Na, het was eigenlijk rond de 95...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
is die 90 voor of na de correctie?
of je reageert ONTOPIC?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
Dit MOET een grap zijn.
maar 't is zo duur...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Biancavia het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen.
ja, ik zou terugmeppenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Biancavia het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen.
En jij bent...?quote:
ja, godver, da's toch lomp..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met 90 door een straat met scholen waar je 30 mag ben je inderdaad dé lul.![]()
En er is ook maar 1 iemand die dit serieus neemt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
Nou wordt het helemaal mooi.
Ik moet binnenkort voorkomen omdat ik met 90 door een straat met scholen reed, waar je 30 mag.
Stond er 1 keer politie te controleren, en ja hoor, wie is er de lul?
Ikke.
Teringjantje, hoe moet ik mijn werk nu doen dan?
Rijbewijs kwijt, baas boos, terwijl het zijn schuld is.
Eerst stond ik in de file, naar m'n rit toe, en volgens hem was het mijn schuld dat ik te laat was, en hij stond erop dat ik optijd klaar was, en hij vond het maar onzin dat ik niet hard wilde rijden.
Omdat ik niet ontslagen wilde worden, ben ik dus maar te hard gaan rijden, maar alles bij elkaar heeft erin geresulteert dat ik alsnog te laat klaar was, en m'n baas nu alsnog met ontslag dreigt.
Het irritantste vind ik nog, is als je daar aan komt rijden, en er allemaal van die mensen langs en op de straat staan die niet aan de kant gaan als je luid toeterend aan komt rijden.
En politie die dan echt onredelijk is.
En je gaat slaan enzo, ik mocht niet eens m'n baas bellen.
Ze hebben m'n telefoon kapot gegooid, en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Had ook weer te maken met die stortbui van gister, waardoor er allemaal plassen langs de weg lagen.
En ja, die splashen nou eenmaal bizar hard als je daar met 90 doorheen rijdt...
Kutzooi.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Krijg 'm hopelijk weer terug, ik weet het nog niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor hoelang ben je m kwijt?
Hoeveel kudtkindjes heb je geschept!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, godver, da's toch lomp..
Ik moet toch ook m'n werk doen.
Ambulances kunnen dat ook.
En ik rij ook in een sprinter, dan kan ik dat toch ook wel...
niet genoeg geloof ik, hij is niet opgepakt zo te lezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel kudtkindjes heb je geschept!?![]()
Hou je bek kutkind of ik sla je dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |