Niet aan toegeven. Gewoon heen en leuke presentatie/verhaal afsteken. Geen druk, geen stress, je had het diploma immers al in de pocket!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Loontjah het volgende:
Damn faalangst alert.
Echt zo'n gevoel, ik wil niet.
Bah
Hequote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fack it, klote op!
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Trigalti het volgende:
En gewoon door dat slotje heen posten hè eer.. tsjongejonge
Nee, je kan het gewoon niet! Niet de schuld afschuiven op iets/iemand andersquote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fack it, klote op!
Gewoon rustig blijven, door je rechterneusgat ademen en positief blijven denken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Loontjah het volgende:
Damn faalangst alert.
Echt zo'n gevoel, ik wil niet.
Bah
Ben ook met de auto.. Zit op 500 meter afstand.. moet ik je even komen kalmeren?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar toch.
Over een uur gaat er zo'n adrealine door mijn heen.
Dan kan ik volgens mij wel gaan stuiteren.
Ben met de auto dus hoop dat het voor 17:00 wel is gezakt
Wie het weet mag het zeggen!quote:
Ik ga het even uitzoeken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen!
Spambotje? Die van het Gitaristentopic word ook keer op keer gesloopt...
van de KSC bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Houniet het volgende:
de OP van de wiki is ook al eens verneuktdat was mcDavid
Brian?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
--> Iemand die zich ook met de gitaristenwiki bezighoudt heeft e.e.a veranderd in de wiki.
Ik kan wel z'n IP even posten hierquote:Op maandag 7 januari 2008 12:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brian?
Dat is wel een DEV'ver in dienst van Fok!...
Hier nietquote:Op maandag 7 januari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
al veranderd ja !
KSC bedoelde ik
en de sirenes gaan alweer
Kan ik verder toch niks meequote:
thnx matequote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef eer-ik het volgende:
Wiki is weer gefixed.
Ohquote:Op maandag 7 januari 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
thnx mate
trouwens heb nog geen Rachel gezien in Chuck
heb nu 1tm7 gekeken
Rachel Bilsonquote:Op maandag 7 januari 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
thnx mate
trouwens heb nog geen Rachel gezien in Chuck
heb nu 1tm7 gekeken
Die rachel iddquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wow shit
Snel Chuck eens downloaden dus
[ afbeelding ]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die rachel idd
en deze chuck:
[ afbeelding ]
+ chick
Kruisjequote:
die komt pas later in de serie, volgens mij pas in aflevering 7 of 8. alles draait om Chuck en die blonde mutsquote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?
Het is een leuke seriequote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt als leuke comedyserie, is dat het ook? Of draait het alleen om Rachel?
Dat klopt.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens haar Wiki komt Rachel er maar twee episodes in voor...
VLC?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
eer met wat voor programma kan ik screencaps maken dan
Is inderdaad Sensation White jaquote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
PieterBas je hebt een nieuwe UIwat moet het voorstellen dan
lijkt op een feest, sensation misschien
Het is meer een actie/comedy.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
Dan ga ik eens kijken. Die blonde is ook weltrouwens
Ben gek op Amerikaanse comedy's! Friends
werkt vaak niet.quote:
oke nicequote:
Werkt niet in Windows Media Playerquote:
Weet niet, heb ik nietquote:Op maandag 7 januari 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werkt niet in Windows Media Player
Het nou niet echt NSFW, toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:32 schreef Trigalti het volgende:
Moesten jullie echt al die plaatjes spammen?
Ik zit op stage verdammt!
was jij hetquote:
Ik weet niet.quote:
Maar dat kan welquote:
Chicks staan bovenaan de pagina.. mensen kijken op beeldscherm...quote:
Eigen kantoortje regelen, niks aan de handquote:Op maandag 7 januari 2008 12:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Chicks staan bovenaan de pagina.. mensen kijken op beeldscherm...
Om FOK! geven ze niets, ziet er nog uit alsof k er iets van leer.. maar kan niet gaan zitten youtuben en zulke plaatjes kijken enz..
Vast wel een keer.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
dat Chuck lijkt me wel geinig
komt dat ook op NL tv?
Geloof het wel...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Etcetera het volgende:
dat Chuck lijkt me wel geinig
komt dat ook op NL tv?
Ja, op 13th Street. Ik kan het wel ontvangen, maar dan moet ik mijn ouders een extra pakket aanschaffen. Ze hebben laatst juist dat extra pakket opgezegd..quote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof het wel...
Dexter is hier nu ook al, zag de posters vorige week al in de bushokken hangen. Alleen helaas alleen te ontvangen op de digitale zenders volgens mij...
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vast wel een keer.
Eind dit jaar ofzo ergens
Maar je kunt gewoon torrents downen, of je kunt de afleveringen kijken op de site ven de NBC.
ach, anders gewoon binnentrekken op vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof het wel...
Dexter is hier nu ook al, zag de posters vorige week al in de bushokken hangen. Alleen helaas alleen te ontvangen op de digitale zenders volgens mij...
ik gok met proxy-ip? want zulke dingen zijn meestal alleen beschikbaar in amerikaquote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]gewoon gratis kijken enzo?
Kwaliteit beetje goed? Scheelt weer downloaden
Ja klopt, die was het. Wij hebben verder thuis ook geen digitale tv. Dan maar downloadenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, op 13th Street. Ik kan het wel ontvangen, maar dan moet ik mijn ouders een extra pakket aanschaffen. Ze hebben laatst juist dat extra pakket opgezegd..![]()
Huh?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach, anders gewoon binnentrekken op vakantie
[..]
ik gok met proxy-ip? want zulke dingen zijn meestal alleen beschikbaar in amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |