Ik word helemaal wild van dat oud-Nederlandsquote:Op maandag 7 januari 2008 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat 'ie ook gelijk ende meteen dat pand verlaat
Ik zat me net te bedenken dat ik daar liever voor bedank.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
Zal ik wat caps maken van de massage van Brian?
Ik ben vanaf nu geen Lieke Fan meer. Het is Nu klaar, Over .quote:Op maandag 7 januari 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd hoe de Liekefans dat ervaren.
Zelfs mijn man zit hier met verbazing naar te kijken en vraagt of Lieke inmiddels zwakzinnig is gewordenquote:Op maandag 7 januari 2008 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Hoe laag kan Lieke nog zinken.Een massage door Brian toestaan.Ben benieuwd hoe de Liekefans dat ervaren.
Nou doe maar niet,moet al kotsen.Denk dat Huub nu achter verplicht moet kijken en dan naar binnen stormen.Kost hem dan wel weer een boete maar ach hij heeft er nog zo weinig.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat ik daar liever voor bedank.
Integrity is a commodity.
En die PI geldt voor alle betrokkenen bij deze vuige beelden.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de niet streamers die het niet geloven.....!
Ja , dank je Mokum020.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
Doet me denken aan een absoluut dieptepunt in mijn DGK beleving: hoe de RAT vieze geluiden uitte terwijl hij Nena haar kontje aan het bewerkstelligen wasquote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de niet streamers die het niet geloven.....!
Mooi, je behoort nu tot de club van de niet integere Liekefamilie, wees welkom.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu geen Lieke Fan meer. Het is Nu klaar, Over .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |