Nee, maar hij zou het best willen, Piet inmiddels redelijk kennende.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Piet Piraat Lieke's wortelchakra dan aangeraakt ?
quote:13:26 Hap!
Amanda is inmiddels ook wakker geworden! Ze is een beetje ziek en ze heeft zich haar uitslaapdag prima laten smaken. Brian komt haar even opzoeken, maar hij wordt meteen aan het werk gezet. "Jij moet mij hapjes geven", kreunt Amanda, die vanochtend erg te lijden heeft onder haar verkoudheid. Brian pakt het ontbijtbord en begint zijn vriendinnetje te voeren. Wat een schatje is het toch ook.
Of het zweef-teven gen....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt dat er iets mist bij Claire.
Claire: Een vent.
Holy shit, PoekieRoekie wordt met de dag erger. Btw, het is helemaal geen uitslaapdag vandaag, dat is op woensdag en donderdag, zelfs dat weet ze niet.quote:
Kan Mike ze verkopen op straat...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Mentor Brian bezig was met een plan de campagne voor Mike maar ik zie dat hij zijn strooifoto's zit te tekenen.
Daar boven op die berg (2x)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
Piet piraat is sprookjes aan het vertellen.Boven op een berg woonden een meester.Ik ken het anders boven op een berg woonde een chinees.
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar boven op die berg (2x)
Daar stond een stier (2x)
Die gaf geen melk (2x)
Maar Heineken bier (2x)
En van je hela hela hela holala hee!
Laat me raden, die moet ze weg laten vliegen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:38 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een vogeltje op haar schouder vol met onzekerheid.
deur staat nog open van dat hutje op de berg, zou Jaap dan toch gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vogeltje heet vast en zeker Huub.
Daar boven op die bergquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ken hem ook, maar dan anders
Daar boven op die berg (2x)
Daar woont een oud wijf (2x)
Die maakt voor een kwartje (2x)
Je pikkie lekker stijf (2x)
en van je hela hela hela holla hee!
The dutch mountains?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
Hoe heet die berg waar jullie bovenop zitten, kom ik ook even langs, gezellie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |