Ja?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
MBO is nu ook prestatie beurs geworden.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef eer-ik het volgende:
Volgens mij wordt MBO ook niet echt als studie gezien door de regering, daar je geen prestatiebeurs krijgt, maar gewoon financiering.
Melkertbaantjes zijn er niet meer zekerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
Dus ik ben volgens jou een kansarm kind uit een probleemgezin die ter voorkoming dat het een uitkering aan moet vragen maar iedere dag naar Leeuwarden zeult om daar wat bezigheidstherapie te volgen?
Blij dat de baas daar anders over denkt, anders bood hij me geen baan aan![]()
Gaat dus goedquote:
Oeh, dat is veel..quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nu liever op school.. ben de 52 - urige werkwerken wel weer zat..
(Hier heb ik mijn uren PLUS werk bij opgeteld..)
Ik reis elke dag 2 uurquote:
Succes!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:24 schreef jackson het volgende:
Een goede middag
Alles ingeleverd vandaagvoor stage. 24ste presentatie
Ik de hele verdere maand wel denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ik ga juist maar eens wat vrije dagen nemen de aankomende 2 wekenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Jackson!
Ik ga deze week denk ik aardig wat uurtjes maken. Heb de eerste 6,5 er op zitten
Ja, diezelfde nogsteeds jaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef Loontjah het volgende:
Is dat ook die sukkel van jouw wanna be projectgenootje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |