abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:45:12 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_55833299
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:

Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55833306
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
ze is er weer
pi_55833335
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dus
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 6 januari 2008 @ 21:46:49 #104
168951 STAP01
body and brain
pi_55833348
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:

[..]

er zitten best wat gevoelige types op FOK als Lieke in der praatluistermodus gaat
Allemaal gevoelsmensen! ( oh, wat haat ik dat woord!)
Why don't you just use that thing inside your head....
  zondag 6 januari 2008 @ 21:47:11 #105
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55833357
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 6 januari 2008 @ 21:48:13 #106
bright side of life
pi_55833381
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Bekijk het filmpje eens ...... Echt doen !
Keep the Sunny Side Up
pi_55833408
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?
Ik vind van niet. Daar zijn juist die halfjaar dagen voor, CP's en andere gelegenheden zoals bezoek tijdens een verjaardag of op uitnodiging van de redaktie zoals bijv. Het sinterklaasgebeuren.
Ik kan Lieke dan ook wel begrijpen dat zij het oneerlijk vind dat Jaap, Huub en Brian zo vaak naar buiten mogen. Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Dat zei je n.l. wel.... jij had het over de familie van Brain, die Brain overal volgen. Dat heeft niets te maken met familie rond een golf terein terug te vinden. Wat betreft het naar buiten gaan van de bewoners, vind ik ook nie teerlijk tegenover de andere bewoners. Verder heb je het nog steeds over de informatie die Brain toegespeeld krijgt en lees ik weer niets over de informatie die Huub toegespeeld krijgt.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:50:06 #108
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55833436
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?
Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55833442
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Ik hoop dat Claire iets van geleerd heeft....ga nooit meer een "monoloog " met Lieke aan.
je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aan
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 6 januari 2008 @ 21:50:44 #110
168951 STAP01
body and brain
pi_55833445
Gister zei Lieke dat ze voorheen voornamelijk jurkjes droeg en tegenwoordig vlottere dingen. Et voila... ze heeft dr jurkjes weer aangetrokken. Zo lijkt ze onschuldiger.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:51:15 #111
137949 Disana
pi_55833461
Toch vind ik niet dat Lieke het goed doet als een van Brians Bitches...

† In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:51:34 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_55833467
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als dat niet mag en de camera volgt Huub tijdens deze discrepantie, waarom gaat de telefoon dan niet?

Script written all over it....mooie tievie, zoals Jaap zegt.
― Mark Twain
pi_55833472
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.
Volgens mij is Brian wel degelijk bestraft voor dit, namelijk door zijn optredes af te nemen. Eigen domme schuld, had hij maar geen indruk moeten maken met zijn kennis.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:52:57 #114
137949 Disana
pi_55833498
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
pi_55833504
als je lieke zo ziet met mannie en brian dan is dat toch niet alleen voor dekking, maar heeft ze hun kennelijk altijd leuk gevonden.
pi_55833508
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Hoop voor Lieke en voor mij dat het geen negatieve uitslag zal zijn...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:53:29 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_55833509
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef riri het volgende:

[..]

je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aan
Klopt, maar met Lieke lukt dat niet dus blijft het een monoloog.
― Mark Twain
pi_55833530
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Ik ben sterk geneigd Lieke terug te geven wat ze uitdeelt en da's vast niet te (zuur)pruimen.
De 8 maandenlange karaktermarteling maakt die zuurmuts nou ook niet echt fraaier
pi_55833544
quote:

[..]

Mijn reactie is nav het filmpje, waren Lieke haar letterlijke woorden
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55833548
quote:

[..]

welk filmpje ?
pi_55833555
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
Dan heb je het nou over iets laten slingeren. Dat is wel heel wat anders als brieven die je denkt neer gelegd te hebben in een zoals hun dat noemen een kluis en er een halve zool s'nachts op staat en jou post gaat lezen. Vervolgens gooi je dingen voor iemands hoofd die je zoals je zegt gelezen hebt. Zodra diegene de brieven haalt en ze wil laten lezen aan de mensen om ze te overtiugen dat er helemaal niets van waar is wat hij zegt, rits je de brieven maar uit iemands handen en provoceerd zo de boel verder. Da tis dus geen persoonlijk bezit volgens jou. hiein verschillen wij dan van mening.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:55:04 #122
168951 STAP01
body and brain
pi_55833558
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Dat hoop ik ook voor jou en Lieke! Succes!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:55:21 #123
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55833574
Wat heeft Amanda op haar gezicht gesmeerd?

Zo TE bruin en TE vlekkerig!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:55:48 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55833589
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Nee, dat vind ik meer een vorm van aggressie..
  zondag 6 januari 2008 @ 21:56:35 #126
bright side of life
pi_55833611
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Nee, Huub beweerde dat hij de brieven al had gelezen, omdat hij die uit 'het kluisje van Palma' had gehaald. Omdat hij inhoudelijk wist wat er in stond en aan wie de drie brieven waren gestuurd, denk ik dat hij het ook echt heeft gedaan.
Keep the Sunny Side Up
pi_55833619
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.
Volgens mij is Brian wel degelijk bestraft voor dit, namelijk door zijn optredes af te nemen. Eigen domme schuld, had hij maar geen indruk moeten maken met zijn kennis.
Ja. Het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Brian zoiets flikt...Heeft toch al vaker info uitgewisseld? Via de pc etc. Daarom is er geen internet meer.
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:57:11 #128
168951 STAP01
body and brain
pi_55833631
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
Wat heeft Amanda op haar gezicht gesmeerd?

Zo TE bruin en TE vlekkerig!
Ik wil het niet WETEN wat ze vanacht met Brain heeft gedaan
pi_55833636
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

stoomkoker of zo, in ieder geval een apparaat in de keuken. In het verleden zagen we daar ook Natasia post instoppen die dan door Palma verder gebracht konden worden. Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.
pi_55833642
quote:
Sterkte Riri!
pi_55833657
quote:
Sterkte morgen
pi_55833663
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Zit er ook op te wachten. Duurt lang ditmaal.
Iedereen is vandaag al achter geweest volgens mij. Heb alleen Jaap niet zien gaan, maar zal ongetwijfeld wel al zijn geweest.
Net is Amanda dus ook al achter geweest.
Iedereen is op de hoogte.

Nu wij streamers nog!
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:59:13 #133
bright side of life
pi_55833684
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.
Keep the Sunny Side Up
pi_55833691
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat de familie close is: prima

Maar ze zouden toch opgesloten zijn?
Hoezo dan al die optredens, golfles en een onbeperkte hoeveelheid CPs?
De regels zijn niet voor iedereen gelijk, en dat is kwalijk
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:59:31 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_55833695
quote:
Dat hoop ik met samen met je, sterkte morgen.
― Mark Twain
pi_55833709
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Die heeft hij al vaak genoeg gehad en oa voor het gooien van een oorbel
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 22:00:04 #137
184769 crew  Deisyy
pi_55833712
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Astenblaft

http://forum.headliner.nl/topic-793/
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 22:00:05 #138
137949 Disana
pi_55833713
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.
Verdikkie De een beweert er dit over en de ander dat, en ik kan het nergens vinden.
pi_55833720
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:

[..]

Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.
Huub en Jaap gaan dus niet elke week golfen en hebben geen onuitputtelijke voorraad cp's.
pi_55833725
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef Verida het volgende:

[..]
<KNIP>
Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 22:01:25 #141
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55833752
quote:
Hoop voor je dat alles goed gaat, voor Lieke ook trouwens.

Veel sterkte morgen.
  zondag 6 januari 2008 @ 22:01:29 #142
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55833753
quote:
He gatver riri.
Ik hoop dat je morgen wat te vieren hebt. Sterkte.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55833758
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Jij trekt het nu ook al zo lekker uit zijn verband. Lieke wilde het aan iemand laten lezen om zich te verdedigen tegen het gemene kwaad wat Huub vertelde.
pi_55833776
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef agter het volgende:

[..]

volgens mij zegt hij dit als hij beweert dat het geen kluis is, maar gewoon een voor iedereen te gebruiken stoomkookding in de keuken.
vandaar die erwtjes als in groenten klaarmaken.
  zondag 6 januari 2008 @ 22:02:20 #145
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55833777
Post!
pi_55833795
quote:
Sterkte. Ik hoop met je mee. Weet uit ervaring hoe heftig dat wachten is.
Make my day!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 22:03:07 #147
137949 Disana
pi_55833806
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Astenblaft

http://forum.headliner.nl/topic-793/
Bedankt Deissy! Ben nu aan het kijken
  zondag 6 januari 2008 @ 22:04:14 #148
bright side of life
pi_55833838
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Verdikkie De een beweert er dit over en de ander dat, en ik kan het nergens vinden.
Deze : http://forum.headliner.nl/topic-793/
Keep the Sunny Side Up
pi_55833853
Riri, veel sterkte morgen, ik hoop dat alles goed afloop!
het water roept
pi_55833864
quote:
sterkte riri en voor je zus natuurlijk ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')