Hij loopt nu met een mank been. Voor hetzelfde geld breekt die zijn nek. Dat is echt niet zo ver gezocht als iemand van een trap af gegooid wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja doei, lekker onder die douche en dan stribbelt hij net zo tegen als Amanda, krijgt hij daardoor ook de douche slang om zijn nek ,is dat weer wat
![]()
Kletskoek van zusje. Preventief geweld mag in mijn ogen worden toegepast als dat de veiligheid van anderen en de persoon in kwestie waarborgd. En als bij de toepassing daarvan hier of daar een kwetsuurtje wordt opgelopen is dat ondergeschikt aan het grotere belang.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
Als Huub wat heeft, gebroken, gekneusd of wat ook ga IK er zeker werk van maken!!!
Hoe vervelend en dronken en lastig hij ook maar was/is!
hadden ze hem beter met 3 man onder een koude dopuche kunnen zetten...nu is het nog goed afgelopen, maar Huub laat zich door macho/intimiderend gedrag niet afschrikken, dus wat gebeurd er een volgende keer?
Het is bijna wachtten tot het echt fout gaat!!!!n En dat kan ook bij Brian gebeuren...of bij Huub.
Het is toch wat? Miljonairs mogen (logisch)!!! geen geweld toepassen maar de beveiliging wel???? hoezo krom???
zus van Huub
http://kleinefrankie.web-log.nl/mijn_weblog/
Ik ben immers sowieso tegen de regel dat ze van elkaars persoonlijk spullen moeten afblijven. Het is een moeilijk controleerbare regel. Wanneer je een echte brievenbus zou maken rechtstreeks uitkomende bij de febo ben je gewoon van dat gezeik af.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom kun je een dik stalen brievenbus met zwaar slot niet gewoon vervangen door de afspraak "AFBLIJVEN" ....
Trusten Blommeke, de streams zijn toch fuck.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef blomst het volgende:
ik ga niet meer op de brief wachtewelterusten
Welterustenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Sorry mensen ik ga lekker me bedje in. Ik heb het echt heel erg gezellig gevonden vanavond. Maar er begint nu toch weer zulke rare post, me ogen voor bij gaan, dat ik besluit lekker de stekker eruit te halen voor vandaag. Goede nacht rust allemaal
Blomst ook weg, heb ik gemist door de paginawissel,. Trust Blomstquote:Op zondag 6 januari 2008 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Blommeke, de streams zijn toch fuck.
Hou AUB op met dit geneuzel, hier ga ik nou van over mijn nekquote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij loopt nu met een mank been. Voor hetzelfde geld breekt die zijn nek. Dat is echt niet zo ver gezocht als iemand van een trap af gegooid wordt.
Het is idd Huub die daar vannacht meekwam. Hoe en of hij dat heeft kunnen verifieren weet ik niet. En het kan ook heel goed mogelijk zijn dat Huub dat uit z'n duim heeft gezogen. Of de klok horen.... etc....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Nou schiet mij maar lek...Brain zegt dat de fans het naar hun geroepen hebben. Claire zegt dat Huub rondverteld dat de broer van Brain het verteld heb. Brain zegt dat hij dat doet om Brain zwart te maken. Wie spreekt nu de waarheid.....
Wekke brief wordt er toch op gewacht? Als het gisteren zo uit de hand is gelopen met SL en al. Zou een brief met eventuele sancties dan nu handig zijn, om de boel nog maar eens te laten ontploffen?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:57 schreef Carlaa het volgende:
Waar blijft die brief nou!
gelukkig het gaat eerlijk,.he doet me goed!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem ondervraagd. Of hij de info van Claire had gekregen via z'n broer.
Ga maar lekker over je nek dan. Ik blijf er bij dat het niet normaal is om iemand van een trap af te donderenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hou AUB op met dit geneuzel, hier ga ik nou van over mijn nek![]()
![]()
Als hij zo door gaat met zuipen kan hij ook zijn nek breken.
klinkt meer als Heddaquote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
Als Huub wat heeft, gebroken, gekneusd of wat ook ga IK er zeker werk van maken!!!
Hoe vervelend en dronken en lastig hij ook maar was/is!
hadden ze hem beter met 3 man onder een koude dopuche kunnen zetten...nu is het nog goed afgelopen, maar Huub laat zich door macho/intimiderend gedrag niet afschrikken, dus wat gebeurd er een volgende keer?
Het is bijna wachtten tot het echt fout gaat!!!!n En dat kan ook bij Brian gebeuren...of bij Huub.
Het is toch wat? Miljonairs mogen (logisch)!!! geen geweld toepassen maar de beveiliging wel???? hoezo krom???
zus van Huub
http://kleinefrankie.web-log.nl/mijn_weblog/
Preventief geweld ga ik in mee maar het schijnt zo te zijn dat de bewaking Huub van het bordes heeft gegooid omdat ze hem niet onder controle kunnen houden. Huub is 1.74 m of zoiets. Wie faalt er dan, 2 man van de bewaking die niet kunnen voorkomen dat Brian hem nog een klap geeft. Schiet mij maar lek.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletskoek van zusje. Preventief geweld mag in mijn ogen worden toegepast als dat de veiligheid van anderen en de persoon in kwestie waarborgd. En als bij de toepassing daarvan hier of daar een kwetsuurtje wordt opgelopen is dat ondergeschikt aan het grotere belang.
dat is waar ze moeten ze opsluiten en nu wel meteen!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Huub de vermoorde onschuld speelt?
Hij krijgt toch net zo goed info van fans als hij buiten rondloopt.
OK, alles voor TV en lekker ruzie schoppen, prima, maar dat de Febo blijkbaar het allemaal in de schoenen van Kenneth wil schuiven gaat wel te ver. Het is gewoon het risico van buiten rond laten lopen.
Wie staat er op ontploffen tipsch?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wekke brief wordt er toch op gewacht? Als het gisteren zo uit de hand is gelopen met SL en al. Zou een brief met eventuele sancties dan nu handig zijn, om de boel nog maar eens te laten ontploffen?
Situatie Huub/Brian/Lieke misschien?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WieWat staat er op ontploffen tipsch?
Volgens de gang van zake tot nu toe zal Claire meedoen in de poll.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Zal Claire ook al meedingen met de populariteitspoll die waarschijnlijk morgen begint?
De vorige popupoll liep van maandag 3 december tot zondagavond 9 december,
de uitslag was pas vrijdag 14 december 18:50 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |