Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allen!
En Kinga - GEFELICITEERD!
Raar verhaal van de moeder van Lieke.........?
Ze is meteen naar huis kunnen gaan, krijgt over en maand de uitslag en het is goed?
Begrijp er niets van![]()
De reden waarom ik het niet begrijp - bij mij is in mei 2007 kanker met uitzaaiingen geconstateerd en als er echt iets mis is, gaat de molen bijzonder snel. Zo snel, dat je nauwelijks tijd hebt om je iets te beseffen.
Zei die dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
Vertel, wat zei Jaap?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
net zo nieuwsgierig als wijquote:Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Kahaarin![]()
Even terug: Leuk tv moment, Lieke, Brian en Amanda lezen de post mee met Mike, zo lief.![]()
[ afbeelding ]
Lieke heeft een opname gemaakt voor de misterverkiezing samen met..............Jaap dacht ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.quote:
Vanwege de Brief ? Dat is natuurlijk allemaal op de bank zitten en vanzelfsprekend een TV-momentquote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
helaas zijn nek nog nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Goh dat durfde ze nou nooit bij Brian te zeggen en die heeft toch vaker wat gebroken.
Dus de oplichting van Talpa heeft nooit plaatsgevonden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.
Het tv maken is belangrijk verder niks ( lees een hoop gescript dus).
Amanda en Brian dekken elkaar voor dekking om zo door te stomen naar de finale, daar heeft Zdngmw dus voor gezorgd.
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt is een brief lezen en afpakken een ernsiger vergrijp dan je vriendin wurgen met de doucheslang.
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
net zo nieuwsgierig als wij
helaas moest ik het missen vanwege het kroketten bakken.
Nog wat interessants erbij?
Disana, hoe vond je de reactie van Mike?
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt is een brief lezen en afpakken een ernsiger vergrijp dan je vriendin wurgen met de doucheslang.
Tsja, dat weet je bij Jaap dus nooit. Ik denk dat het idd een verhaallijn was.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus de oplichting van Talpa heeft nooit plaatsgevonden?
Vergeet niet het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Inderdaad, sluit ik me volledig bij aan, veel sterkte.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.
Was dan vast ter compensatie, omdat Brian het adres van Cora over de streams had gegooid...of dat moet ook weer script zijn geweestquote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je bij Jaap dus nooit. Ik denk dat het idd een verhaallijn was.
Wat een gore kop heeft hij zo, bah.quote:
Ieuw, dit is echt de lelijkste cap (van zijn hoofd) tot nu toe..quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.
En trouwens, ik heb weinig verstand van honden, maar je kunt ze dingen toch ook weer afleren?
Dilana is een kruising van meerdere rassen, waaronder een Rottweiler, zou dus ook 'gewoon' een vals beest kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.
En trouwens, ik heb weinig verstand van honden, maar je kunt ze dingen toch ook weer afleren?
Het beenveegje van Nena.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.
Weet ik het (ben geen hondenmens)quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen? Een kat er voor houden en zeggen "af"?
Na 3 mislukte pogingen overleeft de vierde het misschien wel?
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek he, dat doet Huub nou nooit .........quote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef Disana het volgende:
Voor iemand die helemaal klaar is met Huub, is Lieke opnieuw wel erg vrolijk als ze hem kan pesten.
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dilana is een kruising van meerdere rassen, waaronder een Rottweiler, zou dus ook 'gewoon' een vals beest kunnen zijn.
Klopt, ik heb een teckel. Hij is te klein om katten te killen maar als hij de kans kreeg zou hij het doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.
Ben ook geen kenner, maar sluit me aan bij Noekje, aangelijnd houden die hap.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?
Hmm. Ik denk niet dat Mikey Dilana altijd/vaak heeft aangelijnd.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.
ik had van Huub begrepen dat hij het er wel moeilijk mee had.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gek he, dat doet Huub nou nooit .........
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?
Doet me denken aan het anti-olifanten poeder.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.
Hier ook al niet (hij heeft hier ook gezeten)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.
Joehoe Lieke! Hij zit achter je... ssst!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke zoekt Mister Gouden Kooi
Klopt, goed onthoudenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan het anti-olifanten poeder.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.
Onze Mike kent inmiddels aardig goed de weg in huis en keuken voor iemand die op de straat leeftquote:
Nu maar hopen dat hij noooooooooooooooooooit meer wakker wordt!quote:
Je hebt kennelijk een enorm vooruitziende blik en doorziet alle scripts van de FEBO met het grootste gemak, ik stel voor dat je ze een open sollicitatie stuurt, want iemand die alles zo makkelijk doorziet kan zelf waarschijnlijk nog betere scripts schrijven.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.Eerst tranen met tuiten,daarna een moeder op bezoek die het nergens over wil hebben maar komt het toch ter sprake en daarna Lieke die weer heel gewoon doet tot vandaag de uitslag komt.Ik wou vanmiddag al neerzetten "wedden dat ze niks mankeert?"
Zeg nou zelf,als ik zoiets hoor wil ik gelijk weg.Geen geld ter wereld kan mijn moeder vervangen.Vanaf het begin wist ik dat het nep was.
Net als bij Huub toendertijd met zijn coach.Ik heb hem nooit meer over de persoon zelf iets horen zeggen.
Wat ik nog viezer vind in dit script,als het idd een script is,dat de febo schijnbaar over lijken gaat en spot met erge ziekten.
Trouwens kan iemand mij vertellen of die aflevering van Jensen nou al is geweest?
Die coach zullen ze inmiddels wel zonder Huub hebben begraven, want die was overleden en moet hij het er constant over hebben dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.Eerst tranen met tuiten,daarna een moeder op bezoek die het nergens over wil hebben maar komt het toch ter sprake en daarna Lieke die weer heel gewoon doet tot vandaag de uitslag komt.Ik wou vanmiddag al neerzetten "wedden dat ze niks mankeert?"
Zeg nou zelf,als ik zoiets hoor wil ik gelijk weg.Geen geld ter wereld kan mijn moeder vervangen.Vanaf het begin wist ik dat het nep was.
Net als bij Huub toendertijd met zijn coach.Ik heb hem nooit meer over de persoon zelf iets horen zeggen.
Wat ik nog viezer vind in dit script,als het idd een script is,dat de febo schijnbaar over lijken gaat en spot met erge ziekten.
Trouwens kan iemand mij vertellen of die aflevering van Jensen nou al is geweest?
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Bijna niemand durft het te zeggen maar ik denk echt aan een script en daar word ik dus kotsmisselijk van.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.
I beg to differ!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk een enorm vooruitziende blik en doorziet alle scripts van de FEBO met het grootste gemak, ik stel voor dat je ze een open sollicitatie stuurt, want iemand die alles zo makkelijk doorziet kan zelf waarschijnlijk nog betere scripts schrijven.
En verder komt het natuurlijk nooit voor dat een situatie bij een operatie toch mee lijkt te vallen...
Was het maar waarquote:Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk een enorm vooruitziende blik en doorziet alle scripts van de FEBO met het grootste gemak, ik stel voor dat je ze een open sollicitatie stuurt, want iemand die alles zo makkelijk doorziet kan zelf waarschijnlijk nog betere scripts schrijven.
En verder komt het natuurlijk nooit voor dat een situatie bij een operatie toch mee lijkt te vallen...
Ja!!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Die Claire lijkt op die bitch van as the world turns.Carry ofzo.Hoop dat ze net zo goed is.
Ja ze nam het op voor Huub en dat mag niet .quote:Op maandag 7 januari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
huh... Brian strijkt Claire door het haar....
Het is al even geleden dat hij echt vrouwenhaar heeft gevoeld.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
huh... Brian strijkt Claire door het haar....
Het gaat er inderdaad al lang niet meer om om het uit te praten maar alleen maar wie er gelijk heeft. Eindeloos gemekker .. komt geen einde aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een saai gezever. Lieke zal toch niet toegeven en Huub wil z'n gelijk halen. Wie gelijk heeft zal me worst wezen, maar wel graag nu meteen ophouden. Het wordt vervelend iedere keer hetzelfde te moeten horen.
Nou hij ziet er inderdaad stukken beter uit!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is al 10 jaar jonger geworden in de Kooi, maar is nog lang geen 38 !
De reacties van Lieke en haar moeder passen toch helemaal bij deze mensen?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Bijna niemand durft het te zeggen maar ik denk echt aan een script en daar word ik dus kotsmisselijk van.
Jensen kun je shaken, die aflevering krijgen ze nooit te zien, dat heeft Huub al gezegd.
Zal ook wel gescript zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 19:30 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad al lang niet meer om om het uit te praten maar alleen maar wie er gelijk heeft. Eindeloos gemekker .. komt geen einde aan.
It's over, get over it! Move on!
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is al even geleden dat hij echt vrouwenhaar heeft gevoeld.
Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De reacties van Lieke en haar moeder passen toch helemaal bij deze mensen?
Hier wordt zo vaak gesproken over het Spartaanse gedrag van Lieke.
Waar denken jullie, dat dit vandaan komt? Mensen, die zo in het leven staan hangen zulke dingen liever niet aan de
grote klok en proberen sterk te blijven. Zo ook haar moeder dus, die haar leed lijkt mij niet uitgesmeerd over deze Cossen hoeft terug te lezen.
Niet onbegrijpelijk, dat zij niet alles hardop wilde bespreken met Lieke met al die camera's er bij.
Iedereen, die zo'n bericht krijgt, schrikt zich te pletter en is bijzonder opgelucht, als het toch mee blijkt te vallen.
Jammer, dat nu alles hier als script gezien wordt.
Zo ver als ik Lieke haar moeder hier heb meegekregen, denk ik niet, dat zij zich voor zoiets als een script leent!!!
En dan komt ze nog met een metafoor ook.Word zo moe van die zeikstem.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
Toch heeft Huub een punt. Lieke zegt dat ze al maanden klaar is met Huub maar toch is ze doorgegaan met de relatie.
Zelfs na de "relatietherapie" heeft ze gezegd dat ze van Huub houdt maar toch gaat ze door met Huub.
Dat kan ik ook niet volgen.
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer wordt die bobbel op Amandas onderlip nou verwijderd middels een echte lip-o-suctie ?
Vraag 1 : Grote kansquote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Is het zeker dat er vanavond een boetebrief komt of mag ik een kop koffie nemen bij een speculaasje?
Thanks!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraag 1 : Grote kans
Vraag 2 : Ja, zelfs twee speculaasjes (alleen vandaag)
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.
Wil je hiermee suggereren dat haar ene hersencel in haar mond zit ?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.
Ja Lieke is erg goed in het laten uitpraten etc. van mensen...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef blomst het volgende:
Hebben ze het over Huub zijn gedrag naar Quinten toe, en dan begint Lieke opeens over iets anders.
Wie zegt dat andere users geen kennis van zaken hebben, dat vind ik nogal laatdunkend. Het feit dat Lieke het er niet over wilde hebben, de brief en het bezoek van haar zus die niks vertelde is in mijn gevoel nogal vreemd.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...
En nee, Lieke d'r moeder is geen deelnemer aan DGK, dus de suggestie alleen al dat het een script zou zijn is ronduit beledigend tegenover haar.
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:33 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...
En nee, Lieke d'r moeder is geen deelnemer aan DGK, dus de suggestie alleen al dat het een script zou zijn is ronduit beledigend tegenover haar.
Ik suggereer niks en het kan net zo goed zijn dat die ene cel tussen haar benen zitquote:Op maandag 7 januari 2008 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat haar ene hersencel in haar mond zit ?![]()
![]()
Ach deuren eruit slaan hoort ook niet.En heeft nooit iemand hier iets vernield in een boze bui.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo'n schoenafdruk op de muur.
Wie haalt zoiets in zijn kop in zijn eigen huis?
Ik vind dat niet normaal hoor. Ook niet als je dit in een dronken bui doet.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Huub. Alles recht praten, wat krom is
Altijd gelijk willen hebben. Dingen verdraaien Dominant aanwezig zijn in ALLE gesprekken en nog veel meer.
Aan de toon van zijn stem kan je horen of hij aan het manipuleren is, of dat hij het meent, of dat hij aan het liegen is.
Idd Brian maakt er een sport van dat huis te slopen, en dan staat er een voetafdruk en gaat men huilen.. Bizar..quote:Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach deuren eruit slaan hoort ook niet.En heeft nooit iemand hier iets vernield in een boze bui.
Ja. Vind ik eigenlijk ook. Ik vind het diep treurig, dat andere mensen, die niets met de Gouden Kooi te maken (willen) hebben. Willens en wetens hier toch bij betrokken worden. En ja, dan laat je ook wel eens een veertje vallen.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:42 schreef Dynabite het volgende:
[..]
ronduit belachelijk zoals Beequeen hierover praat
Wedden dat er van die paupers zijn die hem al aan de muur hebben hangen of hem op zijn minst gaan kopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
De DGK kalender is binnen, wat een vod.
Verbaasde mij er ook al over...een tafel omver gooien, een glazen deur eruit gooien (en geen 1 keer), meerdere keren glaswerk stukgooien...Amanda leren hoe ze moet douchen...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd Brian maakt er een sport van dat huis te slopen, en dan staat er een voetafdruk en gaat men huilen.. Bizar..
Nou nou,geef BQ de schuld maar.Ik begon hier over maar schijnbaar moet je de hele dag meedoen om mee te mogen praten.Ik lees hier af en toe hoe er over mensen daar word gesproken en daar ben ik maar heilig bij maar sorry als het verkeerd overkomt.quote:
Ik heb genoeg gezien van DGK om dit te denken. Het eerste wat in mij opkomt is de dood van de vader van Syl, uitgemolken als de pest.quote:
Heb ooit voor een project sporen gefotografeerd, dit is een mooi exemplaar!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eergisteren heeft Huub zich nogal verzet toen de beveiliging hem uit de villa wilde sleuren. Naast Amanda zie je zijn schoenafdruk op de muur onder de twee plasma's ......
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van DGK om dit te denken. Het eerste wat in mij opkomt is de dood van de vader van Syl, uitgemolken als de pest.
Nu ga ik verder met Commentaar op Streams en niet op users.
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wedden dat er van die paupers zijn die hem al aan de muur hebben hangen of hem op zijn minst gaan kopen?
aan de pammetjes..quote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is onze poolboy gebleven nu is nodig is ?
Het zat zelfs in de TV uitzendingquote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef carloe34 het volgende:
[..]
Nou nou,geef BQ de schuld maar.Ik begon hier over maar schijnbaar moet je de hele dag meedoen om mee te mogen praten.Ik lees hier af en toe hoe er over mensen daar word gesproken en daar ben ik maar heilig bij maar sorry als het verkeerd overkomt.
Blijft bij mij staan dat Lieke haar moeder niet mee speelt maar Lieke wel.En de bewoners zie ik tot alles in staat.
Was het ook niet zo dat Lieke haar moeder niet wouy dat er over gesproken werd maar Lieke on stream toch over dit onderwerp sprak?Is de febo ineens heilig verklaart?
Omdat je weet waar dat muurtje naast de gang naar de voordeur staat, kun je ook een goed beeld vormen hoe hevig Huub zich verzet moet hebben ...... En waarom de scharnieren van de voordeur zijn uitgescheurd !quote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb ooit voor een project sporen gefotografeerd, dit is een mooi exemplaar!
ahhh jij kijkt pas 3 dagen!.........langer dan let je niet op!, het halve huis is er al aan!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Altijd gelijk willen hebben. Dingen verdraaien Dominant aanwezig zijn in ALLE gesprekken en nog veel meer.
Aan de toon van zijn stem kan je horen of hij aan het manipuleren is, of dat hij het meent, of dat hij aan het liegen is.
jazeker die 3 en 2 % sms'ersquote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wedden dat er van die paupers zijn die hem al aan de muur hebben hangen of hem op zijn minst gaan kopen?
Dat moestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom renden ze nou zo hard met z'n allen naar kantoor?
Dat moestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom renden ze nou zo hard met z'n allen naar kantoor?
Pffff. Ik ga het maar even uitleggen over die schoenafdruk.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ahhh jij kijkt pas 3 dagen!.........langer dan let je niet op!, het halve huis is er al aan!
Zoals Brian al zei, na drie tot gruzelementen verworden deuren - Het ligt aan de scharnieren!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat je weet waar dat muurtje naast de gang naar de voordeur staat, kun je ook een goed beeld vormen hoe hevig Huub zich verzet moet hebben ...... En waarom de scharnieren van de voordeur zijn uitgescheurd !
hij is nu bad meester!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is onze poolboy gebleven nu is nodig is ?
Amanda!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
En voor dit vod moet je ¤14,95 neertellen?
[ afbeelding ]
Misschien is dat de reden waarom Brian die deur nooit heeft geprobeerd te mollen, de scharnieren zijn te goed, dit itt de deuren in de rest van het huis.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat je weet waar dat muurtje naast de gang naar de voordeur staat, kun je ook een goed beeld vormen hoe hevig Huub zich verzet moet hebben ...... En waarom de scharnieren van de voordeur zijn uitgescheurd !
Nog even off-t: Ik zit er ook vanaf het eerste uur bij, en de grootste smeerlappen zitten imo in dat 'hokje'. Uitspraken op dit forum komen, vind ik dan, niet uit een verdorven gedachtengang van een user maar uit een verwachting, doordat het 'hokje' al zo vaak acties heeft ondernomen of juist achterwege heeft gelaten, zodat een 'normaal' denkend mens steeds op het verkeerde been wordt gezet, vooral met walgelijke dingen die wij in het dagelijks leven NOOIT onbestraft zouden laten.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van DGK om dit te denken. Het eerste wat in mij opkomt is de dood van de vader van Syl, uitgemolken als de pest.
Nu ga ik verder met Commentaar op Streams en niet op users.
Wat staat er te gebeuren , een SL op stream 1 en 2. Het is maandag , zou zomaar een optreden kunnen zijn.
OMG, zijn er echt mensen die dit kopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
En voor dit vod moet je ¤14,95 neertellen?
[ afbeelding ]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Om straks over te lopen naar de Brian groep?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Claire blijft bij Jaap en Huub in de buurt hangen.
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uitquote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
Ik laat me af en toe meeslepen en ben het zo met je eens.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb begrip voor beide zijden van het verhaal en val niemand aan (buiten dat KUThok)
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
Brainless moet de Massage eerst op Flens uitproberen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:07 schreef Dark het volgende:
Amanda doet een powernapje en Brian is bij de buren?
Was je toe aan een nieuwe??quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
Oooh, lekker is dat he!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
nou doe je net alsof Brians acties goed gekeurd worden door "men"quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd Brian maakt er een sport van dat huis te slopen, en dan staat er een voetafdruk en gaat men huilen.. Bizar..
Brian ligt nu tegen die Pannenkoek op te rijden......en te smeken of ze nog leuke plannetjes voor hem hebben!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Brainless moet de Massage eerst op Flens uitproberen!
Heerlijk. Alleen de kleine kutstukjes vervolgens weer opruimen is een crime.quote:
Met de jaren ben ik wat rustiger geworden maar ik was heel blij met het goedkope sevies van Ikea.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub vindt haar heel aardig en sociaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef 2live het volgende:
Jaap lijkt wel erg gecharmeerd van Claire.
Je post hier heel vaak, dus moet je bijna wel weten op wie ik dan allemaal doel. En ik heb nergens geschreven dat MEN dat wel goedkeurd.. met die zin verwees ik naar iemand, en als je gewoon een beetje leest kan je daar zelf wel achterkomen lijkt me.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou doe je net alsof Brians acties goed gekeurd worden door "men"
Dát is nou pas bizar.
Weer zo'n trieste sturing vanuit dat hok achter die villa.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Jaap: We mogen niet echt ruzie maken of dingen kapot slaan totdat de kijkcijfers weer omlaag gaan.
Nee, mijn cp wist niets, maar die van dieenebart wist te vertellen dat ze nog steeds on the cage is.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
Copycat,
Heb je nog iets kunnen achterhalen over Debora Flens d'r positie?
Dat lijkt ze tot nu toe ook, maar ze is er te kort om er al iets zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vindt haar heel aardig en sociaal.
Ja en die boetes dan.Zijn ze voor jan lul gegeven.Ik zou zeggen schaf de stemrondes af en pest gewoon iedereen weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Dark het volgende:
Jaap hoopt dat de kijkcijfers zakken, dan mogen ze weer aan elkaars spullen zitten!
Als je met "men" niet de gemiddelde streamer bedoelt, en je bedoelt niet dat "men alleen bij Huub gaat huilen en niet bij Brian" dan weet ik het niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Je post hier heel vaak, dus moet je bijna wel weten op wie ik dan allemaal doel. En ik heb nergens geschreven dat MEN dat wel goedkeurd.. met die zin verwees ik naar iemand, en als je gewoon een beetje leest kan je daar zelf wel achterkomen lijkt me.
Goed plan, eens kijken of die vakantiegangers er dan nog zo rustig bij in bad gaan zitten!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en die boetes dan.Zijn ze voor jan lul gegeven.Ik zou zeggen schaf de stemrondes af en pest gewoon iedereen weg.
Don't shoot the messenger. Ik vind het ook te triest voor woorden.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n trieste sturing vanuit dat hok achter die villa.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
quote]Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de jaren ben ik wat rustiger geworden maar ik was heel blij met het goedkope sevies van Ikea.
Wie schreef er ook weer dat als Brian met de masage ging beginnen Amanda weggeroepen zou worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian komt bij de buren vandaan en begint meteen te koetsjiekoetsjie............yuck!
Amanda voelt zich weer eens niet lekker en denkt dat ze zo gaat slapen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik heb jou nooit gezegd dat ik Lieke ga masseren......oh, dat doe ik wel, dus dat klopt niet
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Er knippert iets op de plasma maar ze zien het niet.
Amanda moet van Brian blijkbaar met een smoes naar achter om iets te regelen.
Nee, niet gek. Bovendien vind ik Brian wel erg opgefokt voor iemand die zogenaamd alleen maar gaat masseren.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.
De verhaallijn A en B begint saai te worden. Ook is er nog een afspraak tussen B en A dat ze altijd samen blijven en op die manier dat hok willen winnen. Afspraken maken over de pot delen mag dus niet.
Die afspraak/regel hebben A en B nog NOOIT gehoord!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.
De verhaallijn A en B begint saai te worden. Ook is er nog een afspraak tussen B en A dat ze altijd samen blijven en op die manier dat hok willen winnen. Afspraken maken over de pot delen mag dus niet.
Mooie theorie : Op de Plasma stond dat Amanda een zender probleem had. Ze moest batterijen wisselen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Mike gaat zijn moeder bellen. Dit allemaal op aangeven van zijn mentor Brian.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
Jezus! De erotische massage voor Lieke door Brian gaat echt gebeuren he?
nou he?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet gek. Bovendien vind ik Brian wel erg opgefokt voor iemand die zogenaamd alleen maar gaat masseren.
of Michel..moeder vond het niet leuk dat Mikey het over zijn vader heeft gehad. Hij gaat binnenkort bij haar langs.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Mikey heet dus Michael (op zijn Hollands). Moeders klinkt alsof ze ook niet vies van een borreltje is.
Alles gaat zijn gangetje, moeder klinkt nogal vermoeid.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Mikey heeft zijn moeder aan de lijn.
Doei kahaarinquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vantussen, veel plezier verder!
Doei, doei, tot morgen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vantussen, veel plezier verder!
Bandje al terug geluisterd? Michel dus.....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ik verstond heel duidelijk Michael (op zijn Hollands uitgesproken). Geen Michel dus.
(Na 8 jaar zijn moeder aan de telefoon?)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio 'wil' ineens heel gemaakt met Mikey gaan schaken.
Wedden dat Japio het potje verliest en Mikey de PSP wint !
En vervolgens gaat de telefoon - z'n moeder .......
En dan zal Mikey wel vertrekken.
dit is en wordt een van de hoogte punten van het hokje. lamer dan lame! ( nep nee hoor )quote:Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef Dark het volgende:
Zoals Brian nu aan het doen is - nepper dan nep!!!!!!!!
Zou hij nou zelf niet in de gaten hebben, dat hij zichzelf compleet voor joker zet?
Hij was al de grootste joker van de kooi en doet er nu nog een schepje bovenop
Als die ergens een rat ziet denkt hij voortaan aan ..de RATquote:Op maandag 7 januari 2008 20:49 schreef Dark het volgende:
Ik hoop dat Kenneth hier meeleest en ziet wat een sneu figuur zijn broer doet!
ik weet een manager..............Brainless.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Na 8 jaar zijn moeder aan de telefoon?)
Ja, Mikey is Welkom Thuis , moeder is vandaag terug van vakantie, Mike kan dan opbellen,
jongere zus Natasja zorgt ervoor dat zij ook bij moeder is als Mike belt.,
(Zondag en Vandaag)
Mike: Het gaat druk worden nu ik snel weg ga, ik heb afkickverschijnselen,
daarom drink ik weer, ik ben erg onrustig, ik slaap al een paar nachten slecht.
ik wil hier eigenlijk blijven, iedereen is aardig voor me.
(Afloop)
Mike dolgelukkig met Dilana richting richting moeder in Delfzijl ?
(Verder?)
Klaar in DGK en dan, bibberen in de logeerkamer, drankflessen kopen bij de Aldi.....?
(Dag door komen?)
Bankje zitten in het park, Mike heeft eigenlijk een manager nodig, een soort Koos, de manager van Herma Brood.
Als dat inhoudt dat 'ie ook gelijk ende meteen dat pand verlaatquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik weet een manager..............Brainless.
Die RAT houden we er in, niks Brian meer .....follow Jewscky.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die ergens een rat ziet denkt hij voortaan aan ..de RAT
Ik word helemaal wild van dat oud-Nederlandsquote:Op maandag 7 januari 2008 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat 'ie ook gelijk ende meteen dat pand verlaat
Ik zat me net te bedenken dat ik daar liever voor bedank.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
Zal ik wat caps maken van de massage van Brian?
Ik ben vanaf nu geen Lieke Fan meer. Het is Nu klaar, Over .quote:Op maandag 7 januari 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd hoe de Liekefans dat ervaren.
Zelfs mijn man zit hier met verbazing naar te kijken en vraagt of Lieke inmiddels zwakzinnig is gewordenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoe laag kan Lieke nog zinken.Een massage door Brian toestaan.Ben benieuwd hoe de Liekefans dat ervaren.
Nou doe maar niet,moet al kotsen.Denk dat Huub nu achter verplicht moet kijken en dan naar binnen stormen.Kost hem dan wel weer een boete maar ach hij heeft er nog zo weinig.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat ik daar liever voor bedank.
Integrity is a commodity.
En die PI geldt voor alle betrokkenen bij deze vuige beelden.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de niet streamers die het niet geloven.....!
Ja , dank je Mokum020.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
Doet me denken aan een absoluut dieptepunt in mijn DGK beleving: hoe de RAT vieze geluiden uitte terwijl hij Nena haar kontje aan het bewerkstelligen wasquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de niet streamers die het niet geloven.....!
Mooi, je behoort nu tot de club van de niet integere Liekefamilie, wees welkom.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu geen Lieke Fan meer. Het is Nu klaar, Over .
Jij zit er ook al langer als vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Brian zo ook weer hijgen, zoals bij Nena ?
Samen met diequote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
sorry...FOK is te traag (werkt die smoes?)
Joh...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit er ook al langer als vandaag
Ik heb nu echt braakneigingen.quote:
Doe mij maar tien tubgirls, een dozijn andere girls en een zestal cups in plaats van deze walgelijke beelden. Anytime.quote:
Wat gebeurt er nu met zijn kruis?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Zou zijn kruis niet naar de ongewassen ...... van Amanda stinken?
Ach , in dat kleine kontje van Nena, dat meen je niet?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet me denken aan een absoluut dieptepunt in mijn
DGK beleving: hoe de RAT vieze geluiden uitte terwijl hij
Nena haar kontje aan het bewerkstelligen was![]()
Teiltjes zijn voortaan een afgezaagd item maar ik zou er een willen hebben ter grootte van een zwembadquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met dieas a charm
.
De benen en billen zijn gelukkig (vooralsnog?) bedekt.
En ja, ik geloof het ook zonder pics als daar verandering in komt!
Jij hebt het door.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
Dreigende toneelhaak voor Lieke, en zijn dit haar stuiptrekkingen ?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef avonne het volgende:
[..]
dat ziet er toch niet uit !!
Op bed moet het, potdomme !!
nee, nee, Nena hield de broek aan, knijpen en snuiven was hetquote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ach , in dat kleine kontje van Nena, dat meen je niet?
Endeldarm?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Zou zijn kruis niet naar de ongewassen ...... van Amanda stinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |