Na, het was eigenlijk rond de 95...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
is die 90 voor of na de correctie?
of je reageert ONTOPIC?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
Dit MOET een grap zijn.
maar 't is zo duur...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Biancavia het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen.
ja, ik zou terugmeppenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Biancavia het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen.
En jij bent...?quote:
ja, godver, da's toch lomp..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Met 90 door een straat met scholen waar je 30 mag ben je inderdaad dé lul.![]()
En er is ook maar 1 iemand die dit serieus neemt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
Nou wordt het helemaal mooi.
Ik moet binnenkort voorkomen omdat ik met 90 door een straat met scholen reed, waar je 30 mag.
Stond er 1 keer politie te controleren, en ja hoor, wie is er de lul?
Ikke.
Teringjantje, hoe moet ik mijn werk nu doen dan?
Rijbewijs kwijt, baas boos, terwijl het zijn schuld is.
Eerst stond ik in de file, naar m'n rit toe, en volgens hem was het mijn schuld dat ik te laat was, en hij stond erop dat ik optijd klaar was, en hij vond het maar onzin dat ik niet hard wilde rijden.
Omdat ik niet ontslagen wilde worden, ben ik dus maar te hard gaan rijden, maar alles bij elkaar heeft erin geresulteert dat ik alsnog te laat klaar was, en m'n baas nu alsnog met ontslag dreigt.
Het irritantste vind ik nog, is als je daar aan komt rijden, en er allemaal van die mensen langs en op de straat staan die niet aan de kant gaan als je luid toeterend aan komt rijden.
En politie die dan echt onredelijk is.
En je gaat slaan enzo, ik mocht niet eens m'n baas bellen.
Ze hebben m'n telefoon kapot gegooid, en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Had ook weer te maken met die stortbui van gister, waardoor er allemaal plassen langs de weg lagen.
En ja, die splashen nou eenmaal bizar hard als je daar met 90 doorheen rijdt...
Kutzooi.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Krijg 'm hopelijk weer terug, ik weet het nog niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor hoelang ben je m kwijt?
Hoeveel kudtkindjes heb je geschept!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, godver, da's toch lomp..
Ik moet toch ook m'n werk doen.
Ambulances kunnen dat ook.
En ik rij ook in een sprinter, dan kan ik dat toch ook wel...
niet genoeg geloof ik, hij is niet opgepakt zo te lezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel kudtkindjes heb je geschept!?![]()
Hou je bek kutkind of ik sla je dood.quote:
Hou je bek OAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef OA het volgende:
heeft erin geresulteert
![]()
Iemand die zo schrijft, neem ik niet serieus...![]()
TS moet dus gewoon terug en het nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet genoeg geloof ik, hij is niet opgepakt zo te lezen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
Nou wordt het helemaal mooi.
Ik moet binnenkort voorkomen omdat ik met 90 door een straat met scholen reed, waar je 30 mag.
Stond er 1 keer politie te controleren, en ja hoor, wie is er de lul?
Ikke.
Teringjantje, hoe moet ik mijn werk nu doen dan?
Rijbewijs kwijt, baas boos, terwijl het zijn schuld is.
Eerst stond ik in de file, naar m'n rit toe, en volgens hem was het mijn schuld dat ik te laat was, en hij stond erop dat ik optijd klaar was, en hij vond het maar onzin dat ik niet hard wilde rijden.
Omdat ik niet ontslagen wilde worden, ben ik dus maar te hard gaan rijden, maar alles bij elkaar heeft erin geresulteert dat ik alsnog te laat klaar was, en m'n baas nu alsnog met ontslag dreigt.
Het irritantste vind ik nog, is als je daar aan komt rijden, en er allemaal van die mensen langs en op de straat staan die niet aan de kant gaan als je luid toeterend aan komt rijden.
En politie die dan echt onredelijk is.
En je gaat slaan enzo, ik mocht niet eens m'n baas bellen.
Ze hebben m'n telefoon kapot gegooid, en zo'n moedertje heeft me een blauw oog geslagen.
Had ook weer te maken met die stortbui van gister, waardoor er allemaal plassen langs de weg lagen.
En ja, die splashen nou eenmaal bizar hard als je daar met 90 doorheen rijdt...
Kutzooi.
Voor een kuttopic is het uitmuntend.quote:
Ik zou donderdag weer moeten werken, misschien ga ik 't dan nog maar eens proberen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS moet dus gewoon terug en het nog een keer proberen.
Maar ik ben toch niet doodquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef mcDavid het volgende:
Aan zulke mensen zou ik gráág eens een darwin-award uitreiken!
Ga terug naar school....quote:
2e ban?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind je het gek dat ze je dan gaan slaan![]()
Het vervelende is dat die kinderen kleiner zijn dus moeilijker te raken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou donderdag weer moeten werken, misschien ga ik 't dan nog maar eens proberen.
Wel zonder rijbewijs though...
Sja je kunt niet alles hebben he. Maargoed dat komt nog wel. Hoop alleen dat je niet iemand anders meeneemt.quote:
En nou optiefen, nep-Indo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tjonge, wat een praatjes voor een dooie bal gehakt
't is een dieselquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef D-Devil het volgende:
Een auto rijdt op benzine, niet op papieren. Niet janken, rijden en rustig aan die 3 weken.
Ja, maar m'n bus is best groot, dus heb een groot raakvlakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die kinderen kleiner zijn dus moeilijker te raken.
precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS moet dus gewoon terug en het nog een keer proberen.
Vechten jullie die vete gewoon ergens anders uit....quote:
Dit topic is goed genoeg. En jij moet ook je bek houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Vechten jullie die vete gewoon ergens anders uit....![]()
Open er anders een topic over...![]()
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Hayley het volgende:
Ik hoop dat je je rijbewijs nooit meer terugkrijgt
WTF dat wijf lijkt op een gozer (!!) uit mijn klas!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind je het gek dat ze je dan gaan slaan![]()
Whehe!quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit topic is goed genoeg. En jij moet ook je bek houden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WTF dat wijf lijkt op een gozer (!!) uit mijn klas!![]()
Ja vast!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zet je bril nog eens opquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor een kuttopic, dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Goed topic wel.
Hou je bek stom wijfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Goed topic wel.
ja, er kwam net nog een sliert voorbijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het maar een zaad-topic eigenlijk
d'r zit wel iets met zaad op de vorige pagina...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het maar een zaad-topic eigenlijk
Sorryquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, er kwam net nog een sliert voorbij
jij eerst gewoon weg blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
JULLIE MOETEN ALLEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!
best wel hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
d'r zit wel iets met zaad op de vorige pagina...
Eer-ikquote:
Make me.quote:
Treinnerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek stom wijf
Ja, dat ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
JULLIE MOETEN ALLEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!
Ahhuh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:
Voor een kuttopic, dus.
Haha. Een garpje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dan moet ik moeite doen, je tieft vanzelf wel op.
't gaat iig de goeie kant opquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
begint het ergens op te lijken, gehaktbal?
rot gewoon op, die kut-kids moeten opzoutenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef OldJeller het volgende:
Als je 90 km/h op de snelweg te hard zou rijden had ik het ook suf gevonden dat je een bon kreeg/moest voorkomen.
Maar in een bebouwde kom hardrijden vind ik onnodig en niet kunnen; daar heb je wel kans dat er opeens een fietser of kind voor je auto ligt.
De gestapo-politie kan daarom beter in de bebouwde kom gaan controleren ipv de snelweg, dat is beter voor de veiligheid, maar goed.. we weten allen dat ze het niet daarvoor doen, maar voor het geld.
Honden.
Haha, een newbie.quote:
Ja, dat wel..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rot gewoon op, die kut-kids moeten opzouten
Treinkopper is van mij.quote:
Je begrijpt de topic niet, omdat in jouw omgeving het enige vervoersmiddel de fiets is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rot gewoon op, die kut-kids moeten opzouten
kinderen horen op de stoep, het liefst aan een kettingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat wel..
Maar je moet er ook niet eentje onder je wagen krijgen...![]()
Dus daarom vind ik dat eer-ik gewoon keihard gestraft moet worden... Een jaar z'n rijbewijs kwijt, 3 maanden voorwaardelijk én ¤2500 boete!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |