Niet aan toegeven. Gewoon heen en leuke presentatie/verhaal afsteken. Geen druk, geen stress, je had het diploma immers al in de pocket!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Loontjah het volgende:
Damn faalangst alert.
Echt zo'n gevoel, ik wil niet.
Bah
Hequote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fack it, klote op!
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Trigalti het volgende:
En gewoon door dat slotje heen posten hè eer.. tsjongejonge
Nee, je kan het gewoon niet! Niet de schuld afschuiven op iets/iemand andersquote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fack it, klote op!
Gewoon rustig blijven, door je rechterneusgat ademen en positief blijven denken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Loontjah het volgende:
Damn faalangst alert.
Echt zo'n gevoel, ik wil niet.
Bah
Ben ook met de auto.. Zit op 500 meter afstand.. moet ik je even komen kalmeren?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar toch.
Over een uur gaat er zo'n adrealine door mijn heen.
Dan kan ik volgens mij wel gaan stuiteren.
Ben met de auto dus hoop dat het voor 17:00 wel is gezakt
Wie het weet mag het zeggen!quote:
Ik ga het even uitzoeken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen!
Spambotje? Die van het Gitaristentopic word ook keer op keer gesloopt...
van de KSC bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Houniet het volgende:
de OP van de wiki is ook al eens verneuktdat was mcDavid
Brian?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
--> Iemand die zich ook met de gitaristenwiki bezighoudt heeft e.e.a veranderd in de wiki.
Ik kan wel z'n IP even posten hierquote:Op maandag 7 januari 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brian?
Dat is wel een DEV'ver in dienst van Fok!...
Hier nietquote:Op maandag 7 januari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
al veranderd ja !
KSC bedoelde ik
en de sirenes gaan alweer
Kan ik verder toch niks meequote:
thnx matequote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Wiki is weer gefixed.
Ohquote:Op maandag 7 januari 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
thnx mate
trouwens heb nog geen Rachel gezien in Chuck
heb nu 1tm7 gekeken
Rachel Bilsonquote:Op maandag 7 januari 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
thnx mate
trouwens heb nog geen Rachel gezien in Chuck
heb nu 1tm7 gekeken
Die rachel iddquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wow shit
Snel Chuck eens downloaden dus
[ afbeelding ]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die rachel idd
en deze chuck:
[ afbeelding ]
+ chick
Kruisjequote:
die komt pas later in de serie, volgens mij pas in aflevering 7 of 8. alles draait om Chuck en die blonde mutsquote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?
Het is een leuke seriequote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?
Dat klopt.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens haar Wiki komt Rachel er maar twee episodes in voor...
VLC?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
eer met wat voor programma kan ik screencaps maken dan
Is inderdaad Sensation White jaquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
PieterBas je hebt een nieuwe UIwat moet het voorstellen dan
lijkt op een feest, sensation misschien
Het is meer een actie/comedy.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
Dan ga ik eens kijken. Die blonde is ook weltrouwens
Ben gek op Amerikaanse comedy's! Friends
werkt vaak niet.quote:
oke nicequote:
Werkt niet in Windows Media Playerquote:
Weet niet, heb ik nietquote:Op maandag 7 januari 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werkt niet in Windows Media Player
Het nou niet echt NSFW, toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef Trigalti het volgende:
Moesten jullie echt al die plaatjes spammen?
Ik zit op stage verdammt!
was jij hetquote:
Ik weet niet.quote:
Maar dat kan welquote:
Chicks staan bovenaan de pagina.. mensen kijken op beeldscherm...quote:
Eigen kantoortje regelen, niks aan de handquote:Op maandag 7 januari 2008 12:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Chicks staan bovenaan de pagina.. mensen kijken op beeldscherm...
Om FOK! geven ze niets, ziet er nog uit alsof k er iets van leer.. maar kan niet gaan zitten youtuben en zulke plaatjes kijken enz..
Vast wel een keer.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
dat Chuck lijkt me wel geinig
komt dat ook op NL tv?
Geloof het wel...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
dat Chuck lijkt me wel geinig
komt dat ook op NL tv?
Ja, op 13th Street. Ik kan het wel ontvangen, maar dan moet ik mijn ouders een extra pakket aanschaffen. Ze hebben laatst juist dat extra pakket opgezegd..quote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof het wel...
Dexter is hier nu ook al, zag de posters vorige week al in de bushokken hangen. Alleen helaas alleen te ontvangen op de digitale zenders volgens mij...
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vast wel een keer.
Eind dit jaar ofzo ergens
Maar je kunt gewoon torrents downen, of je kunt de afleveringen kijken op de site ven de NBC.
ach, anders gewoon binnentrekken op vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof het wel...
Dexter is hier nu ook al, zag de posters vorige week al in de bushokken hangen. Alleen helaas alleen te ontvangen op de digitale zenders volgens mij...
ik gok met proxy-ip? want zulke dingen zijn meestal alleen beschikbaar in amerikaquote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]gewoon gratis kijken enzo?
Kwaliteit beetje goed? Scheelt weer downloaden
Ja klopt, die was het. Wij hebben verder thuis ook geen digitale tv. Dan maar downloadenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, op 13th Street. Ik kan het wel ontvangen, maar dan moet ik mijn ouders een extra pakket aanschaffen. Ze hebben laatst juist dat extra pakket opgezegd..![]()
Huh?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach, anders gewoon binnentrekken op vakantie
[..]
ik gok met proxy-ip? want zulke dingen zijn meestal alleen beschikbaar in amerika
Weet niet, ik zag dat je op de NBC site kon kijken.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]gewoon gratis kijken enzo?
Kwaliteit beetje goed? Scheelt weer downloaden
mijn geeks-vakantiequote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
d'r werd hier net geroepen dat ze mij een dienstverband moesten aanbieden
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
d'r werd hier net geroepen dat ze mij een dienstverband moesten aanbieden
ja, tenzij je je ov chipkaart wil aanvragen, dan moet je een tweede meenemen..quote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
pasfoto is eruit gesloopt
als ik me nieuwe OV ophaal heb ik dan maar 1 pasfoto nodigik vergeet dat steeds
ga ik toch niet gebruiken, mooi. dat scheelt me weer pasfoto's maken (12euro ofzo)quote:Op maandag 7 januari 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, tenzij je je ov chipkaart wil aanvragen, dan moet je een tweede meenemen..
Dat ding heb ik 2 jaar geleden aangevraagd en nog steeds niet binnen
quote:
heb ze meteen maar gemeld dat ik hier best wel wil werkenquote:
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NLquote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn geeks-vakantied'r is vast wel iemand die Chuck shared
mijn ervaring is met afleveringen kijken via NBC ofzo, dat er gezegd wordt dat het alleen voor amerika toegankelijk is. je kunt via een proxy de site van NBC laten denken dat je in amerika zit, terwijl dat niet zo is, en dus kun je dan wel downloaden.
dat is het idee tenminste, ik heb het zelf nog nooit gedaan
Kijkquote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NL
Dan werkt het idd
iddquote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
heb ze meteen maar gemeld dat ik hier best wel wil werken![]()
ff proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NL
Dan werkt het idd
eerst m'n diplomaquote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Je zal gek zijn als je dat niet deed
zelfde principequote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan werkt het idd
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
dit programmatje moet je dan effe installen in firefox.
Zo krijg ik ook de clearence te zien bij A&F
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Presentatie: 7,5
Presenteren vanuit bedrijf: 9
Presenteren vanuit school: 8
Komt gemiddeld uit op 8..adrealine
quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Goedzoquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Ik krijg na mijn MBO ook gewoon nog 4 jaar Stufi..quote:Op maandag 7 januari 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Heel erg netjes Ilona, heb je nu ook nog gewoon 4 jaar stufi op het HBO?
Je had hiervoor nog geen HBO gedaan hé?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Loontjah het volgende:
Ja, je begint gewoon met een nieuwe "soort" school.
Tenminste dat neem ik aan.
Als het goed is wel inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Loontjah het volgende:
Ja, je begint gewoon met een nieuwe "soort" school.
Tenminste dat neem ik aan.
Dat is ook waar inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:46 schreef PieterBas het volgende:
Alleen als je van het HBO naar het WO gaat, wordt het niet vergoed
Klopt, omdat de overheid het volgende vindtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is gewoonlijk wel zo van MBO naar HBO inderdaad.
Bronquote:De reden hiervoor is dat de overheid ervan uit gaat dat een hbo-opleiding een volwaardig hogeronderwijsgetuigschrift oplevert met goede perspectieven op de arbeidsmarkt. De overheid bekostigt daarom deze vervolgopleiding niet.
Ik vind het wat krom, waarom mag iemand wel eerst MBO doen en dan HBO. Terwijl iemand die eerst HBO doet daarna niet WO mag doen? Dit terwijl een WO master na een HBO opleiding meestal ook nog eens minder veel tijd inneemt dan een HBO opleiding na een MBO opleiding.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hebben ze gelijk in ook vind ik... Wie dan NOG verder wil moet het zelf maar betalen.
Ik vind dat ook een beetje een debiele regeling.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het wat krom, waarom mag iemand wel eerst MBO doen en dan HBO. Terwijl iemand die eerst HBO doet daarna niet WO mag doen? Dit terwijl een WO master na een HBO opleiding meestal ook nog eens minder veel tijd inneemt dan een HBO opleiding na een MBO opleiding.
Iets ander kroms vind ik dat je bij MBO gewoon je studievertraging studiefinanciering doorbetaald krijgt.
Betaal nu ook al 94 euro voor een maandkaart voor de bus. Voor dat geld kan ik in een auto rijden man!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje een debiele regeling.
Net zo debiel als dat je op je 16e geen OV kunt krijgen.
Toen ik op MBO zat moest ik zelf het transport betalen.
Weet je wat zo'n jaartrajectkaart kost verdomme
Je bent op het MBO dan ook geen student, maar scholierquote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt MBO ook niet echt als studie gezien door de regering, daar je geen prestatiebeurs krijgt, maar gewoon financiering.
Joah, wel aardigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!!
Istage!!
Dat is eigenlijk alles wat ik wil zeggen![]()
Hoe is het hier?
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..quote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!!
Istage!!
Dat is eigenlijk alles wat ik wil zeggen![]()
Hoe is het hier?
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt MBO ook niet echt als studie gezien door de regering, daar je geen prestatiebeurs krijgt, maar gewoon financiering.
Op het HBO ben je ook scholierquote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent op het MBO dan ook geen student, maar scholier
Ook reisuren erbij in?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..
(Hier heb ik mijn uren PLUS werk bij opgeteld..)
Ja?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
MBO is nu ook prestatie beurs geworden.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Melkertbaantjes zijn er niet meer zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
Dus ik ben volgens jou een kansarm kind uit een probleemgezin die ter voorkoming dat het een uitkering aan moet vragen maar iedere dag naar Leeuwarden zeult om daar wat bezigheidstherapie te volgen?
Blij dat de baas daar anders over denkt, anders bood hij me geen baan aan![]()
Gaat dus goedquote:
Oeh, dat is veel..quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..
(Hier heb ik mijn uren PLUS werk bij opgeteld..)
Ik reis elke dag 2 uurquote:
Succes!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef jackson het volgende:
Een goede middag
Alles ingeleverd vandaagvoor stage. 24ste presentatie
Ik de hele verdere maand wel denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ik ga juist maar eens wat vrije dagen nemen de aankomende 2 wekenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ja, diezelfde nogsteeds jaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef Loontjah het volgende:
Is dat ook die sukkel van jouw wanna be projectgenootje ?
Je kan de extensie veranderen, als hij echt zo dom isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, zit wat te bedenken inderdaad![]()
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Gewoon ruigweg verwijderen gaat me ook wat ver, dat gun ik hem dan ook weer net niet...
Nee, want heb ook wel eens een dagje van 4 uur ertussen zitten en zaken als een terugkomdag van school zijn ook niet lange werkdagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
En wat zeiden ze Erik, morgen beginnen?
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaarquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Hmm...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hou is om een nieuwe OV kaart
Hij is zo dom als kruipolie, maar zo dom is hij dan nog niet Siebren...
Hmmmmquote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaar
Zullen we die eeuwenoude discussie niet weer op gaan halen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
Nee, maar wel verrekte makkelijk als je het nodig hebtquote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm...
En dat terwijl kruipolie niet bepaald intelligent is
Talenpakket is hier niet aanwezigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:47 schreef Loontjah het volgende:
zweeds spellingscontrole er over heen doen, en dan alles veranderen van de suggesties
Keurigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef Houniet het volgende:
ben weer terug, met OV
best geinige kleurtjes dit keer
jij zou hem ook wel willen hebbenquote:
So true!quote:
Ja, want ik gebruik dat ding zo vaak....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
OV staat voor openbaarvervoer... openbaar, voor iedereenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
Autorijdenquote:
hoever is dat?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef jackson het volgende:
Fietsen is leuk.. als je er zin in hebt. Zo pak ik af en toe de racefiets maar om nu elke dag naar het werk heen en weer te gaan fietsen
Al is het 2km dan doe ik het nog niet.....quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik fiets ook alles, heb alleen tegenwoordig een fiets met maar een half stuur
Opknappen een idee?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik fiets ook alles, maar mijn fiets begint van ellende ook steeds verder uit elkaar te donderen. Remmen is er ook niet altijd meer bij. Voorwiel zit los en zal er wel eens uit donderen binnenkort. Ketting hangt zo slap dat ik 3 keer rond trap voor ik weer vooruit ga, vooral handig bij stoplichten.
Al met al een topfiets.
hmm.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Al is het 2km dan doe ik het nog niet.....
Het is een km of 7,5 denk ik
De benenwagen is ook altijd wel fijn jaquote:
Ik fiets liever wat grotere afstanden in het weekend of 's avondsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm.
Ik zou alleen met auto/Ov gaan als het slecht weer is.
Vind fietsen niet zo erg, vooral in lente/zomer/herfst(mits droog) niet.
Vind het dan juist wel lekker
Beetje bewegen ook...
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voorwiel moet inderdaad eens vast gezet worden, ik heb daar alleen de juiste maat sleutel niet voor.
Ja, daar heb ik er 1 van, dan draait de andere kant dus gewoon mee.quote:
Neh, ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik fiets liever wat grotere afstanden in het weekend of 's avonds
Baco'squote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik er 1 van, dan draait de andere kant dus gewoon mee.
OMFG, ben jij dat altijd.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, ik niet.
in het weekend laat ik me altijd rijden.
Verder vind ik het wel altijd leuk om zo hard mogelijk door andere mensen heen te fietsen in de stad.
Muziekie in de oren, en gaan
Helden gereedschapquote:
Dan ben je waarschijnlijk in de auto ook iemand die van me schrikt als ik rechts voorbij kom zettenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Loontjah het volgende:
[..]
OMFG, ben jij dat altijd.
Echt tering irritant die mensen, niet eens bellen gewoon doorfietsen.
Schiet ik van schrik weer bijna de bosjes in.
Hoezo niet? Ding brak, sucks ass... valt weinig aan te snappenquote:
Op de fiets kan het soms niet anders als er weer eens een bejaarde in een auto zijn gaspedaal niet kan vinden.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op de fiets kan het soms niet anders als er weer eens een bejaarde in een auto zijn gaspedaal niet kan vinden.
Mensen die onnodig links rijdenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ding brak, sucks ass... valt weinig aan te snappen
Dat vind ik dan wel weer asociaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef Loontjah het volgende:
Of rechts inhalen via een afrit / invoegstrook
Juist! Die schuif ik ook gewoon voorbij hoorquote:
Ja anders ik welquote:Op maandag 7 januari 2008 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mensen die onnodig links rijden
[..]
Ik snap niet hoe je zoveel fietsen kunt verslijten in een paar jaar...
Idd.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist! Die schuif ik ook gewoon voorbij hoor
Maar dan ook als ze netjes 120 a 130 km/h rijden links?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Opgepleurd.
Ik geef ze meestal even een sijntje met linker knipperlicht, dan wacht ik 5 seconden, ga dan wat naar links hangen, dan nog 5 seconden, en dan naar rechts.
Tenzij ik haast heb, dan ga ik direct naar rechts.
Ik blijf er dan gewoon een minuutje achter hangen [kleven], en paar keer knipperen met groot licht. Als ze niet opschuiven, nou, dan rij ik er wel rechts voorbij hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Opgepleurd.
Ik geef ze meestal even een sijntje met linker knipperlicht, dan wacht ik 5 seconden, ga dan wat naar links hangen, dan nog 5 seconden, en dan naar rechts.
Tenzij ik haast heb, dan ga ik direct naar rechts.
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dan ook als ze netjes 120 a 130 km/h rijden links?
Weet je wat best grappig is, dat veel mensen rechts inhalen en kleven irritant vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind inderdaad onnodig links rijden persoonlijk irritanter als inhalers die mij rechts voor bij gaan.
En omdat ik door 3 boetes in een maand tijd heb afgeleerd om te hard te rijden, baal ik nu van gasten die je even met 80 in halen in de bebouwde kom en daar dan geen boete voor krijgen.
Vicieuze cirkel inderdaad...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet je wat best grappig is, dat veel mensen rechts inhalen en kleven irritant vinden.
Dat staat in de ergernissen top tien.
Maar flikker dan op van die baan, dan heb je er ook geen last van
De mensen die linksrijders irritant vinden, wat ook in de top 10 staatworden weer irritant gevonden door de mensen die links rijden
Nee, er gelden regels, die zijn er niet voor niks en ook jij hebt je daar aan te houden.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Als ik harder wil moet dat kunnen toch.
Ook al mag het officieel niet.
En dat is gewoon ronduit achterlijk.quote:Daar irriteeer ik me aan, en ik doe dan ook alles om hun zo hard mogelijk te irriteren
Ik opzich ook welquote:
En zodra je naar rechts kunt, heeeeeeeeeeel langzaam naar rechts gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Mistlichten aan enzo, kilometers lang knipperen met je remlichten, telkens beetje inhouden, heel klein beetje gaan slingeren [van streep naar streep]...
ja dat wist ik alquote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel
best hendig karretje.
Maar zou toch voor de Range Rover Sport kiezen
En dan ook tergend langzaam voorbij kruipen terwijl je ze doordringend aankijktquote:Op maandag 7 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En zodra je naar rechts kunt, heeeeeeeeeeel langzaam naar rechts gaan
Maar als er in die tijd ruimte voor mij is om er rechts voorbij te kachelen zal ik dat niet laten.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef crossover het volgende:
Ik blijf rustig links rijden met een snelheid van 123 km/h. Als er iemand achter me zit en nog harder wil wacht diegene maar even totdat er ruimte genoeg is om naar rechts te gaan zonder af te remmen.
In principe moet ik me daar wel aan houden ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, er gelden regels, die zijn er niet voor niks en ook jij hebt je daar aan te houden.
[..]
En dat is gewoon ronduit achterlijk.
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
tja, ik heb mijn rechten om hier over mee te praten een beetje verloren dus hou ik me er dan verder ook buiten
Dat ik geen rijbewijs meer heb. Tevens haalde ik vroeger toen ik nog een Calibra had ook vaak genoeg rechts in, zeer lomp.quote:
Ik zou voor een E-Klasse station AMG of een BMW M5 Touring gaanquote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel
best hendig karretje.
Maar zou toch voor de Range Rover Sport kiezen
Waarom ben je'm kwijt dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik geen rijbewijs meer heb. Tevens haalde ik vroeger toen ik nog een Calibra had ook vaak genoeg rechts in, zeer lomp.
Haha ja, ben pizzaberzorger geweest. Zodra je de sleutel omdraait schakel je iets in je hoofd om zodat je je als een losgeslagen idioot gaat gedragenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
In principe moet ik me daar wel aan houden ja.
Doe dat de laatste tijd ook veelal wel hoor, ben een stuk rustiger gaan rijden.
Maar toen ik nog pakketten reed en echt ronduit asociaal reed, irriteerde ik me al zodra ik de sleutel had omgedraaid in de auto
Whehe, wel sterotype auto hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik geen rijbewijs meer heb. Tevens haalde ik vroeger toen ik nog een Calibra had ook vaak genoeg rechts in, zeer lomp.
Dat zal best. Veel mensen vinden het normaal om anderen te irriteren en daarmee niet zelden medeweggebruikers in gevaar te brengen. Ik vraag me wel eens af wat mensen ermee denken op te schieten.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Dat het achterlijk is om mensen te irriteren die jou irriteren ben ik niet helemaal met je eens.
Rechts bedoel je zeker?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is gewoon de bedoeling dat je wanneer je links kan rijden, links rijdt. Iemand als Crossover vind ik daarom ook uiterst vervelend. Ga gewoon naar links wanneer dit kan.
Als je in Engeland rijdt ja...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is gewoon de bedoeling dat je wanneer je links kan rijden, links rijdt. Iemand als Crossover vind ik daarom ook uiterst vervelend. Ga gewoon naar links wanneer dit kan.
Tja, het was ook een stereotiep auto, was toen 19, had een Calibra met 2.6L dat ding vloog...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, wel sterotype auto hoor
No offence.
Maar hoezo ben je rbw krijt?
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zal best. Veel mensen vinden het normaal om anderen te irriteren en daarmee niet zelden medeweggebruikers in gevaar te brengen. Ik vraag me wel eens af wat mensen ermee denken op te schieten.
Oh hier gaat het mis... Ik denk al waarom steekt iedereen altijd de middelvinger naar me op.quote:
Ja, uiteraard, zodra het kan.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Juist, en wat je daar dan mee denkt op te schieten.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
Wat weer een reactie uitlokt.
Ik fiets altijd gewoon daar waar ruimte is.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen die links en rechts door elkaar haald nu
Ja groot gelijk, daar val je toch ook niemand lastig mee?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef eer-ik het volgende:
Volgas rechts er voorbij.
En wat ik dan niet snap, is dat er hele volksstammen gewoon achter blijven rijden
En dat die vent niet optieft naar rechts.![]()
![]()
Moet je hier eens gaan rijdenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oh hier gaat het mis... Ik denk al waarom steekt iedereen altijd de middelvinger naar me op.
Ik gebruik trouwens vooral sluiproutes om stoplichten te vermijden. Kan je dat ook met de Tom Tom doen, zo weinig mogelijk stoplichten, want ik haat die dingen!
Niks.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist, en wat je daar dan mee denkt op te schieten.
ernstig hequote:
Bewaar dan wel een kopie, echt deleten is te lullig...quote:
Ik vind dat de politie meer prioriteit in deze lui moeten steken, dan in die lui die rechts inhalen! Dit is uitlokking en ze zijn ook gewoon in overtreding hoor!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik houdt netjes afstand, op een gegeven moment rijdt er níemand meer rechts.
Over een afstand van zeker een paar kilometer niet.
Maar nee, meneer blijft links rijden.
Even geseind, even getoeterd, maar nee hoor, hij blééf links rijden.
Dan denk ik ook: ja joooo
Volgas rechts er voorbij.
En wat ik dan niet snap, is dat er hele volksstammen gewoon achter blijven rijden
En dat die vent niet optieft naar rechts.![]()
![]()
Jij bent toch degene die het doet? Daarom dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niks.
Dat weet ik ook wel.
Maar waarom ben ik dan ineens de schuldige....
Dat hij zelf moet schrijven is niet mijn schuldquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Bewaar dan wel een kopie, echt deleten is te lullig...
Ook al flikte die dat andere eerst, denk dat je hem al genoeg gepakt hebt (Omdat hij nu zelf al een verslag moet schrijven).
Nekschot, werkt altijdquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dat de politie meer prioriteit in deze lui moeten steken, dan in die lui die rechts inhalen! Dit is uitlokking en ze zijn ook gewoon in overtreding hoor!
Ik reed een keer midden in de nacht door Almere, geen mens op de weg, meer dan 24 uur niet geslapen en elk stoplicht sprong voor me op groen door die sensors. Ideaal totdat ik in een andere plaats kwam. Eerste beste stoplicht door rood en geflitst.... Ook niet leuk!
Als iemand jou aanvalt, en jij geeft diegenen een mep, ben jij toch ook niet de schuldigequote:Op maandag 7 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die het doet? Daarom dus.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
Voorkomen wegens te hard rijden
Goed tpoic.
Whehehe, nou ik heb het volgens mij al eens in een Stage SC topic gezegd...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De vraag is, hoe veel reedt hostimeister te hard!
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
Voorkomen wegens te hard rijden
Goed tpoic.
Bleek later een zwaar ongeluk te zijn op de A13quote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien komt Goover binnenkort terug!
Hoop van wel
En lekker dan Pieter
Ja dat zou ik nou ook snel zeggenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat was een goed topic idd
Alleen volledig bij elkaar gelogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |