Weet niet, ik zag dat je op de NBC site kon kijken.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]gewoon gratis kijken enzo?
Kwaliteit beetje goed? Scheelt weer downloaden
mijn geeks-vakantiequote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
d'r werd hier net geroepen dat ze mij een dienstverband moesten aanbieden
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
d'r werd hier net geroepen dat ze mij een dienstverband moesten aanbieden
ja, tenzij je je ov chipkaart wil aanvragen, dan moet je een tweede meenemen..quote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
pasfoto is eruit gesloopt
als ik me nieuwe OV ophaal heb ik dan maar 1 pasfoto nodigik vergeet dat steeds
ga ik toch niet gebruiken, mooi. dat scheelt me weer pasfoto's maken (12euro ofzo)quote:Op maandag 7 januari 2008 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, tenzij je je ov chipkaart wil aanvragen, dan moet je een tweede meenemen..
Dat ding heb ik 2 jaar geleden aangevraagd en nog steeds niet binnen
quote:
heb ze meteen maar gemeld dat ik hier best wel wil werkenquote:
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NLquote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn geeks-vakantied'r is vast wel iemand die Chuck shared
mijn ervaring is met afleveringen kijken via NBC ofzo, dat er gezegd wordt dat het alleen voor amerika toegankelijk is. je kunt via een proxy de site van NBC laten denken dat je in amerika zit, terwijl dat niet zo is, en dus kun je dan wel downloaden.
dat is het idee tenminste, ik heb het zelf nog nooit gedaan
Kijkquote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NL
Dan werkt het idd
iddquote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
heb ze meteen maar gemeld dat ik hier best wel wil werken![]()
ff proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet effe de cookie van de NBC site aanpassen daarvoor, die effe op US zetten ipv NL
Dan werkt het idd
eerst m'n diplomaquote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Je zal gek zijn als je dat niet deed
zelfde principequote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan werkt het idd
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
dit programmatje moet je dan effe installen in firefox.
Zo krijg ik ook de clearence te zien bij A&F
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Presentatie: 7,5
Presenteren vanuit bedrijf: 9
Presenteren vanuit school: 8
Komt gemiddeld uit op 8..adrealine
quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Goedzoquote:Op maandag 7 januari 2008 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Sow beoordeling gehad.
Punten:
Ik krijg na mijn MBO ook gewoon nog 4 jaar Stufi..quote:Op maandag 7 januari 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Heel erg netjes Ilona, heb je nu ook nog gewoon 4 jaar stufi op het HBO?
Je had hiervoor nog geen HBO gedaan hé?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Loontjah het volgende:
Ja, je begint gewoon met een nieuwe "soort" school.
Tenminste dat neem ik aan.
Als het goed is wel inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2008 13:42 schreef Loontjah het volgende:
Ja, je begint gewoon met een nieuwe "soort" school.
Tenminste dat neem ik aan.
Dat is ook waar inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:46 schreef PieterBas het volgende:
Alleen als je van het HBO naar het WO gaat, wordt het niet vergoed
Klopt, omdat de overheid het volgende vindtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
Het is gewoonlijk wel zo van MBO naar HBO inderdaad.
Bronquote:De reden hiervoor is dat de overheid ervan uit gaat dat een hbo-opleiding een volwaardig hogeronderwijsgetuigschrift oplevert met goede perspectieven op de arbeidsmarkt. De overheid bekostigt daarom deze vervolgopleiding niet.
Ik vind het wat krom, waarom mag iemand wel eerst MBO doen en dan HBO. Terwijl iemand die eerst HBO doet daarna niet WO mag doen? Dit terwijl een WO master na een HBO opleiding meestal ook nog eens minder veel tijd inneemt dan een HBO opleiding na een MBO opleiding.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hebben ze gelijk in ook vind ik... Wie dan NOG verder wil moet het zelf maar betalen.
Ik vind dat ook een beetje een debiele regeling.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het wat krom, waarom mag iemand wel eerst MBO doen en dan HBO. Terwijl iemand die eerst HBO doet daarna niet WO mag doen? Dit terwijl een WO master na een HBO opleiding meestal ook nog eens minder veel tijd inneemt dan een HBO opleiding na een MBO opleiding.
Iets ander kroms vind ik dat je bij MBO gewoon je studievertraging studiefinanciering doorbetaald krijgt.
Betaal nu ook al 94 euro voor een maandkaart voor de bus. Voor dat geld kan ik in een auto rijden man!quote:Op maandag 7 januari 2008 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een beetje een debiele regeling.
Net zo debiel als dat je op je 16e geen OV kunt krijgen.
Toen ik op MBO zat moest ik zelf het transport betalen.
Weet je wat zo'n jaartrajectkaart kost verdomme
Je bent op het MBO dan ook geen student, maar scholierquote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt MBO ook niet echt als studie gezien door de regering, daar je geen prestatiebeurs krijgt, maar gewoon financiering.
Joah, wel aardigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!!
Istage!!
Dat is eigenlijk alles wat ik wil zeggen![]()
Hoe is het hier?
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..quote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allen!!
Istage!!
Dat is eigenlijk alles wat ik wil zeggen![]()
Hoe is het hier?
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt MBO ook niet echt als studie gezien door de regering, daar je geen prestatiebeurs krijgt, maar gewoon financiering.
Op het HBO ben je ook scholierquote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je bent op het MBO dan ook geen student, maar scholier
Ook reisuren erbij in?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..
(Hier heb ik mijn uren PLUS werk bij opgeteld..)
Ja?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
MBO is nu ook prestatie beurs geworden.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Melkertbaantjes zijn er niet meer zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
Dus ik ben volgens jou een kansarm kind uit een probleemgezin die ter voorkoming dat het een uitkering aan moet vragen maar iedere dag naar Leeuwarden zeult om daar wat bezigheidstherapie te volgen?
Blij dat de baas daar anders over denkt, anders bood hij me geen baan aan![]()
Gaat dus goedquote:
Oeh, dat is veel..quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..
(Hier heb ik mijn uren PLUS werk bij opgeteld..)
Ik reis elke dag 2 uurquote:
Succes!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef jackson het volgende:
Een goede middag
Alles ingeleverd vandaagvoor stage. 24ste presentatie
Ik de hele verdere maand wel denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ik ga juist maar eens wat vrije dagen nemen de aankomende 2 wekenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ja, diezelfde nogsteeds jaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef Loontjah het volgende:
Is dat ook die sukkel van jouw wanna be projectgenootje ?
Je kan de extensie veranderen, als hij echt zo dom isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, zit wat te bedenken inderdaad![]()
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Gewoon ruigweg verwijderen gaat me ook wat ver, dat gun ik hem dan ook weer net niet...
Nee, want heb ook wel eens een dagje van 4 uur ertussen zitten en zaken als een terugkomdag van school zijn ook niet lange werkdagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
En wat zeiden ze Erik, morgen beginnen?
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaarquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Hmm...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hou is om een nieuwe OV kaart
Hij is zo dom als kruipolie, maar zo dom is hij dan nog niet Siebren...
Hmmmmquote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaar
Zullen we die eeuwenoude discussie niet weer op gaan halen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
Nee, maar wel verrekte makkelijk als je het nodig hebtquote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm...
En dat terwijl kruipolie niet bepaald intelligent is
Talenpakket is hier niet aanwezigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:47 schreef Loontjah het volgende:
zweeds spellingscontrole er over heen doen, en dan alles veranderen van de suggesties
Keurigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef Houniet het volgende:
ben weer terug, met OV
best geinige kleurtjes dit keer
jij zou hem ook wel willen hebbenquote:
So true!quote:
Ja, want ik gebruik dat ding zo vaak....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
OV staat voor openbaarvervoer... openbaar, voor iedereenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |