Jee datum's zegt ie... als ik ergens slecht in ben is het wel datum en leeftijden.... Ik kwam er woensdagavond pas achter dat ik 43 was geworden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, roep maar ..... Als je een datum weet kan ik heel snel zoeken. M'n archief bevat 'slechts' 27.000 caps van DGK - geplaatst op FOK (en voorheen VOL) en een deel nooit geplaatst (slechte cap, was al door 'n ander gepost, doublure, of ik had gewoon geen zin)
Dat ie Gaby weer had uitgenodigd en dat Nena zo verbaasd was... Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik geloof niet dat ze het gemeen bedoelde. Het was pesten over en weer. Ze baalde niet dat hij er goed mee omging, dat vond ze ook weer lachen.
Klopt. Het was beslist niet gemeen. In die tijd werd "het spel" nog echt subtiel gespeeld ...... Lekker pesten en elkaar op een leuke manier dwars zitten (punten verstoppen in de schoenen van Stephan - hoewel Brian toen dus al een sneaky type was).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik geloof niet dat ze het gemeen bedoelde. Het was pesten over en weer. Ze baalde niet dat hij er goed mee omging, dat vond ze ook weer lachen.
En 10 kilo zwaarder. Hij ziet er toch ook niet uit. lolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:01 schreef avonne het volgende:
Kerst 2006, en 20 jaar jonger
[ afbeelding ]
Stuur me maar een PM .... ik zal morgen wel antwoordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Jee datum's zegt ie... als ik ergens slecht in ben is het wel datum en leeftijden.... Ik kwam er woensdagavond pas achter dat ik 43 was geworden...![]()
Maar met zoveel Caps zit er vast op elke dag wel 1 bij... Ik wil ze allemaal wel...
Ja dat subtiele trappen ze bijna niet meer in. Het moet natuurlijk ook erg uitvergroot worden voor TV anders snappen ze er daar geen reet van.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Het was beslist niet gemeen. In die tijd werd "het spel" nog echt subtiel gespeeld ...... Lekker pesten en elkaar op een leuke manier dwars zitten (punten verstoppen in de schoenen van Stephan - hoewel Brian toen dus al een sneaky type was).
Denk ook aan de stemming voor de Nieuwjaarsduik in Scheveningen. Ineens "gunden" ze het allemaal en unaniem aan Huub ..... Dat was dissen met hoofdletters.
Wel een hele gave cap ...... Nog een beetje vet op z'n wangenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:01 schreef avonne het volgende:
Kerst 2006, en 20 jaar jonger
[ afbeelding ]
Toen konden ze dat subtiele toch ook op TV brengen. Rond Kerst in dat jaar gingen de kijkcijfers ineers ook met sprongen omhoog.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat subtiele trappen ze bijna niet meer in. Het moet natuurlijk ook erg uitvergroot worden voor TV anders snappen ze er daar geen reet van.
Morgen Lobasco, ik vind van wel. Maar je koffie slaat ik even af want ik moet zo echt gaan slapen.quote:
Op welke post reageer je ? De laatste tijd quote je niet meer en zijn jouw reacties soms zoekplaatjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:12 schreef avonne het volgende:
een cap van Scanman, helaas zijn vele van hem door de (hoenoemjedat) linksite gewist
Ik heb altijd weinig naar de TV uitzendingen gekeken. BB zag ik elke avond... maar DGK uitzendingen maken me vaak kwaad. In de laatste weken van Natasia ben ik afgehaakt. Ik kon dat wijf niet meer luchten of zien en daarna het drama Dennis/Nadia.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen konden ze dat subtiele toch ook op TV brengen. Rond Kerst in dat jaar gingen de kijkcijfers ineers ook met sprongen omhoog.
Ja dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 04:18 schreef Lobasca het volgende:
Truste Avon![]()
Ja Roevka, ik vind dit soort dingen altijd gezellig lezen, even herinneringen ophalen
Deze beelden zijn previews van een TV-uitzending en kun je als niet door mij gemanipuleerde caps beschouwen. Het zijn de werkelijke beelden. De geloofwaardigheid van DGK daalt al enige tijd. Indien situatie's zoals op deze beelden worden toegestaan ("Het is mooie TV") lijkt mij het einde van DGK erg nabij ....... Spelregels ????quote:Op dinsdag 8 januari 2008 05:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of deze, vermoedelijk vandaag op TV, dus een paar dagen geleden opgenomen. Dit is overduidelijk fysiek geweld en daarop staat een vooraf duidelijk afgesproken sanctie :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze beelden zijn van de eerste Lik-ruzie van 3 januariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Om volstrekt onduidelijke oorzaken kan ik Clipser nooit direct afspelen wel wel via andere sites
Deze situatie pikte ik op van twee dagen geleden ..... Omdat De Brief voor Huub nog moet komen, kunnen ze dit nog makkelijk meenemen ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je bij wijze van uitzondering een keer www.tinypic.comquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Er loop een vreemde gast door het huis. Ik heb Caps maar photbucket is down.
Goeiemorgen, bedoel je Thijs de poets?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Dat is toch gewoon die huishouder Thijs ?? Hij meldde iig dat Herma en sharon ziek zijn en dat ze het alleen met hem moesten doen vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Dat zou heel goed kunnen. Voor mij is ie vreemd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen, bedoel je Thijs de poets?
bedank voor een gezellige nachtCOS.
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je bij wijze van uitzondering een keer www.tinypic.com
Tinypic is cool!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...Wat maf.
Maar Thijs de Poets dus.....
[ afbeelding ]
Toch schandalig dat mannen in deze tijd nog steeds vrouwenwerk doen....
Nena had daaron zooooo gelijk....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tinypic is cool!
En zul je zien dat Lieke straks een heuse mannentaak wil doen, zoals de vuilnis buitenzetten.
Vrouwtje nietsinhetvest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een verademing om 's morgens naar Claire te kijken, itt nada met haar nepmaniertjes..
Een klassieker, Nena en de vuilniszak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena had daaron zooooo gelijk....![]()
In het kader van herinneringen ophalen.
Die is geweldig....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een klassieker.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...Wat maf.
Maar Thijs de Poets dus.....
[ afbeelding ]
Toch schandalig dat mannen in deze tijd nog steeds vrouwenwerk doen....
Ze kan ook echt niets goed doen hè?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Wat lief van Lieke dat ze Thijs helpt, echt nobel van haar.
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we hier op Fok een gezamelijke aktie opstarten... het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd.. schande, pure onderdrukking... heb je de redactie al gebeld en gemaild??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |