Don't shoot the messenger. Ik vind het ook te triest voor woorden.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n trieste sturing vanuit dat hok achter die villa.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
quote]Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de jaren ben ik wat rustiger geworden maar ik was heel blij met het goedkope sevies van Ikea.
Wie schreef er ook weer dat als Brian met de masage ging beginnen Amanda weggeroepen zou worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian komt bij de buren vandaan en begint meteen te koetsjiekoetsjie............yuck!
Amanda voelt zich weer eens niet lekker en denkt dat ze zo gaat slapen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik heb jou nooit gezegd dat ik Lieke ga masseren......oh, dat doe ik wel, dus dat klopt niet
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Er knippert iets op de plasma maar ze zien het niet.
Amanda moet van Brian blijkbaar met een smoes naar achter om iets te regelen.
Nee, niet gek. Bovendien vind ik Brian wel erg opgefokt voor iemand die zogenaamd alleen maar gaat masseren.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.
De verhaallijn A en B begint saai te worden. Ook is er nog een afspraak tussen B en A dat ze altijd samen blijven en op die manier dat hok willen winnen. Afspraken maken over de pot delen mag dus niet.
Die afspraak/regel hebben A en B nog NOOIT gehoord!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik denk dat er echt iets staat te gebeuren tussen Brian en Lieke? Lieke heeft vanaf dag 1 al de hots voor Brian, nu mag het van Flens.
De verhaallijn A en B begint saai te worden. Ook is er nog een afspraak tussen B en A dat ze altijd samen blijven en op die manier dat hok willen winnen. Afspraken maken over de pot delen mag dus niet.
Mooie theorie : Op de Plasma stond dat Amanda een zender probleem had. Ze moest batterijen wisselen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en Mike gaat zijn moeder bellen. Dit allemaal op aangeven van zijn mentor Brian.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:42 schreef Mokum020 het volgende:
Jezus! De erotische massage voor Lieke door Brian gaat echt gebeuren he?
nou he?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, niet gek. Bovendien vind ik Brian wel erg opgefokt voor iemand die zogenaamd alleen maar gaat masseren.
of Michel..moeder vond het niet leuk dat Mikey het over zijn vader heeft gehad. Hij gaat binnenkort bij haar langs.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Mikey heet dus Michael (op zijn Hollands). Moeders klinkt alsof ze ook niet vies van een borreltje is.
Alles gaat zijn gangetje, moeder klinkt nogal vermoeid.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Mikey heeft zijn moeder aan de lijn.
Doei kahaarinquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vantussen, veel plezier verder!
Doei, doei, tot morgen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga er vantussen, veel plezier verder!
Bandje al terug geluisterd? Michel dus.....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Disana het volgende:
Ik verstond heel duidelijk Michael (op zijn Hollands uitgesproken). Geen Michel dus.
(Na 8 jaar zijn moeder aan de telefoon?)quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio 'wil' ineens heel gemaakt met Mikey gaan schaken.
Wedden dat Japio het potje verliest en Mikey de PSP wint !
En vervolgens gaat de telefoon - z'n moeder .......
En dan zal Mikey wel vertrekken.
dit is en wordt een van de hoogte punten van het hokje. lamer dan lame! ( nep nee hoor )quote:Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef Dark het volgende:
Zoals Brian nu aan het doen is - nepper dan nep!!!!!!!!
Zou hij nou zelf niet in de gaten hebben, dat hij zichzelf compleet voor joker zet?
Hij was al de grootste joker van de kooi en doet er nu nog een schepje bovenop
Als die ergens een rat ziet denkt hij voortaan aan ..de RATquote:Op maandag 7 januari 2008 20:49 schreef Dark het volgende:
Ik hoop dat Kenneth hier meeleest en ziet wat een sneu figuur zijn broer doet!
ik weet een manager..............Brainless.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Na 8 jaar zijn moeder aan de telefoon?)
Ja, Mikey is Welkom Thuis , moeder is vandaag terug van vakantie, Mike kan dan opbellen,
jongere zus Natasja zorgt ervoor dat zij ook bij moeder is als Mike belt.,
(Zondag en Vandaag)
Mike: Het gaat druk worden nu ik snel weg ga, ik heb afkickverschijnselen,
daarom drink ik weer, ik ben erg onrustig, ik slaap al een paar nachten slecht.
ik wil hier eigenlijk blijven, iedereen is aardig voor me.
(Afloop)
Mike dolgelukkig met Dilana richting richting moeder in Delfzijl ?
(Verder?)
Klaar in DGK en dan, bibberen in de logeerkamer, drankflessen kopen bij de Aldi.....?
(Dag door komen?)
Bankje zitten in het park, Mike heeft eigenlijk een manager nodig, een soort Koos, de manager van Herma Brood.
Als dat inhoudt dat 'ie ook gelijk ende meteen dat pand verlaatquote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik weet een manager..............Brainless.
Die RAT houden we er in, niks Brian meer .....follow Jewscky.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die ergens een rat ziet denkt hij voortaan aan ..de RAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |