Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dusquote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Allemaal gevoelsmensen! (quote:Op zondag 6 januari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
er zitten best wat gevoelige types op FOK als Lieke in der praatluistermodus gaat
Bekijk het filmpje eens ...... Echt doen !quote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dus
Dat zei je n.l. wel.... jij had het over de familie van Brain, die Brain overal volgen. Dat heeft niets te maken met familie rond een golf terein terug te vinden. Wat betreft het naar buiten gaan van de bewoners, vind ik ook nie teerlijk tegenover de andere bewoners. Verder heb je het nog steeds over de informatie die Brain toegespeeld krijgt en lees ik weer niets over de informatie die Huub toegespeeld krijgt.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?
Ik vind van niet. Daar zijn juist die halfjaar dagen voor, CP's en andere gelegenheden zoals bezoek tijdens een verjaardag of op uitnodiging van de redaktie zoals bijv. Het sinterklaasgebeuren.
Ik kan Lieke dan ook wel begrijpen dat zij het oneerlijk vind dat Jaap, Huub en Brian zo vaak naar buiten mogen. Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Ik hoop dat Claire iets van geleerd heeft....ga nooit meer een "monoloog " met Lieke aan.
Als dat niet mag en de camera volgt Huub tijdens deze discrepantie, waarom gaat de telefoon dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Akveor, wat denk je over brieven (uitgaande post) die in 'de kluis van Palma' ligt ? Is dat 'rondslingeren' of 'persoonlijk bezit' of wellicht 'beschermde ruimte' ? Volgens Huub mag je daar gewoon brieven uitpakken en lezen.
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar baal ik dus ook zo van. Dat je als familie aanwezig bent heb ik geen enkel probleem mee, je wilt gewoon je kind zien, maar voor de Kubatzen wordt dus duidelijk een uitzondering gemaakt, die mogen ongelimiteerd info uitwisselen terwijl de rest het moet doen met een knuffel .Dit is wat ik begrepen heb uit de gesprekken van de andere wannabees tijdens uitjes, niet mijn woorden. (ik word heel voorzichtig met wat ik zeg, aannames en feiten worden nog weleens verward).
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje eens ...... Echt doen !
Klopt, maar met Lieke lukt dat niet dus blijft het een monoloog.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef riri het volgende:
[..]
je kunt ook niet een monoloog aangaan...je gaat altijd een dialoog aan
Ik ben sterk geneigd Lieke terug te geven wat ze uitdeelt en da's vast niet te (zuur)pruimen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Mijn reactie is nav het filmpje, waren Lieke haar letterlijke woordenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
welk filmpje ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het nou over iets laten slingeren. Dat is wel heel wat anders als brieven die je denkt neer gelegd te hebben in een zoals hun dat noemen een kluis en er een halve zool s'nachts op staat en jou post gaat lezen. Vervolgens gooi je dingen voor iemands hoofd die je zoals je zegt gelezen hebt. Zodra diegene de brieven haalt en ze wil laten lezen aan de mensen om ze te overtiugen dat er helemaal niets van waar is wat hij zegt, rits je de brieven maar uit iemands handen en provoceerd zo de boel verder. Da tis dus geen persoonlijk bezit volgens jou. hiein verschillen wij dan van mening.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
Dat hoop ik ook voor jou en Lieke! Succes!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Hoop voor Lieke en voor mij dat het geen negatieve uitslag zal zijn...
Nee, dat vind ik meer een vorm van aggressie..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Nee, Huub beweerde dat hij de brieven al had gelezen, omdat hij die uit 'het kluisje van Palma' had gehaald. Omdat hij inhoudelijk wist wat er in stond en aan wie de drie brieven waren gestuurd, denk ik dat hij het ook echt heeft gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?
Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Ja. Het is natuurlijk ook niet voor het eerst dat Brian zoiets flikt...Heeft toch al vaker info uitgewisseld? Via de pc etc. Daarom is er geen internet meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik zag Lieke op de rode loper anders ook knuffelen/praten met een bekende van haar toen met die premiere.
Volgens mij is Brian wel degelijk bestraft voor dit, namelijk door zijn optredes af te nemen. Eigen domme schuld, had hij maar geen indruk moeten maken met zijn kennis.
Ik wil het niet WETEN wat ze vanacht met Brain heeft gedaanquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Dark het volgende:
Wat heeft Amanda op haar gezicht gesmeerd?
Zo TE bruin en TE vlekkerig!
stoomkoker of zo, in ieder geval een apparaat in de keuken. In het verleden zagen we daar ook Natasia post instoppen die dan door Palma verder gebracht konden worden. Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lagen toch gewoon verstopt in de sauna?
Dat Lieke dat een kluis noemt moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon de sauna.
Sterkte Riri!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Sterkte morgenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Zit er ook op te wachten. Duurt lang ditmaal.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat de familie close is: prima
Maar ze zouden toch opgesloten zijn?
Hoezo dan al die optredens, golfles en een onbeperkte hoeveelheid CPs?
De regels zijn niet voor iedereen gelijk, en dat is kwalijk
Dat hoop ik met samen met je, sterkte morgen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Die heeft hij al vaak genoeg gehad en oa voor het gooien van een oorbelquote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Wanneer komt die brief waarin zal blijken dat er ook voor Meneer Huub de onschendbare regels zijn, zoals afstand houden niet mogen likken in gezicht en aan persoonlijke brieven zitten?
Astenblaftquote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wélk filmpje. Ik heb alleen filmpjes tot aan de streamlock gezien, en daar staan die brieven niet op.
Verdikkiequote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk filmpje het precies was. Een van de links naar een Headliner filmpje - ik kwam het tegen toen ik de COS van vanochtend nalas. De scene speelt zich af bij het bed van Brian en Amanda.
Huub en Jaap gaan dus niet elke week golfen en hebben geen onuitputtelijke voorraad cp's.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Natuurlijk avonne zo is het ook, daar ben ik helemaal mee eens. Maa rdat geldt dan toch niet alleen voor Brain. Even voor de goede gang van zaken ik ben geen Brain fan, ik vind alleen dat als je wat zegt, het wel over allemaal moet gaan. Het is niet alleen Brain die naar buiten gaat. En ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook huub en Jaap informatie krijgen toe gespeeld.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
<KNIP>
Huub heeft het er ook over dat Lieke ook wel eens haar erwtjes in dat stoomding doet.
Hoop voor je dat alles goed gaat, voor Lieke ook trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
He gatver riri.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Jij trekt het nu ook al zo lekker uit zijn verband. Lieke wilde het aan iemand laten lezen om zich te verdedigen tegen het gemene kwaad wat Huub vertelde.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke vroeg of iemand interesse had om ze te lezen, Huub dus
volgens mij zegt hij dit als hij beweert dat het geen kluis is, maar gewoon een voor iedereen te gebruiken stoomkookding in de keuken.quote:
Sterkte. Ik hoop met je mee. Weet uit ervaring hoe heftig dat wachten is.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Bedankt Deissy! Ben nu aan het kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft![]()
http://forum.headliner.nl/topic-793/
Deze : http://forum.headliner.nl/topic-793/quote:Op zondag 6 januari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
VerdikkieDe een beweert er dit over en de ander dat, en ik kan het nergens vinden.
sterkte riri en voor je zus natuurlijk ookquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |