Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allen!
En Kinga - GEFELICITEERD!
Raar verhaal van de moeder van Lieke.........?
Ze is meteen naar huis kunnen gaan, krijgt over en maand de uitslag en het is goed?
Begrijp er niets van![]()
De reden waarom ik het niet begrijp - bij mij is in mei 2007 kanker met uitzaaiingen geconstateerd en als er echt iets mis is, gaat de molen bijzonder snel. Zo snel, dat je nauwelijks tijd hebt om je iets te beseffen.
Zei die dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
Vertel, wat zei Jaap?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap klapte behoorlijk uit de school in het Kantoor, allemaal zonder SL. Ik krijg het idee dat RTL schoon schip wil maken en alle rare praktijken van de FEBO komen langzaam boven water. Het boek van Zdngmw wordt op deze manier onbruikbaar.
net zo nieuwsgierig als wijquote:Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Kahaarin![]()
Even terug: Leuk tv moment, Lieke, Brian en Amanda lezen de post mee met Mike, zo lief.![]()
[ afbeelding ]
Lieke heeft een opname gemaakt voor de misterverkiezing samen met..............Jaap dacht ik?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.quote:
Vanwege de Brief ? Dat is natuurlijk allemaal op de bank zitten en vanzelfsprekend een TV-momentquote:Op maandag 7 januari 2008 18:43 schreef avonne het volgende:
waarom is iedereen netjes aangekleed? Ter ere van Claire, extra opnames of zo?
helaas zijn nek nog nietquote:Op maandag 7 januari 2008 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Goh dat durfde ze nou nooit bij Brian te zeggen en die heeft toch vaker wat gebroken.
Dus de oplichting van Talpa heeft nooit plaatsgevonden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het CORA verhaal kwam voorbij, allemaal gelul dus. Jaap lag bijna uit het spel, duh.
Het tv maken is belangrijk verder niks ( lees een hoop gescript dus).
Amanda en Brian dekken elkaar voor dekking om zo door te stomen naar de finale, daar heeft Zdngmw dus voor gezorgd.
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt is een brief lezen en afpakken een ernsiger vergrijp dan je vriendin wurgen met de doucheslang.
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
net zo nieuwsgierig als wij
helaas moest ik het missen vanwege het kroketten bakken.
Nog wat interessants erbij?
Disana, hoe vond je de reactie van Mike?
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijpt is een brief lezen en afpakken een ernsiger vergrijp dan je vriendin wurgen met de doucheslang.
Tsja, dat weet je bij Jaap dus nooit. Ik denk dat het idd een verhaallijn was.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus de oplichting van Talpa heeft nooit plaatsgevonden?
Vergeet niet het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Inderdaad, sluit ik me volledig bij aan, veel sterkte.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.
Was dan vast ter compensatie, omdat Brian het adres van Cora over de streams had gegooid...of dat moet ook weer script zijn geweestquote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je bij Jaap dus nooit. Ik denk dat het idd een verhaallijn was.
Wat een gore kop heeft hij zo, bah.quote:
Ieuw, dit is echt de lelijkste cap (van zijn hoofd) tot nu toe..quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.
En trouwens, ik heb weinig verstand van honden, maar je kunt ze dingen toch ook weer afleren?
Dilana is een kruising van meerdere rassen, waaronder een Rottweiler, zou dus ook 'gewoon' een vals beest kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, de twee keer dat hij het er eerder over had, was hij er nogal trots op. Maar nu was hij het ineens wel eens met mij. Ik weet dus niet wat echt is.
En trouwens, ik heb weinig verstand van honden, maar je kunt ze dingen toch ook weer afleren?
Het beenveegje van Nena.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet niet het gooien van een oorbel en het gebruik van een oogpotlood.
Weet ik het (ben geen hondenmens)quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe wou je dat doen? Een kat er voor houden en zeggen "af"?
Na 3 mislukte pogingen overleeft de vierde het misschien wel?
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek he, dat doet Huub nou nooit .........quote:Op maandag 7 januari 2008 18:55 schreef Disana het volgende:
Voor iemand die helemaal klaar is met Huub, is Lieke opnieuw wel erg vrolijk als ze hem kan pesten.
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dilana is een kruising van meerdere rassen, waaronder een Rottweiler, zou dus ook 'gewoon' een vals beest kunnen zijn.
Klopt, ik heb een teckel. Hij is te klein om katten te killen maar als hij de kans kreeg zou hij het doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |