Ben ook geen kenner, maar sluit me aan bij Noekje, aangelijnd houden die hap.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?
Hmm. Ik denk niet dat Mikey Dilana altijd/vaak heeft aangelijnd.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Helaas hadden wij vroeger ook een hond die dat deed en het was niet af te leren. Altijd aan de riem houden en deuren dicht. Was een jachthond. Mocht als pup een keer mee met de fokker die jager was. Was verder een schat van een beest hoor maar het was niet af te leren.
ik had van Huub begrepen dat hij het er wel moeilijk mee had.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gek he, dat doet Huub nou nooit .........
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei daarnet dat een vriend de hond had leren jagen op eenden, fazanten, en katten. Ze was dus niet altijd zo. Kan het dan nog afgeleerd worden?
Doet me denken aan het anti-olifanten poeder.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.
Hier ook al niet (hij heeft hier ook gezeten)quote:Op maandag 7 januari 2008 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dilana heeft het best goed geleerd. In het Centrum van Amsterdam zijn geen fazanten meer te vinden.
Joehoe Lieke! Hij zit achter je... ssst!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke zoekt Mister Gouden Kooi
Klopt, goed onthoudenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan het anti-olifanten poeder.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk Dark! Ik hoop voor jou en je naasten dat de prognose goed is.
Onze Mike kent inmiddels aardig goed de weg in huis en keuken voor iemand die op de straat leeftquote:
Nu maar hopen dat hij noooooooooooooooooooit meer wakker wordt!quote:
Je hebt kennelijk een enorm vooruitziende blik en doorziet alle scripts van de FEBO met het grootste gemak, ik stel voor dat je ze een open sollicitatie stuurt, want iemand die alles zo makkelijk doorziet kan zelf waarschijnlijk nog betere scripts schrijven.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.Eerst tranen met tuiten,daarna een moeder op bezoek die het nergens over wil hebben maar komt het toch ter sprake en daarna Lieke die weer heel gewoon doet tot vandaag de uitslag komt.Ik wou vanmiddag al neerzetten "wedden dat ze niks mankeert?"
Zeg nou zelf,als ik zoiets hoor wil ik gelijk weg.Geen geld ter wereld kan mijn moeder vervangen.Vanaf het begin wist ik dat het nep was.
Net als bij Huub toendertijd met zijn coach.Ik heb hem nooit meer over de persoon zelf iets horen zeggen.
Wat ik nog viezer vind in dit script,als het idd een script is,dat de febo schijnbaar over lijken gaat en spot met erge ziekten.
Trouwens kan iemand mij vertellen of die aflevering van Jensen nou al is geweest?
Die coach zullen ze inmiddels wel zonder Huub hebben begraven, want die was overleden en moet hij het er constant over hebben dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.Eerst tranen met tuiten,daarna een moeder op bezoek die het nergens over wil hebben maar komt het toch ter sprake en daarna Lieke die weer heel gewoon doet tot vandaag de uitslag komt.Ik wou vanmiddag al neerzetten "wedden dat ze niks mankeert?"
Zeg nou zelf,als ik zoiets hoor wil ik gelijk weg.Geen geld ter wereld kan mijn moeder vervangen.Vanaf het begin wist ik dat het nep was.
Net als bij Huub toendertijd met zijn coach.Ik heb hem nooit meer over de persoon zelf iets horen zeggen.
Wat ik nog viezer vind in dit script,als het idd een script is,dat de febo schijnbaar over lijken gaat en spot met erge ziekten.
Trouwens kan iemand mij vertellen of die aflevering van Jensen nou al is geweest?
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Bijna niemand durft het te zeggen maar ik denk echt aan een script en daar word ik dus kotsmisselijk van.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef carloe34 het volgende:
Goedeavond allemaal,
Ligt het nu aan mij of niet maar ik krijg er een naar gevoel bij dat verhaal van Lieke en haar moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |