Niks.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist, en wat je daar dan mee denkt op te schieten.
ernstig hequote:
Bewaar dan wel een kopie, echt deleten is te lullig...quote:
Ik vind dat de politie meer prioriteit in deze lui moeten steken, dan in die lui die rechts inhalen! Dit is uitlokking en ze zijn ook gewoon in overtreding hoor!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:08 schreef eer-ik het volgende:
Ik houdt netjes afstand, op een gegeven moment rijdt er níemand meer rechts.
Over een afstand van zeker een paar kilometer niet.
Maar nee, meneer blijft links rijden.
Even geseind, even getoeterd, maar nee hoor, hij blééf links rijden.
Dan denk ik ook: ja joooo
Volgas rechts er voorbij.
En wat ik dan niet snap, is dat er hele volksstammen gewoon achter blijven rijden
En dat die vent niet optieft naar rechts.![]()
![]()
Jij bent toch degene die het doet? Daarom dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niks.
Dat weet ik ook wel.
Maar waarom ben ik dan ineens de schuldige....
Dat hij zelf moet schrijven is niet mijn schuldquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Bewaar dan wel een kopie, echt deleten is te lullig...
Ook al flikte die dat andere eerst, denk dat je hem al genoeg gepakt hebt (Omdat hij nu zelf al een verslag moet schrijven).
Nekschot, werkt altijdquote:Op maandag 7 januari 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dat de politie meer prioriteit in deze lui moeten steken, dan in die lui die rechts inhalen! Dit is uitlokking en ze zijn ook gewoon in overtreding hoor!
Ik reed een keer midden in de nacht door Almere, geen mens op de weg, meer dan 24 uur niet geslapen en elk stoplicht sprong voor me op groen door die sensors. Ideaal totdat ik in een andere plaats kwam. Eerste beste stoplicht door rood en geflitst.... Ook niet leuk!
Als iemand jou aanvalt, en jij geeft diegenen een mep, ben jij toch ook niet de schuldigequote:Op maandag 7 januari 2008 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die het doet? Daarom dus.
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
Voorkomen wegens te hard rijden
Goed tpoic.
Whehehe, nou ik heb het volgens mij al eens in een Stage SC topic gezegd...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De vraag is, hoe veel reedt hostimeister te hard!
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
Voorkomen wegens te hard rijden
Goed tpoic.
Bleek later een zwaar ongeluk te zijn op de A13quote:Op maandag 7 januari 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien komt Goover binnenkort terug!
Hoop van wel
En lekker dan Pieter
Ja dat zou ik nou ook snel zeggenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat was een goed topic idd
Alleen volledig bij elkaar gelogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |