vanaf de paarden is het maar een klein stukje lopen naar het kantoor, en daar staat de piano.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt net ik ga even naar mijn paarden, vervolgens zit hij achter de piano. Ik mag toch hopen dat zijn hersenen niet zo zwaar al zijn aangetast door de alcohol.
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?quote:
Wat een geweldige ava weer.quote:
Ik heb er moeite mee dat Kenneth dus gewoon met Brian kan praten. Volgens mij draait het concept van DGK over hoeveel je bereidt bent op te geven en daaar hoort bij het achterlaten van je naasten. Met CP en door DGK opgezette mogelijkheden is het mogelijk je naasten te ontmoeten. Het lijkt me niet de bedoeling dat wanneer de fam. Kubatz die Brian overal in Nederland volgt er dan ook maar contact moet zijn. Ik neem het de redaktie dan ook kwalijk dat zij die scheidslijn laten vervagen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
Het is ook een 5 minuten cos dus het hoeft niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?
Heb nog nooit een cos gemaakt en val net binnen...
Ik? *proest* Heb je mijn belabberde OP's wel eens gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?
Heb nog nooit een cos gemaakt en val net binnen...
tja, bij gebrek aan betere kandidaten zou ik haar dat niet misgunnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef Dark het volgende:
Jaap maakt zich toch zenuwachtig, misschien haalt Claire wel 35%?
Thnx Agter helemaal toppie. Ik kan ze ook niet openen hoor, ik vind het al heel goed da tje het probeerd.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:49 schreef agter het volgende:
Naar aanleiding van wat er gebeurt is vannacht, wachten we hier op het vonnis van de Febo.
Duidelijk is dat Huub een alcoholverbod heeft gekregen...en nog wat meer. Wat dat meer is, daar hopen we snel achter te komen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige ava weer.![]()
On Topic: Lieke zei tegen Claire dat ze nu het spel pas snapt. In het begin is ze nooit zichzelf geweest maar volgt nu haar gevoel.
Ligt dat aan Piet Piraat, het hokje of Lieke?
Een boete voor persoonlijk bezit? Is dat al gezegd?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is ook een 5 minuten cos dus het hoeft niet.
Als je het alsnog wil doen dan kun je wel even snel wat opschrijven wat er net besproken is op de streams.
Er komt een boete voor persoonlijk bezit. Claire vertrouwt Amanda niet, dat soort zaken.
Ja! Een maand of zeven! Dan verandert je mening over iemand van de ene op de andere dag ineens naar het tegenovergestelde.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Varen het volgende:
Fok gooit me er telkens af![]()
Claire kan Amanda niet plaatsen
Lieke: geef het de tijd
De personen die de show maken die zitten het langst achter, dat is altijd al zo geweest. Ze moeten immers instructies krijgen zodat ze weten wat de bedoeling is.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef diedirk het volgende:
Valt we altijd op dat Lieke altijd maar heel kort achter is en met weinig info terug komt.
Ze had bv. nog helemaal niks gehoord van dat afstand verhaal van paar dagen geleden.
Huub daarintegen is er echt dagelijkse klant en weet altijd alles al van te voren en krigt er veel info..
nogal oneerlijk eigenlijk
Lieke snapt het spel ook nog maar netquote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef diedirk het volgende:
Valt we altijd op dat Lieke altijd maar heel kort achter is en met weinig info terug komt.
Ze had bv. nog helemaal niks gehoord van dat afstand verhaal van paar dagen geleden.
Huub daarintegen is er echt dagelijkse klant en weet altijd alles al van te voren en krigt er veel info..
nogal oneerlijk eigenlijk
Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef akveor het volgende:
tnx agter
[..]
Ik heb er moeite mee dat Kenneth dus gewoon met Brian kan praten. Volgens mij draait het concept van DGK over hoeveel je bereidt bent op te geven en daaar hoort bij het achterlaten van je naasten. Met CP en door DGK opgezette mogelijkheden is het mogelijk je naasten te ontmoeten. Het lijkt me niet de bedoeling dat wanneer de fam. Kubatz die Brian overal in Nederland volgt er dan ook maar contact moet zijn. Ik neem het de redaktie dan ook kwalijk dat zij die scheidslijn laten vervagen.
Aaarggghhhquote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
De gerustellende glimlach van Lieke.
OMG, dat kind gun je toch een........ja, wat eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
oh jij kijk niet altijd lees ik nu........quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
Trusten, we proberen je op de hoogte te houden. Lieke is aan het woord dus volg ik mijn gevoel....mute dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik kan slapen...
Veel COS plezier
Zelden zo'n oprechte glimlach gezien, geweldig......quote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rare neplachquote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en beter te bespringen....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
Mike: waren vrouwen maar meer zoals honden, dan waren ze gemakkelijker af te richten
ma flodderquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je hier toch onderschriften bij mag verzinnen.
Mazzel? Dat ze de hele avond moest luisteren naar Lieke's gezever? Aclimatiseren? Asjeblieft zeg.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Claire - Ik denk dat je heel veel mazzel hebt gehad dat Jaap en Huub gisteren weg waren, kon je even lekker acclimatiseren......
Volg je gevoel, heb ik ook altijd gedaan. Intuitie, je weet wel, als vrouw.......
Claire weet niet goed wie ze kan vertrouwen.
Wat dapper dat je ernaar kan luisterenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Dark het volgende:
Lieke is af en toe de controle kwijt en dat vindt ze jammer, ze heeft er een les uit geleerd.
De regel dat Brian en Amanda niet gepest mogen worden als ze van slag zijn is minstens net zo belachelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?
Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...![]()
Volg je eigen advies aan mij: Het is een spel maar wel een verrot spel.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...![]()
Ben er ook klaar mee........quote:Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dapper dat je ernaar kan luisteren![]()
Ik heb er de kracht niet voor
Gesprek met Claire?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
Jawel hoor ik kijk echt regelmatig. Ja geen 24 uur en ook geen 16 uur per dag, daar heb ik geen tijd voor en zin in. Maar heeft dat iets te maken met hoe je over iets denkt. moet je daar speciaal vaak voor kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh jij kijk niet altijd lees ik nu........
Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
.......
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. ........
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
Als ze straf hebben, moeten ze altijd een paar dagen tv kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef agter het volgende:
hoe lang mogen ze tv kijken, iemand?
gisteren hebben ze ook al idols gekeken.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gesprek met Claire?
Ohh je bedoelt de monoloog van Lieke?
Het is iets op Discovery dacht ik, Miljonairs en nog wat, Brian wilde dat graag kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hoelang die film nog duurt? Anders ga ik weer voor Jan Lul op de boetes zitten wachten.
maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft wel door dat ze misschien door A&B gebruikt wordt, en dat het nep is hoe ze zich tegenover haar gedragen.
Zoals ik al eerder opmerkte Lieke is niet stom.
Nu weer over naar de negative berichtgeving.
Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Als ze moet luisteren, dan steekt ze haar vingers in haar oren, en gaat LALALALALALALA schreeuwenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat was met recht een monoloog.......en dan van zichzelf zeggen - Ik ben meer van het luisteren
Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?
Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
Net wat ze zegt, aan het opbouwen, het kan zo weer inelkaar donderen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..![]()
hoe kun je dat zeggen als je daar niet zeker van bent?
Waarom? Jij ergert je aan de posten op dit forum, maar je blijft toch ook posten?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Hoeft ook niet, zolang jij geniet van Lieke is het toch ok?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven...Je hebt in dat hok al zo weinig prive, waarom dan nog goed vinden aan elkaars spullen te komen. Gewoon af blijven met je tengels.
Ja, gek he...dat zijn ook de mensen die daar wonenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Dat de familie close is: primaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
ff het as trio aan het doornemenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
In bedje natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash gebeige van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Persoonlijk erger ik mij graag aan de bewonersquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Dat snap ik ook wel. Maar dan hadden ze de kasten tot verboden gebied moeten verklaren. Nu is deze regel veel te algemeen.... Dennis ziet een kaartje liggen en verscheurt die... een 100,000 boete. Ik denk dan jammer Huub, had je het maar niet moeten laten slingeren. What's next.. dat je overal privespullen neerlegt in de hoop dat iemand die vernield?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.
Ik hoorde Brain zeggen: Amannnnnn je moet loesoe! To the back, to the backquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten, we proberen je op de hoogte te houden. Lieke is aan het woord dus volg ik mijn gevoel....mute dus.
Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dusquote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Allemaal gevoelsmensen! (quote:Op zondag 6 januari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
er zitten best wat gevoelige types op FOK als Lieke in der praatluistermodus gaat
Bekijk het filmpje eens ...... Echt doen !quote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dus
Dat zei je n.l. wel.... jij had het over de familie van Brain, die Brain overal volgen. Dat heeft niets te maken met familie rond een golf terein terug te vinden. Wat betreft het naar buiten gaan van de bewoners, vind ik ook nie teerlijk tegenover de andere bewoners. Verder heb je het nog steeds over de informatie die Brain toegespeeld krijgt en lees ik weer niets over de informatie die Huub toegespeeld krijgt.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?
Ik vind van niet. Daar zijn juist die halfjaar dagen voor, CP's en andere gelegenheden zoals bezoek tijdens een verjaardag of op uitnodiging van de redaktie zoals bijv. Het sinterklaasgebeuren.
Ik kan Lieke dan ook wel begrijpen dat zij het oneerlijk vind dat Jaap, Huub en Brian zo vaak naar buiten mogen. Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Ik hoop dat Claire iets van geleerd heeft....ga nooit meer een "monoloog " met Lieke aan.
Als dat niet mag en de camera volgt Huub tijdens deze discrepantie, waarom gaat de telefoon dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje eens ...... Echt doen !
Klopt, maar met Lieke lukt dat niet dus blijft het een monoloog.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef riri het volgende:
[..]
je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aan
Ik ben sterk geneigd Lieke terug te geven wat ze uitdeelt en da's vast niet te (zuur)pruimen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Mijn reactie is nav het filmpje, waren Lieke haar letterlijke woordenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
welk filmpje ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het nou over iets laten slingeren. Dat is wel heel wat anders als brieven die je denkt neer gelegd te hebben in een zoals hun dat noemen een kluis en er een halve zool s'nachts op staat en jou post gaat lezen. Vervolgens gooi je dingen voor iemands hoofd die je zoals je zegt gelezen hebt. Zodra diegene de brieven haalt en ze wil laten lezen aan de mensen om ze te overtiugen dat er helemaal niets van waar is wat hij zegt, rits je de brieven maar uit iemands handen en provoceerd zo de boel verder. Da tis dus geen persoonlijk bezit volgens jou. hiein verschillen wij dan van mening.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
Dat hoop ik ook voor jou en Lieke! Succes!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Hoop voor Lieke en voor mij dat het geen negatieve uitslag zal zijn...
Nee, dat vind ik meer een vorm van aggressie..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Nee, Huub beweerde dat hij de brieven al had gelezen, omdat hij die uit 'het kluisje van Palma' had gehaald. Omdat hij inhoudelijk wist wat er in stond en aan wie de drie brieven waren gestuurd, denk ik dat hij het ook echt heeft gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?
Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Ja. Het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Brian zoiets flikt...Heeft toch al vaker info uitgewisseld? Via de pc etc. Daarom is er geen internet meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.
Volgens mij is Brian wel degelijk bestraft voor dit, namelijk door zijn optredes af te nemen. Eigen domme schuld, had hij maar geen indruk moeten maken met zijn kennis.
Ik wil het niet WETEN wat ze vanacht met Brain heeft gedaanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
Wat heeft Amanda op haar gezicht gesmeerd?
Zo TE bruin en TE vlekkerig!
stoomkoker of zo, in ieder geval een apparaat in de keuken. In het verleden zagen we daar ook Natasia post instoppen die dan door Palma verder gebracht konden worden. Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?
Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Sterkte Riri!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Sterkte morgenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Zit er ook op te wachten. Duurt lang ditmaal.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat de familie close is: prima
Maar ze zouden toch opgesloten zijn?
Hoezo dan al die optredens, golfles en een onbeperkte hoeveelheid CPs?
De regels zijn niet voor iedereen gelijk, en dat is kwalijk
Dat hoop ik met samen met je, sterkte morgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Die heeft hij al vaak genoeg gehad en oa voor het gooien van een oorbelquote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Astenblaftquote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
Verdikkiequote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.
Huub en Jaap gaan dus niet elke week golfen en hebben geen onuitputtelijke voorraad cp's.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
<KNIP>
Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.
Hoop voor je dat alles goed gaat, voor Lieke ook trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
He gatver riri.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Jij trekt het nu ook al zo lekker uit zijn verband. Lieke wilde het aan iemand laten lezen om zich te verdedigen tegen het gemene kwaad wat Huub vertelde.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dus
volgens mij zegt hij dit als hij beweert dat het geen kluis is, maar gewoon een voor iedereen te gebruiken stoomkookding in de keuken.quote:
Sterkte. Ik hoop met je mee. Weet uit ervaring hoe heftig dat wachten is.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Bedankt Deissy! Ben nu aan het kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft![]()
http://forum.headliner.nl/topic-793/
Deze : http://forum.headliner.nl/topic-793/quote:Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
VerdikkieDe een beweert er dit over en de ander dat, en ik kan het nergens vinden.
sterkte riri en voor je zus natuurlijk ookquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Daar ben ik ook op tegen als dat buiten de bedoelde regels valt. In het begin werd dat, naar mijn idee, veel strenger gehandhaaft. Het is allemaal erg dubbel... als er bezoek komt staat er soms een mededeling op de plasma dat er geen spelinfo mag worden doorgegeven. En nu ze buiten de kooi optredens zijn mag dat ineens (ongecontoleerd) wel. Dat kan ik niet rijmen. Laat ze dan, als ze visite hebben, ook over alles praten. Dan is het op de streams en kan die info ook weer doorgespeelt worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat zei je n.l. wel.... jij had het over de familie van Brain, die Brain overal volgen. Dat heeft niets te maken met familie rond een golf terein terug te vinden. Wat betreft het naar buiten gaan van de bewoners, vind ik ook nie teerlijk tegenover de andere bewoners. Verder heb je het nog steeds over de informatie die Brain toegespeeld krijgt en lees ik weer niets over de informatie die Huub toegespeeld krijgt.
Ja precies heb ik ook gezien, ze heeft daa reen bhoorlijke tijd staan praten. Ik weet niet wat er besproken is toe, maar dat is wel wat ik bedoel. Ze krijgen allemaal informatie toegespeeld dus ook Brain. Dan alles over een kan scheren.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.
Volgens mij is Brian wel degelijk bestraft voor dit, namelijk door zijn optredes af te nemen. Eigen domme schuld, had hij maar geen indruk moeten maken met zijn kennis.
echt?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef Dark het volgende:
Post!
Alleen doet de broer van Brian het dan wel heel laf in het Papiamentsquote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja precies heb ik ook gezien, ze heeft daa reen bhoorlijke tijd staan praten. Ik weet niet wat er besproken is toe, maar dat is wel wat ik bedoel. Ze krijgen allemaal informatie toegespeeld dus ook Brain. Dan alles over een kan scheren.
En dat hoop ik ook van ganze harte. Heel en heel veel sterkte hierin ririquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Dan denk ik dat Brian het gewoon heel dom gespeeld heeft door die info direct bij Claire op tafel te gooien via de mooie ogen van Claire...maar wie weet wat hij nog meer te horen heeft gekregen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja precies heb ik ook gezien, ze heeft daa reen bhoorlijke tijd staan praten. Ik weet niet wat er besproken is toe, maar dat is wel wat ik bedoel. Ze krijgen allemaal informatie toegespeeld dus ook Brain. Dan alles over een kan scheren.
Ook van mij Riri, ik heb je ff ge-pmd!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dat hoop ik ook van ganze harte. Heel en heel veel sterkte hierin riri
Dat er spullen in het kluisje van Palma gestop worden klopt ook niet. Stel dat Lieke daar brieven inlegt en dat Palma die gaat bezorgen. Ik zeg niet dat het zo is maar die mogelijkheid is er wel en is niet te controleren. Want ik denk niet dat Palma elke dag gestript word als ze de villa verlaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Huub beweerde dat hij de brieven al had gelezen, omdat hij die uit 'het kluisje van Palma' had gehaald. Omdat hij inhoudelijk wist wat er in stond en aan wie de drie brieven waren gestuurd, denk ik dat hij het ook echt heeft gedaan.
Ja dat snap ik ook wel, maar ze zei wel iemand interesse om te lezen toch? Die iemand mag ook Huub zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij trekt het nu ook al zo lekker uit zijn verband. Lieke wilde het aan iemand laten lezen om zich te verdedigen tegen het gemene kwaad wat Huub vertelde.
Zag haar net zelfs nepgapen, echt dat contact is zooooo nep imoquote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik kan er zoooo niet tegen om Amanda Lieke te zien vlooien...
nee het is 100% oprechtquote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zag haar net zelfs nepgapen, echt dat contact is zooooo nep imo
klopt, Brian had alleen vrijdag een optreden met Huub... het is al meer dan een week bekend, dat zaterdag een optreden van Huub en Jaap samen wasquote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Brian het gewoon heel dom gespeeld heeft door die info direct bij Claire op tafel te gooien via de mooie ogen van Claire...maar wie weet wat hij nog meer te horen heeft gekregen.
Wel vind ik het dubieus dat het optreden HIERDOOR niet door zou zijn gegaan.
Volgens mij ging het al niet door en is dat al besproken.
Ze hebben Brian zijn boeking heus niet een paar uur van te voren afgebeld.
Nee, je begrijp het niet (denk ik). De brieven in 'het kluisje met uitgaande post' worden door Palma meegenomen naar 'achter'. Daar wordt de post gescreend, in enveloppe gdaan, postzegels erop enz ...... Pas daarna gaat de brief werkelijk weg. Palma stopt de brieven niet zelf in de brievenbus.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat er spullen in het kluisje van Palma gestop worden klopt ook niet. Stel dat Lieke daar brieven inlegt en dat Palma die gaat bezorgen. Ik zeg niet dat het zo is maar die mogelijkheid is er wel en is niet te controleren. Want ik denk niet dat Palma elke dag gestript word als ze de villa verlaat.
Doordat Plama het kluisje beschikbaar heeft gesteld valt het voor mij onder algemeen bezit. Het is niet aan het personeel dit te doen.
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.
haha, Jaap een boete wegens meelopen...zou een goeie zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap ook een boete krijgen?
Zit het filmpje te kijken en Jaap leest ook uit gebreid de brieven van Lieke?
Is dit een manier van de dames om aan Claire te laten zien dat ze niet tussen hen in moet komen?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik kan er zoooo niet tegen dat Amanda Lieke aan het vlooien is.![]()
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
BSOL ook bedankt voor de link naar het brievenclipje.
Jaap zou dan eigenlijk ook een boete moeten krijgen, want ook hij leest haar brief nadat Lieke al heeft geroepen dat het persoonlijk bezit is.
ik ook voor jullie..(oprecht) maar dit heeft geen ene klote te maken met die Zooi!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap ook een boete krijgen?
Zit het filmpje te kijken en Jaap leest ook uit gebreid de brieven van Lieke?
Dan is het toch nog steeds persoonlijk bezit?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook op tegen als dat buiten de bedoelde regels valt. In het begin werd dat, naar mijn idee, veel strenger gehandhaaft. Het is allemaal erg dubbel... als er bezoek komt staat er soms een mededeling op de plasma dat er geen spelinfo mag worden doorgegeven. En nu ze buiten de kooi optredens zijn mag dat ineens (ongecontoleerd) wel. Dat kan ik niet rijmen. Laat ze dan, als ze visite hebben, ook over alles praten. Dan is het op de streams en kan die info ook weer doorgespeelt worden.
Het is in mijn ogen gewoon niet eerlijk dat je familie alles doet om in contact te komen met je om info door te geven. Dan heeft het weinig meer te maken de wannabee te willen zien maar probeer je diegene op een niet nette maier te laten winnen.
voor dat Huub de brieven op de grond gooide was Jaap al een brief aan het lezen, hij kwam lezend binnen toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.
Nee, Jaap raapte dat eerste vel niet op; dat kreeg hij aangereikt door Huub die buiten stond.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook al te ergerenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:16 schreef blomst het volgende:
Fok doet raar
Haha, nee dat begreep ik idd niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, je begrijp het niet (denk ik). De brieven in 'het kluisje met uitgaande post' worden door Palma meegenomen naar 'achter'. Daar wordt de post gescreend, in enveloppe gdaan, postzegels erop enz ...... Pas daarna gaat de brief werkelijk weg. Palma stopt de brieven niet zelf in de brievenbus.
Het kluisje van Palma is een 'opbergvak' waar Palma die post bewaart tot ze 's-middags weggaat.
Brian wist ook als enige precies waar de brieven van lieke gebleven warenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brian
Je ziet Brian nog wat papier bij elkaar rapen en op tafel leggen. Dan gaat hij aan tafel zitten buiten beeld, maar je hoort papier ritselen en hij lijkt nog iets te citeren.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brian
Natuurlijk is dat zo. maar of je het nou in het Nederlands doet of in het weet ik veel wat voor taal maakt voor mij niet uit. Informatie geven, is informatie geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Alleen doet de broer van Brian het dan wel heel laf in het Papiaments
Ik hoop trouwens dat claire de vervanger is van Lieke. Die kan ik niet meer zien of horen
Is er al een brief gekomen???quote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef riri het volgende:
heel veel dank voor jullie goede wensen...
Nepgapen, het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zag haar net zelfs nepgapen, echt dat contact is zooooo nep imo
neequote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Is er al een brief gekomen???
Riri Je hebt een pm
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt in vinden, zo vind ik het dus ook, wel voor iedereen. Aan de andere kant eigenljk gek, hebben wij het hier over wel en niet eerlijk, terwijl alles daar oneerlij toe gaat. Helaas moet ik je bekennen, dat mijn gezin ook heel erg close is en dat ik mijn hand niet in het vuur zal steken, dat als ik daar zou zitten, wij ook niet zouden proberen zoveel mogelijk informatie door te spelen. Oeps en ik probeer toch een heel eerlijk en net mens te zijn in deze wereldMaar gelukkig ben ik nie tiemand die ooit in zo'n bagger zooi zal gaan zitten.
We kunnen aannemen dat Huub, Jaap en Brian die brieven hebben gelezen of althans gedeeltes ervanquote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet Brian nog wat papier bij elkaar rapen en op tafel leggen. Dan gaat hij aan tafel zitten buiten beeld, maar je hoort papier ritselen en hij lijkt nog iets te citeren.
Allemaal maar een boete dan? Dat kluisjesidee is inderdaad belachelijk, installeer een echte brievenbus.
Ja, dat is gewoon hartstikke stom van hem. ik hoorde hem ook die dingen zeggen gisteren tegen Claire. Claire zei, jij hebt op internet gekeken. Brain zei. nee echt niet. Maar goed kan je zien dat hij dom is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Brian het gewoon heel dom gespeeld heeft door die info direct bij Claire op tafel te gooien via de mooie ogen van Claire...maar wie weet wat hij nog meer te horen heeft gekregen.
En waarom kun je een dik stalen brievenbus met zwaar slot niet gewoon vervangen door de afspraak "AFBLIJVEN" ....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha, nee dat begreep ik idd niet.
Dan heb ik er helemaal geen moeite mee. Dan moeten ze maar een soort van brievenbus installeren waar niemand in kan. Briljante manier om aan info te komen.
Ja als je het zo stelt wel.... jeetje als ik denk aan Jaap's woede door die vorige boete van hem.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
BSOL ook bedankt voor de link naar het brievenclipje.
Jaap zou dan eigenlijk ook een boete moeten krijgen, want ook hij leest haar brief nadat Lieke al heeft geroepen dat het persoonlijk bezit is.
Ze springt ook graag en neemt een enorme jump om vervolgens op de bank te ploffen. Komt omdat ze zich keigoed voelt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Is dat wat nieuws van Lieke om over de tafel en de bank te lopen?
Nee, niet echt nieuw. Ze doen dat bijna allemaal (Japio niet) ....... Maar Japio heeft zo z'n eigen reden om het niet te doenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk is dat niet gelijk gisteren afgezegt. Dat wisten ze allang van te voren. Ik vond het rouwens hel kinderachtig van Brain hier over te vallen. De liedjes van Huub en Jaap zijn voor carnaval natuurlijk beter geschikt. Ik vind overigens alle liedjes bagger, maar mijn mening is in dit niet zo belangrijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zit ook al ff te kijken en het zijn net apenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Helemaal topquote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Dacht je dat ik Huub aan het verdedigen was ofzo? Nee hoor regels gelden voor iedereen.
Maar ik ben wel soepeler in het niet melden wanneer Huub zoiets is/heeft geflikt. Dat moeten hier Huub´s tegenstanders maar doen. Maar als je het meldt zal ik je daarin zeker gelijk geven als dat ook zo is.
met het verschil, dat de begeleiding waarschijnlijk die taal niet spreekt en dus niet doorheeft dat er info gegeven wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. maar of je het nou in het Nederlands doet of in het weet ik veel wat voor taal maakt voor mij niet uit. Informatie geven, is informatie geven.
In de Gouden Kooi? Niemand, zelfs (lees vooral) de redactie niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Nou schiet mij maar lek...Brain zegt dat de fans het naar hun geroepen hebben. Claire zegt dat Huub rondverteld dat de broer van Brain het verteld heb. Brain zegt dat hij dat doet om Brain zwart te maken. Wie spreekt nu de waarheid.....
Het bijbehorende filmpje : http://forum.headliner.nl/topic-790/quote:Op zondag 6 januari 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de info over Claire van een blond meisje, er was weinig beveiliging!
Claire - Dat meisje zei het dus!
Nee, je hebt het niet bij het goede eind.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
We kunnen aannemen dat Huub, Jaap en Brian die brieven hebben gelezen of althans gedeeltes ervan
Das dan weer makkelijk verdienen door het hokje!
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef diedirk het volgende:
Hoelang doen de stagiares van DGK kooi erover om die brief te schrijven?
Kan toch niet zo dat Huub wegkjomt met persoonlijke bezittingen jatten en liken in iemand zijn gezicht?
Om nog maar t e spreken over de dingen tijdens de streamlock waar hij weer eens beschermd wordt.
En waarom wordt nadat Huub weer eens is doorgeslagen hij altijd weer gespaard en spreekt niemand hem er eens op aan?
En waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet bij het goede eind.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef beequeen het volgende:
Ik word misselijk van de leugens van Brian maar vooral van dit plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Is een helder moment.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het begint er op te lijken dat ik zit te kijken naar een afdeling van GGZ, zonder hulpverleners, in Eemnes. Na weinig streamen en weinig op het forum te zitten de afgelopen dagen zie ik dat stelletje in de kooi nu als een stelletje volslagen idioten.Zijn dit afkickverschijnselen
Nee hoor, je begrijpt er wrs net zoveel van als de meeste hier, niks dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het begint er op te lijken dat ik zit te kijken naar een afdeling van GGZ, zonder hulpverleners, in Eemnes. Na weinig streamen en weinig op het forum te zitten de afgelopen dagen zie ik dat stelletje in de kooi nu als een stelletje volslagen idioten.Zijn dit afkickverschijnselen
Nee, ze hebben hem ondervraagd. Of hij de info van Claire had gekregen via z'n broer.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brainless was net even in het Hokje he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! even info aangehoord!
Huub in het filmpje - Kenneth sprak papiaments tegen Brian, ik stond er zelf bij.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het bijbehorende filmpje : http://forum.headliner.nl/topic-790/
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je begrijpt er wrs net zoveel van als de meeste hier, niks dus.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Je ziet het goed zijn allemaal idioten daar zowel in beeld als achter de schermen.
Nou weet je wat, ga jij eerst maar eens een stukje terug lezen en dan goed lezen wat er gebeurd is. is wel goed voor je, val je tenminst niet in slaapquote:
beetje raar dat "zus" dat zo schrijft. Ze kan toch bellen en vragen?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
Als Huub wat heeft, gebroken, gekneusd of wat ook ga IK er zeker werk van maken!!!
Hoe vervelend en dronken en lastig hij ook maar was/is!
hadden ze hem beter met 3 man onder een koude dopuche kunnen zetten...nu is het nog goed afgelopen, maar Huub laat zich door macho/intimiderend gedrag niet afschrikken, dus wat gebeurd er een volgende keer?
Het is bijna wachtten tot het echt fout gaat!!!!n En dat kan ook bij Brian gebeuren...of bij Huub.
Het is toch wat? Miljonairs mogen (logisch)!!! geen geweld toepassen maar de beveiliging wel???? hoezo krom???
zus van Huub
http://kleinefrankie.web-log.nl/mijn_weblog/
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
Als Huub wat heeft, gebroken, gekneusd of wat ook ga IK er zeker werk van maken!!!
hadden ze hem beter met 3 man onder een koude dopuche kunnen zetten...nu is het nog goed afgelopen, maar Huub laat zich door macho/intimiderend gedrag niet afschrikken, dus wat gebeurd er een volgende keer?
Het is bijna wachtten tot het echt fout gaat!!!!n En dat kan ook bij Brian gebeuren...of bij Huub.
Het is toch wat? Miljonairs mogen (logisch)!!! geen geweld toepassen maar de beveiliging wel???? hoezo krom???
zus van Huub
Dat ligt er aan hoe de verhoudingen zijn tussen zus en de redactie denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje raar dat "zus" dat zo schrijft. Ze kan toch bellen en vragen?
Dat scheelt wel boetesquote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja doei, lekker onder die douche en dan stribbelt hij net zo tegen als Amanda, krijgt hij daardoor ook de douche slang om zijn nek ,is dat weer wat
![]()
Hij loopt nu met een mank been. Voor hetzelfde geld breekt die zijn nek. Dat is echt niet zo ver gezocht als iemand van een trap af gegooid wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja doei, lekker onder die douche en dan stribbelt hij net zo tegen als Amanda, krijgt hij daardoor ook de douche slang om zijn nek ,is dat weer wat
![]()
Kletskoek van zusje. Preventief geweld mag in mijn ogen worden toegepast als dat de veiligheid van anderen en de persoon in kwestie waarborgd. En als bij de toepassing daarvan hier of daar een kwetsuurtje wordt opgelopen is dat ondergeschikt aan het grotere belang.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
zus van Huub
Ik ben immers sowieso tegen de regel dat ze van elkaars persoonlijk spullen moeten afblijven. Het is een moeilijk controleerbare regel. Wanneer je een echte brievenbus zou maken rechtstreeks uitkomende bij de febo ben je gewoon van dat gezeik af.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom kun je een dik stalen brievenbus met zwaar slot niet gewoon vervangen door de afspraak "AFBLIJVEN" ....
Trusten Blommeke, de streams zijn toch fuck.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef blomst het volgende:
ik ga niet meer op de brief wachtewelterusten
Welterustenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Sorry mensen ik ga lekker me bedje in. Ik heb het echt heel erg gezellig gevonden vanavond. Maar er begint nu toch weer zulke rare post, me ogen voor bij gaan, dat ik besluit lekker de stekker eruit te halen voor vandaag. Goede nacht rust allemaal
Blomst ook weg, heb ik gemist door de paginawissel,. Trust Blomstquote:Op zondag 6 januari 2008 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Blommeke, de streams zijn toch fuck.
Hou AUB op met dit geneuzel, hier ga ik nou van over mijn nekquote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij loopt nu met een mank been. Voor hetzelfde geld breekt die zijn nek. Dat is echt niet zo ver gezocht als iemand van een trap af gegooid wordt.
Het is idd Huub die daar vannacht meekwam. Hoe en of hij dat heeft kunnen verifieren weet ik niet. En het kan ook heel goed mogelijk zijn dat Huub dat uit z'n duim heeft gezogen. Of de klok horen.... etc....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Nou schiet mij maar lek...Brain zegt dat de fans het naar hun geroepen hebben. Claire zegt dat Huub rondverteld dat de broer van Brain het verteld heb. Brain zegt dat hij dat doet om Brain zwart te maken. Wie spreekt nu de waarheid.....
Wekke brief wordt er toch op gewacht? Als het gisteren zo uit de hand is gelopen met SL en al. Zou een brief met eventuele sancties dan nu handig zijn, om de boel nog maar eens te laten ontploffen?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef Carlaa het volgende:
Waar blijft die brief nou!
gelukkig het gaat eerlijk,.he doet me goed!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem ondervraagd. Of hij de info van Claire had gekregen via z'n broer.
Ga maar lekker over je nek dan. Ik blijf er bij dat het niet normaal is om iemand van een trap af te donderenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hou AUB op met dit geneuzel, hier ga ik nou van over mijn nek![]()
![]()
Als hij zo door gaat met zuipen kan hij ook zijn nek breken.
klinkt meer als Heddaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
zus van Huub
Preventief geweld ga ik in mee maar het schijnt zo te zijn dat de bewaking Huub van het bordes heeft gegooid omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Huub is 1.74 m of zoiets. Wie faalt er dan, 2 man van de bewaking die niet kunnen voorkomen dat Brian hem nog een klap geeft. Schiet mij maar lek.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek van zusje. Preventief geweld mag in mijn ogen worden toegepast als dat de veiligheid van anderen en de persoon in kwestie waarborgd. En als bij de toepassing daarvan hier of daar een kwetsuurtje wordt opgelopen is dat ondergeschikt aan het grotere belang.
dat is waar ze moeten ze opsluiten en nu wel meteen!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Huub de vermoorde onschuld speelt?
Hij krijgt toch net zo goed info van fans als hij buiten rondloopt.
OK, alles voor TV en lekker ruzie schoppen, prima, maar dat de Febo blijkbaar het allemaal in de schoenen van Kenneth wil schuiven gaat wel te ver. Het is gewoon het risico van buiten rond laten lopen.
Wie staat er op ontploffen tipsch?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wekke brief wordt er toch op gewacht? Als het gisteren zo uit de hand is gelopen met SL en al. Zou een brief met eventuele sancties dan nu handig zijn, om de boel nog maar eens te laten ontploffen?
Situatie Huub/Brian/Lieke misschien?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WieWat staat er op ontploffen tipsch?
Volgens de gang van zake tot nu toe zal Claire meedoen in de poll.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Zal Claire ook al meedingen met de populariteitspoll die waarschijnlijk morgen begint?
De vorige popupoll liep van maandag 3 december tot zondagavond 9 december,
de uitslag was pas vrijdag 14 december 18:50 uur.
Niet onder controle kunnen houden? Dan is er imo niet hard genoeg opgetreden. Als een persoon,door drank in dit geval, van het padje raakt, dan moet er zo veel mogelijk aan worden gedaan om escalatie te voorkomen. Als iemand dan ergens een pijntje oploopt is dat diens eigen schuld dikke bult, ongeacht wie het is.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Preventief geweld ga ik in mee maar het schijnt zo te zijn dat de bewaking Huub van het bordes heeft gegooid omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Huub is 1.74 m of zoiets. Wie faalt er dan, 2 man van de bewaking die niet kunnen voorkomen dat Brian hem nog een klap geeft. Schiet mij maar lek.
Whatever, het gaat om de intentiequote:Op zondag 6 januari 2008 23:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Tr
e![]()
![]()
Nogmaals: hier had trusten moeten staan.
Heel veel sterkte Riri. Ik hoop voor jou, je familie en je zus, dat de uitslag positief is!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Wat oiok weer een lekkere omgekeerde redeatie van Huub. Als ie gewoon nuchter was geweest was er natuurlijk niets gebeurd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef Scandalous het volgende:
Huub: Maar goed dat ik dronken was, anders had ik mn nek nog gebroken. Wat een gek.
Brian: Of je spine
Bedankt voor het reageren,quote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens de gang van zake tot nu toe zal Claire meedoen in de poll.
Klopt dat hij dat zei.Maar dacht dat ik het verkeerd hoorde.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
Huub had van iemand achter de schermen gehoord dat Brian info van Kenneth had
(ja... wat oneerlijk he. Info van achteren krijgen is veel eerlijkfer dan info van een broer)
Brian zegt dat hij het van die blonde fan hoorde die al voor de derde keer kwam. Huub weet wie hij bedoelt. Brian wilde de info gebruiken om er nog iets van te maken voor TV.
Brian zegt "toen ze eraan kwam zei ik zelf "daar is Claire""
Huub "echt? was me niet opgevallen"
Wil je het aub met ons delen???quote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik ga hier maar niet zeggen wat ik net op nowlive lees! te mooi om waar te zijn!
Uit het gesprek Huub - Brian - Japio maakt ik op dat Huub niet van het bordes is gevallen, maar aan de zijkant over het muurtje viel. Vervolgens van de gras-dam rolde en op het grind terecht kwam ..... Dat muurtje is daar erg laag dus kun je er makkelijk over struikelen ......quote:Op zondag 6 januari 2008 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Preventief geweld ga ik in mee maar het schijnt zo te zijn dat de bewaking Huub van het bordes heeft gegooid omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Huub is 1.74 m of zoiets. Wie faalt er dan, 2 man van de bewaking die niet kunnen voorkomen dat Brian hem nog een klap geeft. Schiet mij maar lek.
Schijnt toch iets anders verlopen te zijn volgens Mike. Ik weet het ook niet er was een SL vandaar de speculaasjes in combi met de uitlatingen van Mike.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet onder controle kunnen houden? Dan is er imo niet hard genoeg opgetreden. Als een persoon,door drank in dit geval, van het padje raakt, dan moet er zo veel mogelijk aan worden gedaan om escalatie te voorkomen. Als iemand dan ergens een pijntje oploopt is dat diens eigen schuld dikke bult, ongeacht wie het is.
Ik begreep het anders.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat oiok weer een lekkere omgekeerde redeatie van Huub. Als ie gewoon nuchter was geweest was er natuurlijk niets gebeurd.
Huub had het dus van de begleiders gehoord.... omdat Kenneth in het papiaments wat gezegd had...... volgens Brian was het een blonde fan, die 3x naar de meet en greet was gekomen afgelopen vrijdagquote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef agter het volgende:
Raar verhaal van Brian, dat hij die info van een fan heeft.
Brian heeft volgens mij helemaal geen fans...
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wil je het aub met ons delen???
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Whatever, het gaat om de intentie
Ah de febo was aan het stoken... maar wij wachten op de boetes..... het is me toch ook wat met die febo...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef avonne het volgende:
Huub had van iemand achter de schermen gehoord dat Brian info van Kenneth had
(ja... wat oneerlijk he. Info van achteren krijgen is veel eerlijkfer dan info van een broer)
Brian zegt dat hij het van die blonde fan hoorde die al voor de derde keer kwam. Huub weet wie hij bedoelt. Brian wilde de info gebruiken om er nog iets van te maken voor TV.
Brian zegt "toen ze eraan kwam zei ik zelf "daar is Claire""
Huub "echt? was me niet opgevallen"
ja precies, maar als huub gewoon nuchter was geweest was er grote kans dat de beveiliging niet eens nodig was geweest en was huubke ook niet gevallenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep het anders.
Dronken mensen blijven slap als ze vallen. Hele kleine kinderen doen dat ook.
Nuchtere mensen spannen hen spieren als ze vallen, waardoor ze meer kans op botbreuken maken.
Dat zou eens fijn zijn.Hij heeft er recht op.Hij heeft echt het grootste aandeel in de show en de tv tijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Er zal voor Huub juist een hele nieuwe, goede tijd aanbreken zolang dgk nog duurd....
Dit aangezien Flens en ook Stefan Thielen, de contactpersoon van Brian is ontslagen....
Dus Huub gaat het goed krijgen de komende tijd.
done shoot the messenger
Ik heb nu al een paar keer gelezen dat Flens ontslagen is. We hebben verder zeker geen bronvermelding...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Er zal voor Huub juist een hele nieuwe, goede tijd aanbreken zolang dgk nog duurd....
Dit aangezien Flens en ook Stefan Thielen, de contactpersoon van Brian is ontslagen....
Dus Huub gaat het goed krijgen de komende tijd.
done shoot the messenger
Dat snap ik... maar als ie nuchter was geweest had ie beveiliging hem waarschijnlijk niet het bordes af hoeven flikkeren...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep het anders.
Dronken mensen blijven slap als ze vallen. Hele kleine kinderen doen dat ook.
Nuchtere mensen spannen hen spieren als ze vallen, waardoor ze meer kans op botbreuken maken.
Preciesquote:Op zondag 6 januari 2008 23:18 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Brainlees heeft het nu wel erg veel waar de info vandaan kwam. nou dan weten wij streamers wel hoe laat het is!
Zo vallen soms alle puzzelstukjes in elkaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian komt het Kenneth verhaal van Kroelie
(das dezelfde die de gay porn foto's van Dennis aan Brian gaf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |