Het is dat ze geen van der Sluys heet maar ze had zo het jongere zusje kunnen zijn. En idd een verademing.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh!
Sprekend!
En eens een vrouw die gewoon zonder zorgen gaat ontbijten.
Niet eerst 20 lagen make-up op, verademing!
Ik zie een kruisje clairequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:54 schreef Starlie het volgende:
Ik weet inmiddels op wie ik Claire vind lijken...
Op Sophie Dahl.
[ afbeelding ]
Raar hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vind de verslaggeving hier zeer niet objectief richting het lieve Reiki kind.
Amanda is weer ziek ( lees kater) en Brian zal wel naast haar liggen, gokje hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:14 schreef Varen het volgende:
Waar zijn B en A?
Jaap heeft zijn contract pas nog helemaal doorgespit, Huub heeft zijn contract al 1 jaar niet gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:24 schreef jassy het volgende:
Jaap denkt dat als het huis vrij komt en er nog maar 3 bewoners zijn de boetes vanzelf wel worden kwijtgescholden. Interessant gesprek overigens over de contracten die ze hebben getekend!
Er is nog geen breif geweest maar Huub heeft aan persoonlijk bezit gezeten dus verwacht wel een boete, alco verbod heeft hij al uitgesproken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:22 schreef Varen het volgende:
Heeft Huub nou een boete gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |