Je kan de extensie veranderen, als hij echt zo dom isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja, zit wat te bedenken inderdaad![]()
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Gewoon ruigweg verwijderen gaat me ook wat ver, dat gun ik hem dan ook weer net niet...
Nee, want heb ook wel eens een dagje van 4 uur ertussen zitten en zaken als een terugkomdag van school zijn ook niet lange werkdagen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet met die lange dagen die je wel hebt gedraaid??
En wat zeiden ze Erik, morgen beginnen?
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaarquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie tips? Beschadigen, hoe doe ik dat?
Hmm...quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Hou is om een nieuwe OV kaart
Hij is zo dom als kruipolie, maar zo dom is hij dan nog niet Siebren...
Hmmmmquote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Extensie .doc aanpassen. Inladen in notepad. Wat 0 en 1 waarden aanpassen. Terug zetten naar .doc en klaar
Zullen we die eeuwenoude discussie niet weer op gaan halen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meer als bezigheidstherapy om kansarmen en kinderen uit probleemgezinnen bij de uitkeringsinstanties weg te houden?
[..]
Op het HBO ben je ook scholier
Nee, maar wel verrekte makkelijk als je het nodig hebtquote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm...
En dat terwijl kruipolie niet bepaald intelligent is
Talenpakket is hier niet aanwezigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:47 schreef Loontjah het volgende:
zweeds spellingscontrole er over heen doen, en dan alles veranderen van de suggesties
Keurigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef Houniet het volgende:
ben weer terug, met OV
best geinige kleurtjes dit keer
jij zou hem ook wel willen hebbenquote:
So true!quote:
Ja, want ik gebruik dat ding zo vaak....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
OV staat voor openbaarvervoer... openbaar, voor iedereenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij zou hem ook wel willen hebben [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |