deze beelden zijn van de eerste Lik-ruzie van 3 januariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 05:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Om volstrekt onduidelijke oorzaken kan ik Clipser nooit direct afspelen wel wel via andere sites
Deze situatie pikte ik op van twee dagen geleden ..... Omdat De Brief voor Huub nog moet komen, kunnen ze dit nog makkelijk meenemen ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je bij wijze van uitzondering een keer www.tinypic.comquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Er loop een vreemde gast door het huis. Ik heb Caps maar photbucket is down.
Goeiemorgen, bedoel je Thijs de poets?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Dat is toch gewoon die huishouder Thijs ?? Hij meldde iig dat Herma en sharon ziek zijn en dat ze het alleen met hem moesten doen vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef akveor het volgende:
Dat zou heel goed kunnen. Voor mij is ie vreemd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen, bedoel je Thijs de poets?
bedank voor een gezellige nachtCOS.
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je bij wijze van uitzondering een keer www.tinypic.com
Tinypic is cool!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...Wat maf.
Maar Thijs de Poets dus.....
[ afbeelding ]
Toch schandalig dat mannen in deze tijd nog steeds vrouwenwerk doen....
Nena had daaron zooooo gelijk....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tinypic is cool!
En zul je zien dat Lieke straks een heuse mannentaak wil doen, zoals de vuilnis buitenzetten.
Vrouwtje nietsinhetvest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat een verademing om 's morgens naar Claire te kijken, itt nada met haar nepmaniertjes..
Een klassieker, Nena en de vuilniszak.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena had daaron zooooo gelijk....![]()
In het kader van herinneringen ophalen.
Die is geweldig....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een klassieker.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks... Ik hoef me niet eens te regiestreren...Wat maf.
Maar Thijs de Poets dus.....
[ afbeelding ]
Toch schandalig dat mannen in deze tijd nog steeds vrouwenwerk doen....
Ze kan ook echt niets goed doen hè?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Wat lief van Lieke dat ze Thijs helpt, echt nobel van haar.
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we hier op Fok een gezamelijke aktie opstarten... het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd.. schande, pure onderdrukking... heb je de redactie al gebeld en gemaild??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |