Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De reacties van Lieke en haar moeder passen toch helemaal bij deze mensen?
Hier wordt zo vaak gesproken over het Spartaanse gedrag van Lieke.
Waar denken jullie, dat dit vandaan komt? Mensen, die zo in het leven staan hangen zulke dingen liever niet aan de
grote klok en proberen sterk te blijven. Zo ook haar moeder dus, die haar leed lijkt mij niet uitgesmeerd over deze Cossen hoeft terug te lezen.
Niet onbegrijpelijk, dat zij niet alles hardop wilde bespreken met Lieke met al die camera's er bij.
Iedereen, die zo'n bericht krijgt, schrikt zich te pletter en is bijzonder opgelucht, als het toch mee blijkt te vallen.
Jammer, dat nu alles hier als script gezien wordt.
Zo ver als ik Lieke haar moeder hier heb meegekregen, denk ik niet, dat zij zich voor zoiets als een script leent!!!
En dan komt ze nog met een metafoor ook.Word zo moe van die zeikstem.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
Toch heeft Huub een punt. Lieke zegt dat ze al maanden klaar is met Huub maar toch is ze doorgegaan met de relatie.
Zelfs na de "relatietherapie" heeft ze gezegd dat ze van Huub houdt maar toch gaat ze door met Huub.
Dat kan ik ook niet volgen.
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer wordt die bobbel op Amandas onderlip nou verwijderd middels een echte lip-o-suctie ?
Vraag 1 : Grote kansquote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
Is het zeker dat er vanavond een boetebrief komt of mag ik een kop koffie nemen bij een speculaasje?
Thanks!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraag 1 : Grote kans
Vraag 2 : Ja, zelfs twee speculaasjes (alleen vandaag)
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.
Wil je hiermee suggereren dat haar ene hersencel in haar mond zit ?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat durven ze niet aan, als ze iets uit dat kopje moeten zuigen zijn ze bang dat die ene hersencel ook mee naar buiten komt.
Ja Lieke is erg goed in het laten uitpraten etc. van mensen...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:41 schreef blomst het volgende:
Hebben ze het over Huub zijn gedrag naar Quinten toe, en dan begint Lieke opeens over iets anders.
Wie zegt dat andere users geen kennis van zaken hebben, dat vind ik nogal laatdunkend. Het feit dat Lieke het er niet over wilde hebben, de brief en het bezoek van haar zus die niks vertelde is in mijn gevoel nogal vreemd.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...
En nee, Lieke d'r moeder is geen deelnemer aan DGK, dus de suggestie alleen al dat het een script zou zijn is ronduit beledigend tegenover haar.
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:33 schreef Leandra het volgende:
Dat lijkt mij ook, zeker als je kijkt hoe niemand zich laat weerhouden door enige kennis van zaken en toch wel allerlei dingen post die op het onbeschofte af zijn naar de mensen waar het om gaat...
En nee, Lieke d'r moeder is geen deelnemer aan DGK, dus de suggestie alleen al dat het een script zou zijn is ronduit beledigend tegenover haar.
Ik suggereer niks en het kan net zo goed zijn dat die ene cel tussen haar benen zitquote:Op maandag 7 januari 2008 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je hiermee suggereren dat haar ene hersencel in haar mond zit ?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |