abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55832470
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
De gerustellende glimlach van Lieke.
Wat een rare neplach
  zondag 6 januari 2008 @ 21:17:59 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55832500
Lieke had dingen anders willen doen. Ze heeft teveel gepikt van Huub, ze heeft teveel gegeven.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55832501
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
Mike: waren vrouwen maar meer zoals honden, dan waren ze gemakkelijker af te richten
Ja en beter te bespringen.... Even ruiken en dan erop zeker
  zondag 6 januari 2008 @ 21:19:47 #54
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55832544
Lieke is af en toe de controle kwijt en dat vindt ze jammer, ze heeft er een les uit geleerd.
pi_55832548
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Als je hier toch onderschriften bij mag verzinnen.
ma flodder
pi_55832558
tuurlijk voelt lieke zich beter, nu ze niet meer gebashed word door B en A.
van huub hoeft ze dat niet te verwachten, dus makkelijke keuze.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55832560
gaf Lieke nu toe dat ze huub wel eens uitlokt?
Goedemorgen :W
  zondag 6 januari 2008 @ 21:20:16 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55832562
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Claire - Ik denk dat je heel veel mazzel hebt gehad dat Jaap en Huub gisteren weg waren, kon je even lekker acclimatiseren......
Volg je gevoel, heb ik ook altijd gedaan. Intuitie, je weet wel, als vrouw.......

Claire weet niet goed wie ze kan vertrouwen.
Mazzel? Dat ze de hele avond moest luisteren naar Lieke's gezever? Aclimatiseren? Asjeblieft zeg.
Boek dan een vakantie op de J. Henry Dunant
  zondag 6 januari 2008 @ 21:20:25 #59
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55832572
OOOO LIEKE SHUT UP!!!!
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 21:21:14 #60
184769 crew  Deisyy
pi_55832597
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Dark het volgende:
Lieke is af en toe de controle kwijt en dat vindt ze jammer, ze heeft er een les uit geleerd.
Wat dapper dat je ernaar kan luisteren

Ik heb er de kracht niet voor
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:21:23 #61
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55832601
Ik geef het op, ik kan niet meer luisteren naar dat zelfgenoegzame gelul van Lieke.

Ga ff wat anders doen.

Roepen jullie als de brief komt?
  zondag 6 januari 2008 @ 21:21:46 #62
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55832613
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.

Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?

Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...
De regel dat Brian en Amanda niet gepest mogen worden als ze van slag zijn is minstens net zo belachelijk
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:21:53 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_55832616
quote:

Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...
Volg je eigen advies aan mij: Het is een spel maar wel een verrot spel.

Geen alcoholverbod voor Brian zo te zien.

Lieke wordt moe van haar eigen verhalen.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 6 januari 2008 @ 21:21:53 #64
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55832617
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat dapper dat je ernaar kan luisteren

Ik heb er de kracht niet voor
Ben er ook klaar mee........
  zondag 6 januari 2008 @ 21:22:57 #65
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55832647
wat een muts is die Lieke toch!
pi_55832664
Gesprek tussen Claire en Lieke verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 6 januari 2008 @ 21:24:20 #67
38396 mazaru
pi_55832695
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
Gesprek met Claire?
Ohh je bedoelt de monoloog van Lieke?
pi_55832698
Hebben B en A eigenlijk aangegeven aan elkaar dat ze Lieke gaan dumpen aan het eind van de maand?
pi_55832720
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

oh jij kijk niet altijd lees ik nu........
Jawel hoor ik kijk echt regelmatig. Ja geen 24 uur en ook geen 16 uur per dag, daar heb ik geen tijd voor en zin in. Maar heeft dat iets te maken met hoe je over iets denkt. moet je daar speciaal vaak voor kijken
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 21:25:10 #70
184769 crew  Deisyy
pi_55832726
Weet iemand hoelang die film nog duurt? Anders ga ik weer voor Jan Lul op de boetes zitten wachten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55832738
Lieke heeft wel door dat ze misschien door A&B gebruikt wordt, en dat het nep is hoe ze zich tegenover haar gedragen.
Zoals ik al eerder opmerkte Lieke is niet stom.
Nu weer over naar de negative berichtgeving.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:25:43 #72
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55832743
quote:
.......

Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. ........

Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.
Keep the Sunny Side Up
pi_55832760
hoe lang mogen ze tv kijken, iemand?
gisteren hebben ze ook al idols gekeken.
Make my day!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:27:12 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55832795
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Ik hoop dat Claire iets van geleerd heeft....ga nooit meer een "monoloog " met Lieke aan.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 21:27:51 #75
38396 mazaru
pi_55832813
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef agter het volgende:
hoe lang mogen ze tv kijken, iemand?
gisteren hebben ze ook al idols gekeken.
Als ze straf hebben, moeten ze altijd een paar dagen tv kijken.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:28:38 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55832831
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gesprek met Claire?
Ohh je bedoelt de monoloog van Lieke?

Nou, dat was met recht een monoloog.......en dan van zichzelf zeggen - Ik ben meer van het luisteren
pi_55832855
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hoelang die film nog duurt? Anders ga ik weer voor Jan Lul op de boetes zitten wachten.
Het is iets op Discovery dacht ik, Miljonairs en nog wat, Brian wilde dat graag kijken.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55832862
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft wel door dat ze misschien door A&B gebruikt wordt, en dat het nep is hoe ze zich tegenover haar gedragen.
Zoals ik al eerder opmerkte Lieke is niet stom.
Nu weer over naar de negative berichtgeving.
maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..
hoe kun je dat zeggen als je daar niet zeker van bent?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55832878
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:30:15 #80
38396 mazaru
pi_55832890
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef Dark het volgende:

[..]

Nou, dat was met recht een monoloog.......en dan van zichzelf zeggen - Ik ben meer van het luisteren
Als ze moet luisteren, dan steekt ze haar vingers in haar oren, en gaat LALALALALALALA schreeuwen
Of ze lult er dwars door heen, zonder adem te halen
pi_55832907
quote:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.

Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?

Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven... Je hebt in dat hok al zo weinig prive, waarom dan nog goed vinden aan elkaars spullen te komen. Gewoon af blijven met je tengels.
pi_55832910
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:31:45 #83
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55832934
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:

[..]

Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?
Ik vind van niet. Daar zijn juist die halfjaar dagen voor, CP's en andere gelegenheden zoals bezoek tijdens een verjaardag of op uitnodiging van de redaktie zoals bijv. Het sinterklaasgebeuren.
Ik kan Lieke dan ook wel begrijpen dat zij het oneerlijk vind dat Jaap, Huub en Brian zo vaak naar buiten mogen. Als je zo aan informatie kan komen klopt dat niet en doet de beveiling die daarvoor moet zorgen gewoon slecht werk.
Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef miesy het volgende:

[..]

maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..
hoe kun je dat zeggen als je daar niet zeker van bent?
Net wat ze zegt, aan het opbouwen, het kan zo weer inelkaar donderen.
Wat ook wel zal gebeuren.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:32:47 #85
38396 mazaru
pi_55832960
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Waarom? Jij ergert je aan de posten op dit forum, maar je blijft toch ook posten?
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 21:33:23 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_55832985
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef neehe het volgende:

[..]

Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.
Hoeft ook niet, zolang jij geniet van Lieke is het toch ok?
― Mark Twain
pi_55833019
waar is Aman?
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 21:37:29 #88
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55833082
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven... Je hebt in dat hok al zo weinig prive, waarom dan nog goed vinden aan elkaars spullen te komen. Gewoon af blijven met je tengels.
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
Ja, gek he...dat zijn ook de mensen die daar wonen
pi_55833097
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:

[..]

Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
Dat de familie close is: prima

Maar ze zouden toch opgesloten zijn?
Hoezo dan al die optredens, golfles en een onbeperkte hoeveelheid CPs?
De regels zijn niet voor iedereen gelijk, en dat is kwalijk
pi_55833101
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
ff het as trio aan het doornemen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 6 januari 2008 @ 21:38:01 #92
38396 mazaru
pi_55833108
quote:
waar is Aman?
In bedje natuurlijk
  zondag 6 januari 2008 @ 21:39:27 #93
bright side of life
pi_55833157
Hij zal z'n voeten wel wassen, maar het is en blijft een onsmakelijk gezicht dat Japio aan een stuk tussen z'n tenen zit te peuren ........

Keep the Sunny Side Up
pi_55833175
quote:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash gebeige van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:40:09 #95
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55833179
quote:
Persoonlijk erger ik mij graag aan de bewoners

Morgen weer aan het werk om mij te ergeren aan collega's
  zondag 6 januari 2008 @ 21:41:40 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55833218
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.
Dat snap ik ook wel. Maar dan hadden ze de kasten tot verboden gebied moeten verklaren. Nu is deze regel veel te algemeen.... Dennis ziet een kaartje liggen en verscheurt die... een 100,000 boete. Ik denk dan jammer Huub, had je het maar niet moeten laten slingeren. What's next.. dat je overal privespullen neerlegt in de hoop dat iemand die vernield?
Speltechnisch een flutregel.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:41:57 #97
168951 STAP01
body and brain
pi_55833226
quote:
waar is Aman?
Ik hoorde Brain zeggen: Amannnnnn je moet loesoe! To the back, to the back
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_55833232
Volgens mij zegt dat negatieve gedoe meer aan jullie dan aan de bewoners. Dat je die acties van Brian niet goedkeurt snap ik, maar Lieke hoeft maar iets te doen (zoals het voeren van een gesprek) en iedereen begint weer te zeiken over haar.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:42:15 #99
bright side of life
pi_55833233
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55833285
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Trusten, we proberen je op de hoogte te houden. Lieke is aan het woord dus volg ik mijn gevoel....mute dus.
er zitten best wat gevoelige types op FOK als Lieke in der praatluistermodus gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')