u het volgende:
Reiki Master is type Amsterdam Oost, morsig huurappartementje met wat ouwe schoenen voor de deur op de gang.
Gelig behangetje en toilet die ipv reiki erg neigt naar reukie.
Dat viel mij ook al op, zou het korte jurkje toeval zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Klaas heeft bijna vrij zicht op Lieke haar wortelchakra, zit nog een panty tussen.
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke eropquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef petraa het volgende:
Amanda ziek ??? Wat heeft ze ? Kater?
het is pc spier geloof ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
wc-papier dat Huub krijgt met Linke Lieke erop
Net zoiets als een afschuwelijke out-fit bestempelen als apart en een niet zo mooie baby als een lief kind?quote:
Gelukkig dat ze niet meelult maar gewoon zegt wat ze ziet, geen zweverig type dus, hopelijk kan ze Lieke een beetje met de beentjes op de grond krijgen, ik heb zelf geen ervaring met reiki maar het kan niet de bedoeling zijnn dat je er zo in op gaat dat je jezelf ziek maakt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me kapot om Claire, ze ziet niks, dingen die Lieke dus wel ziet.
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Clairequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Doe Reiki, denk Lieke weg en kijk naar Claire
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favorietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:47 schreef petraa het volgende:
OH my god, ik heb na 2 weken weer streams genomen, ik wilde Claire wel eens zien en horen. Maar ik irriteer me na 3 minuten alweer aan de kop van Lieke.
Probeer je anus chakraquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zo goed weet waar me chakra's zitten, want het lukt me niet!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
[..]
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favoriet
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het belangrijkste chakra is het wortelchakra, die zit tussen je anus en vagina......
Aha, je begint dus iets te voelen, moooooooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef petraa het volgende:
Wat doet Piet Piraat nu ? Ik krijg er de kriebels van.
Dat is maar net wat je met dat chakra doet......beter is het om iemand anders wat met je wortelchakra te laten doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en wat doet die belangrijkste chakra dan voor mij ?
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: Raakt Lieke straks Claire's wortelchakra aan of blijft de met haar handen erboven hangen.
Nee, maar hij zou het best willen, Piet inmiddels redelijk kennende.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?
quote:13:26 Hap!
Amanda is inmiddels ook wakker geworden! Ze is een beetje ziek en ze heeft zich haar uitslaapdag prima laten smaken. Brian komt haar even opzoeken, maar hij wordt meteen aan het werk gezet. "Jij moet mij hapjes geven", kreunt Amanda, die vanochtend erg te lijden heeft onder haar verkoudheid. Brian pakt het ontbijtbord en begint zijn vriendinnetje te voeren. Wat een schatje is het toch ook.
Of het zweef-teven gen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt dat er iets mist bij Claire.
Claire: Een vent.
Holy shit, PoekieRoekie wordt met de dag erger. Btw, het is helemaal geen uitslaapdag vandaag, dat is op woensdag en donderdag, zelfs dat weet ze niet.quote:
Kan Mike ze verkopen op straat...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
Daar boven op die berg (2x)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
Piet piraat is sprookjes aan het vertellen.Boven op een berg woonden een meester.Ik ken het anders boven op een berg woonde een chinees.
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar boven op die berg (2x)
Daar stond een stier (2x)
Die gaf geen melk (2x)
Maar Heineken bier (2x)
En van je hela hela hela holala hee!
Laat me raden, die moet ze weg laten vliegen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
deur staat nog open van dat hutje op de berg, zou Jaap dan toch gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.
Daar boven op die bergquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ken hem ook, maar dan anders
Daar boven op die berg (2x)
Daar woont een oud wijf (2x)
Die maakt voor een kwartje (2x)
Je pikkie lekker stijf (2x)
en van je hela hela hela holla hee!
The dutch mountains?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
Hoe heet die berg waar jullie bovenop zitten, kom ik ook even langs, gezellie.![]()
Daar boven op die bergquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
daar woont een chinees
die maakt kapotjes
van rendierenvlees.
Ik zorg voor een lekkere fles Jamesons.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
The dutch mountains?
Ik neem koffie en koekjes mee, wat jij?
Haha allemaal avondvierdaagse gelopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
Daar woont sinterklaas
die maakt van je ballen
zwitserse kaas
En van je.............
Lieke kan niet meer klagen dat ze nooit uitjes krijgtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
The dutch mountains?
Ik neem koffie en koekjes mee, wat jij?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke kan niet meer klagen dat ze nooit uitjes krijgt
[..]
Hoog in die bergenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar boven op die berg
daar woont een chinees
die maakt kapotjes
van rendierenvlees.
Ze kan wel spaghetti maken, gevolgd door de gaarheidstest, remember?.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef rooie3 het volgende:
Amanda kan amper een bed opmaken en patat bakken kan ze ook al niet.
Ach, ze heeft andere kwaliteiten..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef rooie3 het volgende:
Amanda kan amper een bed opmaken en patat bakken kan ze ook al niet.
Mischien de oliebollenbonus ophalen.De rest heeft niks gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan wel spaghetti maken, gevolgd door de gaarheidstest, remember?.
Verdomme Redactie , waar zijn Huub en Jaap, het is supersaai.![]()
Dit soort dingen zouden verboden moeten worden. Vroeger wist men wel raad met dit soort figuren; op de brandstapel er mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef TheUnreal het volgende:
Dit gaat echt nergens over, die kerel verdient echt makkelijk z'n boterham![]()
Hmm, dan toch maar koffie, borrel erbij en tiramisu, koekjes en drank vind ik iets minder.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zorg voor een lekkere fles Jamesons.![]()
Dag Piet en Pieternel, tot nooit meer ziens.
[..]
Ooooooooooooooo NOoooooooooooooo aubquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
[..]
heb ik ook; maar Claire is een verademing op de streams..... als ze zo doorgaat heb ik een nieuwe favoriet
En borstenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt dat er iets mist bij Claire.
Claire: Een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |