Dat moestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom renden ze nou zo hard met z'n allen naar kantoor?
Dat moestquote:Op maandag 7 januari 2008 19:58 schreef Katewalker het volgende:
Waarom renden ze nou zo hard met z'n allen naar kantoor?
Pffff. Ik ga het maar even uitleggen over die schoenafdruk.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ahhh jij kijkt pas 3 dagen!.........langer dan let je niet op!, het halve huis is er al aan!
Zoals Brian al zei, na drie tot gruzelementen verworden deuren - Het ligt aan de scharnieren!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat je weet waar dat muurtje naast de gang naar de voordeur staat, kun je ook een goed beeld vormen hoe hevig Huub zich verzet moet hebben ...... En waarom de scharnieren van de voordeur zijn uitgescheurd !
hij is nu bad meester!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is onze poolboy gebleven nu is nodig is ?
Amanda!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
En voor dit vod moet je ¤14,95 neertellen?
[ afbeelding ]
Misschien is dat de reden waarom Brian die deur nooit heeft geprobeerd te mollen, de scharnieren zijn te goed, dit itt de deuren in de rest van het huis.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat je weet waar dat muurtje naast de gang naar de voordeur staat, kun je ook een goed beeld vormen hoe hevig Huub zich verzet moet hebben ...... En waarom de scharnieren van de voordeur zijn uitgescheurd !
Nog even off-t: Ik zit er ook vanaf het eerste uur bij, en de grootste smeerlappen zitten imo in dat 'hokje'. Uitspraken op dit forum komen, vind ik dan, niet uit een verdorven gedachtengang van een user maar uit een verwachting, doordat het 'hokje' al zo vaak acties heeft ondernomen of juist achterwege heeft gelaten, zodat een 'normaal' denkend mens steeds op het verkeerde been wordt gezet, vooral met walgelijke dingen die wij in het dagelijks leven NOOIT onbestraft zouden laten.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien van DGK om dit te denken. Het eerste wat in mij opkomt is de dood van de vader van Syl, uitgemolken als de pest.
Nu ga ik verder met Commentaar op Streams en niet op users.
Wat staat er te gebeuren , een SL op stream 1 en 2. Het is maandag , zou zomaar een optreden kunnen zijn.
OMG, zijn er echt mensen die dit kopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
En voor dit vod moet je ¤14,95 neertellen?
[ afbeelding ]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo'n schoenafdruk op de muur.
Wie haalt zoiets in zijn kop in zijn eigen huis?
Ik vind dat niet normaal hoor. Ook niet als je dit in een dronken bui doet.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Huub. Alles recht praten, wat krom is
Altijd gelijk willen hebben. Dingen verdraaien Dominant aanwezig zijn in ALLE gesprekken en nog veel meer.
Aan de toon van zijn stem kan je horen of hij aan het manipuleren is, of dat hij het meent, of dat hij aan het liegen is.
Om straks over te lopen naar de Brian groep?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Claire blijft bij Jaap en Huub in de buurt hangen.
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uitquote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
Ik laat me af en toe meeslepen en ben het zo met je eens.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb begrip voor beide zijden van het verhaal en val niemand aan (buiten dat KUThok)
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
Brainless moet de Massage eerst op Flens uitproberen!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:07 schreef Dark het volgende:
Amanda doet een powernapje en Brian is bij de buren?
Was je toe aan een nieuwe??quote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach elke gek zijn gebrek... ik heb hier eens een TFT monitor door een ruit geggooid en de tafel er achteraan. Beetje balen achteraf dat wel, want er was niemand die dat voor mij vergoede.
Oooh, lekker is dat he!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gat in de deur van mijn 'boekenkamer' herinnert me nog elke dag aan die keer dat ik zo over de zeik was dat ik er tegenaan schopte. Ben ik boos, dan moet iets het ontgelden. Vandaar dat ik maar heb geïnvesteerd in een dozijn heel goedkope kommetjes om kapot te gooien op die kwaaie momenten. Het moet er dan letterlijk met geweld uit.
nou doe je net alsof Brians acties goed gekeurd worden door "men"quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd Brian maakt er een sport van dat huis te slopen, en dan staat er een voetafdruk en gaat men huilen.. Bizar..
Brian ligt nu tegen die Pannenkoek op te rijden......en te smeken of ze nog leuke plannetjes voor hem hebben!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Brainless moet de Massage eerst op Flens uitproberen!
Heerlijk. Alleen de kleine kutstukjes vervolgens weer opruimen is een crime.quote:
Met de jaren ben ik wat rustiger geworden maar ik was heel blij met het goedkope sevies van Ikea.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub vindt haar heel aardig en sociaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef 2live het volgende:
Jaap lijkt wel erg gecharmeerd van Claire.
Je post hier heel vaak, dus moet je bijna wel weten op wie ik dan allemaal doel. En ik heb nergens geschreven dat MEN dat wel goedkeurd.. met die zin verwees ik naar iemand, en als je gewoon een beetje leest kan je daar zelf wel achterkomen lijkt me.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou doe je net alsof Brians acties goed gekeurd worden door "men"
Dát is nou pas bizar.
Weer zo'n trieste sturing vanuit dat hok achter die villa.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Jaap: We mogen niet echt ruzie maken of dingen kapot slaan totdat de kijkcijfers weer omlaag gaan.
Nee, mijn cp wist niets, maar die van dieenebart wist te vertellen dat ze nog steeds on the cage is.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef avonne het volgende:
Copycat,
Heb je nog iets kunnen achterhalen over Debora Flens d'r positie?
Dat lijkt ze tot nu toe ook, maar ze is er te kort om er al iets zinnigs over te zeggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vindt haar heel aardig en sociaal.
Ja en die boetes dan.Zijn ze voor jan lul gegeven.Ik zou zeggen schaf de stemrondes af en pest gewoon iedereen weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Dark het volgende:
Jaap hoopt dat de kijkcijfers zakken, dan mogen ze weer aan elkaars spullen zitten!
Als je met "men" niet de gemiddelde streamer bedoelt, en je bedoelt niet dat "men alleen bij Huub gaat huilen en niet bij Brian" dan weet ik het niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Je post hier heel vaak, dus moet je bijna wel weten op wie ik dan allemaal doel. En ik heb nergens geschreven dat MEN dat wel goedkeurd.. met die zin verwees ik naar iemand, en als je gewoon een beetje leest kan je daar zelf wel achterkomen lijkt me.
Goed plan, eens kijken of die vakantiegangers er dan nog zo rustig bij in bad gaan zitten!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en die boetes dan.Zijn ze voor jan lul gegeven.Ik zou zeggen schaf de stemrondes af en pest gewoon iedereen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |