Dat heeft ze 5 jaar terug in Teasers al een keer gedaan dus dat hoeft voor mij niet meer, maar misschien zijn er andere gegadigden?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gooi er nog 1 bij en ze doet d'r truitje voor je uit.
Ik weet van nietsquote:
Terwijl Lieke nu net op haar tiet ging liggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:12 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt Claire echt een tiep om lesbisch te zijn!
Ze bedoelt niets met die opmerking............
Dat is zo lang geleden dat weet ik niet meer, ik dacht Brian, Huub ,Lieke en Amandel ?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Wie waren wanneer in een parenclub?
En waren ze daar echt aan het paren?
waren ze ook niet, was een grapje.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
LOL, ik ben inderdaad vergeten [DGK] ervoor te zetten.... dat schrikt meestal nogal af ....quote:Op maandag 7 januari 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Nostalgist, wat een TT... het wordt vast een topic met een hoog aantal views
Lekker snel
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft ze 5 jaar terug in Teasers al een keer gedaan dus dat hoeft voor mij niet meer, maar misschien zijn er andere gegadigden?
Hoog tijd om weer te vullen danquote:Op maandag 7 januari 2008 23:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amandas glas is helemaal leeg
Heeft vast een diepere betekenis...ze mist haar moeder of zo...ze doet bij amanda ook niet anders.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Terwijl Lieke nu net op haar tiet ging liggen.
Brian - Amanda - Huub - Lieke zouden een dagje gaan powerboat-racen. De organisator was belaagd met e-mails (VOL ?) en cancelde de middag. Dat werd in eerste instantie niet in de villa verteld en ze zijn gewoon weggegaan. Pas 's-avonds bleek dat ze 'n tijdje in een parenclub hebben gezeten om de tijd door te brengen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
Er is geen enkel ander subforum met COSsen.. dus DGK ervoor lijkt me overbodigquote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
LOL, ik ben inderdaad vergeten [DGK] ervoor te zetten.... dat schrikt meestal nogal af ....
Uiteraard!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:16 schreef Leandra het volgende:
Kan deze link misschien nog ff in de OP??
Exclusief meidenfeest in de Gouden Kooi
Nee hoor dat vertelde ze toen voor de grap.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian - Amanda - Huub - Lieke zouden een dagje gaan powerboat-racen. De organisator was belaagd met e-mails (VOL ?) en cancelde de middag. Dat werd in eerste instantie niet in de villa verteld en ze zijn gewoon weggegaan. Pas 's-avonds bleek dat ze 'n tijdje in een parenclub hebben gezeten om de tijd door te brengen.
Ze zijn geen van tweeen vies van lesbische sex.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef diedirk het volgende:
Tjezus wat wordt het een hoerentent daar zeg.
Als Amanda of Lieke trouwens iets doen die dag dan komt het duidelijk door drang van achter, ze hebben beide vaak aangegeven niks voor vrouwen te voelen of te willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |