Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allen!
En Kinga - GEFELICITEERD!
Raar verhaal van de moeder van Lieke.........?
Ze is meteen naar huis kunnen gaan, krijgt over en maand de uitslag en het is goed?
Begrijp er niets van![]()
De reden waarom ik het niet begrijp - bij mij is in mei 2007 kanker met uitzaaiingen geconstateerd en als er echt iets mis is, gaat de molen bijzonder snel. Zo snel, dat je nauwelijks tijd hebt om je iets te beseffen.
Zei die dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
Vertel, wat zei Jaap?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
net zo nieuwsgierig als wijquote:Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Kahaarin![]()
Even terug: Leuk tv moment, Lieke, Brian en Amanda lezen de post mee met Mike, zo lief.![]()
[ afbeelding ]
Lieke heeft een opname gemaakt voor de misterverkiezing samen met..............Jaap dacht ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.quote:
Vanwege de Brief ? Dat is natuurlijk allemaal op de bank zitten en vanzelfsprekend een TV-momentquote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
helaas zijn nek nog nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Goh dat durfde ze nou nooit bij Brian te zeggen en die heeft toch vaker wat gebroken.
Dus de oplichting van Talpa heeft nooit plaatsgevonden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.
Het tv maken is belangrijk verder niks ( lees een hoop gescript dus).
Amanda en Brian dekken elkaar voor dekking om zo door te stomen naar de finale, daar heeft Zdngmw dus voor gezorgd.
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt is een brief lezen en afpakken een ernsiger vergrijp dan je vriendin wurgen met de doucheslang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |